ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ для учнів 8 класу. Інші матеріали
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
8 КЛАС
105 годин на рік, 3 години на тиждень
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінюваня знань, які засвоїв учень за рік |
Розуміє прості запитання, що стосуються його безпосередньо, наприклад про ім’я, вік та адресу, або схожі речі, якщо вчитель питає чітко та повільно. Може з допомогою вчителя давати інформацію про членів родини. |
Я, моя родина і друзі |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
Розпізнає знайому лексику за допомогою карток та малюнків. За допомогою вчителя надає коротку інформацію на запропоновану тему. |
Життя у місті |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків. |
|
Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко,за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, наприклад, у меню ресторанів швидкого харчування, де є фотографії страв. |
Покупки. Харчування |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
За допомогою вчителя ставить та відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі,формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації. Розуміє короткі прості інструкції до дій. |
Спорт |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
Називає та описує предмети та явища простими короткими словами з допомогою вчителя. Відповідає на прості запитання. Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика. |
Навколишнє середовище |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
Вживає окремі слова та базові вирази задля надання простої інформації. За допомогою вчителя. Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика. |
Мистецтво. Кіно і телебачення |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика Ознайомлюється з визначними місцями Великобританії та України. За допомогою вчителя відтворює поширені структури в передбачуваних ситуаціях. |
Україна та країна, мова якої вивчається |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко,за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. За допомогою вчителя відповідає на елементарні запитання. |
Цифрові технології |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика. Розуміє та продукує короткі фрази для надання базової інформації такої як власна адреса. |
Подорожі |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
З допомогою вчителя продукує короткі вирази про види діяльності та професії. Дотримується дуже простих принципів порядку слів у коротких реченнях. Розуміє короткі прості інструкції до дій. |
Робота та наука |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|