Календарно-тематичне планування 1 клас
( Індивідуальна форма навчання – 10 год.)
Тиждень 1-3 ( 02.11 – 06.11) |
Тема тижня: Я школяр, Наш клас, Мої друзі |
Я досліджую світ ( 3 год.) |
№ |
Пропонований зміст |
Очікуванні результати навчання |
Дата |
Примітка |
1 |
Сюжетно-рольові ігри. Уживання відповідної ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Складання та розгадування ребусів. Обмін елементарними письмовими повідомленнями.(МОВ). Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби предметів. Співвідношення цифри з її зображенням на лінійці, монетах, купюра. Представлення даних за допомогою простих схем. (МАО). Опис тварин. Свійські тварини.(ПРО). |
-бере участь у сюжетно-рольовій грі; -описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника драматизації; Розгадує ребуси, досліджує особливості ребуса; -збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію; -зчитує дані з простих схем; -описує тварин; Розпізнає на малюнку свійські тварини |
02.11.2020 |
|
2 |
Монологічне висловлювання. Фантазування, створення нових правил гри. Відтворення графічних знаків за зразком.(МОВ). Свійські тварини: огляд та охорона. Робота з різними джерелами інформації.( ПРО)Аплікація. Планування послідовності технологічних операцій. Демонстрація результатів власної діяльності. (ТЕО) |
-з увагою сприймає усні репліки вчителя й використовує її з конкретною метою; -записує елементарні повідомлення; -використовує інформацію, отриману з відомих джерел; - з допомою дорослих та самостійно виконує елементарні технологічні операції. |
05.11.2020 |
|
3 |
Безпечні місця для ігор та забав. Вироблення з допомогою дорослих правил взаємодії під час ігор та розваг. |
-уважно вислуховує співрозмовника, висловлює свій погляд |
06.11.2020 |
|
Тиждень 4-6 ( 09.11-13.11) |
Тема тижня: Моє довкілля, Осінь, Я і моя Батьківщина |
Я досліджую світ ( 3 год.) |
№ |
Пропонований зміст |
Очікуванні результати навчання |
Дата |
Примітка |
4 |
Сюжетно-рольові ігри. Уживання до відповідної ситуації спілкування несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. (МОВ) Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби предметів. Представлення даних за допомогою простих схем. ( МАО) Спостереження : взаємовязок між порою року і погодою. Опис тварин. Дикі тварини.(ПРО) |
-бере участь в сюжетно-рольовій грі; -з повагою сприймає усні репліки учителя; -використовує наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми; -описує тварин; Розпізнає на малюнку свійські та дикі тварини. |
09.11.2020 |
|
5 |
Драматизація. Використання простої театральної лексики. Запис елементарних повідомлень. (МОВ) Спостереження6 утворення тіні від предметів. Розрізнення предметів. Робота з різними джерелами інформації. ( ПРО) Виготовлення обємних форм із паперу, створення виробу за зразком. ( ТЕО) |
-ділиться театральним досвідом та пояснює свої почуття; -створює короткі письмові повідомлення; -пояснює, як утворюється тінь; -демонструє результат своєї діяльності. |
12.11.2020 |
|
6 |
Життєрадісність та здоровя. Приватний простір і громадські місця: у чому відмінність правила поведінки в громадських місцях.(СЗГ та ГІІ) |
-описує зміни власних емоцій і почуттів, настрою; -обєднується з іншими дітьми в групи для навчання та гри; -дотримується освоєних в громадському просторі правил. |
13.112020 |
|
Тиждень 7-9 ( 16.11-20.11) |
Тема тижня: Ми підприємливі, Техніка,яка допомагає, Ігри |
Я досліджую світ ( 3 год.) |
№ |
Пропонований зміст |
Очікуванні результати навчання |
Дата |
Примітка |
7 |
Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне так монологічне мовлення. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.(МОВ) Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби. ( МАО) Порівняння свійських та диких тварин. Догляд за улюбленими тваринами.(ПРО) |
-бере участь в сюжетно-рольовій грі; -з увагою сприймає репліки вчителя; -створює короткі письмові повідомлення; -збирає дані, що відображають конкретні життєві ситуації; -запитує, щоб довідатися більшого. |
16.11.2020 |
|
8 |
Прості медіатексти. Розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень. (МОВ) Сезонні зміни в природі. Поведінка тварин напередодні зими. Охоронна довкілля (ПРО). Виконання практичної роботи. Виготовлення виробу. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності. (ТЕО)
|
-висловлює свої почуття з приводу простих медіатекстів; -розгадує ребуси; -спостерігає за сезонними змінами в природі; -дотримується правил безпечної поведінки в природі; -виготовляє виріб за зразком; -з допомогою дорослих виконує елементарні технологічні операції; -демонструє результат власної діяльності |
19.11.2020 |
|
9 |
Вплив здорової поведінки та корисних звичок на здоровя. Походження місцевих назв населених пунктів та географічних обєктів.( СЗГ та ГІІ) |
-пояснює вплив здорового способу життя; -розрізняє позитивні та негативні впливи оточення на вибір здорового способу життя; -уважно слухає короткі історичні повідомлення, легенди. |
20.11.2020 |
|
Тиждень 10-12 ( 23.11-27.11) |
Тема тижня: Театр, Мода, Пригоди крапельки |
Я досліджую світ ( 3 год.) |
№ |
Пропонований зміст |
Очікуванні результати навчання |
Дата |
Примітка |
10 |
Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне мовлення. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.(МОВ) Створення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби предметів. Відтворення досліджувальних геометричних форм. (МАО) Розподіл води на Землі. Водойми рідного краю. Значення води в природі та житті людини. (ПРО). |
-бере участь в сюжетно-рольовій грі; -описує власні почуття при виконанні певних дій; -створює короткі письмові повідомлення; -позначає час на зображенні; -«записує» числа цифрами; -розрізняє живі та неживі природні обєкти. |
23.11.2020 |
|
11 |
Прості медіатексти. Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень.(МОВ) Прості спостереження та досліди. Дослідження властивостей води. Економне використання води.(ПРО) Виконання практичної роботи. Безпечні прийоми праці під час використання інструментів. Аплікація « Наш ставок»(ТЕО) |
-висловлює свої почуття з приводу простих медіатекстів; -висловлює власні почуття з приводу прослуханого; -створює короткі письмові повідомлення; -проводить прості спостереження; - створює та оздоблює виріб за зразком з допомогою дорослого |
26.11.2020 |
|
12 |
Матеріальні цінності та їх значення в житті людини. Неповторність кожної людини. Історія родини. |
-пояснює, чому люди купують товари; -пояснює важливість навчання в школі; -пояснює значення матеріальних цінностей; -аналізує свою поведінку та вподобання; -досліджує неповторність кожної людини. |
27.11.2020 |
|
Тиждень 13 (30.11-04.12) |
Тема тижня: Зима |
Я досліджую світ( 3 год.) |
№ |
Пропонований зміст |
Очікуванні результати навчання |
Дата |
Примітка |
13 |
Сюжетно-рольові ігри. Збагачення словникового запасу. (МОВ)Відтворення в різних видах діяльності ймовірних результатів лічби обєктів. (МАО)Спостерігання за сезонними змінами в природі(ПРО) |
-бере участь в сюжетно-рольовій грі; -з увагою сприймає репліки учителя; -демонструє вміння переміщувати обєкти в різних напрямах; -спостерігає за елементарними змінами в природі |
30.11.20202 |
|
14 |
Створення та розгадування ребусів(МОВ)Спостереження за тваринами взимку. Зимові розваги(ПРО) Виготовлення виробу власноруч за допомогою фарби,папіру,клею тощо (ТЕО) |
-Розгадує елементарні ребуси; -висловлює почуття щодо перегляду простих медіатекстів ( картинки,ігри…) -проводить прості спостереження -виготовляє виріб з допомогою дорослого |
03.12.2020 |
|
15 |
Фізичні вправи та здоровя. Активний та пасивний відпочинок(СЗГ) Дослідження своїх можливостей ( ГІІ) |
-обєднується з іншими дітками для гри; -аналізує свою поведінку та вподобання |
04.12.2020 |
|
Тиждень 14 (07.12-11.12) |
Тема тижня:Таємниці космосу |
Я досліджую світ ( 3 год.) |
№ |
Пропонований зміст |
Очікуванні результати навчання |
Дата |
Примітка |
16 |
Сюжетно-рольові ігри. Збагачення словникового запасу. Співвідношення цифри з її зображенням. Добові зміни в природі. Розпізнавання обєктів довкілля |
-бере участь в сюжетно-рольовій грі; -знайомиться з часом на циферблаті; -проводить з допомогою вчителя досліди щодо утворення тіні. |
07.12.2020 |
|
17 |
Прості медіапродукти ( листівка). Причини обертання Землі. Виконання практичої роботи |
-створює прості медіапродукти; -розгадує елементарні ребуси; -проводить прості спостереження |
10.12.2020 |
|
18 |
Повага до себе та інших людей. Спадок відомих українців. |
-підтримує та приймає інших; -встановлює дружні відносини з дітьми; -обєднується з іншими дітьми в групу |
11.12.2020 |
|
Тиждень 15 ( 14.12-18.12) |
Тема тижня: Подорожуємо в часі |
Я досліджую світ ( 3 год.) |
№ |
Пропонований зміст |
Очікуванні результати навчання |
Дата |
Примітка |
19 |
Діалогічне та монологічне висловлювання. Збагачення словникового запасу. Відтворення в різних видах діяльності ймовірних результатів лічби обєктів. Прості дослідження. Фіксація здобутої інформації за допомогою фотопристрою |
- бере участь в сюжетно-рольовій грі; -з увагою сприймає репліки вчителя; -проводить прості дослідження |
14.12.2020 |
|
20 |
Малюнок як джерело інформації. Комікси. Спостереження:зимові явища природи. Створення та оздоблення виробу за зразком |
-створює прості медіапродукти; -проводить прості спостереження; -виготовляє за допомогою вчителя виріб |
17.12.2020 |
|
21 |
Народні традиції, родинні свята і здоровя. Права та обовязки в сімї та класі |
-застосовує різні способи зняття втоми; -описує елементарні правила своєї сімї; -уважно вислуховує думку вчителя |
18.12.2020 |
|
Тиждень 16 ( 21.12-25.12) |
Тема тижня: Зимові свята |
Я досліджую світ ( 3 год.) |
№ |
Пропонований зміст |
Очікуванні результати навчання |
Дата |
Примітка |
22 |
Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Відтворення в різних видах діяльності ймовірних результатів лічби обєктів. Зв'язок між порою пору та природою. |
- з увагою сприймає репліки вчителя; -зіставляє ймовірний та фактичний результат лічби; - проводить прості дослідження |
21.12.2020 |
|
23 |
Створення та розгадування ребусів. Прості медіапродукти. Дикорослі та культурні рослини. Виконання практичної роботи. |
- створює прості медіапродукти; - проводить прості спостереження; -створює виріб з паперу з допомогою дорослого |
23.12.2020 |
|
24 |
Національні українські страви. Державні символи України. |
-впізнає українські страви; -знайомиться з державними символами України. |
24.12.2020 |
|