Індивідуальний навчальний план

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план для дітей з ООП четвертого рівня підтримки, за програмою О. Я. Савченко.
Перегляд файлу

 

 

 

Індивідуальний план роботи на І семестр

з ученицею 3класу

 

 

 

 

 

 

 

п/п

 

Предмет

 

Кількість годин на тиждень

 

Вчитель

1.

Літературне читання

3.5

Барабаш О. Б.

2.

Українська мова

3.5

Барабаш О. Б.

3.

Математика

5

Барабаш О. Б.

4.

Я досліджую світ

3

Барабаш О. Б.

5.

Мистецтво

2

Барабаш О. Б.

6.

Технологія і дизайн

1

Барабаш О. Б.

7.

Фізична культура

3

Барабаш О. Б.

8.

Інформатика

1

Затор С. П.

9.

Англійська  мова

3

Мироненко Л. П.

10.

Християнська етика в українській культурі

1

Віхаста М. Б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Українська мова

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

Довгострокові:

Сприймання усної інформації.

Короткострокові:

До           уважно слухає репліки співрозмовника;

До           уточнює  почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування;

Довгострокові:

Сприймання і розуміння навчальних інструкцій і настанов.

Короткострокові:

До           розуміє навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції;

До            виконує навчальні дії відповідно до інструкції;

 

 Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Розвиток і формування навички письма

Короткострокові:

До              дотримується загальних правил письма.

До              дотримується пропорційної висоти, ширини.

До              дотримується  нахилу великих і малих букв.

Довгострокові:

Дотримання культури оформлення письмових робіт.

Короткострокові:

До          пише розбірливо;

До           оформлює охайно письмову роботу в зошиті в косу лінію;

До          дотримується полів зошита;

До           записує слова в колонку;

 

Довгострокові:

Перевірка та редагування текстів.

Короткострокові:

До            знаходить у власному тексті графічні помилки;

До             знаходить у власному тексті  орфографічні помилки;

До            орієнтується на пам’ятку, підготовлену вчителем;

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Висловлення власного ставлення до медіаповідомлень.

Короткострокові:

До          виділяє  цікаву для  себе інформацію;

До           намагається виявити приховану інформацію в медіа продуктах;

 

Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Створення простих медіа продуктів.

Короткострокові:

До           створює прості медіа продукти – листівка;

До           створює прості медіа продукти – фотоколаж;

 

Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Застосування алфавіту.

Короткострокові:

До          відтворює  напам’ять український алфавіт ;

До          розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу літеру;

До          користується алфавітом під час роботи з навчальним словником;

 

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

 

 

Навчальний предмет: Літературне читання

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

Довгострокові:

Формування і розвиток якісних характеристик і навички читання вголос.

Короткострокові:

До              читає вголос правильно;

До              читає вголос цілими словами;

До              читає вголос групами слів;

Довгострокові:

Тлумачення значень незнайомих слів.

Короткострокові:

До           виділяє у тексті значення незнайомих слів;

До          виділяє у тексті значення незнайомих термінів;

 

 Змістова лінія «Розвиваємо навичку читання»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Сприймання-розуміння усної інформації.

Короткострокові:

До           сприймає і розуміє усне висловлення;

До            уточнює інформацію;

До            виконує сприйняті на слух інструкції;

Довгострокові:

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення.

Короткострокові:

До         підтримує діалог з учителем;

До         підтримує діалог з однокласниками;

Змістова лінія «Взаємодіємо усно за змістом прочитаного»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Розрізнення дитячих книжок.

Короткострокові:

До         розрізняє дитячі книжки з текстами різних видів;

До         самостійно розглядає незнайомої книжки з опорою на ілюстрації;

 

Змістова лінія «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книгою»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Сприймання різних видів медіапродукції.

Короткострокові:

До            робить  висновки за побаченим;

До            створює медіа-продукти;

 

Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Математика

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

Довгострокові:

Множення і ділення чисел

Короткострокові:

До          розуміє сутність арифметичної дії множення;

До           розуміє сутність арифметичної дії ділення;

До           застосовує в обчисленнях переставний закон множення;

До           застосовує правила множення і ділення з числами1 і 0;

Довгострокові:

Величини. Дії з величинами

Короткострокові:

До          знає одиниці вимірювання довжини;

До          знає одиниці вимірювання маси;

До          знає одиниці вимірювання;

До           вимірює і порівнює величини;

 

 Змістова лінія «Числа, дії з числами. Величини»

Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Математичні вирази: числові і буквені.

Короткострокові:

До          записує математичні вирази подані в текстовій формі;

До           встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

До           знаходить значення числового виразу а буквеного виразу із заданим значенням букви;

Довгострокові:

Рівняння. Розв’язок рівняння.

Короткострокові:

До            розуміє сутність понять «рівняння»;

До            розуміє сутність понять «розв’язок рівняння»;

До            розв’язує рівняння;

 

Змістова лінія «Вирази, рівності, нерівності, рівняння»

Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання.

 

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Геометричні фігури.

Короткострокові:

До          знає назви геометричних фігур;

До         будує прямокутник;

До          будує квадрат;

Змістова лінія «Геометричні

фігури».

 

Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання.

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Прості а складені сюжетні задачі.

Короткострокові:

До       розв’язує прості задачі;

До            розв’язує складені задачі;

До             розв’язує задачі з геометричним змістом;

Змістова лінія «Математичні задачі і дослідження»

Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання.

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.

Короткострокові:

До            записує нескладні таблиці;

До            вносить дані до таблиць;

До            користується даними під час розв’язування задач;

Змістова лінія «Робот з даними»

Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання.

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Я досліджую світ

 

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

Довгострокові:

Людина – частина природи і суспільства.

Короткострокові:

Дознає, чим відрізняється людина від тварини;

До              знає про частини тіла людини;

До              володіє навичками самообслуговування;

 

Довгострокові:

Зовнішність людини.

 

Короткострокові:

До             виявляє  інтерес до своєї зовнішності;

До              малює себе, свої захоплення;

До              прагне до акуратності;

 

Довгострокові:

Навчання як складова живого успіху.

 

Короткострокові:

До              підтримує порядок на робочому столі;

До              співпрацює з іншими під час навчання,гри;

 

Змістова лінія

«Людина»

 

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Сім’я. Склад сім’ї. Небезпечні ситуації.

Короткострокові:

До        знає, що можна робити в сім’ї .

До            знає, що можна робити в школі;

До            знає, що можна робити в громаді;

 

Довгострокові:

Школа. Правила шкільного розпорядку.

Короткострокові:

До           співпрацює і взаємодіє з іншими у збереженні традицій школи;

До          долучається до корисних справ у класі, школі;

До          вирішує конфлікт мирним шляхом;

 

Змістова лінія

«Людина серед людей»

 

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

Довгострокові:

Символи держави.

Короткострокові:

До          розпізнає державні символи України.

До         дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят,  класних, шкільних заходів.

До           має уявлення про державну символіку України;

 

Змістова лінія

«Людина в суспільстві»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

 

Довгострокові:

Україна на карті світу.

Короткострокові:

До             має уявлення про різноманітність народів у світі;

До            виявляє інтерес до різних культур;

 

Змістова лінія

«Людина і світ»

 

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

 

Довгострокові:

Людина – частина природи.

Короткострокові:

До           дотримується правил безпечної поведінки  у лісі;

До           дотримується правил безпечної поведінки   на воді;

До           бережливо ставиться до пророди;

Змістова лінія

«Людина і природа»

Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно-

Комунікативні технології,

індивідуальне навчання.

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи. Тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Мистецтво

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

 

Довгострокові:

Організація робочого місця для занять образотворчого мистецтва.

Короткострокові:

До           організовує самостійно робоче місце для занять різними видами образотворчої діяльності;

До           дотримується охайності;

До           самостійно користується знайомими художніми інструментами;

 

Довгострокові:

Ліплення з пластичних інструментів.

Короткострокові:

До              порівнює будову різних природних форм;

До              створює реалістичні казкові образи;

До              виконує елементарні розмальовки;

 

Довгострокові:

Передача плановості у зображенні натури та за уявою.

Короткострокові:

До             передає в зображеннях елементарну будову птахів;

До             передає в зображеннях елементарну будову тварин;

 

 

 

Змістова лінія «Художньо –творча діяльність»

Розвиток критичного мислення. Розвивальне навчання. Ігри. Особистісно орієнтоне навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи.

Довгострокові:

Ознайомлення з елементарними поняттями з кольорознавства та композиції.

Короткострокові:

До              вирізняє кольорову гаму твору;

До              вирізняє тональність;

До               вирізняє насиченість;

Змістова лінія «Сприймання та інтерпритація мистецтва»

Розвиток критичного мислення. Розвивальне навчання. Ігри. Особистісно орієнтоване навчання.

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи.

Довгострокові:

Презентація власних досягнень.

Короткострокові:

До           презентує результати власної творчості.

До       бере участь у колективному виконанні творчого задуму.

 

Змістова лінія «Комунікація через мистецтво»

 

Розвиток критичного мислення. Розвивальне навчання. Ігри. Особистісно орієнтоне навчання.

 

 

 

 

Спостереження.

Оцінка. Самостійні роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Технологія і дизайн

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

Довгострокові:

Предмети побуту в інтер’єрі.

Короткострокові:

До            розрізняє предмети побуту в інтер’єрі;

До            створює поетапно макет предмета побуту за зображеннями;

 

Довгострокові:

Створення орнаменту з різних матеріалів.

Короткострокові:

До           впорядковує орнаменти за кольоровою гамою а видами;

До          розробляє орнамент з самостійно вибраних матеріалів;

 

Довгострокові:

Креслярські інструменти та лінії.

Короткострокові:

До         розрізняє та використовує креслярські інструменти;

До         розробляє макет об’ємних фігур;

 

Змістова лінія «Інформаці -

йно - комунікаційне середовище»

 

Бесіда, пояснення. Демонстрація виробів. Замальовування схематичного малюнку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка. Спостереження за виконанням роботи. Зразок роботи.

Довгострокові:

Технологічна послідовність виготовлення виробу.

Короткострокові:

До            добирає матеріал для виготовлення виробу;

До           розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

До           планує  послідовність  виготовлення виробу;

 

Змістова лінія «Середовищепроектуванн»

Бесіда, пояснення. Демонстрація виробів. Замальовування схематичного малюнку.

 

 

 

 

Оцінка. Спостереження за виконанням роботи. Зразок роботи.

Довгострокові:

Безпечна робота з інструментами.

Короткострокові:

До             розрізняє види ручних інструментів;

До             працює з інструментом;

До             дотримується санітарних норм;

 

Довгострокові:

Виготовлення виробу за інструкційними картками.

Короткострокові:

До            виготовляє виріб за інструкцією;

До            розмічає деталі за допомогою шаблонів;

До           обробляє деталі виробу;

 

Змістова лінія «Середовище техніки і технологій»

Бесіда, пояснення. Демонстрація виробів. Замальовування схематичного малюнку.

 

 

 

 

 

 

Оцінка. Спостереження за виконанням роботи. Зразок роботи.

Довгострокові:

Світ професії.

Короткострокові :

До             розрізняє професії за сферами життєдіяльності;

До             пояснює правила догляду за взуттям;

До              уміє правильно складати одяг, розвішувати його на плічках;

До               лагодить нескладні пошкодження іграшок за потреби;

До               вирощує кімнатні рослини для класного приміщення;

 

Змістова лінія «Середовище соціалізації»

Бесіда, пояснення. Демонстрація виробів. Замальовування схематичного малюнку.

 

Оцінка. Спостереження за виконанням роботи. Зразок роботи.

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Фізична культура

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

 

 

 

Довгострокові:

Культура рухів з елементами гімнастики.

Короткострокові:

До             виконує організовуючі вправи, команди на перешикування;

До              виконує вправи з м’ячем;

До              виконує загальнорозвивальні  вправи;

До    володіє навичками пересувань.

 

Довгострокові:

Фізичні вправи.

Короткострокові:

До           виконує присідання;

До            виконує нахили тулуба;

До             виконує згинання і розгинання рук;

Змістова лінія «Рухова діяльність»

Технологія розвивального навчання. Гра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміння якісно виконувати фізичні вправи. Уміння співпрацювати з учнями в команді під час спортивної  гри.

Довгострокові :

Рухливі ігри та естафети.

Короткострокові :

До        бере участь у рухливих іграх.

До            бере участь у естафетах.

До             дотримується правил безпечної поведінки для себе і однокласників у процесі гри.

Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність»

Технологія розвивального навчання. Гра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміння якісно виконувати фізичні вправи. Уміння співпрацювати з учнями в команді під час спортивної гри.

 

 

Навчальний предмет: Інформатика

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

 

Довгострокові :

Роль інформації в житті людини.

Короткострокові :

До              розуміє значення інформації для життя людини;

До               створює папку та документ в ній;

До               вміє користуватися гіперпосиланнями;

 

 

 

Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією»

 

 

 

 

 

 

 

Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтованого навчання. Диференційоване навчання.

 

 

 

 

 

Тести. Уміння якісно виконувати завдання.

 

 

 

Довгострокові :

Ведення текстових даних.

Короткострокові :

До              використовує пристрій для передавання інформації;

До               дотримується правил введення а редагування текстових даних;

 

 

Змістова лінія «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією»

 

 

Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтованого навчання. Диференційоване навчання.

 

 

 

 

Тести. Уміння якісно виконувати завдання.

 

 

Довгострокові :

Властивості об’єкта.

Короткострокові :

До               порівнює  властивості текстових і графічних об’єктів;

До             уміє змінювати значення властивостей текстових і графічних об’єктів;

 

Змістова лінія «Об’єкт. Властивості об’єкта»

 

 

Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтованого навчання. Диференційоване навчання.

 

 

Тести. Уміння якісно виконувати завдання.

 

 

Ї

Навчальний предмет: Християнська етика в українській культурі

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

 

Довгострокові :

Людина – вінець Божого творіння.

Короткострокові :

До           розуміє, що джерелом добра є Бог;

До           розуміє, що таке добрі вчинки;

До         дбайливо ставиться до довкілля;

 

 

Змістова лінія

«З радістю творимо добро»

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивального навчання. Диференційоване навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміння якісно виконувати завдання.

 

 

 

 

 

 

 

Довгострокові :

Заповіді Божі.

Короткострокові :

До            знає про Бога;

До            розуміє потребу шанобливого ставлення до інших людей;

До             розуміє, що життя є цінним даром;

 

 

 

Змістова лінія

«Життєвий дороговказ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивального навчання. Диференційоване навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміння якісно виконувати завдання.

 

Довгострокові :

Настанови в житті людини.

Короткострокові :

До             розуміє потребу прислухатися до порад старших;

До            творить добро безкорисливо;

 

Змістова лінія

«Шляхом добра»

 

 

 

Розвивального навчання. Диференційоване навчання.

 

 

 

 

 

Уміння якісно виконувати завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Англійська мова

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень

 

Довгострокові :

Сприймання на слух.

Короткострокові :

До    розуміє повільне мовлення;

До      розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків;

До     вживає короткі вирази покладаючись на жести;

 

Довгострокові :

Зорове сприймання.

Короткострокові :

До          розуміє значення деяких слів;

До           впізнає знайомі слова;

 

 

 

Рецептивні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивального навчання. Диференційоване навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміння якісно виконувати завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довгострокові :

Усна взаємодія.

Короткострокові :

До               взаємодіє у простий спосіб за допомогою жестів;

До             відповідає на прості  запитання з допомогою вчителя;

 

Довгострокові :

Писемна взаємодія.

Короткострокові :

До                пише короткі фрази;

До            пише базову інформацію (ім’я, прізвище);

 

 

 

 

Інтеграційні

 

Розвивального навчання. Диференційоване навчання.

 

Уміння якісно виконувати завдання.

 

 

docx
Додано
20 листопада
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку