Індивідуальні заняття з української мови в Клубі "Мудрої Сови" для учнів 4 класу

Про матеріал

Розробки занять призначені для індивідуальної роботи із здібними учнями з української мови. Матеріал розрахований на учнів 4 класу. Заняття мають цікаві форми роботи, вчать любити рідну мову, мислити, висловлювати свої думки.

Перегляд файлу

Заняття 1.

 Тема  заняття. Робота над текстом. Створення замітки до газети.

Форма проведення. Заняття знавців рідної мови в клубі Мудрої Сови.

Мета: вдосконалювати вміння працювати з текстом, редагувати текст, виділяти головне; формувати інтерес до рідної мови, прагнення вдосконалювати свої знання з української мови; розвивати інтерес до слова, вміння писати  замітки, практично ознайомити з професією журналіста, головного редактора; виховувати любов і бережне ставлення до природи. 

                                                Хід заняття

І. Організаційна частина

Вступне слово вчителя.

  • Сьогодні ми зібралися на засідання до клубу Мудрої Сови в наукове дупло для того, щоб вдосконалити свої мовні уміння і навички, пізнати чарівний і загадковий світ мовних явищ. Про мову складено багато віршів, тож давайте пригадаємо деякі з них, щоб достойно і цікаво розпочати наше заняття.

           Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово,

           У барвінки зодягайся, моє щире слово.

           Колосися житом в полі, піснею в оселі,

           Щоб зростали наші дітки мудрі і веселі.

           Щоб на все життя з тобою ми запамятали.

           Як з колиски дорогої мовоньку кохали.

ІІ. Повідомлення теми і мети заняття

  • Сьогодні на занятті з розвитку звязного мовлення ми спробуємо попрацювати так, як працюють дорослі у видавництвах газет і журналів. Ми спробуємо випустити свою газету. А яка тема нашої газети ви дізнаєтесь, розгадавши загадку

               Жовте листячко летить

               Під ногами шелестить.

               Сонце вже не припікає

               Коли, діти, це буває?      ( Восени)

  • Про яку саме осінь ми будемо говорити?

Складання павутинки до слова «осінь»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Знайомство з обсягом роботи

  • Розглянемо заготовку до нашої газети. Подивіться, які тут знаходяться рубрики.
  • А що означає слово «рубрика» ми дізнаємось із Тематичного словника школяра - нашого постійного і незамінного товариша.
  • Кожну рубрику ми будемо створювати самостійно. На правах головного редактора газети я познайомлю вас із завданнями. Над створенням заміток будемо працювати по черзі.

ІV. Робота над створенням заміток до газети.

 

1 рубрика  - походження назв місяців.

 

У вас є текст, але він недосконалий. Вам потрібно його відредагувати, виділити з тексту головне, щоб читачі нашої газети читали її з задоволенням.

( Учні читають текст, виділяють головне, систематизують його)

         Слово «осінь» давньословянське. Воно означає «час жнив». Тому люди спочатку осінню називали короткий відлік часу, а потім це поняття обєднали три місяці – вересень, жовтень, листопад. Часто ми чуємо: рання осінь, золота пора, пізня осінь. Осінь нагадує вередливу царівну, котра то теплом повіє, то щедрим золотом посипле, а то й може закапризувати чи заплакати, немов оте мале дитя.

          Назви місяця вересня в основному повязані з його особливостями. У римлян його називали «сентябрём» через його порядковий номер. Давньоруська назва цього місяця – ревун, хмарень.  А українська його назва походить від слова «врасень» - іній. Саме у вересні відбуваються перепади температури повітря вночі та вдень, що зумовлює появу роси.

         Назва «жовтень» закріпилась у літературній мові в ХІХ столітті. Раніше в народі його називали рум’янцем осені, корінним(середній кінь у трійці), місяцем голої землі, крижаних денців, мокрого снігу. У римлян цей місяць був восьмим за порядком, тому й назвали його октобером, а в російській мові октябрём.

        Одвічна словянська назва «листопад» уживається в шести мовах. За короткі та холодні дні листопад ще називали куцнем, місяцем безлистої зими, листогнієм, напівзимником. У російській мові назва « ноябрь» походить від  латинського «новембер» - девятий місяць у давньоримському календарі.

 

(Учні працюють під музику осінніх мелодій.)

 

  • Далі працюємо над створенням другої рубрики «Чарівна пора року».

 

  • Прочитайте текст і визначте, чи дійсно він відповідає чудовій порі.

Був похмурий осінній день. Важкі і чорні хмари пливли по небу. Сердитий вітер гойдав віти дерев. Листя сумно тріпотіло від вітру. Жахливий клен ще не скинув свої коричневі листки. Вони сумно тріпотіли від вітру. Руденька білка повільно стрибає з гілки на гілку, недбало перевіряючи свої запаси. Повітря вологе і важке. Прогулюючись у лісі, спостерігаючи за природою, настрій став препоганий.

  • Що потрібно змінити, щоб осінь стала чарівною?(Замінити «похмурі» слова на більш веселі, життєрадісні та кольорові)
  • Звернемось до асоціативного куща. Якою ми визначили осінь. Виділіть ті слова, які найбільш підійдуть нам для характеристики осені.

(Золота, тепла, чарівна, урожайна, різнобарвна)

  • Для допомоги нам в роботі Мудра Сова підготувала слова, які ми можемо використати для вдосконалення тексту.

      Сонячний, легкі, веселі, пустотливий, ніжно, замріяний, обережно, жваво, дбайливо, свіже, піднесений.

 

Колективна творча робота.

 

  • Здавна люди спостерігали за природою і визначали певні прикмети.
  • Наступне завдання для нашої творчої групи – зібрати «розсипані» прикмети осені, щоб ми могли повно і досконало охарактеризувати осінь.
  1. Довго не відлітають птахи – осінь буде суха.
  2. Листя берези жовкне перед ранніми приморозками.
  3. Якщо на початку вересня вже цілком достигла калина, то наприкінці місяця вдарять холоди.
  4. Падолист пройде швидко – буде холодна зима.
  5. Рясно вродили волоські горіхи – зима  буде сніжна.
  6.  На дубі багато жолудів – на сувору зиму.

 

         Наступне завдання  для наших знавців рідної мови – підготувати рубрику про те, як підготувати дерева до зимового сну. Це робота для юних садівників.

( Учні готували це завдання заздалегідь)

         Кожний садівник знає, що дерева треба готувати до зими. Восени швидко росте коріння. Тому дерево потрібно підгодовувати. Після листопаду в саду проводять генеральне прибирання. Стовбур дорослого дерева витирають газетою, щілину і дупло промивають. Потім утеплюють стовбур та основну гіллячку папером.

 

V. Підсумок заняття

 - Ось і підійшло до завершення наше заняття у клубі Тітоньки Сови. Ми віддаємо підготовлений матеріал до друку.

- Чи цікаво вам було працювати в редакції?

Я бажаю вам добре знати свою рідну мову, намагатись почерпнути з джерел народної мудрості якомога більше цікавого. А для цього потрібно плідно працювати.

Мудра сова чекає на вас в своєму науковому дуплі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   Заняття 2

Тема. «На ймення ми різні, а суть в нас одна: Синоніми ми тобто схожі слова...»  Робота над добором синонімів.

Мета: закріпити вміння добирати найуживаніші синоніми до слів, що є різними частинами мови; вдосконалювати текст шляхом заміни лексичних повторень синонімами, складати синонімічні ряди; розвивати мислення, мовленнєві вміння, культуру мовлення і спілкування; виховувати любов до рідної мови.

Обладнання: конверти з листами-завданнями; картонний круг, прикріплений до дзиґи, що обертається; плакат із назвою гри «Що? Де? Коли?»; картки, на яких надрукований текст «Суперечка»;  таблиці, які використовуються під час виконання завдання, що міститься в конверті, «Лист від Мудрої Сови».

ХІД  ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент

- Сьогодні  на занятті у клубі Мудрої Сови ми пограємо в гру «Що? Де? Коли?» Назвемо нашу команду «Розумники». За допомогою дзиґи  обертаємо круг і вибираємо сектор із завданням. Результатом нашої гри буде кількість балів, які ви наберете за правильні відповіді.

II. Оголошення теми й завдань уроку

Учитель

Проводиться цікава гра

Змагатиметься дітвора

В умінні добирати

Синоніми до слів,

На лист відповідати,

Тому, хто доручив

Вам виконать завдання

І провести змагання.

Тож, все згадайте,

Що ми вчили про синоніми-слова.

Бо вже з суперником вступили

У чесний бій, а бій той —- гра.

її ви назву прочитайте.

Діти хором читають: «Що? Де? Коли?»

Учитель. Що ж, починайте!

 Учитель розповідає про правила гри.

Ми розпечатуємо конверт, читаємо завдання. Порадившись у команді, ви одночасно намагаєтеся виконати завдання якомога швидше та правильніше. На обговорення дається 3 хвилини. За часом стежить ведучий. Представники команди відповідають по черзі. Усі уважно слухають. За правильну відповідь команда одержує 2 бали. Якщо лист має письмове завдання, то після виконання проводиться взаємоперевірка. На полях зошита діти виставляють 2 бали за правильно виконане завдання.

ІІІ. Узагальнення знань учнів про синоніми

Проведення гри.

Лист від хлопчика  Пізнайка

Які слова називають синонімами? Для чого вони вживаються в мовленні?

Чи багата українська мова на синоніми? Наведіть власні приклади.

Відгадайте загадки. Знайдіть у них синоніми.

Стукотить, гуркотить, як сто коней летить. (Поїзд)

Хитається, мотається у куточку ховається. (Віник)


Лист від дівчинки Чомучки

Випишіть із поданих слів окремо групи синонімів. Поясніть, чому саме так ви їх згрупували. Визначте, якою частиною мови є слова кожної групи.

Аероплан, приятель, рубіновий, крокувати, боязливо,  йти, літак, друг, червоний, товариш, поспішати, нерішуче, багряний, несміло.

Учитель проводить вибірковий диктант. У зошитах школярів — такий запис:

іменники: аероплан,  літак;

приятель, друг, товариш;

прикметники: рубіновий, червоний, багряний;

дієслова: крокувати, йти, поспішати;

прислівники: боязливо, нерішуче, несміло.

Лист від Незнайка

Прочитайте текст, що надрукований на картках.

СУПЕРЕЧКА

Корова, кінь і собака говорять між собою, кого господар більше любить.

Кінь говорить: «Господар більше любить мене. Я йому плуг і борону тягаю, дрова з лісу вожу. Сам господар на мені в місто їздить».

А корова говорить: «Ні, господар більше любить мене. Я всю його сім'ю молоком годую».

Собака як заговорить: «Ні, мене. Я добро господаря стережу». Почув чоловік цю суперечку і говорить: «Не сперечайтеся. Всі ви мені потрібні. Кожний хороший на своєму місці».

(За К. Ушинським)

Якими синонімами необхідно замінити дієслово говорити? (Засперечатись, сказати, зауважувати, загарчати) Запишіть цей синонімічний ряд.

Лист від Мальвіни

Спишіть речення, обравши з дужок один із синонімів, який є, на вашу думку, найвлучнішим. Якими членами речення є обрані вами синоніми?

Степ (дзвенів, бринів, дзенькав) пташиними голосами.

Пташка (перелітала, перепурхувала, перескакувала) з одного місця на інше.

Із льоду діти (спорудили, збудували, поставили) кришталевий палац.

Уранці малюки (поспішають, біжать) до школи.

Сектор «Фізкультхвилинка»

-Усі ви знаєте українську народну казку «Рукавичка». Давайте пригадаємо її героїв. (Дід, Мишка, Жабка, Зайчик, Лисичка, Вовк, Ведмідь) Я читатиму казку, а ви показуйте, хто з казкових персонажів як пересувається.

Ішов Дід лісом та й загубив рукавичку.

Учитель обирає, хто з дітей найкраще показав рухами, як «ішов» Дід. Цей учень прикріплює до магнітної дошки картку, на якій надруковано слово, що називає дію діда. Потім обирають «Мишку», «Жабку» тощо.

-Прибігла Мишка і стала в тій рукавичці жити. За нею приплигала Жабка і теж поселилася в рукавичці. Потім пристрибав Зайчик. І стало їх троє. Припленталася до рукавички Лисичка. Стало їх четверо. Потім причвалав Вовк. Він теж поселився в рукавичці. Аж ось присунув Ведмідь. А йому вже місця в рукавичці і немає.

Таким чином, на дошці ряд карток у такому порядку: ішов, прибігаю, приплигала, пристрибав, приплентався, причвалав, присунув.

- Зверніть увагу на дошку.

Що ви можете сказати про ці слова? (Це дієслова.)

Що ми утворили? (Ми утворили синонімічний ряд.

Лист від Рака-неборака з української народної казки «Коза-дереза»

Замініть усно вислови одним словом-синонімом.

Кричати на все горло (горлати).

Приніс, як кіт наплакав (мало).

Накивав п'ятами (утік).

Стоїть ні пари з вуст (мовчки).

Лягати разом із курми (рано).

Знати, як свої п'ять пальців (гарно).

Розбили глека (посварилися).

Пекти раків (червоніти)

Лист від Мудрої Сови

Прочитайте словосполучення. Замініть слово «великий» відповідно до його конкретного значення. Визначте рід синонімів.

Великі діти (дорослі діти).

Великий день (довгий день) (ч. р.).

Велика подія (значна подія) (ж. р.).

Великий урожай (багатий урожай) (ч. р.).

Великий поет (видатний поет) (ч. р.).

Велика яма (глибока яма) (ж. р.).

Велика дружба (міцна дружба) (ж. р.).

Лист від Лисички-сестрички

Перекладіть українською мовою. Усно назвіть синоніми.

Учитель, зачитує речення російською мовою по частинах. Діти  самостійно перекладають речення українською мовою.

Все кругом было такое радостное, веселое... (M. Коцюбинский).

И вот все утихло, как будто собиралось с силами (М. Коцюбинский)

Снежинки падали, сыпались с неба (В. Архангельский).

Ревет, свистит завирюха, по лесу завывает (Т.Г. Шевченко).

Слова-синоніми, що підкреслені, школярі називають усно. У зошитах дітей можливий такий запис:

1) Усе навкруги було таке радісне, веселе... (М. Коцюбинський).

Та ось усе стихло, причаїлось, наче збиралось із силами (М. Коцюбинський).

Сніжинки падали, сипалися з неба (В. Архангельський).

Реве, свище завірюха, по лісу завиває (Т.Г. Шевченко).

IV. Підсумок заняття.

  • Ось і закінчилась наша цікава і захоплююча гра. Давайте підрахуємо, скільки балів набрала команда «Розумники». Протягом гри ви мали змогу удосконалити свої знання про синоніми та, можливо, дізнались щось нове. До нових зустрічей у науковому дуплі клубу Мудрої Сови.

 

 

 

 

 

 


 

                                                     Заняття 3

Тема.  Робота з реченням. Прислівя – неоціненна скарбниця народної мудрості.

Мета: закріплювати вміння учнів працювати з реченням, відновлювати речення із деформованих слів, ознайомити із походженням прислів’їв у мовленні, їх значенням; продовжувати роботу над фразеологізмами ; розвивати  зв’язне мовлення учнів; розвивати вміння заміняти  фразеологізми словами – синонімами; вміння об’єднувати частини прислів’я за значенням; 

відновлювати речення за його частинами; вміння визначати частини мови;  виховувати  повагу до творів усної народної творчості, бажання вивчати  українську мову.

Обладнання: картки з деформованими реченнями, картки із фразеологізмами, малюнки – подорожі із зображенням частини прислівя, схеми із частинами прислівїв.

 

                                                 ХІД  ЗАНЯТТЯ

І. Організаційна частина

- Доброго дня, починаємо наше чергове заняття у клубі Мудрої Сови. Сьогодні ми будемо працювати над прислівями, які відкривають для нас велику багату скарбницю народної мудрості. Наше заняття ми побудуємо у вигляді подорожі по Країні народної мудрості.

ІІ. Повідомлення учнів про прислівя і приказки .

Учні готують повідомлення про значення прислівїв і приказок та фразеологізмів  у мовленні.

Прислів’я та приказки – неоціненна скарбниця народної мудрості. Ці короткі влучні вислови творилися народом упродовж багатьох століть. Краса і сила прислів’їв – у закладеній в них споконвічній мудрості народу, влучності і дотепності народного слова. Зміст прислів’їв та приказок багатий. Вони дають можливість створити образ, відтворити пейзаж, історичну добу, передати переживання, радість і смуток, возвеличити людину, засудити й викрити негативні риси її.

Фразеологізми є своєрідними неписаними етичними законами, яких потрібно дотримуватись у житті. Вивчення їх поглиблює знання учнів про безмежний світ людини, виховує шану до людини, слова, поповнює мовний запас своєрідними стійкими висловами.  Без прислів’їв наша мова стає бідною, неяскравою. І навпаки, яка красива, багата, образна мова того, хто доречно вживає фразеологізми. Інколи буває так, що тільки завдяки стійким сполученням слів можна висловити своє почуття, дати правильну відповідь, досить влучну і кмітливу. Але цьому треба вчитись.

ІІІ. Удосконалення навичок працювати з реченням. Подорож по Країні народної мудрості.

  1. Зупинка в зоопарку. Добір фразеологізмів.
  • Подорожуючи країною народної мудрості ми завітали в зоопарк.
  • Кого ми можемо побачити в зоопарку?
  • Кожну людину за її звичками, поведінкою, характером можна порівняти з якоюсь тваринкою. З якою тваринкою ви б порівняли себе? Опишіть цю тварину. ( Учні заздалегідь підготували малюнок улюбленої тварини)
  • Багато влучних висловів повязані саме із тваринами. В країні народної мудрості в зоопарку нас зустрічають фразеологізми. Давайте попрацюємо з ними.

Робота на картках. У фразеологізми замість крапок вставити назву тварини.

Глухий, як…( тетеря ). 

Упертий, як…(осел).

Німий, як… ( риба ).               

Голодний, як…( вовк ).

Битися, як …. об лід. (риба)

… на вухо наступив. ( ведмідь)

Ганятися за двома… ( зайцями)

З мухи … зробити. ( слона)

  1. В загадковому лісі.
  • Ми потрапили в загадковий ліс. Щоб з нього вибратися, нам потрібно виконати завдання Мудрої Сови.
  • За визначений час потрібно пригадати фразеологізми, повязані з частинами тіла.

 Втерти носа, крутити носом, задерти носа, тримати ніс за вітром, не показувати носа, сунути свого носа, носом  клювати, не бачити далі свого носа, рук не покладати, серце не на  місці, роззявити рота,розвішувати вуха, прикусити язика.

  • Виконавши завдання, ми вийшли на загадкову галявину.  Тут теж нас чекає завдання. Пригадаємо казкові вислови. Завдяки своїй магічній силі розуму, ми можемо вийти із цього загадкового лісу.

Казкові фразеологізми. Закінчити вирази, узяті з казок.

По бороді текло, а …( в рот не попало).

Піди туди, не знаю куди, …(принеси те, не знаю що).

Магія сімки. З цим числом пов’язано багато приказок і  прислів’їв, казок і легенд. Пригадати вислови з цим числом.

Сім чудес світу. Сім п’ятниць на тиждень. Бути на сьомому                                       небі. Де сім господинь, там хата не метена. Сьома вода на киселі. У семи няньок дитя без носа. Семеро одного не ждуть.

  • Ось і закінчилась подорож по загадковому лісу. Ми можемо вирушити далі.
  1.               Зупинка «Провалля прислів’їв».

Робота з деформованими реченнями.

Відновіть прислів’я. Підкресліть іменники.

а весні Птах радіє матері дитя                        

Удитинизаболитьпальчикавматерісерце

Понови слова і прочитай прислів’я.

кіВ ивиж, ків ьсичу.

ещарК итамуд, а мітоп итировог.

оволС зеб алід огочін ен етрав.

Знайди кінцівку прислів’я у правій колонці і пронумеруй відповідно рядки.

 

1.

Менше обіцяй

 

і буде тобі скрізь гладенько.

2.

Добре роби

 

добре й буде.

3.

Кажи    правду

 

більше роби.

4.

Шануй батька й неньку

 

буде честь і шана.

 

 

  1. Дорога додому

  • По дорозі додому нас чекає звивиста дорога. Вам потрібно знайти правильний шлях до хатинки  шляхом «збирання» прислів’я по дорозі додому. А потім навести кольоровим фломастером або олівцем правильний шлях і записати «зібране» прислів’я.

 

Прислів’я:

Хто багато говорить, той мало творить.

Не тим крапля камінець довбає, що сильна, а тим, що часто падає.

Розумного саджають на покутті для честі, а дурного для сміху.

Щоб ви не забували дорогу до Країни народної мудрості, Мудра Сова пропонує завдання, яке ви виконаєте вдома. Вам пропонується  прислів’я до казки, й серед них є зайве, яке взагалі не підходить до змісту поданого твору.  З’єднайте олівцем між собою лише ті прислів’я, які співзвучні змісту прочитаного твору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Заняття 4

Тема. Мовні завдання.

Мета: закріпити знання учнів про звуковий склад мови; продовжувати лексичну робту;  розвивати вміння визначати частини мови,  вміння шляхом заміни  букв в словах визначати значення слова; виховувати бережне ставлення до тварин, бажання пізнавати світ природи.

Обладнання: картки з зображенням ребусів, малюнки тварин, звукові молелі, картки з моделями слів.

 

                                            ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційна частина. Повідомлення теми заняття.

- Сьогоднішнє заняття у клубі Мудрої Сови ми присвятимо розвитку логічного мислення, будемо закріплювати вміння працювати з словом. Спробуємо розробити картки для індивідуальної роботи на уроці української мови для учнів 2- 3 класів.

 

ІІ. Виконання мовних завдань.

  • Почнемо свою роботу з таблицями цікавого перетворення.

 

Змінюй у словах послідовно по одній букві і ти перетвориш через певну кількість проміжних слів «вола» в «бика», «кота» в «лева», «лід» у «рис», «мак» у «бій», «сир» у «ліс», «м’ячем» заб’єш «гол».

 


 

 

 


 

(Віл - вал - бал - бак - бик; сир - син - лин - лис - ліс; мак ~ рак - рік - рій - бій)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Кіт - літ - ліс - лис - рис - рик - рак - рік - рів - рев - лев;

м’яч - меч - мед - мер - мур - мул - гул - гол;

лід - ліс - лис - рис)

 

 

 

 

 

Розгадування цікавих загадок.

 

Робота над загадками на розвиток логічного мислення.

 

     Як записати словосполучення «суха трава», щоб було всього 4 букви?

( Сіно )

Як написати «замерзла вода», щоб було всього 3 букви?

(Лід)

    Два рази народився,

Хоч у школі і не вчився,

А години знає.

( Півень )

      Хто в Україні і тепер не випускає гетьманської булави?

(Пам’ятник гетьману Богдану Хмельницькому у Києві)

 

 

   Який ключ літає?

( Журавлиний )

Яким буде камінь, якщо його кинути в Чорне море?

(Мокрим )

Яких дерев у лісі найбільше?

(Кривих)

Під який кущ ховається заєць під час дощу?

(Під мокрий)

Якої хвороби не буває на землі?

(«Морської» хвороби)

Який це двірник походжає,

Без віника вулиці всі замітає?

(Вітер)

 

  Мовно - логічні завдання

 

 

У назві свійської тварини заміни приголосний всередині слова іншим і тварина перетвориться на птаха.

(Осел - орел)

Назва якої річки знищила дні?

(Дністер )

Додай до назви ріки голосний звук і матимеш назву птаха.

(Волга - іволга)

Перше - префікс, друге - назва будинку для проживання влітку, а ціле - те, що важко розв’язати.

(Задача)

Вони на клумбах розцвітають, а без «к» - з дерев звисають.

(Квіти - віти)

З «р» - травичку вмиває, аз «к» - її зрізає.

(Роса - коса )

Якщо із «к» - свійська тварина, аз «л» - гілка верби.

(Коза - лоза)

З «м» - на городі росте, з «р» - у воді живе.

(Мак - рак)

Літає в полі й по городу, а як відкинеш «г» - то лізе в воду.

(грак - рак)

Якщо з «т» - то учень на ній сидить, а як без «т» - коли вода кипить.

(Парта - пара)

 Травою зеленіє, квітами розквітає, а як «п» додати - землю оратиме.

(Луг - плуг)

 3 «л» - риба хороша, з «т» - проста огорожа.

(Лин - тин)

 З «ж» вночі літає, шкідників з’їдає, а із «з» - у поході можна носити і страву варити.

(Кажан - казан)

 

 

Робота  над розгадуванням ребусів.

 

  • Давайте пригадаємо, які знання потрібно мати, щоб працювати з ребусами.

Такі завдання можна використовувати при вивченні теми «Іменник». Тому ми спробуємо розподілити  завдання, які ми виконували, для карток індивідуального опитування.

 

 

 

 

 

 

 

 

Апельсин                                                       акваріум

C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image1.png


C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image2.png                  


 

         електрика

C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image1.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                              весло


 Створення карток для індивідуальної роботи

 

Для кожної картки учні виділяють запитання з трьох блоків, над якими працювали на занятті, а також використовують моделі будови слова та звукові моделі.

Підсумок заняття.

 

  • Сьогодні на занятті у клубі Мудрої Сови ми зробили дуже корисну справу для учнів 2-3 класів. А також удосконалювали свої знання з рідної мови.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юшинова Олена Олександрівна
    Цікавий матеріал .Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
3248
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку