Про матеріал
Презентація містить інтерактивну гру, яка дозволяє учням бути активними учасниками, навіть, коли робота проводиться у дистанційному форматі.
Задача учня - сказати, що побачила дівчинка Оленка на лузі. Гра може поступово ускладнюватись: спочатку учень називає, що з'явилось під листочком. На наступному етапі учень проговорює словосполучення "Під листочком...". Далі проходить робота з автоматизації звука у реченнях: "Оленка побачила ... під листочком на лузі".
Мета: автоматизація звука [л] у словах, словосполученнях, реченнях; формування вміння узгоджувати слова у реченнях; розвиток зв'язного мовлення; розвиток фонематичного слуху, сприймання, уваги; розвиток самоконтролю, зоромоторної координації, дрібної моторики тощо.