Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальний навчальний план
Учня 6 класу Бєлашова Ігоря
Навчальний предмет : Корекція розвитку
Довгострокова мета :
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Усвідомлення змісту прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної діяльності.. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Жовтень Листопад |
Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Грудень Січень Лютий |
Формування вміння класифікувати предмети за групами, називаючи кожну узагальнюючим словом. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Березень Квітень Травень |
Володіння правильним використанням граматичних форм слів і словотворчих моделей в словосполученнях і реченнях. Послуговується навичкою словотворення. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Вчитель-дефектолог Мормель О.І.
Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальний навчальний план
Учениці 4-А класу Синиці Карини
Навчальний предмет : Корекція розвитку.
Довгострокова мета :
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Розрізнювати сенсорні відчуття: сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних, пропріоцептивних відчуттів використання сенсорного досвіду для пізнання. |
|
Жовтель Листопад |
Навчити: правильному вираженню настрою та емоційних станів невербальними засобами виразності (без слів: мімікою, звуками, жестами чи дотиком, усім тілом); називання своїх емоційних переживань словами. Подолання дисграфії на письмі. |
|
Грудень Січень Лютий |
Уявлення про особистісні якості риси характеру. Навчити:розуміти усвідомлення своїх позитивних особистісних якостей сильні сторони свого Я (переваги та можливості) почуття компетентності усвідомлення своїх вмінь Подолання дисграфії на письмі. |
|
Березень Квітень Травень |
Навчити: дотримання правил, дисциплінованість самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору наполегливість організованість ініціативність. Подолання дисграфії на письмі. |
|
Вчитель-дефектолог Мормель О.І.
Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальний навчальний план
Учениці 7 класу Євсєєвої Наталії
Навчальний предмет : Корекція розвитку.
Довгострокова мета :
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Розрізнювати сенсорні відчуття: сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних, пропріоцептивних відчуттів використання сенсорного досвіду для пізнання. Соціально- побутове орієнтування. |
|
Жовтень Листопад
|
Навчити: правильному вираженню настрою та емоційних станів невербальними засобами виразності (без слів: мімікою, звуками, жестами чи дотиком, усім тілом); називання своїх емоційних переживань словами. Соціально – побутове орієнтування. |
|
Грудень Січень Лютий |
Уявлення про особистісні якості риси характеру. Навчити:розуміти усвідомлення своїх позитивних особистісних якостей сильні сторони свого Я (переваги та можливості) почуття компетентності усвідомлення своїх вмінь Соціально – побутове орієнтування. |
|
Березень Квітень Травень |
Навчити: дотримання правил, дисциплінованість самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору наполегливість організованість ініціативність. Соціально – побутове орієнтування |
|
Вчитель-дефектолог Мормель О.І.
Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальний навчальний план
Учня 3-Б класу Гришановича Івана
Навчальний предмет : Корекція розвитку
Довгострокова мета :
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Усвідомлення змісту прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної діяльності.. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Жовтень Листопад |
Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Грудень Січень Лютий |
Формування вміння класифікувати предмети за групами, називаючи кожну узагальнюючим словом. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Березень Квітень Травень |
Володіння правильним використанням граматичних форм слів і словотворчих моделей в словосполученнях і реченнях. Послуговується навичкою словотворення. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Вчитель-дефектолог Мормель О.І.
Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальний навчальний план
Учня 4-Б класу Іванченка Назара
Навчальний предмет : Корекція розвитку.
Довгострокова мета :
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Розвивати мислення, зорову пам'ять, мовлення, основні операції мислення (аналіз, синтез, порівняння); сприяти розвитку рухової пам’яті, навичок орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять; вчити встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками; формувати позитивну навчальну мотивацію. |
|
Жовтень Листопад |
Розвивати мислення, зорову пам'ять, мовлення, основні операції мислення (аналіз, синтез, порівняння); сприяти розвитку рухової пам’яті, навичок орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять; вчити встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками; формувати позитивну навчальну мотивацію |
|
Грудень Січень Лютий |
Вчити зосереджуватись на сприйнятті цілого, розподіляти та переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, форму об’єкта, групувати предмети; розширювати словниковий запас; сприяти розвитку спостережливості, вольової регуляції. |
|
Березень Квітень Травень |
Розвиток мислення, образної пам’яті, дрібної моторики рук, уваги; удосконалювати вміння встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками, вміння знаходити суттєвий зв'язок між предметами; сприяти розвитку рухової пам’яті, формувати позитивну навчальну мотивацію. |
|
Вчитель-дефектолог МормельО.І.
Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальний навчальний план
Учениці 5 класу Івоніної Марії
Навчальний предмет : Корекція розвитку.
Довгострокова мета :
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Розвивати мислення, зорову пам'ять, мовлення, основні операції мислення (аналіз, синтез, порівняння); сприяти розвитку рухової пам’яті, навичок орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять; вчити встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками; формувати позитивну навчальну мотивацію. |
|
Жовтень Листопад |
Розвивати мислення, зорову пам'ять, мовлення, основні операції мислення (аналіз, синтез, порівняння); сприяти розвитку рухової пам’яті, навичок орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять; вчити встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками; формувати позитивну навчальну мотивацію |
|
Грудень Січень Лютий |
Вчити зосереджуватись на сприйнятті цілого, розподіляти та переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, форму об’єкта, групувати предмети; розширювати словниковий запас; сприяти розвитку спостережливості, вольової регуляції. |
|
Березень Квітень Травень |
Розвиток мислення, образної пам’яті, дрібної моторики рук, уваги; удосконалювати вміння встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками, вміння знаходити суттєвий зв'язок між предметами; сприяти розвитку рухової пам’яті, формувати позитивну навчальну мотивацію. |
|
Вчитель-дефектолог МормельО.І.
Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальна навчальна програма
Учня 2 класу Кунавіна Юрія
Навчальний предмет : Розвиток мовлення.
Довгострокова мета:подолання недоліків у розвитку усного та писемного мовлення.
- формування фонематичного сприймання, звукового аналізу й синтезу;
- розвиток умінь сприймати, розуміти, аналізувати літературні і навчальні тексти різних видів;
- розвиток загальномовленнєвих (дихання, артикуляції, голосу) умінь і навичок;
- формування первинних умінь і навичок вимови голосних та приголосних звуків (постановка, автоматизація, диференціація) та розвиток слухової і вимовної диференціації дзвінких і глухих приголосних; розрізнення на слух твердих і м'яких звуків та усвідомлення їх правильного артикуляційного укладу при вимові;
- формування умінь створювати власні висловлювання за змістом прочитаного (прослуханого);
- уточнення і збагачення лексики (збагачення словника, уточнення значення слова, формування лексичної системності, структури значення слова, закріплення зв'язків між словами);
- розвиток граматичного боку (словозміни, словотворення) й формування морфологічної і синтаксичної систем мовлення;
- розвиток самостійного зв’язного мовлення
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Розвивати мислення, зорову пам'ять, спостережливість, мовлення; формувати вміння визначати відмінні ознаки порівнюваних об’єктів; удосконалювати навички орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять вчити знаходити суттєвий зв'язок між предметами; формувати позитивну навчальну мотивацію. |
|
Жовтень Листопад |
Удосконалювати вміння знаходити суттєвий зв'язок між предметами; сприяти розвитку рухової пам’яті, уміння зосереджуватись; формувати позитивну навчальну мотивацію. |
|
Грудень Січень Лютий |
Удосконалювати навички орієнтування у просторі, вміння виділяти об’єкти на підставі співставлення його з іншими, вміння визначати відмінні ознаки порівнюваних предметів; сприяти розвитку рухової пам’яті, формувати позитивну навчальну мотивацію. |
|
Березень Квітень Травень |
Розвиток мислення, образної пам’яті, дрібної моторики рук, уваги; удосконалювати вміння встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками, вміння знаходити суттєвий зв'язок між предметами; сприяти розвитку рухової пам’яті, формувати позитивну навчальну мотивацію. |
|
Вчитель-дефектолог Мормель О.І.
Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальний навчальний план
Учня 6 класу Могилкіна Іллі
Навчальний предмет : Корекція розвитку
Довгострокова мета :
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Усвідомлення змісту прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної діяльності.. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Жовтень Листопад |
Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Грудень Січень Лютий |
Формування вміння класифікувати предмети за групами, називаючи кожну узагальнюючим словом. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Березень Квітень Травень |
Володіння правильним використанням граматичних форм слів і словотворчих моделей в словосполученнях і реченнях. Послуговується навичкою словотворення. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Вчитель-дефектолог Мормель О.І.
Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальний навчальний план
Учениці 3-А класу Прудкої Софії
Навчальний предмет : Корекція розвитку
Довгострокова мета :
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Усвідомлення змісту прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної діяльності.. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Жовтень Листопад |
Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Грудень Січень Лютий |
Формування вміння класифікувати предмети за групами, називаючи кожну узагальнюючим словом. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Березень Квітень Травень |
Володіння правильним використанням граматичних форм слів і словотворчих моделей в словосполученнях і реченнях. Послуговується навичкою словотворення. Корекція правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення». |
|
Вчитель-дефектолог Мормель О.І.
Затверджую:
Директор
Лисичанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2
_______Ганна ВИСЛОГУЗОВА
«__»__________20__рік
Індивідуальний навчальний план
Учня 7 класу Нікітіна Саміра
Навчальний предмет : Корекція розвитку.
Довгострокова мета :
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
Вересень |
Розрізнювати сенсорні відчуття: сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних, пропріоцептивних відчуттів використання сенсорного досвіду для пізнання. Соціально- побутове орієнтування. |
|
Жовтень Листопад
|
Навчити: правильному вираженню настрою та емоційних станів невербальними засобами виразності (без слів: мімікою, звуками, жестами чи дотиком, усім тілом); називання своїх емоційних переживань словами. Соціально – побутове орієнтування. |
|
Грудень Січень Лютий |
Уявлення про особистісні якості риси характеру. Навчити:розуміти усвідомлення своїх позитивних особистісних якостей сильні сторони свого Я (переваги та можливості) почуття компетентності усвідомлення своїх вмінь Соціально – побутове орієнтування. |
|
Березень Квітень Травень |
Навчити: дотримання правил, дисциплінованість самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору наполегливість організованість ініціативність. Соціально – побутове орієнтування |
|
Вчитель-дефектолог Мормель О.І.