ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ДЛЯ УЧНІВ 2 КЛАСУ МОДИФІКАЦІЯ

Про матеріал
МАТЕРІАЛ РОЗРАХОВАНИЙ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ ТА АСИСТЕНТУ ВЧИТЕЛЯ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРОБЛЕМАМА (ООП)
Перегляд файлу

 

СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

на засіданні педагогічної ради Директор КЗ « БАЛТСЬКА 

КЗ «БАЛТСЬКА  СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА»

СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА»                                                                ______Любов БЕЗКОРОВАЙНА

30.08.2023р., протокол №1  30.08.2023р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

 

 

ДЛЯ УЧНІВ 2 КЛАСУ

 

МОДИФІКОВАНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 

НА 2023 -2024 н.р.

 

ВЧИТЕЛЬ : Юлія ДОБИНДА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма  з математики

для учнів 2 класу

Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів навчальної програми, послідовність,  форму і теми їх засвоєння, очікуванні результати навчання.

Модифікована програма з алгебри розроблена на основі типової навчальної програми математика для загальноосвітніх навчальних закладів  для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.

Навчальний предмет: математика (модифікаційна навчальна програма)

Здобувач  освіти :  Слабик Іван, Бантуш Єлизавета, Швець Денис, Пельцель Вікторія.

 

Цілі

Зміст

Методи оцінки

Очікуванні результати

Час

Довгострокові

Задачі уроків математики у 2 класі. Лічба предметів.

Спостереження

Розуміння кількісних уявлень, вміння визначити задану кількість предметів: багато – один, багато – мало. Ознайомлення з поняттями: великий – маленький, більше – менше, високий – низький. Вміння вибирати та називати предмети означеного розміру.  Називання і письмо цифр в межах 5. Формування вмінь розпізнавати цифри в межах 5. Формування вміння називати послідовно числа в цифровому ряду. Письмо на дошці та в зошиті вивчених цифр. Вилучення (1-3) предметів із множини за будь-якою ознакою.

3

Одиниці вимірювання часу: доба і тиждень. Назви чисел при додаванні та відніманні.

Завдання за алгоритмом

Формування поняття простору на основі орієнтації в частинах свого тіла. Орієнтування в різних площинах. Формування зорового, слухового, тактильного сприймання кількості. Розвиток слухової, рухової пам'яті.

 

3

Складання і порівняння задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Картки

Формування аналітико-синтетичного сприймання – співвідношення кожного числа  дослідити поняття «більше на кілька одиниць» та «менше на кілька одиниць», вчити знаходити число, яке на кілька одиниць більше або менше ніж дане.

3

Додавання і віднімання чисел частинами. Порівняння виразу і числа.

Спостереження

Сформувати поняття про додавання і віднімання чисел без переходу через десяток  вдосконалювати обчислювальні навички вчити порівнювати числа першого десятка порівнювати вирази, Формування вміння аналізувати розміщені відносно одна до одної числові вирази приклади та відповідним чином співвідносити і класифікувати

 

3

Повторення й закріплення вивченого матеріалу.

Завдання за алгоритмом

Називання і письмо цифр в межах 5. Формування вмінь розпізнавати цифри в межах 5. Формування вміння показувати, називати послідовно числа в цифровому ряду. Письмо в зошиті вивчених цифр. Вилучення (1-3) предметів із множини за будь-якою ознакою. Збільшення і зменшення множини на одиницю в межах 5. Вправи на обведення і штрихування. Робота з зошитах-шаблонах.

 

3

Довгострокові

Розв’язування прикладів і задач. Складання і розв’язання прикладів за лінійкою. Многокутники.

Картки

Вміє знаходити приклади на додавання і віднімання  за малюнками, порівнювати числа, розпізнавати многокутники у конфігурації декількох фігур; розвивати навички письма

2

Порядок додавання чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Спостереження

Наводить приклади числових виразів, за картками.  Формувати уявлення про збільшення і зменшення на кілька одиниць. Формувати вміння розв’язувати задачі першого ступеня. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин.

3

Лічба від 1 до 10

Визначення кількості об’єктів

Завдання за алгоритмом

 

Лічити предмети у межах 10,

знаходити спільні та відмінні ознаки предметів, розрізняти предмети за кількість,

порівнювати предмети за розміром, формою, кольором.

3

Дослідження груп об’єктів за спільною ознакою

Картки

Формування уявлень про множини на основі їх по елементного співвідношення. Пояснення способу виконання практичних дій щодо порівняння множин. Засвоєння і використання в мовленні слів, які відображають кількісні груп об’єктів за спільною ознакою

 

3

Розпізнавання геометричних фігур

Спостереження

 

Формування сприймання розміру предметів: обстеження величини предметів шляхом накладання і прикладання.

Формування поняття простору на основі орієнтації в частинах свого тіла. Орієнтування в різних площинах, співвідношення за формою і розміром геометричних фігур

1

Знаходження предметів зазначеної форми

Завдання за алгоритмом

 

Вміти знаходити  на малюнках об’ємні предмети називати предмети та  вміти порівнювати предмети за довжиною, висотою, шириною розрізняти їх за формою  та величинами.

2

 

 

 

 

 

 

Порядкова  лічба

Завдання за алгоритмом

вчити правильно виконувати нескладні лічильні динамічні вправи продемонстрованим зразком з мовленнєвим супроводом і за словесною інструкцією. Правильно виконують простіші та складніші вправи лічби, формувати звичку повторювати без зразка, але за підказкою вчи­теля

 

 

2

 

 

 

Порівняння. Знаки «більше» , «менше»

Картки

Вміє знаходити  на малюнку  та показувати знаки більше, менше порівнювати числа в межах першої п’ятірки  за підказкою асоціацію, сформовану під час першого ознайомлення з матеріалом. Попередньо виконати вправи за алгоритмом.

2

Порівняння чисел. Порядкова лічба

Спостереження

Вчити лічити у порядку зростання та спадання чисел від одного до десяти,

визначають порядок проведення лічби і продовжують її. Вміють розпізнавати графічне зображення цифр, називати, списувати і писати їх.

2

Додавання і віднімання. Пряма лінія

Завдання за алгоритмом

Розрізняють цифри на лінійці. Показують на лінійці відстань від однієї цифри до іншої.

Правильно розуміють назву дій додавання та віднімання  Формувати обчислювальні навики додавання і віднімання чисел  в межах 5  застосовуючи різні прийоми обчислення. Використання вправ, які сприяють удосконаленню орієнтування на сторінці зошита.

3

Геометричні фігури. Ламана лінія

Картки

Розвивати навички розуміння геометричних фігур  Ознайомити учнів з поняттям ламана лінія. Формувати знання про многокутник  трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник. Вчити застосовувати знання про геометричні фігури. Закріпити навички розрізнення геометричних фігур.

3

Пряма. Відрізок

Спостереження

Формувати уявлення про  відрізок. Їх побудова. Визначати властивості цих фігур; вчити креслити і порівнювати відрізки.. Формування навичок послідовного, точного вимірювати відрізки. Виконання вправ за алгоритмом

 

2

Порівняння чисел у межах 10.

Завдання за алгоритмом

Оволодіти навичками порівняння на основі нумерації, орієнтуватись у довжинах, розпізнавати об’ємні геометричні фігури,

порівнювати;Формувати навички  що визначають алгоритм розв'язання арифметичних дій: більше на, менше на.

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання в межах 10

Завдання за алгоритмом

Формувати навики додавання в межах першого десятка . Розвивати вміння  користуватись лінійкою і числовим рядом. Вміє розрізняти більше та менше за допомогою алгоритму . Формування вміння відповідним чином співвідносити дії додавання та віднімання, за допомогою вчителя.

 

3

Довгострокові

Підсумковий урок з теми

Картки

Називає найпростіші геометричні фігури,рахує в межах першого десятка, вміє порівнювати та виконувати певні операції з ними. Вміє їх співвідносити  числа на малюнку,   будує відрізок.

1

Повторення складу чисел  першого десятка .

Спостереження

Формувати у дітей  уявлення про нумерацію чисел першого десятка та вміння порівнювати числа в межах 10; вдосконалювати навички усної лічби; сприяти засвоєнню учнями складу числа 5; Сприяти  логічному  мисленню, мовленню; Формувати обчислювальні навички навики Розвивати вміння  користуватись лінійкою .Вміє рахувати та порівнювати  за допомогою алгоритму . Формування вміння аналізувати розміщені відносно одна до одної числа першого десятка та відповідним чином співвідносити за визначеною класифікацією, за допомогою вчителя.

 

2

Компоненти та результати дії додавання

Завдання за алгоритмом

Формувати поняття що таке доданок,сума, домогтися засвоєння властивостей компонентів дії додавання .Формування вміння аналізувати приклади  та відповідним чином співвідносити за визначеним алгоритмом..

 

2

Компоненти та результати дії віднімання

Картки

Формувати поняття що таке від’ємник, різниця.  Виробляти навички письма вивчення цифр і знаків. Вчиться розрізняти компоненти дій. Формування вміння аналізувати розміщені відносно одна до одної прямі та відповідним чином співвідносити за визначеною класифікацією.

 

2

Число нуль. Віднімання рівних чисел

Спостереження

Формувати поняття що таке від’ємник, різниця.  Виробляти навички письма вивчення цифр і знаків. Вчиться розрізняти компоненти дій. Формування вміння аналізувати розміщені відносно одна до одної прямі та відповідним чином співвідносити за визначеною класифікацією.

 

2

Додаванні і відніманні числа 0 Креслення геометричних фігур

Завдання за алгоритмом

Формувати поняття що таке числовий ряд домогтися засвоєння властивостей геометричних фігур Формування вміння аналізувати розміщені відносно одна до одної геометричні фігури та відповідним чином співвідносити їх  за визначеною класифікацією.

 

3

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма  з літературного читання

для учнів 2 класу

Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів навчальної програми, послідовність,  форму і теми їх засвоєння, очікуванні результати навчання.

Модифікована програма з геометрії розроблена на основі типової навчальної програми математика для загальноосвітніх навчальних закладів  для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. За редакцією Ільяна В.М.

Навчальний предмет: літературне читання  (модифікаційна навчальна програма)

Здобувач  освіти :  :  Слабик Іван, Бантуш Єлизавета, Швець Денис, Пельцель Вікторія.

Цілі

Зміст

Методи оцінки

Очікуванні результати

Час

Довгострокові

Ознайомлення із скринькою пісень-забавлянок. «Зайчику, зайчику».

Спостереження

Сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

 стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури з теми позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

2

Скринька пісень-ігор. Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу».

Завдання за алгоритмом

Збагачувати знання про зміни, які відбуваються у природі восени. Формувати уміння встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид). Складання розповіді за серією сюжетних малюнків. Розвивати дрібну моторику рук.

2

Позакласне читання. Осінь - окраса року.

Картки

Збагачувати знання про зміни, які відбуваються у природі восени. Формувати уміння встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид). Складання розповіді за серією сюжетних малюнків. Розвивати дрібну моторику рук.

2

У світі української народної казки.

Спостереження

Схеми діалогічних формах) в межах даної теми стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної  теми .

3

Казка «Лисичка-сестричка» (уривки). Вчинок героя казки. Що таке повтор у казці?

Завдання за алгоритмом

Навчити пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом. Удосконалювати вміння розрізняти спільні та протилежні за значення

2

Довгострокові

Художній прийом «Звукопис». М.Вінграновський «Теплий дощик-срібнопад». Т.Коломієць «Бусел».

Картки

формування правильної звуковимови та інтонації мовлення;

розвиток фонематичного слуху;

формування та розвиток чіткості усного мовлення;

подальший розвиток слухового сприймання та слухової уваги;

формування уявлень про слово як самостійну смислову одиницю;

формування та розвиток процесів аналізу та синтезу звуків мовлення;

збагачення та уточнення уявлень про предметний світ;

 

2

Л.Українка «3 гір на долину...», «Барвіночку мій хрещатий...» Складання усного малюнка. Підсумок за темою «3 літературної скарбниці»

Спостереження

формування вміння співвідносити слово-назву з реальним предметом;

розвиток процесів абстрагування та класифікації в процесі вивчення тематичних груп слів-назв предметів довкілля;

корекція розпізнавання певного слова в живому мовленні, речення певного змісту в прослуханому тексті з 2-3 речень;

 

3

Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь. В.Лучук «Мак»,З.Мезантюк «Мак»

Завдання за алгоритмом

Корекція та вдосконалення звуковимови;

розвиток слухової уваги та слухової пам’яті;

розвиток довільної уваги;

формування та розвиток аналітико-синтетичних процесів;

розвиток мовленнєвого слуху (уважно слухати, чути, ідентифікувати, розрізняти й повторювати вивчені звуки);

виховання в учнів чіткої артикуляції звуків, їх впізнавання та розрізнення;

2

Звуконаслідування. А.Камінчук «Береза розвивається», «Ремез».

Картки

виховання в учнів чіткої артикуляції звуків, їх впізнавання та розрізнення;

розвиток уміння розрізняти на слух слова, близькі за звуковим складом;

розвиток зорового сприймання графічного зображення букви, просторового розташування її елементів;

 

2

І.Франко (біографічна довідка) «Лис Микита». Розповідь за малюнком.

Спостереження

Навчити пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом. Удосконалювати вміння розрізняти спільні  та протилежні за значення

3

В.Нестайко (біографічна довідка) «Як ми літали в космос» Складання розповіді «Я мрію...»

Завдання за алгоритмом

Сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

 стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури з теми позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

2

 

 

А. М’ястківський (біографічна довідка) «Мудра голова». Читання в особах.

Завдання за алгоритмом

   формування правильної звуковимови та інтонації мовлення;

розвиток фонематичного слуху;

формування та розвиток чіткості усного мовлення;

подальший розвиток слухового сприймання та слухової уваги;

формування уявлень про слово як самостійну смислову одиницю;

формування та розвиток процесів аналізу та синтезу звуків мовлення;

збагачення та уточнення уявлень про предметний світ;

 

2

Довгострокові

Пейзаж у художньому творі. Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка. Ознайомлення з його віршами «Зоре моя вечірняя ...», «Сонце заходить, гори чорніють». Порівняння віршів.

Картки

Формування в учнів слухової та зорової уваги, привертання уваги до постаті та голосу вчителя;

формування та розвиток слухового та слухо-зорового сприймання;

розвиток орієнтування у власному тілі;

 

2

Позакласне читання. Стежинкою літературної скарбниці

Завдання за алгоритмом

Удосконалювати вміння знаходити ознаки кожної пори року. Навчити розрізняти спільні та протилежні за значення поняття. Складання розповіді за змістом картинки. Удосконалення дрібної моторики. формування правильної звуковимови та інтонації мовлення;

розвиток фонематичного слуху;

формування та розвиток чіткості усного мовлення;

 

2

Ознайомлення з життям і творчістю Олени Пчілки. Вірш «Вже ж у любому куточку ...»

Позакласне читання. Чарівний світ природи.

Спостереження

Розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». Спостереження за явищами природи по сезонах. Формувати уміння розповідати про різні властивості предметів. Удосконалення дрібної моторики рук.

2

Скринька українських народних казок. «Колобок» (уривки). Герої казки. Поняття «Головний герой».

Картки

Формування та розвиток процесів аналізу та синтезу звуків мовлення;

збагачення та уточнення уявлень про предметний світ;

формування вміння співвідносити слово-назву з реальним предметом;

розвиток процесів абстрагування та класифікації в процесі вивчення тематичних груп слів-назв предметів довкілля;

 

3

О.Олесь. Біографічні дані. «В небі жайворонки в’ються...» Складання розповіді на тему «Як співає жайворонок»

Завдання за алгоритмом

Сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

 стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури з теми позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми.

 

2

Підсумковий урок

Завдання за алгоритмом

Сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма  з ЯДС

для учнів 2 класу

Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів навчальної програми, послідовність,  форму і теми їх засвоєння, очікуванні результати навчання.

Модифікована програма з геометрії розроблена на основі типової навчальної програми математика для загальноосвітніх навчальних закладів  для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. За редакцією Ільяна В.М.

Навчальний предмет: ЯДС  (модифікаційна навчальна програма)

Здобувач  освіти : :  Слабик Іван, Бантуш Єлизавета, Швець Денис, Пельцель Вікторія.

Цілі

Зміст

Методи оцінки

Очікуванні результати

Час

Довгострокові

Як поводитися в колективі. Правила спілкування

Спостереження

Корекція тривожності та страхів методом арт-терапії.

2

Для чого країнами державні символи

Завдання за алгоритмом

Збагачувати знання про державні символи. Формувати уміння встановлювати відношення між поняттями (рід-вид). Складання розповіді за серією сюжетних малюнків. Розвивати дрібну моторику рук.

2

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч

Картки

Розвивати знання про часові поняття. Вчити складати зв’язну розповідь за змістом прочитаного. Удосконалення дрібної моторики. Складання розповіді за серією сюжетних малюнків. Розвивати дрібну моторику рук.

2

Чому на Землі бувають пори року

Спостереження

Удосконалювати вміння знаходити ознаки кожної пори року. Навчити розрізняти спільні та протилежні за значення поняття. Складання розповіді за змістом картинки. Удосконалення дрібної моторики.

2

Якого я роду, якого народу

Завдання за алгоритмом

Формувати здібності    створення плакату; розвивати  фонематичний слух, мовне чуття, пам'ять, увагу, мовлення, звуко-буквенний аналіз слова;; виховувати у школяра любовдонавколишньої природи.

2

 

Як здобути козацьке здоров’я. Енергія

Картки

які загартовували своє тіло, дати уявлення про те, що корисно для здоров’я, а що ні, навчити розпізнавати корисні і шкідливі звички; розвивати увагу, пам'ять, мислення, висловлювати власні судження;

2

Права та обов’язки дитини

Спостереження

Сприяти формуванню поваги до прав інших людей та почуття відповідальності за виконання своїх обов’язків.. Удосконалення дрібної моторики. формування правильної звуковимови та інтонації мовлення;

розвиток фонематичного слуху;

формування та розвиток чіткості усного мовлення;

 

2

Які властивості має вода

Завдання за алгоритмом

Корекція та вдосконалення звуковимови;

розвиток слухової уваги та слухової пам’яті;

розвиток довільної уваги;

збагатити уявлення учнів про властивості води; навчати спостерігати та проводити досліди, що демонструють властивості води; розвивати уяву, фантазію, вміння зв'язно, послідовно та зрозуміло висловлювати свої думки, враження; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища;

2

Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами

Картки

Сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

стимулювати уміння розпізнавати на слух

позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми.

2

Моя родина

Спостереження

Навчити пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом. Удосконалювати вміння розрізняти спільні  та протилежні за значенням  рід, сім’я родовід.

2

Світ рослин

Завдання за алгоритмом

Вчити знаходити предмет за його словесним описом. Удосконалювати дрібну моторику рук. Удосконалювати вміння пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом.

2

 

Довгострокові

Світ тварин

Завдання за алгоритмом

   Вчити знаходити предмет за його словесним описом. Удосконалювати дрібну моторику рук. Удосконалювати вміння пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом.

2

Транспорт

Картки

Формування в учнів слухової та зорової уваги, привертання уваги до постаті та голосу вчителя;

формування та розвиток слухового та слухо-зорового сприймання;

розвиток орієнтування у транспорті

 

2

Пофесії

Завдання за алгоритмом

удосконалити вміння й навички учня щодо практичного використання знань                     про професії; формувати вміння            спостерігати за світлинами які робимо особисто; розвивати мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, навички самостійної роботи, збагачувати словниковий запас.

2

Світ захоплень. Ігри

 

Спостереження

Розвиток уявлення: Формувати уміння розповідати про різні властивості предметів. Удосконалення дрібної моторики рук.

2

Наше довкілля

Картки

Збагачувати знання про зміни,які відбуваються у житті . Вчити встановлювати зв'язок між змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей (ігри, одяг дітей, заняття дорослих). Розвивати уміння класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу). Розвивати дрібну моторику рук.;

 

2

Дорога до школи

Завдання за алгоритмом

Формування в учнів слухової та зорової уваги, привертання уваги до постаті та голосу вчителя;

формування та розвиток слухового та слухо-зорового сприймання;

розвиток орієнтування у транспорті

 

2

Підсумковий урок

Завдання за алгоритмом

Сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма  з мистецтва

для учнів 2 класу

Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів навчальної програми, послідовність,  форму і теми їх засвоєння, очікуванні результати навчання.

Модифікована програма з геометрії розроблена на основі типової навчальної програми математика для загальноосвітніх навчальних закладів  для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. За редакцією Ільяна В.М.

Навчальний предмет: митстецтво (модифікаційна навчальна програма)

Здобувач  освіти :  Слабик Іван, Бантуш Єлизавета, Швець Денис, Пельцель Вікторія.

 

Цілі

Зміст

Методи оцінки

Очікуванні результати

Час

Довгострокові

Мистецтво в нашому житті, «Сонячний день»

Спостереження

Прививати навички тримати пензлик та вміння користуватись фарбами

3

Силуетно-площинне зображення квітів, дерев. Ознайомлення з технікою «гратографія». «Столітній дуб»

Завдання за алгоритмом

Вчити передавати настрій через малюнок, прививати вміння користуватись олівцями для графіки., розрізняти форму та об’єм.

3

Початкові уявлення про живопис як вид образотворчого мистецтва. «Золота осінь»

Картки

Формувати уявлення про зорове зменшення віддалених предметів

3

Силуетні зображення будівель. Спроби передавання просторового явища загороджування у зображенні архітектурних об'єктів. «Чарівні куполи»

Спостереження

Розвивати поняття силуета та силуетної форми, розрізняти складові частини споруд

3

Початкові уявлення про декоративно-прикладне мистецтво та засоби його виразності. «Диво-квітка»

Завдання за алгоритмом

Сформувати в учнів поняття « декоративно  прикладне мистецтво», «дизайн;ознайомити з різновидами декоративно  прикладного мистецтва; естетичний смак; виховувати повагу до культурної спадщини народу, традицій; розвивати творчі здібності.

3

Довгострокові

Світло і тіні. «Смачні фрукти»

Картки

Вчити користуватись фарбами та олівцьом, розпізнавати колір форму з натури, розвивати графічні навички вчити описувати об’єкт

 

3

Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини. Досягнення рівноваги в асиметричній композиції. «Святковий букет»

Спостереження

Використання зображувальних можливостей кольору. Поняття про  колорит колірну гамму.

 

3

Розширення поняття про пропорції тварин, тіла людини. Відтворення особливостей будови та зовнішнього вигляду об'єкта під час ліплення. «Герої казки „Буратіно,,»

Завдання за алгоритмом

Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові. Практична робота «Улюблений казковий герой».;

3

Обрання формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної композиції. «Пташка серед квітів»

Картки

навчити учнів обирати формат, виявляти головне та другорядне під час створення декоративної композиції; ознайомити з творчістю української народної художниці Марії Примаченко; ознайомлювати з особливостями зображення (побудови) тіл птахів методом спрощення форми

3

Урок узагальнення. «Паперовий всесвіт»

Картки

навчити учнів обирати формат, виявляти головне та другорядне під час створення декоративної композиції;

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма  з трудового навчання

для учнів 2 класу

Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів навчальної програми, послідовність,  форму і теми їх засвоєння, очікуванні результати навчання.

Модифікована програма з геометрії розроблена на основі типової навчальної програми математика для загальноосвітніх навчальних закладів  для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. За редакцією Ільяна В.М.

Навчальний предмет: трудове навчання  (модифікаційна навчальна програма)

Здобувач  освіти :  Слабик Іван, Бантуш Єлизавета, Швець Денис, Пельцель Вікторія.

Цілі

Зміст

Методи оцінки

Очікуванні результати

Час

Довгострокові

Вступ. Знайомство з підручником. Загальні правила безпеки на уроках трудового навчання. Вміння безпечної роботи з інструментами та пристосуваннями

Спостереження

Прививати навички безпечної роботи на уроках

1

РОБОТА З ПРИРОДНИМИ МАТЕРІАЛАМИ «МІСТО КАЗКОВОГО ЛІСУ»

Завдання за алгоритмом

Прививати навички заготовляти та працювати з природним матеріалом.

1

Композиція. Як створити композицію з природних матеріалів. Аплікація з листя «Букет»

Картки

Розвивати дрібну моторику рук.

 Прививати навички заготовляти та працювати з природним матеріалом.

2

Робота з насінням та крупами. Аплікація з крупів «Соняшник»

Спостереження

Розвивати дрібну моторику рук.

 Прививати навички заготовляти та працювати з природним матеріалом.

 

1

Згинання  і складання паперу «МІСТО ПАПЕРУ»

Завдання за алгоритмом

Навчити обводити по контуру силует деталі.Формувати навички про розмітку

1

Довгострокові

Витинанка як вид народних ремесел України. Виготовлення мережок технікою витинанки

Картки

знайомити із одним із видів декоративно – прикладного мистецтва – витинанкою. Повторити правила безпечної роботи з ножицями та клеєм, прийоми роботи з ножицями. Розвивати уяву та фантазію дітей, творчі здібності та естетичний смак.

1

Пластилін і його застосування. Виготовлення вазочки для квітів

Спостереження

Техніка і послідовність виготовлення виробу із пластиліну на площині.

 

1

Виготовлення виробів із пластиліну «Веселий равлик»

Завдання за алгоритмом

Техніка і послідовність виготовлення виробу із пластиліну на площині.

 

1

Ліплення сюжетної композиції «Пори року»

Картки

навчити учнів обирати формат, виявляти головне та другорядне під час створення сюжетної композиції.

1

Урок узагальнення.  Одяг і взуття. Правила догляду за одягом

Картки

розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок самообслуговування: одягання взуття, зав’язування шнурків, застібання блискавок. Формування навичок охайності, старанності. Розвиток мовлення на основі збагачення словникового запасу словами-назвами одягу.

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма  з українська мова

для учнів 2 класу

Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів навчальної програми, послідовність,  форму і теми їх засвоєння, очікуванні результати навчання.

Модифікована програма з геометрії розроблена на основі типової навчальної програми математика для загальноосвітніх навчальних закладів  для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. За редакцією Ільяна В.М.

Навчальний предмет: українська мова  (модифікаційна навчальна програма)

Здобувач  освіти :  Слабик Іван, Бантуш Єлизавета, Швець Денис, Пельцель Вікторія.

Цілі

Зміст

Методи оцінки

Очікуванні результати

Час

Довгострокові

Ознайомлення з навколишнім. Людина. Власні ім’я та прізвище.

Спостереження

Сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

 стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури з теми позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

2

Пластична-гра діалог у парах, спрямований на розвиток невербального спілкування «Дзеркало».

Завдання за алгоритмом

Сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

 стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури з теми позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

2

Позначення словом дій предметів: Хто? Що робить?

Картки

сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

- стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

 позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

3

Звуки. Розрізнення звуків. Характеристика звука за силою звучання «голосно», «тихо».

Спостереження

Схеми діалогічних формах) в межах даної теми стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної  теми .

3

Голоси та звуки природи. Шум дерев, струмка, моря. Наслідування звуків природи (тварин, птахів).

Завдання за алгоритмом

сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

- стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

- позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

3

Довгострокові

Тварини свійські: кіт, собака, корова. Зовнішній вигляд. Голоси тварин. Питання «Про кого це речення?», «Що (Хто) робить?»

Картки

формування правильної звуковимови та інтонації мовлення;

розвиток фонематичного слуху;

формування та розвиток чіткості усного мовлення;

подальший розвиток слухового сприймання та слухової уваги;

формування та розвиток процесів аналізу та синтезу звуків мовлення;

збагачення та уточнення уявлень про предметний світ;

 

3

Правила постави під час письма. Здоров’я людини. Ігрові вправи на активізацію рухів кистей руки, пальців «пальчикова гімнастика». Малювання вертикальних ліній різної довжини.

Спостереження

Розвивати загальної  моторики

 дрібної моторика формувати поставу

 

4

Малювання вертикальних ліній від початкової крапки.

Завдання за алгоритмом

Корекція та вдосконалення  розвиток слухової уваги та слухової пам’яті;

розвиток довільної уваги;

формування та розвиток аналітико-синтетичних процесів;

 

3

Малювання горизонтальних ліній однакової довжини: гребінь, паркан, драбинка.

Картки

виховання в учнів чіткої артикуляції звуків, їх впізнавання та розрізнення;

розвиток уміння розрізняти на слух слова, близькі за звуковим складом;

розвиток зорового сприймання графічного зображення букви, просторового розташування її елементів;

 

3

Корекція пози за партою. Орієнтування в зошиті. Проведення прямих, прямих ламаних і хвилястих ліній неперервним

Спостереження

Навчити пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом. Удосконалювати вміння розрізняти спільні  та протилежні за значення

4

Розвиток координації рухів кисті руки і пальців. Виконання гімнастичних вправ: «Дощик», «Піаніно», «Сніжний ком».

Завдання за алгоритмом

Сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

 стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури з теми позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

4

 

 

Письмо олівцем прямих і похилих паличок в зошиті та крейдою на дошці.

Завдання за алгоритмом

   формування правильної постановки руки

формування та розвиток чіткості усного мовлення;

подальший розвиток дрібної моторики руки

формування уявлень про зошитяк самостійну смислову одиницю;

формування та розвиток процесів аналізу та синтезу звуків мовлення;

збагачення та уточнення уявлень про шкільне приладдя; готувати руку до письма

 

4

Довгострокові

Основні елементи рукописних букв:

пряма коротка і довга паличка з різними інтервалами, похила коротка і довга паличка, овал.

Картки

 

Формування в учнів слухової та зорової уваги, привертання уваги до постаті та голосу вчителя;

формування та розвиток слухового та слухо-зорового сприймання;

розвиток орієнтування у зошиті;

 

4

Звук і буква А. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

Завдання за алгоритмом

Вміння виділяти вивчені звуки у словах.

Вміння виконувати звуковий аналіз простих за будовою слів.

Вміння читати речення за допомогою малюнків.

 

4

Звук і буква У. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

Завдання за алгоритмом

Вміння виділяти вивчені звуки у словах.

Вміння виконувати звуковий аналіз простих за будовою слів.

Вміння читати речення за допомогою малюнків.

 

4

Звук і буква О. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Птахи: голуб, ворона. Зовнішній вигляд.

Картки

Вміння виділяти вивчені звуки у словах.

Вміння виконувати звуковий аналіз простих за будовою слів.

Вміння читати речення за допомогою малюнків.

 

4

Звук і буква М. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

Завдання за алгоритмом

Вміння виділяти вивчені звуки у словах.

Вміння виконувати звуковий аналіз простих за будовою слів.

Вміння читати речення за допомогою малюнків.

 

4

Звук і буква Х. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

Завдання за алгоритмом

Вміння виділяти вивчені звуки у словах.

Вміння виконувати звуковий аналіз простих за будовою слів.

Вміння читати речення за допомогою малюнків.

 

4

 

 

doc
Додав(-ла)
Добинда Юлія
Пов’язані теми
Математика, Планування
Інкл
Додано
18 вересня 2023
Переглядів
1422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку