1
СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол педагогічної ради наказ Першотравенського ліцею
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
1. ПІБ , учениці 5-Б класу, 31.05.2012 р.н., що проживає за адресою
. Н.т. мами
Мама Свінціцька Світлана Володимирівна
Навчається у 5-Б класі з 1 вересня 2022 р.
Термін дії індивідуального навчального плану 05.09.2022-31.05.2023 н.р.
2. Поточний рівень знань і вмінь дитини:
Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти |
Потреби |
|
Оцінка мовленнєвого розвитку Альона в мовленнєвий контакт вступає легко; звернене мовлення розуміє. При виконанні завдань діє відповідно до вказівок (потребує допомоги вчителя при завданнях, які потрібно прочитати чи написати). Стан артикуляційного апарату: губи та язик рухливі; під'язикова вуздечка в нормі. Артикуляційні вправи за наслідуванням виконує повільно, але відносно точно. Темп мовлення в нормі; голосові зв'язки активні. Мовлення зрозуміле. Зміст сюжетних картинок передає за навідними питаннями вчителя. Причинно-наслідкових зв'язків не встановлює (кожну картинку "описує" окремо). Користується простими фразами (найбільш вживані частини мови: іменники та дієслова). Інтуітивно правильно вживає слова на узгодження в роді та числі. Не орієнтується в узагальнюючих поняттях; плутає дні тижня, місяці, пори року. Активний словник на побутовому рівні. Зв'язне мовлення в стадії формування. Звуковимова та складова структура непорушена. Читання: літери плутає, в склади не зливає. На письмі пробує переписувати: друковані слова списує друкованими літерами. Наявні помилки оптично-дисграфічного характеру. Оцінка когнітивної сфери Загальний рівень розвитку нижчий вікової норми. Альона здатна використовувати навчальну допомогу. Увага: продуктивна, стимулюється за допомогою наочного матеріалу. Сприймання: слухове сприймання непорушене. Спостерігаються труднощі зорового сприймання. Розрізняє предмети за кольором, розміром, знає геометричні фігури. Інструкції розуміє, окремі може виконати самостійно. Мислення – конкретне, наочно дійове та наочно-образне. З допомогою дорослого порівнює конкретні предмети, узагальнює за найпростішими категоріями. Пам'ять – малопродуктивна. Нижчий середнього рівень розвитку короткочасної слухової пам’яті. В алфавітному порядку називає декілька перших літер. Зміст прослуханого короткого тексту розповідного характеру розуміє. Прописні літери обводить за пунктиром. Математичні дії на додавання та віднімання в межах 10 виконує з допомогою наочного матеріалу. Спостерігається значне зниження пізнавальної діяльності, активності та продуктивності, що створює бар’єр для успішного навчання, тому виникають освітні труднощі при встиганні опрацювання матеріалу на рівні класу.
Оцінка емоційно-вольової сфери Емоційно-вольова сфера Рівень розвитку близький до вікової норми. . Може концентруватися на цілеспрямованій діяльності. Вольові якості: навчальна мотивація сформована частково. Виявляє інтерес до окремих завдань. Прояви волі залежать від ситуації, вимагають зовнішньої підтримки та заохочення з боку дорослого. Регуляція поведінки: Альона в контакт з дорослими вступає легко, невимушено. Доброзичлива, ввічлива, здатна до співпраці. Емоції – стійкі, адекватні ситуації. Загальний емоційний фон – позитивний. Оцінка освітньої діяльності сформованих знань та вмінь виявлених в закладі освіти Математика Математична компетентність у Альони знаходиться на низькому рівні, тобто вона дуже важковиявляє прості математичні залежності у навколишньому світі, взагалі не моделює процеси та ситуації із застосувань математичних відношень та вимірювань; на низькому рівні усвідомлює роль математичних знань та вмінь в особистому житті людини.
Українська мова На елементарному рівні за допомогою вчителя відтворює матеріал; може переписувати за зразком.
Зарубіжна література
Вступ до історії України -Учениця може називати одну подію (за допомогою вчителя) - Може показати на карті історико-географічний обєкт (за допомогою вчителя) -Вибирає варіант відповіді на рівні «Так»-«Ні»
Інформатика Альона розуміє важливість використання комп'ютера; називає правила техніки безпеки під час роботи з комп'ютером, але з допомогою вчителя; із труднощами виконує практичне завдання за комп'ютером (тільки з допомогою та підказками вчителя).
«Пізнай природу» та «Здоров я, безпека»
- Сформовані уявлення про живу й неживу природу, про потребу збереження життя й здоров я. - Знає основні ознаки живої/неживої природи. - Знає назви рослин, тварин… - Не може самостійно прочитати інформацію. - Розпізнає проблеми, що виникли у довкіллі, але не може висловити думку, оцінити проблеми і відстояти свою позицію. Трудове навчання На уроках технології працює за вказівкою вчителя, із задоволенням виконує роботу за зразком, дотримуватися інструкції вчителя.
Англійська мова
Чітко повторює за вчителем букви англійського алфавіту та короткі, односкладові слова, проте сама відтворити їх не може. Щодо вмінь у письмі, учениця може писати літери по пунктирах за зразком та з допомогою вчителя знаходити відповідні літери серед інших.
|
Наявні інтелектуальні труднощі:
Наявні функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:
Наявні навчальні труднощі:
Наявні фізичні труднощі:
Учениця не знає цифри, плутає їх, а тому майже усі види завдань та задач вона взагалі не може виконати та розв'язати . Має навчальні труднощі писемного виду діяльності, математичних дій.
Не вміє вільно висловлювати свої думки, чітко й аргументовано пояснювати факти; -навички читання та письма відсутні; -словниковий запас розвинений на побутовому рівні (переважно пасивний словник); -не може підтримати діалог, здебільшого відповідає на запитання одним словом; - не має здатності логічно обгрунтовувати свою позицію. -Вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки слабке. -Сприймання події і явищ поверхневе. - Запас відомостей про події навколо нас низький - Завдання розуміє на рівні простих інструкційНе може аналізувати, узагальнити вивчений матеріал Учениця не може самостійно прочитати інформацію.-Не вміє переказувати, аналізувати, ставити запитання та вирішувати проблемні питання Вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки слабке. -Сприймання події і явищ поверхневе. - Запас відомостей про події навколо нас низький. - Завдання розуміє на рівні простих інструкцій
Не проявляє творчості та креативності.
-малий обсяг пам’яті; -навчальний матеріал засвоюється дуже повільно;
-словниковий запас з англійської мови відсутній;
-короткочасна нестійка увага.
|
Працювати над попередженням дисграфії та дислексії. При удосконаленні навичок читання та письма враховувати індивідуальні особливості дитини та надавати додаткового роз’яснення та більше часу для виконання завдань. Працювати над навичками усвідомленого зорового аналізу фігур та букв, умінням знаходити відмінні та подібні їх елементи, актуалізовувати в пам’яті засвоєні зорові образи букв та співвідносити їх з відповідними фонемами за уявленнями. Корекційно-розвиткову роботу в цьому напрямку проводити вчителю-дефектологу.
Враховувати в освітньому процесі індивідуальні особливості та можливості учениці, сприяти осмисленню контексту засвоюваних знань. Сприяти виробленню необхідних дій, операцій, узагальнених прийомів розумової діяльності, перенесенню їх на виконання нових навчальних і практичних завдань на наступному етапі навчання. Використовувати різні види наочності, відповідної рівню розвитку сприймання і мислення дитини, поступово ускладнювати її. З метою розвитку цілісності та структурності сприймання сприяти оволодінню навичками аналізу та синтезу досліджуваних об’єктів; вмінням виділяти різні ознаки та впізнавати предмет за його характерною ознакою; здатністю сприймати ціле в сукупності його частин і виділяти частини цілого. Покращувати дрібну моторику, образотворчі навички, розвивати зорово просторову орієнтацію. Розвивати вміння узагальнювати та класифікувати предмети, встановлювати причинно наслідкові зв’язки, робити логічні висновки. Розвивати різні види пам’яті, розуміння змістових зв’язків у запам’ятовуванні та збереженні матеріалу; сприяти переходу від механічного запам'ятовування до смислового.
Сприяти створенню комфортної для дитини психологічної атмосфери у дитячому колективі під час спілкування, навчання та гри. Підвищувати впевненість у своїх силах, створювати «ситуації успіху». Стимулювати самостійність та відповідальність у навчальній діяльності. Розвивати здатність розуміти власні емоції та почуття інших людей. Підтримувати бажання спілкуватися з оточуючими.
Вдосконалювати називати числа від 5 до 20, --формувати вміння та навички лічби від 1 до 20 і навпаки. -Вчити виконувати дії додавання і віднімання в межах 20; -формувати вміння розв'язувати прості задачі, які вимагають виконання дій додавання і віднімання в межах 20.
Працювати над розвитком навичок читання та письма, збагаченням словникового запасу; розвивати зв'язне мовлення; формувати вміння виділяти головне, переказувати почуте; вчити зв'язно висловлювати власну думку; вчити елементарні правила правопису
Розвивати навички читання та письма. Розвивати читання з розумінням. Працювати над збагаченням та урізноманітненням лексики та будови мовлення. Формувати вміння відтворювати частини змісту навчального матеріалу, переказувати стисло та детально. Вчити відповідати на запитання до тексту.
Розвивати зорове, слухове сприйняття та розвиток мислення.
Розвивати увагу на основі спостережень за природою.
Формувати позитивне емоційне ставлення до навчання. Розвивати мислення шляхом аналізу, порівняння. Навчити здійснювати нескладні досліди ( за допомогою дорослого). Залучати ученицю до активного процесу навчання (перепитування, тренування, перегляд).
Розвивати творчість, креативність, складні завдання розбивати на частини. Вчити презентувати себе та свою роботу. Здатність співпрацювати з іншими людьми.
Повністю потребує допомоги вчителя при виконанні як усних, так і письмових завдань з іноземної мови. Учениця не розуміє чітке і повільне мовлення, не може дати відповіді на найпростіші запитання конкретного інформаційного характеру ( наприклад про своє ім’я, прізвище, місце проживання ,родину, національність |
3. Цілі й завдання:
За сферами розвитку |
Ціль (відповідальний за досягнення) |
Очікувані результати, яких планується досягнути |
Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку) |
|
Розвиток інтелектуальної сфери |
-розширювати світогляд дитини та сприяти всебічному розвитку;
-формувати довільність поведінки, розвивати навчальну мотивацію за допомогою ситуації успіху, з опорою на інтереси дитини;
-підвищувати розумову активність, формувати та розвивати пізнавальні процеси;
-здійснювати поділ складного матеріалу на частини, збільшувати час на усвідомлення та виконання завдань;
-враховувати у навчальній діяльності домінуючого зорового типу сприйняття;
-використовувати різні види наочності. Мамчур А.І., класний керівник та вчитель історії Власенко Н.М. , практичний психолог Шкраб Н.Л., вчитель української мови та літератури Місяйло Н.В., вчитель математики Вербило О.А., вчитель англійської мови Башинська Н.Ф., вчитель трудового навчання Падун Л.А. , вчитель музики Стороха І.О., вчитель інформатики Плакса Т.Р., вчитель зарубіжної літератури та українознавства Ворончук С.І., вчитель «Пізнаємо природу» та основ здоровя Дишлюк С.А., асистент вчителя Бочаров Ю.І. вчитель фізкультури
|
учениця усвідомлює власні розумові процеси й намагається керувати ними;
-може самостійно виконувати інструкції, порівнювати свої роботи зі зразком;
- вміє розподіляти увагу, переключати її з одного об’єкта на інший;
-покращився усебічний розвиток дитини, зокрема її мовлення, кмітливість і творчі здібності;
-розуміє навчальний матеріал і виконує аналогічні завдання;
- підвищився рівень сформованості всіх видів навчальної діяльності учня;
- на достатньому рівні розвинуте словесно – логічне, абстрактне та формальне мислення, довільні форми уваги, рефлексія на власні розумові дії;
-засвоїла базовий зміст освітніх програм з предметів;
- оволоділа певними знаннями, уміннями, навичками з шкільних дисциплін;
-вміє використовувати отримані знання.
|
|
|
Розвиток сенсорної, моторної |
-покращувати зорово-моторну координацію;
- розвивати як загаль- ну так і дрібну моторику. Мамчур А.І., класний керівник та вчитель історії Власенко Н.М. , практичний психолог Шкраб Н.Л., вчитель української мови та літератури Місяйло Н.В., вчитель математики Вербило О.А., вчитель англійської мови Башинська Н.Ф., вчитель трудового навчання Падун Л.А. , вчитель музики Стороха І.О., вчитель інформатики Плакса Т.Р., вчитель зарубіжної літератури та українознавства Ворончук С.І., вчитель «Пізнаємо природу» та основ здоровя Дишлюк С.А., асистент вчителя
|
- вміє відтворити почуте;
- впізнає предмети за заданими ознаками;
-мимовільно узгоджує свої рухи і дії за інструкцією педагога;
-стала досконаліша і точніша зорово-моторна координація;
-вміє самостійно виконувати графічні дії.
|
|
|
Розвиток мовленнєвої сфери |
Для розвитку діалогічного мовлення використовувати сюжетно-рольові ігри. Дбати про створення емоційно сприятливої атмосфери спілкування, що налаштовує на розмірковування, аналіз, пошук. Мамчур А.І., класний керівник та вчитель історії Власенко Н.М. , практичний психолог Шкраб Н.Л., вчитель української мови та літератури Місяйло Н.В., вчитель математики Вербило О.А., вчитель англійської мови Башинська Н.Ф., вчитель трудового навчання Падун Л.А. , вчитель музики Стороха І.О., вчитель інформатики Плакса Т.Р., вчитель зарубіжної літератури та українознавства Ворончук С.І., вчитель «Пізнаємо природу» та основ здоровя Дишлюк С.А., асистент вчителя Бочаров Ю.І. вчитель фізкультури
|
-Вміння встановлювати контакти з оточуючими шляхом сприйняття, переробки і передачі інформації, -уміння вести діалог, -співпрацювати в групі, - привносити ідеї у групову роботу.
|
|
|
Розвиток фізичних здібностей |
-Зняття психоемоційного напруження за допомогою рухливих ігор та фізичних вправ. -Часті перерви під час навчальної діяльності, збільшення часу на виконання завдань. -Чергування видів діяльності, вправи на релаксацію, хвилинки відпочинку. Мамчур А.І., класний керівник та вчитель історії Власенко Н.М. , практичний психолог Карась В.В.,соціальний педагог Шкраб Н.Л., вчитель української мови та літератури Місяйло Н.В., вчитель математики Вербило О.А., вчитель англійської мови Башинська Н.Ф., вчитель трудового навчання Падун Л.А. , вчитель музики Стороха І.О., вчитель інформатики Плакса Т.Р., вчитель зарубіжної літератури та українознавства Ворончук С.І., вчитель «Пізнаємо природу» та основ здоровя Дишлюк С.А., асистент вчителя Бочаров Ю.І. вчитель фізкультури
|
-Попередження та ліквідації розумової стомленості. -Уміння орієнтуватися у просторі, розвиток як загальної так і дрібної моторики. -Формування життєвоважливих рухових умінь і навичок. -Забезпечення оптимального рівня фізичної підготовленості. |
|
|
Розвиток емоційно-вольової сфери |
-розвивати усвідомлення власної гідності, позитивне ставлення до власного «Я»; -розвивати емоційно-вольову регуляцію; -підпорядковуватися певним правилам. обов’язковим для всіх; - встановлювати емоційні стосунки з оточуючими; -застосовувати прийоми зацікавлення матеріалом та методи схвалення;
- будь – яке навчання розбивати на певні етапи для полегшення засвоєння та розуміння наступності дій і розвитку вольових якостей. Практичний психолог- Власенко Н.М., Класний керівник- Мамчур А.І., Асистент вчителя- Дишлюк С.А.
|
- має сформовані навички самооцінювання; - впевнена у собі та може адекватно оцінити себе;
- дитина з бажанням працює, виконує завдання та виявляє ініціативу;
-на достатньому рівні розвинене відчуття відповідальності;
- в учениці переважає бадьорий настрій, вона має інтерес до спілкування з іншими дітьми і дорослими;
-є активною, не боїться проявляти ініціативу;
-вміє проявляти свої емоції і регулювати бажання;
-розуміє власні емоції та почуття інших людей.
|
|
|
Розвиток соціальної сфери |
-Формувати навички соціальної адаптації;
-сприяти участі у груповій роботі на уроках, під час перерв, у шкільних та класних виховних заходах, дотриманні правил обов'язкових для всіх дітей у класі;
-розвивати вміння ініціювати спілкування з оточуючими, навички групової взаємодії з ровесниками;
-залучати до повсякденної життєдіяльності класу, школи. Мамчур А.І., класний керівник та вчитель історії Власенко Н.М. , практичний психолог Карась В.В.,соціальний педагог Шкраб Н.Л., вчитель української мови та літератури Місяйло Н.В., вчитель математики Вербило О.А., вчитель англійської мови Башинська Н.Ф., вчитель трудового навчання Падун Л.А. , вчитель музики Стороха І.О., вчитель інформатики Плакса Т.Р., вчитель зарубіжної літератури та українознавства Ворончук С.І., вчитель «Пізнаємо природу» та основ здоровя Дишлюк С.А., асистент вчителя Бочаров Ю.І. вчитель фізкультури
|
формувати навички соціальної адаптації;
-сприяти участі у груповій роботі на уроках, під час перерв, у шкільних та класних виховних заходах, дотриманні правил обов'язкових для всіх дітей у класі;
-розвивати вміння ініціювати спілкування з оточуючими, навички групової взаємодії з ровесниками;
-залучати до повсякденної життєдіяльності класу, школи. |
|
|
Подолання навчальних труднощів |
Розвивати вміння переходити від механічного запам'ятовування пізнавальних процесів до смислового. Розвиток психічних процесів, стимулювання мовленнєвої активності, концентрації на виконанні завдань та саморегуляції поведінкових навичок. Розвиток швидкості сприйняття і переробки інформації. Мамчур А.І., класний керівник та вчитель історії Власенко Н.М. , практичний психолог Карась В.В.,соціальний педагог Шкраб Н.Л., вчитель української мови та літератури Місяйло Н.В., вчитель математики Вербило О.А., вчитель англійської мови Башинська Н.Ф., вчитель трудового навчання Падун Л.А. , вчитель музики Стороха І.О., вчитель інформатики Плакса Т.Р., вчитель зарубіжної літератури та українознавства Ворончук С.І., вчитель «Пізнаємо природу» та основ здоровя Дишлюк С.А., асистент вчителя Бочаров Ю.І. вчитель фізкультури
|
Підвищила рівень сформованості всіх видів навчальної діяльності учениці. Альона вміє знаходити в тексті іменники, прикметники, займенники. Разом з учителем визначає тему та основну думку прочитаного, розуміє зв’язок заголовка зі змістом твору, розуміє ситуацію, описану в творі, визначає причинно-наслідкові та часові зв’язки між описуваними подіями і вчинками дійових осіб. Заповнює узагальнюючі таблиці, схеми, виконує практичні роботи, здійснює заочні мандрівки за глобусом і картою, називає представників органічного світу вивчених природних зон. Буде мати сформовані поняття про форми і розміри землі, глобус, материки і океани. Самостійно виконує елементарні тести, самостійні роботи, виписує правила з підручника. Вміє користуватися креслярськими інструментами, виконувати правильно арифметичні дії. Навчилася виконувати практичні завдання за зразком. Буде перемальовувати малюнки у зошит. Дівчинка буде вміти називати основні ознаки живої і не живої природи. Пояснювати значення води для здоров’я людини та існування живого. З допомогою асистента вчителя буде виконувати технологічні операції приготування салатів, виготовляти новорічні іграшки з паперу і тканини. Вмітиме нарізати овочі та фрукти. З допомогою вчителя буде розпізнавати пейзажі за тематикою, виконувати замальовки, створювати площинну композицію, використовуючи різні фарби. Буде створювати рельєфні композиції, пробувати малювати різними матеріалами (парафіновою свічкою). Виконуватиме пісні, вправи на розвиток правильної дикції. Буде брати участь у музичних руханках, творчих конкурсах, фізичних змаганнях |
|
|
|
|
|
|
|
4. Спеціальні та додаткові послуги:
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
Розвиток мовлення |
Дишлюк С.А. |
Ресурсна кімната |
Понеділок14.10 Середа 14.10 Четвер 8.00 |
Заняття з психологом |
Практичний психолог Власенко Н.М. |
Кабінет психолога |
Вівторок 14.10 Четвер 14.10 |
Наявність асистента вчителя |
Асистент вчителя Дишлюк С.А. |
Класна кімната |
Математика, Укр..мова, Англ..мова, Укр.. літ, Зар.літ, «Пізнаємо природу» |
5. Адаптація та модифікація освітнього середовища:
Назва адаптації/модифікації |
Так/ні |
Примітка |
Пристосування середовища: |
Ні |
|
Доступність |
Ні |
|
Освітлення |
Ні |
|
рівень шуму |
Ні |
|
потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо) |
Ні |
|
Психолого-педагогічна адаптація: |
|
|
Використання візуального розкладу |
Ні |
|
збільшення часу на виконання завдань |
Так |
За потребою |
збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо) |
Так |
Навідні питання, демонстрація зразка, нагадування
|
руховий режим |
Так |
-Виконувати вправи на розвиток дрібної моторики. Використання фізкультхвилинок та руханок під час уроків. |
Використання заохочень |
Так |
Застосування прийомів формувального оцінювання, словесне заохочування, наліпки.
|
Використання засобів для концентрації уваги |
Так
|
- Використання яскравої наочності; - Мультиплікаційні відео; - Конструктори «Лего» |
Інше |
|
|
Адаптація навчального матеріалу: |
|
|
картки-підказки, картки-інструкції |
Так |
Застосовувати нестандартні підходи-комп’ютерні технології, моделювання ситуацій, усі матеріали мають містити яскраві картинки, фотографії, схеми. Адже варто надавати інформацію в такій формі, яка пускає в дію органи чуття, що найбільш розвинені в дитини. |
Засоби альтернативної комунікації |
Так |
|
Інше |
|
|
Модифікація: |
|
|
Спрощеня змісту навчального предмета |
Так |
Скорочення обсягу матеріалу, що вивчається на уроці, зниження складності завдання |
Зниження вимог для виконання завдань |
Так |
Заміна завдання на інше за умови збереження напряму вивчення предмету, використання додаткових матеріалів – карток, алгоритмів дії, правил у вигляді малюнків чи позначок перед виконанням завдання. |
інше |
|
|
Адаптація чи модифікація |
Відповідальний педагогічний працівник |
|
Українська мова |
Модифікація |
Шкраб Н.Л. |
Українська література |
Модифікація |
Шкраб Н.Л. |
Математика |
Модифікація |
Місяйло Н.В. |
«Пізнаємо природу» |
Модифікація |
Ворончук С.І. |
Фізична культура |
Адаптація |
Бочаров Ю.І. |
Основи здоров'я |
Адаптація |
Ворончук С.І. |
Образотворче мистецтво |
Адаптація |
Ворончук С.І. |
Музичне мистецтво |
Адаптація |
Падун Л.А. |
Інформатика |
Модифікація |
Стороха І.О. |
Трудове навчання |
Адаптація |
Башинська Н.Ф. |
Вступ до Історія |
Модифікація |
Марчур А.І. |
Зарубіжна література |
Модифікація |
Плакса Т.Р. |
Етика |
Адаптація |
Плакса Т.Р. |
Українознавство |
Адаптація |
Плакса Т.Р. |
Англійська мова |
Модифікація |
Вербило О.А. |
Навчання проводиться за розкладом класу.
Особливості проведення оцінювання:
адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
- використання доступних форм викладу інформації для оцінювання, письмових чи усних завданьтощо;
- використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
- адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації,
Підпис мами___________
Робочий навчальний план
учениці 5 Б класу Свінціцької Альони Сергіївни на 2022-2023 н.р.
|
Інваріантна складова |
5-А |
|
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
|
|
Мовно-літературна |
Українська мова, |
4 |
|
Українська література |
2 |
||
Іноз. мова(англ.) |
3,5 |
||
Зарубіжна література |
1,5 |
||
Математична |
Математика |
5 |
|
Алгебра |
|
||
Геометрія |
|
||
Природнича |
Пізнаємо природу |
2 |
|
Біологія |
|
||
Географія |
|
||
Фізика |
|
||
Хімія |
|
||
Соціальна і здоров’язбережувальна |
Здоров’я, безпека та добробут |
1 |
|
Етика |
0,5 |
||
Підприємництво і фінансова грамотність |
|
||
Громадянська та історична |
Вступ до історії України |
1 |
|
Історія України, Всесвітня історія |
|
||
Історія України |
|
||
Всесвітня історія |
- |
||
Правознавство |
- |
||
Інформатична |
Інформатика |
1,5 |
|
Технологічна |
Технології |
2 |
|
Мистецька |
Образотворче мистецтво |
1 |
|
Музичне мистецтво |
1 |
||
Фізична культура |
Фізична культура |
3 |
|
|
|
||
|
Разом |
26+ 3 |
|
Варіативна складова (додаткові год на вивчення предметів): УКРАЇНОЗНАВСТВО |
1 |
||
Гранично допустиме навчальне навантаження |
28 |
||
ВСЬОГО |
27+3 |
||
*Години, передбачені для фізичної культури та корекційно-розвиткові години не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження