ПОГОДЖУЮ ЗАТВЕРДЖУЮ Заступник директора з НВР Директор гімназії _________ ____________ «____» ___________ 2022 р. «____» ___________ 2022 р. «____»____________2023 р. «____»____________2023 р. |
|
Індивідуальний навчальний план
учня 2 класу, ПІ,
який навчається за індивідуальною формою
(домашня, сімейна) у 2022-2023 н.р.
ЯДС
Українська мова та читання
Англійська мова
Математика
Фізична культура
вчитель
Розроблено на основі Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №87 від 21.02.2018 ( у редакції постанови Кабінету Міністрів України №688 від 24.07.2019), типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б. 1-2 клас ( затвердженої наказом МОН України №743-22 від 12.08.2022 р. «Про затвердження типових освітніх програм для 1-4 класів ЗЗСО» (оновлено зміст).
Тема 1. Зміни
Сторінки підручника ( 4-33 )
Дослідницькі / проблемні запитання
Завдання першої теми
Про книгу місяця
“Пригоди в Павутинії” Всеволода Нестайка — повість-казка про незвичайну музичну лісову школу з ведмежою мовою викладання. У лісовій школі навчаються зайчик Кося Вухань і їжачок Колько Колючка, з якими постійно трапляються веселі пригоди. Автор наділив героїв багатьма гарними рисами, бо вважав, що дітей потрібно навчати доброти, людяності, справедливості й гумору. У персонажах казки кожна дитина зможе впізнати себе чи своїх учителів.
У Всеволода Нестайка було нелегке дитинство. Через війну він не ходив до школи у п’ятому класі, але вдома продовжував вчитися з мамою-вчителькою. Потім з 8-го класу одразу перейшов у 10-й. У дорослому віці письменник почав вигадувати казкові шкільні історії. Всеволод Нестайко вважав, що талант цікаво писати для дітей йому дав Бог, а почуття гумору, доброта та людяність передалися від родичів.
Тема 2. Факти і здогадки (Сторінки підручника 34-63)
Дослідницькі / проблемні запитання
Завдання другої теми
10Довідатися, як уберегтися від застуди.
Про книгу місяця
“Вероніка і рожева парасолька” Валентини Табур — книжка з цікавими оповіданнями про дівчинку Вероніку. Письменниця розповідає про природні явища, показує зв’язок людини з навколишнім світом та вчить, як знаходити вихід з неприємних ситуацій. Ця книжка поліпшить настрій навіть у похмурий день. Авторка прагне, щоб її оповідки надихали дітей на добрі справи та допомагали спілкуватися з дітьми, дорослими та зі світом.
Писати дитячі оповідання Валентину Табур надихнула її онука Вероніка. Дівчинці завжди більше подобалося слухати справжні історії, ніж казки. Тож, спостерігаючи за онукою, Валентина Табур вирішила складати власні розповіді. Так і з’явилися чудові добрі історії про дітей і тварин.
Очікувані результати за темами
Змістова лінія “Взаємодіємо усно”:
|
Дитина гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1]; перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації [2 МОВ 1-1.1-2]; розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні [2 МОВ 1-1.3-1]; ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації [2 МОВ 1-1.3-2]; обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила [2 МОВ 1-1.3-3]; пояснює на основі власного досвіду, чому певна інформація зацікавила [2 МОВ 1-1.4-3]; висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що — ні [2 МОВ 1-1.5-1]; обґрунтовує свої вподобання [2 МОВ 1-1.5-2]; підтримує та ініціює діалоги на теми, якими цікавиться [2 МОВ 1-1.6-1]; розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах [2 МОВ 1-1.6-4]; розповідає про власні почуття та емоції від почутого та побаченого [2 МОВ 1-1.8-1]; подає інформацію в таблицях, схемах із допомогою вчителя/вчительки [2 МОВ 1-1.2-3].
|
Змістова лінія “Читаємо”:
|
Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються [2 МОВ 2-2.5-3]; добирає тексти на запропоновану тему [2 МОВ 2-2.5-4]; ставить запитання за змістом тексту для уточнення його змісту [2 МОВ 2-2.1-3]; розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]; прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1]; визначає послідовність подій у художньому тексті [2 МОВ 2-2.2-1]; розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2-2.3-2]; словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів [2 МОВ 2-2.2-3]; пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід [2 МОВ 2-2.2-4]; розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1]; уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом [2 МОВ 2-2.3-2]; читає за ролями фрагменти літературного твору [2 МОВ 2-2.7-2]. Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються [2 МОВ 2-2.5-3]; добирає тексти на запропоновану тему [2 МОВ 2-2.5-4]; ставить запитання за змістом тексту для уточнення його змісту [2 МОВ 2-2.1-3]; розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]; прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1]; визначає послідовність подій у художньому тексті [2 МОВ 2-2.2-1]; розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2-2.3-2]; словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів [2 МОВ 2-2.2-3]; пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід [2 МОВ 2-2.2-4]; розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1]; уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом [2 МОВ 2-2.3-2]; фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце подій, додає нових персонажів [2 МОВ 2-2.7-1]; читає за ролями фрагменти літературного твору [2 МОВ 2-2.7-2].
|
Змістова лінія “Взаємодіємо письмово”:
|
Дитина створює елементарні письмові повідомлення (записка, лист, вітальна листівка) та обмінюється ними зі знайомими [2 МОВ 3-3.1-1]; обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) для невеличкого тексту [2 МОВ 3-3.1-2]; вигадує нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, послідовність складів, замінює і об’єднує частини слова) [2 МОВ 5-4.2-1]; створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами [2 МОВ 3-3.1-3]; записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі [2 МОВ 3-3.1-4]; перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх [2 МОВ 3-3.3-2]; удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова) [2 МОВ 3-3.3-3].
|
Змістова лінія “Досліджуємо медіа”:
|
Дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) [2 МОВ 4-1.5-5]; висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (комікси, дитячі журнали, реклама тощо) [2 МОВ 4-1.5-6]; створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію [2 МОВ 4-1.7-6]; обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлина, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя/вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах [2 МОВ 4-1.4-4]. |
Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”:
|
Дитина створює власні художні тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки тощо) на основі відомих [2 МОВ 5-4.2-2]; аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1]; обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних місцях слова, подовжених приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3].
|
Змістова лінія “Театралізуємо”:
|
Дитина використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо [2 МОВ 6-2.3-3]; обговорює враження від інсценування з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації відповідають ролі [2 МОВ 6-1.6-6]; описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника інсценування, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації допомагали створювати образ [2 МОВ 6-4.2-4].
|
Тема 1. Зміни
Сторінки тренажера з правопису №1 (Тема 1: с. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15)
Теми тижнів
Тиждень 1. Пригадаймо 1 клас
Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”. Абетка. Звуки і букви
Змістова лінія “Читаємо”. Вірш Ю. Бедрика “Слоник-школярик”
Змістова лінія “Взаємодіємо усно”. Коментування роботи іншого. Надання порад
Змістова лінія “Досліджуємо медіа”. Презентація роботи в класі
Тиждень 2. Осінні зміни
Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”. Голосні звуки. Склад. Перенос слів
Змістова лінія “Читаємо”. Уривок з казки-повісті М. і Т. Прохаськів “Хто зробить сніг”. Вірші Н. Забіли “Осіннє листя”, О. Пчілки “Як швидко літо промайнуло”
Змістова лінія “Взаємодіємо усно”. Гра “Складоплав”. Обговорення пізнавального тексту
Змістова лінія “Досліджуємо медіа”. Перегляд пізнавального відео
Тиждень 3. Я буваю різним
Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”. Наголос. Приголосні звуки
Змістова лінія “Читаємо”. Оповідання А. Хромової “Драконе, киш!”
Зістова лінія “Взаємодіємо усно”. Обговорення покупок та складання їх переліку
Змістова лінія “Досліджуємо медіа”. Інтерактивне завдання на впізнавання емоцій
Тиждень 4. Мінятися чи не мінятися?
Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”. Закріплення вивченого
Змістова лінія “Читаємо”. Текст Г. Касдепке “Ревнощі і заздрощі”. Українська народна казка “Калиточка”
Змістова лінія “Взаємодіємо усно”. Як чемно відмовляти
Змістова лінія “Досліджуємо медіа”. Складання схеми за змістом твору
Робота впродовж місяця
Наш театр. Інсценування віршів Т. Коломієць “Їжаки”, П. Ребра “Суперечка”
Моя книжка. Створення обкладинки і сторінки “Спогади про перший клас”
Тема 2. Факти і здогадки
Сторінки тренажера з правопису №1 (Тема 2: с. 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29)
Теми тижнів
Тиждень 5. Якби речі говорили
Освітня лінія “Досліджуємо мовлення”. Позначення м’якості приголосних на письмі
Освітня лінія “Читаємо”. Казка Н. Малетич “Парасолька”. О. Атаманчук “Урожайні загадки”
Освітня лінія “Взаємодіємо усно”. Фрази, які допоможуть підтримати знайомого у скрутну хвилину
Освітня лінія “Досліджуємо медіа”. Створення та презентація коміксу
Тиждень 6. Знайомтеся: зірка!
Освітня лінія “Досліджуємо мовлення”. Власні назви
Освітня лінія “Читаємо”. Інфографіка “Сонце”. Розповідь Б. Коломійчука “Анна та Марія Музичук”. Африканська народна казка “Мудрий павук”
Освітня лінія “Взаємодіємо усно”. Фрази, які допоможуть зупинити кривдника
Освітня лінія “Досліджуємо медіа”. Шукаємо та порівнюємо новини в різних ЗМІ
Тиждень 7. Дошка оголошень
Освітня лінія “Досліджуємо мовлення”. Апостроф
Освітня лінія “Читаємо”. Лист із книжки “Листи на війну. Діти пишуть солдатам”. Вірш І. Малковича “Свічечка букви «Ї»”
Освітня лінія “Взаємодіємо письмово”. Вчимося писати лист
Освітня лінія “Досліджуємо медіа”. Слухаємо спів соловейка і міркуємо, чому українську мову порівнюють зі співом цієї пташки
Тиждень 8. Правда чи ні?
Освітня лінія “Досліджуємо мовлення”. Перевірка написання слів
Освітня лінія “Читаємо”. Притча “Слон та сліпі”. Небилиця С. Пантюка “Пан Перевертас”, українська народна небилиця. Пісня “Бабуся”, муз. М. Бурмаки, сл. Н. Забіли
Освітня лінія “Взаємодіємо усно”. Обговорюємо небилицю
Освітня лінія “Досліджуємо медіа”. Визначаємо, чим відрізняються відеокліп і аудіозапис пісні
Опрацювання протягом місяця
Наш театр. Гра-драматизація за мотивами оповідання В. Сухомлинського “Осінні сни клена”
Моя книжка. Створення сторінки “Цікаві факти про мене”. Виправлення помилок на письмі
Іноземна мова (англійська)
Тема 1 |
Сторінки |
Результати |
Структури |
We’re back! – 1a. “Spell B-O-O-K” |
Pupil’s book р. 3-4, work book p. 2 |
повторити Абетку, вказати і назвати шкільне приладдя, написати слова. |
|
We’re back! – 1b. What’s this?”, “What’s that?”, “This is …”, “That is …”, “What’s …”, “It’s …” |
Pupil’s book р. 5-7, work book p. 3 |
учень зможе вказати і назвати шкільне приладдя, поставити питання і дати відповідь. |
«Що це/що?», «Це ...» |
We’re back! – 1c. “1-10”, “What are these …?”, “They are …”, “They’re …” |
Pupil’s book р. 8-9, work book p. 4 |
учень зможе вказати і назвати цифри від 1 до 10, порахувати і сказати, поставити питання і дати відповіді. |
«Що це таке?», «Вони ...» |
We’re back! Story Time. |
Pupil’s book р. 10-11, work book p. 5 |
учень зможе використовувати нову лексику в мові, слухати розповідь, розуміти сюжет розповіді |
|
We’re back! Smart World. |
Pupil’s book р. 12, work book p. 6 |
учень зможе використовувати нову лексику в мові, описувати шкільне приладдя, давати опис класу.
|
|
We’re back! Smart Time. |
Pupil’s book р. 13, work book p. 7 |
учень зможе використовувати нову лексику в мові, слухати розповідь, розуміти сюжет розповіді |
|
We’re back! Revision. |
Pupil’s book р. 14, work book p. 8 |
учень зможе вказати і назвати азбуку і цифри, заповнити пропущені букви, використовувати в мові займенники «це»/«що», дати відповіді. |
|
We’re back! Now I can. |
Pupil’s book р. 15 |
учень зможе вказати та назвати кольори, цифри та шкільне приладдя, використати займенники «це» та «те» у мовленні.
|
|
Phonics 1. |
Pupil’s book р. 100, work book p. 66 |
учень зможе правильно вимовляти звук [f] і звучати [f]. |
|
Тема 2 |
Сторінки |
Результати |
Структура |
Party time! – 2a. “How many …?” |
Pupil’s book р. 16-17, work book p. 9 |
учень зможе вказати і назвати іграшки, порахувати їх. |
|
Party time! – 2b. “What are those”, “They’re …” |
Pupil’s book р. 18-19, work book p. 10 |
учень зможе використовувати лексику в мовленні, розділяти форму однини і множини іменників, питати і відповідати. |
«Що це таке?», «Вони ...»
|
Party time! – 2c. “What colour are they?”, “They’re …” |
Pupil’s book р. 20-21, work book p. 10-11 |
учень зможе вказати та назвати кольори, використовувати лексику в мові, запитати та відповісти. |
«Якого вони кольору?», «Вони ...» |
Party time! Let’s play. “Are they …”, “Yes, they are”, “No, they aren’t” |
Pupil’s book р. 22, work book p. 12 |
учень зможе розіграти діалог |
«А вони ...?», «Так, вони є», «Ні, їх немає» |
Party time! Project. |
Pupil’s book р. 23, work book p. 13 |
зробити листівку на день народження, заспівати пісню «З днем народження».
|
|
Party time! Smart World. |
Pupil’s book р. 24, work book p. 14 |
учень зможе використовувати нову лексику в усному мовленні, намалювати подарунок для своїх мам |
|
Party time! Smart Time. “What’s this?”, “How many …?” |
Pupil’s book р. 25, work book p. 15 |
учень зможе змішати кольори та назвати їх |
|
Party time! Revision. |
Pupil’s book р. 26, work book p. 15 |
учень зможе використовувати вивчений словниковий запас теми в мові, ставити запитання і відповідати |
|
Party time! Now I can. |
Pupil’s book р. 27, work book p. 15 |
учень зможе зможуть використовувати вивчену лексику і структури в мовленні.
|
|
Phonics 2. |
Pupil’s book р. 101, work book p. 67 |
правильно вимовляти звук [м] і звучати [н], відокремлювати слова, що починаються від цих звуків |
|
Математика
Тема 1 Повторення вивченого матеріалу за 1 клас |
||
Тема і сторінки підручника |
Математичні компетентності |
Ключові компетентності |
Лічба. Порівняння чисел, величин (с. 4 підручника) |
Лічба. Кількісна й порядкова лічба. |
Уміння формулювати запитання та відповідати на них. |
Нумерація чисел першої сотні (с. 5 підручника) |
Називання, читання чисел. Попереднє й наступне число до даного. Обчислення на основі нумерації. |
Уміння орієнтуватися на площині, на числовому промені. |
Одноцифрові й двоцифрові числа (с. 6 підручника) |
Запис, читання одноцифрових і двоцифрових чисел. Десятковий склад двоцифрових чисел. |
Уміння спостерігати, виділяти, упорядковувати. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Порівняння чисел (с. 7)
|
Визначення місця числа на числовому промені. Порівняння чисел за допомогою числового променя. |
Порівняння предметів за розміщенням, розмірами. |
Назви чисел при додаванні (с. 8)
|
Використання назв чисел при додаванні практично. |
Уміння аналізувати, робити висновок, вибирати правильний варіант. Здатність розрізняти жарти. |
Назви чисел при відніманні (с. 9)
|
Розрізнення виразів за дією (на одну дію). Обчислення сум і різниць. |
Групування, упорядкування об’єктів. |
Додавання й віднімання чисел (с. 10)
|
Додавання й віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Розв’язування задач на знаходження суми, різниці. |
Уміння спостерігати, бути уважним |
Тема. Взаємозв’язок додавання й віднімання (с. 11)
|
Використання взаємозалежностей додавання і віднімання при обчисленнях. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
Упорядкування об’єктів за певними умовами. |
9. Способи додавання й віднімання чисел (с. 12)
|
Додавання і віднімання чисел за допомогою числового променя на основі знання складу числа. Розрізнення геометричних фігур (многокутників). |
Розвиток аналітичного мислення. |
Додавання виду 17 + 3 (с. 13) Використання епітетів (без уживання терміна).
|
Доповнення до 10. Вимірювання довжини відрізків. |
Ключові компетентності. Володіння рідною мовою. Розвиток усного мовлення. |
Ламана. Довжина ламаної (с. 14) |
Уявлення про ламану, її ланки, довжину ламаної. Обчислення. |
Уміння узагальнювати, робити висновки |
Знаходження невідомого доданка (с. 15) |
Поняття замкненої і незамкненої ламаних. Знаходження невідомого доданка. |
Уміння виявляти математичні залежності в навколишньому світі. |
Прості задачі (с. 16) |
Складання й розв’язування задач за схемами, поняття простої задачі. |
Уміння моделювати життєві ситуації математичною мовою. |
Довжина (с. 17) |
Обчислення довжини ламаної. Утворення числових рівностей і нерівностей. |
Виділення спільних та відмінних ознак. |
15. Завданні Бджілки-трудівниці (с. 18)
|
Повторення та узагальнення навчального матеріалу: переставний закон додавання, задачі на збільшення / зменшення числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння. |
Формування спостережливості, уваги
|
Завдання Бджілки-трудівниці (с. 19)
|
Повторення й узагальнення навчального матеріалу: десятковий склад двоцифрового числа, етапи роботи над задачею. Креслення відрізків заданої довжини. |
Формування допитливості. |
Тема 2 |
||
Задача (с. 20) |
Етапи роботи над задачею. Складання й розв’язування задач. |
Уміння знаходити й виправляти помилки.
|
Місткість. Літр (с. 21)
|
Порівняння місткостей візуально та за допомогою літрової мірки. Дії з іменованими числами |
Вдосконалення уміння працювати самостійно |
Віднімання виду 40 – 8 (с. 22)
|
Способи обчислень. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Порівняння виразу й числа. |
Повага до друзів, однокласників, товаришів. Уміння сказати комплімент. |
Маса (с. 23)
|
Одиниці маси. Співвідношення між кілограмом і центнером. Порядок дій у виразах на додавання. |
Формування прагнення до нового, створення власної ідеї. Формулювання висновків. |
Вирази на дві дії (с. 24)
|
Читання числових виразів, рівностей, нерівностей. Складання й обчислення виразів на віднімання |
Утворення цілого з його складових (частин). Розвиток уміння організації власної діяльності |
Порядок виконання дій у виразах (с. 25) |
Визначення порядку дій у виразах на 2 дії. Розв’язування задач з двома послідовними запитаннями |
Формування уміння спостерігати, виділяти певні ознаки, залежності в геометричних фігурах.
|
Знаходження невідомого зменшуваного (с. 26) |
Читання числових рівностей. Знаходження невідомого зменшуваного |
Розвиток зіркості, уміння висловлювати припущення та його перевіряти. |
Дужки (с. 27)
|
Визначення порядку дій у виразах з дужками. Використання правила на практиці. Розв’язування задач. |
Уміння працювати самостійно.
|
Обчислення значень виразів (с. 28) |
Обчислення значень виразів з дужками. Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник. |
Уміння будувати правильні судження, висновки, використовувати їх у практичній діяльності. |
Додавання виду 45 + 21 (с. 29) |
Десятковий склад чисел першої сотні. Використання знань складу числа для додавання двоцифрових чисел. |
Виховання толерантності, взаємної поваги, допомоги. |
Віднімання виду 45 – 23 (с. 30)
|
Десятковий склад чисел першої сотні. Використання знань складу числа для віднімання двоцифрових чисел. Поняття року. Розв’язування задач, пов’язаних із часом. |
Уміння чітко висловлювати власну думку. Родинні стосунки
|
Рік. Місяць (с. 31) |
Робота за календарем. Обчислення значень виразів |
Усвідомлення ролі мови для вираження думки. |
Завдання Бджілки-трудівниці (с. 32)
|
Урок закріплення і систематизації: числові вирази, склад числа, обчислення значень виразів. |
Формування відкритості до нових ідей. Уміння визначати (виділяти) закономірності. |
Фізична культура
Змістова лінія |
Обов’язкові результати навчання |
Базова рухова активність |
Виконує вправи на пересування (ходьба, біг, стрибки, лазіння, ковзання), виконує вправи з предметами та без них (за наявності відповідних умов) Розпізнає, добирає та виконує фізичні вправи для ранкової гімнастики; розрізняє, добирає та виконує фізичні вправи з різних видів спорту для розвитку фізичних якостей |
Ігрова та змагальна діяльність учнів |
Виконує рухові дії під час рухливих ігор Виконує різні ролі під час рухливих ігор, забав, обрядів та інших форм рухової діяльності Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної з друзями рухової діяльності Дотримується правил чесної гри під час рухової діяльності; не засмучується через поразку |
Піклування про стан здоров’я та безпеку |
Контролює своє самопочуття за підтримки дорослих Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини Обирає за допомогою вчителя та виконує вправи/ігри і елементи різних видів спорту для розвитку фізичних якостей |
|
|