Мистецтво 1 клас
(Образотворче мистецтво)
Тема: Моє довкілля
Мета: ознайомити учнів з поняттям «контур». Розвивати початкові навички роботи з графічними матеріалами. Формувати у дітей уміння сприймати, аналізувати, передавати точність своєї думки. Виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, бережливе ставлення до природи, акуратність.
Очікувані результати:
Обладнання: підручник Л.М.Масол, О.М.Колотило Київ «Генеза» 2018, Контури тварин, Еартина «Іжачки» навчальні плакати, кольорові олівці, фломастери, альбоми, контури тварин.
Хід уроку
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
І. Організація класу
Упорядкування робочих місць
Дітки, сьогодні ми з вами вирушаємо на екскурсію до лісу і побачимо багато цікавого навколо нас. Тож, вирушаємо…
(Звучить музика «Голоси лісу»)
ІІ. Повторення матеріалу
З якими звуками ми знайомилися на минулому уроці?
(На минулому уроці ви знайомилися з високими і низькими звуками. ) - Які пташки співали високими (низькими) звуками?
Виконання пісні «Сів комарик на дубочок»
ІІІ. ВІРШІ-ЗАГАДКИ
-А яких тварин ми зараз зустрінемо, відгадавши загадки?
(Діти відгадують загадки, а вчитель вивішує ілюстрації тварин на дошку).
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
(Їжачок)
Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Влітку любить полювати,
Ну а взимку – в лігві спати.
Як зачує він весну –
Прокидається від сну.
(Ведмідь)
Багряна шубка
І розкішний хвостик.
Ліс їй дари приносить:
Осипають сосни шишки.
Час уже збирать горішки.
Клопотлива і метка,
А в дупло несе грибка.
(Білка)
Сірий, ікластий, Хоче вівцю вкрасти.
(Вовк)
Хвіст куценький,
довгі вуха,
має в шафі два кожухи.
Влітку одягає сірий,
ну а взимку — теплий білий.
(Зайчик)
До пухнастого хвоста личить шубка їй руда.
Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати.
(Лисиця)
Не олень, хоча й рогатий,
В нього роги – як лопати,
Хто ж це? Здогадався хтось?
Це великий, дужий …(лось).
ІV. НОВИЙ МАТЕРІАЛ
Художники малюють звірів, птахів і риб різних за виглядом і характером серед густих трав, високих дерев, у морських глибинах. Спостерігати за тваринами ми можемо вдома, у заповідниках, парках, де вони живуть у природних умовах, а ще з картин художників.
На прогулянці в лісі ми чуємо різні звуки – шепіт листя. Спів пташок, шурхіт їжачків.
Робота за картиною
Для того, щоб малюнок був виразним, художники часто обводять його лінією – контуром. Контур це лінія, якою обводять малюнок, щоб він був більш виразним.
Учні по одному обирають контури предметів за власним бажанням і розмальовують їх.
…………….
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Робимо рухи лініями, зображеними на плакаті.
V. ПЕРЕГЛЯД МУЛЬТФІЛЬМУ ПРО ЇЖАЧКА
V. Практична робота. Малювання їжачка
(Вчитель виконує роботу на дошці. Слід звернути увагу учнів на зміну характеру ліній)
(Учні виконують роботу, вчитель надає індивідуальну допомогу)
VІ. Підсумок уроку
Биринський НВК
Інтегрований урок мистецтва у 1 класі
Підготувала і провела вчитель початкових класів
Шлапак Марина Олександрівна
2020