Індивідуальний навчальний план Алгебра і початки аналізу учнів 11-й класу які здобувають освіту за сімейною формою навчання

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план Алгебра і початки аналізу учнів 11-й класу які здобувають освіту за сімейною формою навчання
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖЕННО

 ДИРЕКТОР ШКОЛИ СКРИНСЬКА Н.В.

 

Індивідуальний навчальний план

Алгебра і початки аналізу учнів 11-й класу

які здобувають освіту за сімейною формою навчання

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Дата-час проведення консультації

Тема 1. ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ

 

розпізнає і будує графіки показникової і логарифмічної функцій;

 ілюструє властивості показникової і логарифмічної функцій за допомогою графіків;

застосовує показникову та логарифмічну функції до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші показникові та логарифмічні рівняння і нерівності.

Властивості та графіки показникової функції.

Логарифми та їх властивості. Властивості та графік логарифмічної функції.

Найпростіші показникові та логарифмічні рівняння і нерівності.

18.10

Тема 2. ІНТЕГРАЛ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ

 

знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови;

обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

знаходить площі криволінійних трапецій.

Первісна та її властивості.

Визначений інтеграл, його геометричний зміст.

Обчислення площ плоских фігур.

 

Тема 3. ЕЛЕМЕНТИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ І МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ

 

розуміє що таке перестановки, розміщення, комбінації (без повторень), класичне визначення поняття ймовірності, що таке генеральна сукупність та вибірка, означення середнього значення, моди та медіани вибірки

обчислює відносну частоту події; кількість перестановок, розміщень, комбінацій; ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами;

пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки;

знаходить числові характеристики вибірки даних.

застосовує ймовірнісні характеристики навколишніх явищ для прийняття рішень

Елементи комбінаторики. Перестановки, розміщення, комбінації (без повторень).

Класичне визначення ймовірності випадкової події.

Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації про вибірку.

 

 

 


ЗАТВЕРДЖЕННО

 ДИРЕКТОР ШКОЛИ СКРИНСЬКА Н.В.

 

Індивідуальний навчальний план

Геометрія учнів 11-й класу

які здобувають освіту за сімейною формою навчання

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Дата-час проведення консультацій

Тема 1. МНОГОГРАННИКИ

 

розпізнає основні види многогранників та їх елементи;

зображує основні види многогранників та їх елементи;

має уявлення про перерізи многогранника площиною;

формулює означення вказаних у змісті многогранників;

записує формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь призми та піраміди

обчислює величини основних елементів многогранників;

застосовує вивчені формули і властивості до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту.

Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники. Призма. Пряма і правильна призми. Паралелепіпед. Піраміда. Правильна піраміда. Перерізи многогранників.

Площі бічної та повної поверхонь призми, піраміди.

18.10

Тема 2. ТІЛА ОБЕРТАННЯ

 

обчислює величини основних елементів тіл обертання;

застосовує властивості тіл обертання до розв’язування задач;

розпізнає види тіл обертання, їхні елементи; многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях в об’єктах навколишнього світу.

Циліндр, конус, їх елементи. Перерізи циліндра і конуса: осьові перерізи циліндра і конуса; перерізи циліндра і конуса площинами, паралельними основі.

Куля і сфера. Переріз кулі площиною.

 

 

Тема 3. ОБ’ЄМИ ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ

 

записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, циліндра, конуса, кулі, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площі сфери;

має уявлення про об’єм тіла та його основні властивості;

розв’язує задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл, зокрема прикладного змісту.

Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди, циліндра, конуса, кулі.

Площі бічної та повної поверхонь циліндра, конуса. Площа сфери.

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 10 клас, Планування
До підручника
Геометрія (академічний рівень) 10 клас (Бурда М.І., Тарасенкова Н.А.)
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку