Індивідуальні навчальні плани з корекційно - розвивальних занять

Про матеріал
Індивідуальні начальні плани, розроблені до календарного планування з корекціії розвитку,та розвитку мовлення згідно чинних програм МОН для дітей з ООП
Перегляд файлу

Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

Індивідуальний навчальний план

Учня 6 класу Бєлашова Ігоря

Навчальний предмет : Корекція розвитку

Довгострокова мета :

  • Розширення уявлень про навколишній світ;
  • Розвиток довільної уваги, її концентрації та обсягу;
  • Розвиток пам’яті;
  • Розвиток  фонематичного слуху;
  • Розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
  • Розвиток дрібної моторики пальців рук;
  • Удосконалення навичок спілкування.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Усвідомлення змісту прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної  діяльності.. Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Жовтень

Листопад

Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Грудень

Січень

Лютий

Формування вміння  класифікувати предмети за групами, називаючи кожну узагальнюючим словом.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Березень

Квітень

Травень

Володіння правильним використанням граматичних форм слів і словотворчих моделей в словосполученнях і реченнях.

Послуговується навичкою словотворення.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

 

Вчитель-дефектолог    Мормель О.І.

Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

Індивідуальний навчальний план

Учениці 4-А класу Синиці Карини

 

Навчальний предмет : Корекція розвитку.

Довгострокова мета :

  • Розширення уявлень про навколишній світ;
  • Розвиток довільноїуваги, її концентрації та обсягу;
  • Розвиток пам’яті;
  • Розвиток   фонематичного слуху;
  • Розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
  • Розвиток дрібної моторики пальців рук;
  • Удосконалення навичок спілкування, уміння працювати у групі.

 

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Розрізнювати сенсорні відчуття: сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних, пропріоцептивних відчуттів використання сенсорного досвіду для пізнання.

 

Жовтель

Листопад

Навчити: правильному вираженню   настрою та емоційних станів невербальними засобами виразності (без слів: мімікою, звуками, жестами чи дотиком, усім тілом); називання своїх емоційних переживань словами.

Подолання дисграфії на письмі.

 

Грудень

Січень

Лютий

Уявлення про особистісні якості риси характеру.

Навчити:розуміти усвідомлення своїх позитивних особистісних якостей сильні сторони свого Я (переваги та можливості) почуття компетентності усвідомлення своїх вмінь

Подолання дисграфії на письмі.

 

Березень

Квітень

Травень

Навчити: дотримання правил, дисциплінованість самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору наполегливість організованість ініціативність.

Подолання дисграфії на письмі.

 

 

Вчитель-дефектолог    Мормель О.І.

 

Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

 

Індивідуальний навчальний план

Учениці 7 класу Євсєєвої Наталії

Навчальний предмет : Корекція розвитку.

Довгострокова мета :

  • Розширення уявлень про навколишній світ;
  • Розвиток довільноїуваги, її концентрації та обсягу;
  • Розвиток пам’яті;
  • Розвиток   фонематичного слуху;
  • Розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
  • Розвиток дрібної моторики пальців рук;
  • Удосконалення навичок спілкування, уміння працювати у групі.

 

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Розрізнювати сенсорні відчуття: сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних, пропріоцептивних відчуттів використання сенсорного досвіду для пізнання.

Соціально- побутове орієнтування.

 

Жовтень

Листопад

 

Навчити: правильному вираженню   настрою та емоційних станів невербальними засобами виразності (без слів: мімікою, звуками, жестами чи дотиком, усім тілом); називання своїх емоційних переживань словами.

Соціально – побутове орієнтування.

 

Грудень

Січень

Лютий

Уявлення про особистісні якості риси характеру.

Навчити:розуміти усвідомлення своїх позитивних особистісних якостей сильні сторони свого Я (переваги та можливості) почуття компетентності усвідомлення своїх вмінь

Соціально – побутове орієнтування.

 

Березень

Квітень

Травень

Навчити: дотримання правил, дисциплінованість самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору наполегливість організованість ініціативність.

Соціально – побутове орієнтування

 

 

Вчитель-дефектолог    Мормель О.І.


Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

Індивідуальний навчальний план

Учня 3-Б класу Гришановича Івана

Навчальний предмет : Корекція розвитку

Довгострокова мета :

  • Розширення уявлень про навколишній світ;
  • Розвиток довільної уваги, її концентрації та обсягу;
  • Розвиток пам’яті;
  • Розвиток  фонематичного слуху;
  • Розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
  • Розвиток дрібної моторики пальців рук;
  • Удосконалення навичок спілкування.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Усвідомлення змісту прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної  діяльності.. Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Жовтень

Листопад

Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Грудень

Січень

Лютий

Формування вміння  класифікувати предмети за групами, називаючи кожну узагальнюючим словом.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Березень

Квітень

Травень

Володіння правильним використанням граматичних форм слів і словотворчих моделей в словосполученнях і реченнях.

Послуговується навичкою словотворення.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

 

Вчитель-дефектолог    Мормель О.І.

Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

 

Індивідуальний навчальний план

Учня 4-Б класу Іванченка Назара

 

Навчальний предмет : Корекція розвитку.

Довгострокова мета :

  • Розширення уявлень про навколишній світ;
  • Розвитокдовільноїуваги, їїконцентрації та обсягу;
  • Розвиток пам’яті;
  • Розвиток фонематичного слуху;
  • Розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
  • Розвиток дрібної моторики пальців рук;
  • Удосконалення навичок спілкування, уміння працювати у групі.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Розвивати мислення, зорову пам'ять, мовлення, основні операції мислення (аналіз, синтез, порівняння); сприяти розвитку рухової пам’яті, навичок орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять; вчити встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками; формувати позитивну навчальну мотивацію.

 

Жовтень

Листопад

Розвивати мислення, зорову пам'ять, мовлення, основні операції мислення (аналіз, синтез, порівняння); сприяти розвитку рухової пам’яті, навичок орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять; вчити встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками; формувати позитивну навчальну мотивацію

 

Грудень

Січень

Лютий

Вчити зосереджуватись на сприйнятті цілого, розподіляти та переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, форму об’єкта, групувати предмети; розширювати словниковий запас; сприяти розвитку спостережливості, вольової регуляції.

 

Березень

Квітень

Травень

Розвиток мислення, образної пам’яті, дрібної моторики рук, уваги; удосконалювати вміння встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками, вміння знаходити суттєвий зв'язок між предметами; сприяти розвитку рухової пам’яті, формувати позитивну навчальну мотивацію.

 

 

Вчитель-дефектолог    МормельО.І.

Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

 

Індивідуальний навчальний план

Учениці 5 класу Івоніної Марії

 

Навчальний предмет : Корекція розвитку.

Довгострокова мета :

  • Розширення уявлень про навколишній світ;
  • Розвиток довільної уваги, ї концентрації та обсягу;
  • Розвиток пам’яті;
  • Розвиток фонематичного слуху;
  • Розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
  • Розвиток дрібної моторики пальців рук;
  • Удосконалення навичок спілкування, уміння працювати у групі.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Розвивати мислення, зорову пам'ять, мовлення, основні операції мислення (аналіз, синтез, порівняння); сприяти розвитку рухової пам’яті, навичок орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять; вчити встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками; формувати позитивну навчальну мотивацію.

 

Жовтень

Листопад

Розвивати мислення, зорову пам'ять, мовлення, основні операції мислення (аналіз, синтез, порівняння); сприяти розвитку рухової пам’яті, навичок орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять; вчити встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками; формувати позитивну навчальну мотивацію

 

Грудень

Січень

Лютий

Вчити зосереджуватись на сприйнятті цілого, розподіляти та переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, форму об’єкта, групувати предмети; розширювати словниковий запас; сприяти розвитку спостережливості, вольової регуляції.

 

Березень

Квітень

Травень

Розвиток мислення, образної пам’яті, дрібної моторики рук, уваги; удосконалювати вміння встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками, вміння знаходити суттєвий зв'язок між предметами; сприяти розвитку рухової пам’яті, формувати позитивну навчальну мотивацію.

 

 

Вчитель-дефектолог    МормельО.І.

Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

 

Індивідуальна навчальна  програма

Учня 2 класу Кунавіна Юрія

Навчальний предмет : Розвиток мовлення.

Довгострокова мета:подолання недоліків у розвитку усного та писемного мовлення.

- формування  фонематичного сприймання, звукового аналізу й синтезу;

 - розвиток  умінь сприймати, розуміти, аналізувати літературні і навчальні тексти різних видів;

 - розвиток загальномовленнєвих (дихання, артикуляції, голосу) умінь і навичок;

 - формування первинних умінь і навичок вимови голосних та приголосних звуків (постановка, автоматизація, диференціація) та розвиток слухової і вимовної диференціації дзвінких і глухих приголосних; розрізнення на слух твердих і м'яких звуків та усвідомлення їх правильного артикуляційного укладу при вимові;

 - формування умінь створювати власні висловлювання за змістом прочитаного (прослуханого);

 - уточнення і збагачення лексики (збагачення словника, уточнення значення слова, формування лексичної системності, структури значення слова, закріплення зв'язків між словами);

- розвиток граматичного боку (словозміни, словотворення) й формування морфологічної і синтаксичної систем мовлення;

 - розвиток самостійного зв’язного мовлення

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Розвивати мислення, зорову пам'ять, спостережливість, мовлення; формувати вміння визначати відмінні ознаки порівнюваних об’єктів; удосконалювати  навички орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять вчити знаходити суттєвий зв'язок між  предметами; формувати позитивну навчальну мотивацію.

 

Жовтень

Листопад

Удосконалювати вміння знаходити  суттєвий зв'язок між предметами; сприяти розвитку рухової пам’яті, уміння зосереджуватись; формувати позитивну навчальну мотивацію.

 

Грудень

Січень

Лютий

Удосконалювати навички орієнтування у просторі, вміння виділяти об’єкти на підставі співставлення його з іншими, вміння визначати відмінні ознаки порівнюваних предметів; сприяти розвитку рухової пам’яті, формувати позитивну навчальну мотивацію.

 

 Березень

Квітень

Травень

Розвиток мислення, образної пам’яті, дрібної моторики рук, уваги; удосконалювати вміння встановлювати подібність за суттєвими та несуттєвими ознаками, вміння знаходити суттєвий зв'язок між предметами; сприяти розвитку рухової пам’яті, формувати позитивну навчальну мотивацію.

 

Вчитель-дефектолог Мормель О.І.


Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

Індивідуальний навчальний план

Учня 6 класу Могилкіна Іллі

Навчальний предмет : Корекція розвитку

Довгострокова мета :

  • Розширення уявлень про навколишнійсвіт;
  • Розвиток довільної уваги, її концентрації та обсягу;
  • Розвиток пам’яті;
  • Розвиток  фонематичного слуху;
  • Розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
  • Розвиток дрібної моторики пальців рук;
  • Удосконалення навичок спілкування.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Усвідомлення змісту прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної  діяльності.. Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Жовтень

Листопад

Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Грудень

Січень

Лютий

Формування вміння  класифікувати предмети за групами, називаючи кожну узагальнюючим словом.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Березень

Квітень

Травень

Володіння правильним використанням граматичних форм слів і словотворчих моделей в словосполученнях і реченнях.

Послуговується навичкою словотворення.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

 

Вчитель-дефектолог    Мормель О.І.

 

Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

Індивідуальний навчальний план

Учениці 3-А класу Прудкої Софії

Навчальний предмет : Корекція розвитку

Довгострокова мета :

  • Розширення уявлень про навколишній світ;
  • Розвиток довільної уваги, її концентрації та обсягу;
  • Розвиток пам’яті;
  • Розвиток  фонематичного слуху;
  • Розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
  • Розвиток дрібної моторики пальців рук;
  • Удосконалення навичок спілкування.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Усвідомлення змісту прослуханого тексту (при потребі з допомогою учителя). Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної  діяльності.. Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Жовтень

Листопад

Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Грудень

Січень

Лютий

Формування вміння  класифікувати предмети за групами, називаючи кожну узагальнюючим словом.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

Березень

Квітень

Травень

Володіння правильним використанням граматичних форм слів і словотворчих моделей в словосполученнях і реченнях.

Послуговується навичкою словотворення.

Корекція  правильної звуковимови за програмою «Розвиток мовлення».

 

 

Вчитель-дефектолог    Мормель О.І.

Затверджую:

                                                                                                                           Директор

Лисичанської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2

                                                                                                                          _______Ганна ВИСЛОГУЗОВА

                                                                                                         «__»__________20__рік

 

 

Індивідуальний навчальний план

Учня 7 класу Нікітіна Саміра

Навчальний предмет : Корекція розвитку.

Довгострокова мета :

  • Розширення уявлень про навколишнійсвіт;
  • Розвиток довільноїуваги, її концентрації та обсягу;
  • Розвиток пам’яті;
  • Розвиток   фонематичного слуху;
  • Розвиток мислення, розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація);
  • Розвиток дрібної моторики пальців рук;
  • Удосконалення навичок спілкування, уміння працювати у групі.

 

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Розрізнювати сенсорні відчуття: сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних, пропріоцептивних відчуттів використання сенсорного досвіду для пізнання.

Соціально- побутове орієнтування.

 

Жовтень

Листопад

 

Навчити: правильному вираженню   настрою та емоційних станів невербальними засобами виразності (без слів: мімікою, звуками, жестами чи дотиком, усім тілом); називання своїх емоційних переживань словами.

Соціально – побутове орієнтування.

 

Грудень

Січень

Лютий

Уявлення про особистісні якості риси характеру.

Навчити:розуміти усвідомлення своїх позитивних особистісних якостей сильні сторони свого Я (переваги та можливості) почуття компетентності усвідомлення своїх вмінь

Соціально – побутове орієнтування.

 

Березень

Квітень

Травень

Навчити: дотримання правил, дисциплінованість самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору наполегливість організованість ініціативність.

Соціально – побутове орієнтування

 

 

Вчитель-дефектолог    Мормель О.І.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
1151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку