Індивідуальний план роботи на І семестр
з ученицею 3класу
№ п/п |
Предмет
|
Кількість годин на тиждень |
Вчитель |
1. |
Літературне читання |
3.5 |
Барабаш О. Б. |
2. |
Українська мова |
3.5 |
Барабаш О. Б. |
3. |
Математика |
5 |
Барабаш О. Б. |
4. |
Я досліджую світ |
3 |
Барабаш О. Б. |
5. |
Мистецтво |
2 |
Барабаш О. Б. |
6. |
Технологія і дизайн |
1 |
Барабаш О. Б. |
7. |
Фізична культура |
3 |
Барабаш О. Б. |
8. |
Інформатика |
1 |
Затор С. П. |
9. |
Англійська мова |
3 |
Мироненко Л. П. |
10. |
Християнська етика в українській культурі |
1 |
Віхаста М. Б. |
Навчальний предмет: Українська мова
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
Довгострокові: Сприймання усної інформації. Короткострокові: До уважно слухає репліки співрозмовника; До уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; Довгострокові: Сприймання і розуміння навчальних інструкцій і настанов. Короткострокові: До розуміє навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції; До виконує навчальні дії відповідно до інструкції;
|
Змістова лінія «Взаємодіємо усно» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Розвиток і формування навички письма Короткострокові: До дотримується загальних правил письма. До дотримується пропорційної висоти, ширини. До дотримується нахилу великих і малих букв. Довгострокові: Дотримання культури оформлення письмових робіт. Короткострокові: До пише розбірливо; До оформлює охайно письмову роботу в зошиті в косу лінію; До дотримується полів зошита; До записує слова в колонку;
Довгострокові: Перевірка та редагування текстів. Короткострокові: До знаходить у власному тексті графічні помилки; До знаходить у власному тексті орфографічні помилки; До орієнтується на пам’ятку, підготовлену вчителем; |
Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Висловлення власного ставлення до медіаповідомлень. Короткострокові: До виділяє цікаву для себе інформацію; До намагається виявити приховану інформацію в медіа продуктах;
|
Змістова лінія «Досліджуємо медіа» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання. |
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Створення простих медіа продуктів. Короткострокові: До створює прості медіа продукти – листівка; До створює прості медіа продукти – фотоколаж;
|
Змістова лінія «Досліджуємо медіа» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання. |
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Застосування алфавіту. Короткострокові: До відтворює напам’ять український алфавіт ; До розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу літеру; До користується алфавітом під час роботи з навчальним словником;
|
Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання. |
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Навчальний предмет: Літературне читання
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
Довгострокові: Формування і розвиток якісних характеристик і навички читання вголос. Короткострокові: До читає вголос правильно; До читає вголос цілими словами; До читає вголос групами слів; Довгострокові: Тлумачення значень незнайомих слів. Короткострокові: До виділяє у тексті значення незнайомих слів; До виділяє у тексті значення незнайомих термінів;
|
Змістова лінія «Розвиваємо навичку читання» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- комунікативні технології, індивідуальне навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Сприймання-розуміння усної інформації. Короткострокові: До сприймає і розуміє усне висловлення; До уточнює інформацію; До виконує сприйняті на слух інструкції; Довгострокові: Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення. Короткострокові: До підтримує діалог з учителем; До підтримує діалог з однокласниками; |
Змістова лінія «Взаємодіємо усно за змістом прочитаного» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Розрізнення дитячих книжок. Короткострокові: До розрізняє дитячі книжки з текстами різних видів; До самостійно розглядає незнайомої книжки з опорою на ілюстрації;
|
Змістова лінія «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книгою» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання. |
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Сприймання різних видів медіапродукції. Короткострокові: До робить висновки за побаченим; До створює медіа-продукти;
|
Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання. |
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Навчальний предмет: Математика
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
Довгострокові: Множення і ділення чисел Короткострокові: До розуміє сутність арифметичної дії множення; До розуміє сутність арифметичної дії ділення; До застосовує в обчисленнях переставний закон множення; До застосовує правила множення і ділення з числами1 і 0; Довгострокові: Величини. Дії з величинами Короткострокові: До знає одиниці вимірювання довжини; До знає одиниці вимірювання маси; До знає одиниці вимірювання; До вимірює і порівнює величини;
|
Змістова лінія «Числа, дії з числами. Величини» |
Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Математичні вирази: числові і буквені. Короткострокові: До записує математичні вирази подані в текстовій формі; До встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; До знаходить значення числового виразу а буквеного виразу із заданим значенням букви; Довгострокові: Рівняння. Розв’язок рівняння. Короткострокові: До розуміє сутність понять «рівняння»; До розуміє сутність понять «розв’язок рівняння»; До розв’язує рівняння;
|
Змістова лінія «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Геометричні фігури. Короткострокові: До знає назви геометричних фігур; До будує прямокутник; До будує квадрат; |
Змістова лінія «Геометричні фігури». |
Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Прості а складені сюжетні задачі. Короткострокові: До розв’язує прості задачі; До розв’язує складені задачі; До розв’язує задачі з геометричним змістом; |
Змістова лінія «Математичні задачі і дослідження» |
Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання. |
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Короткострокові: До записує нескладні таблиці; До вносить дані до таблиць; До користується даними під час розв’язування задач; |
Змістова лінія «Робот з даними» |
Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтовного навчання. Диференційоване навчання. |
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Навчальний предмет: Я досліджую світ
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
Довгострокові: Людина – частина природи і суспільства. Короткострокові: Дознає, чим відрізняється людина від тварини; До знає про частини тіла людини; До володіє навичками самообслуговування;
Довгострокові: Зовнішність людини.
Короткострокові: До виявляє інтерес до своєї зовнішності; До малює себе, свої захоплення; До прагне до акуратності;
Довгострокові: Навчання як складова живого успіху.
Короткострокові: До підтримує порядок на робочому столі; До співпрацює з іншими під час навчання,гри;
|
Змістова лінія «Людина» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Сім’я. Склад сім’ї. Небезпечні ситуації. Короткострокові: До знає, що можна робити в сім’ї . До знає, що можна робити в школі; До знає, що можна робити в громаді;
Довгострокові: Школа. Правила шкільного розпорядку. Короткострокові: До співпрацює і взаємодіє з іншими у збереженні традицій школи; До долучається до корисних справ у класі, школі; До вирішує конфлікт мирним шляхом;
|
Змістова лінія «Людина серед людей» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Символи держави. Короткострокові: До розпізнає державні символи України. До дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних заходів. До має уявлення про державну символіку України;
|
Змістова лінія «Людина в суспільстві» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Україна на карті світу. Короткострокові: До має уявлення про різноманітність народів у світі; До виявляє інтерес до різних культур; |
Змістова лінія «Людина і світ» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання. |
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Довгострокові: Людина – частина природи. Короткострокові: До дотримується правил безпечної поведінки у лісі; До дотримується правил безпечної поведінки на воді; До бережливо ставиться до пророди; |
Змістова лінія «Людина і природа» |
Технологія розвитку критичного мислення, інформаційно- Комунікативні технології, індивідуальне навчання. |
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. Тести. |
Навчальний предмет: Мистецтво
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
Довгострокові: Організація робочого місця для занять образотворчого мистецтва. Короткострокові: До організовує самостійно робоче місце для занять різними видами образотворчої діяльності; До дотримується охайності; До самостійно користується знайомими художніми інструментами;
Довгострокові: Ліплення з пластичних інструментів. Короткострокові: До порівнює будову різних природних форм; До створює реалістичні казкові образи; До виконує елементарні розмальовки;
Довгострокові: Передача плановості у зображенні натури та за уявою. Короткострокові: До передає в зображеннях елементарну будову птахів; До передає в зображеннях елементарну будову тварин;
|
Змістова лінія «Художньо –творча діяльність» |
Розвиток критичного мислення. Розвивальне навчання. Ігри. Особистісно орієнтоне навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. |
Довгострокові: Ознайомлення з елементарними поняттями з кольорознавства та композиції. Короткострокові: До вирізняє кольорову гаму твору; До вирізняє тональність; До вирізняє насиченість; |
Змістова лінія «Сприймання та інтерпритація мистецтва» |
Розвиток критичного мислення. Розвивальне навчання. Ігри. Особистісно орієнтоване навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. |
Довгострокові: Презентація власних досягнень. Короткострокові: До презентує результати власної творчості. До бере участь у колективному виконанні творчого задуму.
|
Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» |
Розвиток критичного мислення. Розвивальне навчання. Ігри. Особистісно орієнтоне навчання.
|
Спостереження. Оцінка. Самостійні роботи. |
Навчальний предмет: Технологія і дизайн
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
Довгострокові: Предмети побуту в інтер’єрі. Короткострокові: До розрізняє предмети побуту в інтер’єрі; До створює поетапно макет предмета побуту за зображеннями;
Довгострокові: Створення орнаменту з різних матеріалів. Короткострокові: До впорядковує орнаменти за кольоровою гамою а видами; До розробляє орнамент з самостійно вибраних матеріалів;
Довгострокові: Креслярські інструменти та лінії. Короткострокові: До розрізняє та використовує креслярські інструменти; До розробляє макет об’ємних фігур;
|
Змістова лінія «Інформаці - йно - комунікаційне середовище» |
Бесіда, пояснення. Демонстрація виробів. Замальовування схематичного малюнку.
|
Оцінка. Спостереження за виконанням роботи. Зразок роботи. |
Довгострокові: Технологічна послідовність виготовлення виробу. Короткострокові: До добирає матеріал для виготовлення виробу; До розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу; До планує послідовність виготовлення виробу;
|
Змістова лінія «Середовищепроектуванн» |
Бесіда, пояснення. Демонстрація виробів. Замальовування схематичного малюнку.
|
Оцінка. Спостереження за виконанням роботи. Зразок роботи. |
Довгострокові: Безпечна робота з інструментами. Короткострокові: До розрізняє види ручних інструментів; До працює з інструментом; До дотримується санітарних норм;
Довгострокові: Виготовлення виробу за інструкційними картками. Короткострокові: До виготовляє виріб за інструкцією; До розмічає деталі за допомогою шаблонів; До обробляє деталі виробу;
|
Змістова лінія «Середовище техніки і технологій» |
Бесіда, пояснення. Демонстрація виробів. Замальовування схематичного малюнку.
|
Оцінка. Спостереження за виконанням роботи. Зразок роботи. |
Довгострокові: Світ професії. Короткострокові : До розрізняє професії за сферами життєдіяльності; До пояснює правила догляду за взуттям; До уміє правильно складати одяг, розвішувати його на плічках; До лагодить нескладні пошкодження іграшок за потреби; До вирощує кімнатні рослини для класного приміщення;
|
Змістова лінія «Середовище соціалізації» |
Бесіда, пояснення. Демонстрація виробів. Замальовування схематичного малюнку.
|
Оцінка. Спостереження за виконанням роботи. Зразок роботи. |
Навчальний предмет: Фізична культура
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень
|
Довгострокові: Культура рухів з елементами гімнастики. Короткострокові: До виконує організовуючі вправи, команди на перешикування; До виконує вправи з м’ячем; До виконує загальнорозвивальні вправи; До володіє навичками пересувань.
Довгострокові: Фізичні вправи. Короткострокові: До виконує присідання; До виконує нахили тулуба; До виконує згинання і розгинання рук; |
Змістова лінія «Рухова діяльність» |
Технологія розвивального навчання. Гра.
|
Уміння якісно виконувати фізичні вправи. Уміння співпрацювати з учнями в команді під час спортивної гри. |
Довгострокові : Рухливі ігри та естафети. Короткострокові : До бере участь у рухливих іграх. До бере участь у естафетах. До дотримується правил безпечної поведінки для себе і однокласників у процесі гри. |
Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність» |
Технологія розвивального навчання. Гра.
|
Уміння якісно виконувати фізичні вправи. Уміння співпрацювати з учнями в команді під час спортивної гри. |
Навчальний предмет: Інформатика
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
Довгострокові : Роль інформації в житті людини. Короткострокові : До розуміє значення інформації для життя людини; До створює папку та документ в ній; До вміє користуватися гіперпосиланнями;
|
Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією»
|
Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтованого навчання. Диференційоване навчання.
|
Тести. Уміння якісно виконувати завдання.
|
Довгострокові : Ведення текстових даних. Короткострокові : До використовує пристрій для передавання інформації; До дотримується правил введення а редагування текстових даних;
|
Змістова лінія «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією»
|
Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтованого навчання. Диференційоване навчання.
|
Тести. Уміння якісно виконувати завдання.
|
Довгострокові : Властивості об’єкта. Короткострокові : До порівнює властивості текстових і графічних об’єктів; До уміє змінювати значення властивостей текстових і графічних об’єктів; |
Змістова лінія «Об’єкт. Властивості об’єкта»
|
Розвивального навчання. Ігрові. Особистісно орієнтованого навчання. Диференційоване навчання.
|
Тести. Уміння якісно виконувати завдання. |
Ї
Навчальний предмет: Християнська етика в українській культурі
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
Довгострокові : Людина – вінець Божого творіння. Короткострокові : До розуміє, що джерелом добра є Бог; До розуміє, що таке добрі вчинки; До дбайливо ставиться до довкілля;
|
Змістова лінія «З радістю творимо добро»
|
Розвивального навчання. Диференційоване навчання.
|
Уміння якісно виконувати завдання.
|
Довгострокові : Заповіді Божі. Короткострокові : До знає про Бога; До розуміє потребу шанобливого ставлення до інших людей; До розуміє, що життя є цінним даром;
|
Змістова лінія «Життєвий дороговказ»
|
Розвивального навчання. Диференційоване навчання.
|
Уміння якісно виконувати завдання. |
Довгострокові : Настанови в житті людини. Короткострокові : До розуміє потребу прислухатися до порад старших; До творить добро безкорисливо; |
Змістова лінія «Шляхом добра»
|
Розвивального навчання. Диференційоване навчання.
|
Уміння якісно виконувати завдання. |
Навчальний предмет: Англійська мова
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
Довгострокові : Сприймання на слух. Короткострокові : До розуміє повільне мовлення; До розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків; До вживає короткі вирази покладаючись на жести;
Довгострокові : Зорове сприймання. Короткострокові : До розуміє значення деяких слів; До впізнає знайомі слова;
|
Рецептивні
|
Розвивального навчання. Диференційоване навчання.
|
Уміння якісно виконувати завдання.
|
Довгострокові : Усна взаємодія. Короткострокові : До взаємодіє у простий спосіб за допомогою жестів; До відповідає на прості запитання з допомогою вчителя;
Довгострокові : Писемна взаємодія. Короткострокові : До пише короткі фрази; До пише базову інформацію (ім’я, прізвище);
|
Інтеграційні |
Розвивального навчання. Диференційоване навчання.
|
Уміння якісно виконувати завдання.
|