Індивідуальний план реабілітації дитини з РАС

Про матеріал
Індивідуальний план реабілітації дитини з РАС. План роботи з дитиною під час реабілітації.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план реабілітації дитини з РАС

 

з  9.01.2023 по 27.01.2023  

 

Дата

Фактично проведено

Зміст

корекційно-розвиткових занять

Вправи

 

 

SMART-ціль (МЕТА):Під час занять Кирюша буде за дорослим повторювати слова та словосполучення , виконуючи вправи та дії.

1

 

 

Зима. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка.)

Розвиток уміння співвідносити слово з реальним предметом.

Збагачення словникового запасу.

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур і нескладних малюнків прямими і хвилястими лініями.

 

Розглядання ілюстрацій   про зиму та бесіда по картинкам.

Розфарбовуємо сніжинки .

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,Барабан».

2

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;хрестовина;
  • толкачіки.

3

 

 

Лексика. Зима в лісі. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка.)

Розвиток уміння співвідносити слово з реальним предметом.

Збагачення словникового запасу.

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур і нескладних малюнків прямими і хвилястими лініями.

Розглядання ілюстрації   «Зима в лісі» та бесіда по картинці.

Розфарбування лисички.

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан.

4

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

5

 

 

Лексика. В гості завітав Сніговик. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка.)

Розвиток уміння співвідносити слово з реальним предметом.

Збагачення словникового запасу.

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур і нескладних малюнків прямими і хвилястими лініями.

 

 

 

 

Розглядання ілюстрації   «В гості завітав Сніговик» та бесіда по картинці.

Розфарбування Сніговика.

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан.

6

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

7

29.03.21

 

Лексика. Свійські тварини взимку. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка.)

Розвиток уміння співвідносити слово з реальним предметом.

Збагачення словникового запасу.

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур і нескладних малюнків прямими і хвилястими лініями.

 

 

 

 

Розглядання ілюстрації   «Свійські тварини взимку» та бесіда по картинці.

Розфарбування поросятко.

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан.

8

30.03.21

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

9

01.04.21

 

Лексика. Свійські птахи взимку. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка.)

Розвиток уміння співвідносити слово з реальним предметом.

Збагачення словникового запасу.

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур і нескладних малюнків прямими і хвилястими лініями.

 

 

Розглядання ілюстрації   «Свійські птахи взимку» та бесіда по картинці.

Розфарбування півника.

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

 

10

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

11

05.04.21

 

Лексика. Пташки на годівничці . Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка.)

Розвиток уміння співвідносити слово з реальним предметом.

Збагачення словникового запасу.

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур і нескладних малюнків прямими і хвилястими лініями.

 

 

 

Розглядання ілюстрації   «Пташки на годівничці» та бесіда по картинці.

Розфарбування синички.

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

  • «Конячка»,«Барабан.

11

06.04.21

 

Лексика. Одяг і взуття взимку. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка.)

Розвиток уміння співвідносити слово з реальним предметом.

Збагачення словникового запасу.

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур і нескладних малюнків прямими і хвилястими лініями.

 

 

 

 

Розглядання ілюстрації   «Збираємося на прогулянку взимку» та бесіда по картинці.

Розфарбування шапки і шуби.

Дихальна вправа «Кульки»

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

 

Вчитель-логопед                                                                Н.М.Мовчан

 

 

ВИСНОВКИ  -  ЗНМ -1 рівня

РЕКОМЕНДАЦІЇ : 1.Почнемо з Вас.

Навіть якщо Ви мовчазні від природи – говоріть з дитиною. Дитина краще сприймає звернене до неї мовлення, якщо ви пояснюватимете, що відбувається з нею і навколо неї. Тому супроводжуйте свої дії та дії дитини словами.

 

1.Почнемо з Вас.

Навіть якщо Ви мовчазні від природи – говоріть з дитиною. Дитина краще сприймає звернене до неї мовлення, якщо ви пояснюватимете, що відбувається з нею і навколо неї. Тому супроводжуйте свої дії та дії дитини словами.

 

2. Зустріч поглядів.

Озвучуйте будь-яку ситуацію, але тільки якщо Ви бачите, що дитина чує і бачить Вас. Не говоріть у пустоту, дивіться в очі. Це особливо важливо, якщо малюк гіперактивний і багато рухається. Якщо маля ще тільки лепече або говорить мало слів, старайтесь, щоб воно бачило Вашу артикуляцію.

 

3. Говоріть чітко.

Говоріть просто, зрозуміло, чітко промовляючи кожне слово, кожну фразу. Відомо, що діти дуже чутливі до інтонації - тому кожне слово, на яке падає логічний наголос, старайтесь промовляти якомога виразно.

 

4. Те ж, але по-різному.

Повторюйте одне і те ж слово (фразу). При повторенні фрази міняйте порядок слів ("Тато прийшов. Прийшов наш тато", "М’яч упав. Упав м’яч"). Такий прийом дозволяє дитині краще почути та зрозуміти, що фрази діляться на слова.

 

5. Не перестарайтеся!

Не вживайте дуже довгих фраз. Не перевантажуйте дитину, говорячи їй за один раз велику кількість незнайомих слів. Частіше самі говоріть те, що хочете почути: прості фрази із 3-5 слів, з паузою між словами.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 січня 2023
Переглядів
700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку