Робота вчителя-логопеда з учнями з ООП. Інтерактивна гра з автоматизації [л] у словах, словосполученнях, реченнях "Що побачила Оленка на лузі?"

Про матеріал
Презентація містить інтерактивну гру, яка дозволяє учням бути активними учасниками, навіть, коли робота проводиться у дистанційному форматі. Задача учня - сказати, що побачила дівчинка Оленка на лузі. Гра може поступово ускладнюватись: спочатку учень називає, що з'явилось під листочком. На наступному етапі учень проговорює словосполучення "Під листочком...". Далі проходить робота з автоматизації звука у реченнях: "Оленка побачила ... під листочком на лузі". Мета: автоматизація звука [л] у словах, словосполученнях, реченнях; формування вміння узгоджувати слова у реченнях; розвиток зв'язного мовлення; розвиток фонематичного слуху, сприймання, уваги; розвиток самоконтролю, зоромоторної координації, дрібної моторики тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що побачила Оленка на лузі

Номер слайду 2

Тисни на листочки та називай, що побачила Оленка на лузі під листочком(метелик, калина, жолудь, лимон, полуниця, ластівка, на галявині - ялинка)

Номер слайду 3

Тисни на листочки та називай, що бобачила Оленка на лузі під листочком (глобус, фламінго, слива, баклажан, глечик з молоком, дятел, на галявині - яблуня).

Номер слайду 4

Молодець!!!Ти впорався!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мирошник Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
17 січня 2023
Переглядів
310
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку