індивідуальна робота шкільної бібліотеки

Про матеріал
Індивідуальна робота бібліотеки є ключовою ланкою у процесі формування читацьких інтересів учнів, і потреб пов′язаних із вивченням шкільних предметів. Ця робота має дві мети: виховання та інформування.Важливо відзначити, що шлях читача до спілкування з бібліотекарем проходить через низку етапів. Саме контакт бібліотекаря з читачем є безпосереднім, прямим, бо обоє діють на одному рівні - рівні індивідуальних зв′язків. Найважливішим є розуміння того, що читач приходить до бібліотеки перш за все як індивідуальність, розуміючи свої потреби як особисті, а бібліотекар виглядає в його очах як втілення всієї системи засобів інформації. Коло індивідуальної роботи значно ширше, ніж просто бесіда або набір дій бібліотекаря (що виявляється, наприклад, у формулюванні запитів,виборі книжки тощо).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Індивідуальна робота шкільної бібліотеки. Магдалинівська філія

Номер слайду 2

Цей мудрий світ – Бібліотека!Шкільна бібліотека – це багатогранний діамант, кожну грань якого відшліфовує своєю професійною майстерністю бібліотекар.

Номер слайду 3

Індивідуальна робота бібліотеки є ключовою ланкою у процесі формування читацьких інтересів учнів, і потреб пов′язаних із вивченням шкільних предметів. Ця робота має дві мети: виховання та інформування. Важливо відзначити, що шлях читача до спілкування з бібліотекарем проходить через низку етапів. Саме контакт бібліотекаря з читачем є безпосереднім, прямим, бо обоє діють на одному рівні - рівні індивідуальних зв′язків. Найважливішим є розуміння того, що читач приходить до бібліотеки перш за все як індивідуальність, розуміючи свої потреби як особисті, а бібліотекар виглядає в його очах як втілення всієї системи засобів інформації. Коло індивідуальної роботи значно ширше, ніж просто бесіда або набір дій бібліотекаря (що виявляється, наприклад, у формулюванні запитів,виборі книжки тощо).

Номер слайду 4

1. Популяризація діяльності бібліотеки.2. Довідково-бібліографічне та інформаційне обслуговування читачів.3. Поточне комплектування.4. Вивчення складу і використання бібліотечного фонду.5. Збереження книжкового фонду. 6. Участь у акції “ Живи, книго!”7. Масова робота .8. Робота з батьками.9. Підвищення кваліфікації.Індивідуальна робота бібліотеки

Номер слайду 5

Популяризація діяльності шкільної бібліотеки. Екскурсії до бібліотеки. Робота з читачами-боржниками. Оформлення виставки формулярів кращих читачів. Складання індивідуальних списків читання. Аналіз читацьких формулярів.

Номер слайду 6

Екскурсії до бібліотеки

Номер слайду 7

Оформлення виставки формулярів кращих читачів.

Номер слайду 8

1. Перегляд статей з часописів, газет, збірників2. Перегляд бібліографічних списків, уміщених в окремих книжках.3. Складання анотованих бібліографічних списків літератури, корисних ресурсів Інтернету.4. Систематизація бібліотечного фонду.5. Вилучення з картотек карток на застарілі матеріали.6. Перегляд та вивчення нової літератури. Довідково – бібліографічне та інформаційне обслуговування читачів

Номер слайду 9

Перегляд каталогів видавництв з метою відбору видань для поповнення фонду шкільної бібліотеки. Оформлення передплати на періодичні видання. Поточне комплектування

Номер слайду 10

1. Вивчення складу книжкового фонду статистичним методом:• рух літератури по книгах сумарного обліку; • складання статистичного аналізу руху бібліотечних фондів; • аналіз поточних надходжень. 2. Пропаганда та вивчення бібліотечного фонду:• підбір книг для книжкових виставок, оглядів інформації (згідно зі шкільними програмами для позакласного читання);• організація книжкових виставок «Нові книги», «Несправедливо забуті книги»;Вивчення складу і використання бібліотечного фонду

Номер слайду 11

Нові надходження

Номер слайду 12

Несправедливо забуті

Номер слайду 13

Збереження книжкового фонду. 1. Організація видачі (прийому) підручників.2. Робота з ліквідацією заборгованості підручників, забезпечення заходів по відшкодуванню збитків.3. Проведення бесід з учнями, щодо збереження підручників.4. Перевірка підручників протягом навчального року.5. Організація роботи по дрібному ремонту книг, робота гуртка “Живи, книго!”

Номер слайду 14

В конкурсі “ Живи, книго ! ” беруть участь всі учні та вчителі. В класах діють пости бережливих,книжкові лікарні. Оформлені класні куточки “ Живи, книго!”. У проведені акції особлива роль належить бібліотечному активу. Разом з бібліотекарем він готує та проводить рейди перевірки стану збереження підручників,.бесіди, інформаційні години. Участь в акції «Живи, книго!».

Номер слайду 15

Навчити дитину любити книгу , сприймати її як невичерпне джерело пізнання світу ,знань і мудрості народної- головне завдання нашої бібліотеки. Велику роль у розвязанні цього завдання займає масова робота в школі. Масова робота

Номер слайду 16

Тиждень дитячої та юнацької книги.

Номер слайду 17

Книжкові виставки

Номер слайду 18

Тематичні полиці

Номер слайду 19

«Юному книголюбові»

Номер слайду 20

«Знаємо його і знані будемо».2. «Великий Каменяр».3. «Моя мова – мова материнська». «Це цікаво знати». «Улюблені книги моєї родини». На допомогу навчальному процесу та забезпечення потреб дозвілля школярів.години цікавих повідомленькнижкові та тематичні полиці

Номер слайду 21

. Цикл виставок:1. «Моя земля – земля моїх батьків».2. «Є така держава –Україна».3. «Довга дорога нашого народу».4. «Гетьмани України».5. «Люби і знай свій рідний край».6. « Чорнобиль – біль та скорбота України ( 1986 – 2013 )7. « Здорова молодь – здорова нація».8. «Вивчаємо свої права та обов’язки»9. «Історичний урок єднання» 21 січня – День Соборності України10. « Вічний , як народ» Шевченко Т. Г. Патріотичне виховання читачів. Українознавство. Краєзнавство.

Номер слайду 22

«Вивчаємо свої права та обов’язки»

Номер слайду 23

«Гетьмани України».

Номер слайду 24

«Є така держава –Україна».

Номер слайду 25

Робота з батькамиІнформування про використання бібліотеки дітьми. Виступ на батьківських зборах.

Номер слайду 26

Самоосвіта :•Засвоєння інформації з професійних видань;•Використання досвіду кращих шкільних бібліотекарів ;•Відвідування семінарів , участь у конкурсах,присутність на відкритих заходах, індивідуальні консультації.2. Вдосконалення традиційних та засвоєння нових бібліотечних технологій.3. Проходження курсів  Підвищення кваліфікації.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Білан Тетяна
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку