19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Індивідуальне календарне 1 клас Я досліджую світ 3 год. на тиждень

Про матеріал
Індивідуальне календарне 1 клас Я досліджую світ 3 год. на тиждень. Календарне розраховане на дитину інваліда з ООП
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування 1 клас

( Індивідуальна форма навчання – 10 год.)

Тиждень 1-3 ( 02.11 – 06.11)

Тема тижня: Я школяр, Наш клас,  Мої друзі

Я досліджую світ ( 3 год.)

 

Пропонований зміст

Очікуванні результати навчання

Дата

Примітка

1

Сюжетно-рольові ігри. Уживання відповідної ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Складання та розгадування ребусів. Обмін елементарними письмовими повідомленнями.(МОВ). Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби предметів. Співвідношення цифри з її зображенням на лінійці, монетах, купюра. Представлення даних за допомогою простих схем. (МАО). Опис тварин. Свійські тварини.(ПРО).

-бере участь у сюжетно-рольовій грі;

-описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника драматизації;

Розгадує ребуси, досліджує особливості ребуса;

-збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію;

-зчитує дані з простих схем;

-описує тварин;

Розпізнає на малюнку свійські тварини

02.11.2020

 

2

Монологічне висловлювання. Фантазування, створення нових правил гри. Відтворення графічних знаків за зразком.(МОВ). Свійські тварини: огляд та охорона. Робота з різними джерелами інформації.( ПРО)Аплікація. Планування послідовності технологічних операцій. Демонстрація результатів власної діяльності. (ТЕО)

-з увагою сприймає усні репліки вчителя й використовує її з конкретною метою;

-записує елементарні повідомлення;

-використовує інформацію, отриману з відомих джерел;

- з допомою дорослих та самостійно виконує елементарні технологічні операції.

05.11.2020

 

3

Безпечні місця для ігор та забав. Вироблення з допомогою дорослих правил взаємодії під час ігор та розваг.

-уважно вислуховує співрозмовника, висловлює свій погляд

06.11.2020

 

   

 

Тиждень 4-6 ( 09.11-13.11)

Тема тижня: Моє довкілля, Осінь, Я і моя Батьківщина

Я досліджую світ ( 3 год.)

 

Пропонований зміст

Очікуванні результати навчання

Дата

Примітка

4

Сюжетно-рольові ігри. Уживання до відповідної ситуації спілкування несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. (МОВ) Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби предметів. Представлення даних за допомогою простих схем.      ( МАО) Спостереження : взаємовязок  між порою року і погодою. Опис тварин. Дикі тварини.(ПРО)

-бере участь в сюжетно-рольовій грі;

-з повагою сприймає усні репліки учителя;

-використовує наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;

-описує тварин;

Розпізнає на малюнку свійські та дикі тварини.

09.11.2020

 

5

Драматизація. Використання простої театральної лексики. Запис елементарних повідомлень. (МОВ) Спостереження6 утворення тіні від предметів. Розрізнення предметів. Робота з різними джерелами інформації. ( ПРО) Виготовлення обємних форм із паперу, створення виробу за зразком. ( ТЕО)

-ділиться театральним досвідом та пояснює свої почуття;

-створює короткі письмові повідомлення;

-пояснює, як утворюється тінь;

-демонструє результат своєї діяльності.

12.11.2020

 

6

Життєрадісність та здоровя. Приватний простір і громадські місця: у чому відмінність правила поведінки в громадських місцях.(СЗГ та ГІІ)

-описує зміни власних емоцій і почуттів, настрою;

-обєднується з іншими дітьми в групи для навчання та гри;

-дотримується освоєних в громадському просторі правил.

13.112020

 

 

 

Тиждень 7-9 ( 16.11-20.11)

Тема тижня:  Ми підприємливі, Техніка,яка допомагає, Ігри

Я досліджую світ ( 3 год.)

 

Пропонований зміст

Очікуванні результати навчання

Дата

Примітка

7

Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне так монологічне мовлення. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.(МОВ) Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби. ( МАО) Порівняння свійських та диких тварин. Догляд за улюбленими тваринами.(ПРО)

-бере участь в сюжетно-рольовій грі;

-з увагою сприймає репліки вчителя;

-створює короткі письмові повідомлення;

-збирає дані, що відображають конкретні життєві ситуації;

-запитує, щоб довідатися більшого.

16.11.2020

 

8

Прості медіатексти. Розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень. (МОВ) Сезонні зміни в природі. Поведінка тварин напередодні зими. Охоронна довкілля (ПРО). Виконання практичної роботи. Виготовлення виробу. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності. (ТЕО)

 

-висловлює свої почуття з приводу простих медіатекстів;

-розгадує ребуси;

-спостерігає за сезонними змінами в природі;

-дотримується правил безпечної поведінки в природі;

-виготовляє виріб за зразком;

-з допомогою дорослих виконує елементарні технологічні операції;

-демонструє результат власної діяльності

19.11.2020

 

9

Вплив здорової поведінки та корисних звичок на здоровя. Походження місцевих назв населених пунктів та географічних обєктів.( СЗГ та ГІІ)

-пояснює вплив здорового способу життя;

-розрізняє позитивні та негативні впливи оточення на вибір здорового способу життя;

-уважно слухає короткі історичні повідомлення, легенди.

20.11.2020

 

 

 

Тиждень 10-12 ( 23.11-27.11)

Тема тижня: Театр, Мода, Пригоди крапельки

Я досліджую світ ( 3 год.)

 

Пропонований зміст

Очікуванні результати навчання

Дата

Примітка

10

Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне мовлення. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.(МОВ) Створення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби предметів. Відтворення досліджувальних геометричних форм. (МАО) Розподіл води на Землі. Водойми рідного краю. Значення води в природі та житті людини. (ПРО).

-бере участь в сюжетно-рольовій грі;

-описує власні почуття при виконанні певних дій;

-створює короткі письмові повідомлення;

-позначає час на зображенні;

-«записує» числа цифрами;

-розрізняє живі та неживі природні обєкти.

23.11.2020

 

11

Прості медіатексти. Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень.(МОВ) Прості спостереження та досліди. Дослідження властивостей води. Економне використання води.(ПРО) Виконання практичної роботи. Безпечні прийоми праці під час використання інструментів. Аплікація « Наш ставок»(ТЕО)

-висловлює свої почуття з приводу простих медіатекстів;

-висловлює власні почуття з приводу прослуханого;

-створює короткі письмові повідомлення;

-проводить прості спостереження;

- створює та оздоблює виріб за зразком з допомогою дорослого

26.11.2020

 

12

Матеріальні цінності та їх значення в житті людини. Неповторність кожної людини. Історія родини.

-пояснює, чому люди купують товари;

-пояснює важливість навчання в школі;

-пояснює значення матеріальних цінностей;

-аналізує свою поведінку та вподобання;

-досліджує неповторність кожної людини.

27.11.2020

 

 

Тиждень 13 (30.11-04.12)

Тема тижня: Зима

Я досліджую світ( 3 год.)

 

Пропонований зміст

Очікуванні результати навчання

Дата

Примітка

13

Сюжетно-рольові ігри. Збагачення словникового запасу. (МОВ)Відтворення в різних видах діяльності ймовірних результатів лічби обєктів. (МАО)Спостерігання за сезонними змінами в природі(ПРО)

-бере участь в сюжетно-рольовій грі;

-з увагою сприймає репліки учителя;

-демонструє вміння переміщувати обєкти в різних напрямах;

-спостерігає за елементарними змінами в природі

30.11.20202

 

14

Створення та розгадування ребусів(МОВ)Спостереження за тваринами взимку. Зимові розваги(ПРО) Виготовлення виробу власноруч за допомогою фарби,папіру,клею тощо (ТЕО)

-Розгадує елементарні ребуси;

-висловлює почуття щодо перегляду простих медіатекстів ( картинки,ігри…)

-проводить прості спостереження

-виготовляє виріб з допомогою дорослого

03.12.2020

 

15

Фізичні вправи та здоровя. Активний та пасивний відпочинок(СЗГ) Дослідження своїх можливостей ( ГІІ)

-обєднується з іншими дітками для гри;

-аналізує свою поведінку та вподобання

04.12.2020

 

 

 

Тиждень 14 (07.12-11.12)

Тема тижня:Таємниці космосу

Я досліджую світ ( 3 год.)

 

Пропонований зміст

Очікуванні результати навчання

Дата

Примітка

16

Сюжетно-рольові ігри. Збагачення словникового запасу. Співвідношення цифри з її зображенням. Добові зміни в природі. Розпізнавання обєктів довкілля

-бере участь в сюжетно-рольовій грі;

-знайомиться з часом на циферблаті;

-проводить з допомогою вчителя досліди щодо утворення тіні.

07.12.2020

 

17

Прості медіапродукти ( листівка). Причини обертання Землі. Виконання практичої роботи

-створює  прості медіапродукти;

-розгадує елементарні ребуси;

-проводить прості спостереження

10.12.2020

 

18

Повага до себе та інших людей. Спадок відомих українців.

-підтримує та приймає інших;

-встановлює дружні відносини з дітьми;

-обєднується з іншими дітьми в групу

11.12.2020

 

 

 

Тиждень 15 ( 14.12-18.12)

Тема тижня: Подорожуємо в часі

Я досліджую світ ( 3 год.)

 

Пропонований зміст

Очікуванні результати навчання

Дата

Примітка

19

Діалогічне та монологічне висловлювання. Збагачення словникового запасу. Відтворення в різних видах діяльності ймовірних результатів лічби обєктів. Прості дослідження. Фіксація здобутої інформації за допомогою фотопристрою

- бере участь в сюжетно-рольовій грі;

-з увагою сприймає репліки вчителя;

-проводить прості дослідження

14.12.2020

 

20

Малюнок як джерело інформації. Комікси. Спостереження:зимові явища природи. Створення та оздоблення виробу за зразком

-створює прості медіапродукти;

-проводить прості спостереження;

-виготовляє за допомогою вчителя виріб

17.12.2020

 

21

Народні традиції, родинні свята і здоровя. Права та обовязки в сімї та класі

-застосовує різні способи зняття втоми;

-описує елементарні правила своєї сімї;

-уважно вислуховує думку вчителя

18.12.2020

 

 

Тиждень 16 ( 21.12-25.12)

Тема тижня: Зимові свята

Я досліджую світ ( 3 год.)

 

Пропонований зміст

Очікуванні результати навчання

Дата

Примітка

22

Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Відтворення в різних видах діяльності ймовірних результатів лічби обєктів. Зв'язок між порою пору та природою.

- з увагою сприймає репліки вчителя;

-зіставляє ймовірний та фактичний результат лічби;

- проводить прості дослідження

21.12.2020

 

23

Створення та розгадування ребусів. Прості медіапродукти. Дикорослі та культурні рослини. Виконання практичної роботи.

- створює прості медіапродукти;

- проводить прості спостереження;

-створює виріб з паперу з допомогою дорослого

23.12.2020

 

24

Національні українські страви. Державні символи України.

-впізнає українські страви;

-знайомиться з державними символами України.

24.12.2020

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Anastasia
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку