Навчальний предмет: «Математика»
За підручником М. Козак, О. Корчевської
Відповідальний за адаптацію навчальної програми на І семестр:
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати
|
Моніторинг |
|
Повторення та поглиблення матеріалу за 3 клас |
|
|
1 |
Табличне множення і ділення (№№ 1-9, с. 3-5). |
+ використовує таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань; + розв’язує задачі на знаходження суми та різниці двох добутків за допомогою схем; + перетворює величини за допомогою пам’ятки і асистента вчителя; + розв’язує рівняння з однією змінною за допомогою схем-підказок; + знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком і під керівництвом асистента вчителя. |
|
2 |
Табличне множення і ділення (№№ 10-19, с. 5). |
+ використовує таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань; + розв’язує задачі на знаходження суми та різниці двох часток за допомогою схем-підказок; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; + перетворює величини за допомогою схем-підказок; + знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком під керівництвом асистента вчителя. |
|
3 |
Нумерація трицифрових чисел (№№ 19-28, с. 6). |
+ відтворює послідовність чисел у межах тисячі з підказками; + виконує додавання і віднімання на основі нумерації чисел у стовпчик; + знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком і допомогою асистента вчителя; + знаходить периметр прямокутника в навчальних і практичних ситуаціях за допомогою ілюстрацій; + використовує таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань; |
|
4 |
Одиниці вимірювання часу. Годинник (№№ 29-39, с. 7-8). |
+ володіє обчислювальними навичками множення і ділення з використанням таблиці множення; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; + за допомогою асистента вчителя користується механічним та електронним годинниками; |
|
5. |
Додавання і віднімання круглих чисел. Позатабличне множення і ділення(№№ 40-49, с. 8-9). |
+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; + усно додає та віднімає круглі числа за допомогою таблиці додавання і віднімання; + знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком і під керівництвом асистента вчителя; |
|
6. |
Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання (№№ 50-59, с. 9-10). |
+ виконує ділення з остачею за зразком; + розуміє, що остача має бути меншою, ніж дільник; + перевіряє правильність ділення з остачею; + володіє навичкою усного додавання, віднімання круглих чисел; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком ,під керівництвом асистента вчителя; + виконує арифметичні дії з іменованими числами; + володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах тисячі; |
|
7 |
Частини (№№ 60-70, с. 10-11). |
+ застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань за допомогою асистента вчителя; + за допомогою асистента вчителя та допоміжною таблицею може оперувати римською нумерацією; + читає і записує частини у вигляді дробу за допомогою підказок; + розуміє спосіб одержання дробу за допомогою ілюстрацій; |
|
8 |
Форми запису розв’язання задач (№№ 71-76, с. 12). |
+ за допомогою асистента вчителя записує розв’язок задачі у різних формах; + за допомогою схем і підказок розв’язує задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною; + знаходить довжину сторони прямокутника за відомим периметром за допомогою ілюстрації; + розв’язує рівняння з однією змінною у яких права частина – числовий вираз за зразком; |
|
9 |
Тисяча. Лічба тисячами (№№ 77-85, с. 13-14). |
+ знає, як утворюється нова лічильна одиниця – тисяча; + лічить тисячами, порівнює та виконує дії над ними за допомогою таблиці; + розв’язує задачі вивчених видів за допомогою схем-підказок; |
|
10 |
Лічба тисячами, десятками тисяч і сотнями тисяч (№№ 86-95, с. 14-15). |
+ знає, як утворюється нова лічильна одиниця – десяток тисяч і сотня тисяч за допомогою таблиці; + лічить тисячами, десятками і сотнями тисяч під контролем асистента вчителя; + записує розрядні числа четвертого, п’ятого і шостого розрядів у нумераційну таблицю та використовує їх при найпростіших обчисленнях; |
|
11 |
Мільйон. Таблиця класів і розрядів (№№ 96-105, с. 16-17). |
+ за допомогою прикладів знає, як утворюється мільйон; + користується таблицею класів і розрядів за допомогою асистента вчителя; + розв’язує задачі вивчених видів за допомогою схем; |
|
12 |
Читання і записування у таблицю чисел першого та другого класів (№№ 106-115, с. 17-18). |
+ читає та записує числа першого і другого класів за допомогою асистента вчителя; + лічить тисячами, десятками і сотнями тисяч та виконує дії над ними за зразком; |
|
13 |
Читання, записування та порівняння чисел другого класу (№№ 116-126, с. 18-19). |
+ читає, записує за допомогою таблиці та порівнює числа другого класу; + володіє навичкою усного та письмового додавання та віднімання. |
|
14 |
Запис чисел другого класу у вигляді суми розрядних доданків. Додавання і віднімання чисел другого класу (№№ 127-137, с. 20-21). |
+ за допомогою зразка записує числа другого класу у вигляді суми розрядних доданків; + виконує дії додавання та віднімання над числами другого класу під керівництвом асистента вчителя; |
|
15 |
Усне додавання і віднімання чисел другого класу (№№ 138-146, с. 21-22). |
+ записує числа другого класу цифрами; + усно додає та віднімає числа другого класу; + знаходить частини від іменованих чисел за допомогою асистента вчителя; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; |
|
16 |
Множення і ділення чисел другого класу на одноцифрове число (№№ 147-157, с. 22-23). |
+ володіє навичками множення і ділення чисел другого розряду на одноцифрове число; + усно додає та віднімає числа другого класу; + визначає розрядний склад багатоцифрового числа за зразком; + знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком; + розв’язує рівняння з однією змінною за допомогою схеми-підказки; |
|
17 |
Читання і записування в таблицю чисел у межах мільйона (№№ 158-168, с. 23-25). |
+ читає і записує у таблицю шестицифрові числа під керівництвом асистента вчителя; + володіє навичками множення і ділення чисел другого розряду на одноцифрове число за допомогою схвалювання своїх дій; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; + будує коло за заданим значенням радіуса за допомогою асистента вчителя; |
|
18 |
Читання і записування чисел у межах мільйона (№№ 169- 178, с. 25-26). |
+ читає та записує за допомогою таблиці багатоцифрові числа; + усно додає та віднімає числа другого класу за допомогою таблиці; |
|
19 |
Діагностувальна робота з теми «Багатоцифрові числа» |
|
|
20 |
Аналіз діагностувальної роботи. «Сусіди» багатоцифрового числа. Додавання і віднімання 1 (№ 179 – 189, ст. 26 – 27). |
+ читає та записує без таблиці багатоцифрові числа; + називає «сусідів» багатоцифрових чисел за допомогою лінійки; + збільшує та зменшує шестицифрові числа на 1 за допомогою лінійки; + усно додає та віднімає числа другого класу за допомогою таблиці; |
|
21 |
Розклад багатоцифрових чисел на розрядні доданки. Види трикутників за сторонами (№№ 190-198, с. 27-28). |
+ розкладає багатоцифрові числа на розрядні доданки за допомогою таблиці; + знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком; + усно додає та віднімає числа другого класу; |
|
22 |
Розв’язування задач способом відношень (№№ 199-206, с. 29-30). |
+ за допомогою схем і під керівництвом асистента вчителя розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень; + подає числа у вигляді суми розрядних доданків за зразком; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; |
|
23 |
Запис суми розрядних доданків одним числом (№ 207 – 216, с. 30 – 31). |
+ збільшує та зменшує шестицифрові числа на 1; + подає числа у вигляді суми розрядних доданків за зразком; + змінює суму розрядних доданків одним числом за зразком; |
|
24 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації (№№ 217-228, с. 32-33). |
+ порівнює багатоцифрові числа між собою за допомогою таблиці класів; + додає та віднімає багатоцифрові числа на основі нумерації; + виконує завдання на визначення часу за допомогою карток; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; |
|
25 |
Множення і ділення чисел на 10, 100, 1000 (№№229-238, с. 33-34). |
+ обчислює вирази множення і ділення чисел на розрядні одиниці за допомогою таблиці множення; + за допомогою асистента вчителя виконує ділення з остачею багатоцифрових чисел на розрядні одиниці; |
|
26 |
Визначення загальної кількості одиниць даного розряду (№№ 239-250, с. 35-36). |
+ за допомогою таблиці класів визначає загальну кількість одиниць певного розряду; + за допомогою лінійки відтворює послідовність чисел; + виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел і за допомогою таблиці множення; |
|
27 |
Закріплення вивченого матеріалу (№№ 251-257, с. 37-38). |
+ за допомогою асистента вчителя і таблиці класів визначає загальну кількість одиниць певного розряду; + за допомогою таблиці множення виконує множення і ділення чисел на розрядні одиниці; + володіє навичками письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. |
|
28 |
Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел (№№ 258—266, с. 38-39). |
+ за допомогою карток з підказками перетворює одиниці вимірювання довжини (зокрема багатоцифрові іменовані числа); + за допомогою зразка знаходить частини від іменованих чисел; |
|
29 |
Порівняння, перетворення, додавання і віднімання імено-ваних чисел (№№ 267-275, с. 40-41). |
+ порівнює та перетворює багатоцифрові іменовані числа за допомогою схем-підказок; + виконує арифметичні дії з іменованими числами під керівництвом асистента вчителя;
|
|
30 |
Міри маси — 1 кг, 1 ц. Перетворення іменованих чисел (№№ 276-287, с. 41-42). |
+ за допомогою таблиці називає одиниці вимірювання маси; + за допомогою асистента вчителя користується співвідношеннями між величинами у навчально-пізнавальних ситуаціях; + визначає масу за сюжетними картинками; + перетворює величини вимірювання маси за допомогою зразків; + знаходить частини від іменованих чисел за зразком; |
|
31 |
Грам. Перетворення і порівняння іменованих чисел (№№ 288-296, с. 42-43). |
+ за допомогою таблиць застосовує одиниці вимірювання маси та співвідношення між ними під час обчислень; + за зразком порівнює та перетворює величини, записані більш ніж трьома числами; |
|
32 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел (№№ 297-305, с. 43-45). |
+ за допомогою таблиці класів визначає загальну кількість одиниць певного розряду; + під керівництвом асистента вчителя виконує обчислення двома способами запису письмового додавання і віднімання іменованих чисел; + порівнює та перетворює іменовані числа за допомогою карток з підказками; |
|
33 |
Тонна. Перетворення іменованих чисел, виражених мірами маси (№№ 306-315, с. 45-46). |
+ за допомогою таблиць і карток-підказок обчислює завдання на перетворення одиниць вимірювання маси та співвідношення між ними; + перетворює іменовані числа за зразком; |
|
34 |
Міри часу. Годинник (№№316-325, с. 46-48). |
+ за допомогою схем-підказок обчислює співвідношення між мірами часу; + за допомогою асистента вчителя користується годинником; + порівнює та перетворює іменовані числа, виражені одиницями вимірювання часу за зразком; |
|
35 |
Століття (№№ 326—337, с. 48-49). |
+ за допомогою ілюстрацій і розповіді розуміє значення нової одиниці вимірювання часу – століття; + за допомогою карток порівнює та перетворює іменовані числа, виражені одиницями вимірювання часу; |
|
36 |
Види кутів (№№ 338-347, с. 49-50). |
+ за допомогою наочних матеріалів класифікує кути (прямі, гострі, тупі); |
|
37 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові вправи (№№ 348-357, с. 51). |
+ за допомогою асистента вчителя використовує здобуті знання під час виконання завдань; |
|
38 |
Діагностувальна робота з теми «Багатоцифрові числа. |
+ за допомогою карток –підказок,схем і під керівництвом асистента вчителя,використовує здобуті знання під час виконання завдань діагностувальної роботи; + охайно оформлює письмову роботу. |
|
39 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
+ під керівництвом асистента вчителя виконує роботу над помилками. |
|
40 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел (№№ 358-369, с. 52-53). |
+ за допомогою карток і лінійки,під керівництвом асистента вчителя,обчислює вирази з використанням письмового додавання багатоцифрових чисел; |
|
41 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел у випадку трьох і більше доданків. Види трикутників за кутами (№№370-379, с. 53-54). |
+ володіє навичкою додавання в стовпчик більше, ніж двох доданків ; + розрізняє види трикутників за кутами за зразками ;
|
|
42 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел (№№ 380-389, с. 55-56). |
+ володіє навичкою письмового додавання та віднімання багатоцифрових чисел ; + розв’язує задачі вивчених типів за допомогою схем і плану розв’язування; |
|
43 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі (№№ 390-398, с. 56-57). |
+ володіє навичкою письмового додавання багатоцифрових чисел; + за допомогою асистента вчителя і пам’ятки,користується алгоритмом письмового віднімання багатоцифрових чисел у випадку наявності нулів у зменшуваному; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; + будує ламану заданої довжини підбираючи довжину кожної ланки за допомогою асистента вчителя;
|
|
44 |
Окремі випадки додавання і віднімання 1. Перевірка додавання (№№ 399-409, с. 57-58). |
+ володіє навичкою письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел; + виконує перевірку додавання за допомогою лінійки; + вміє письмово додавати та віднімати 1,користуючись допоміжними записами під час обчислення виразів; |
|
45 |
Перевірка віднімання (№№410-419, с. 58-60). |
+ виконує перевірку віднімання багатоцифрових чисел двома способами за допомогою алгоритму і допомоги асистента вчителя; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; |
|
46 |
Вирази на дві дії (№№ 420-429, с. 60-61). |
+ застосовує навички письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел під контролем асистента вчителя; + застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів з дужками після повторення правил; + розпізнає і класифікує кути (прямі, тупі, гострі) за допомогою наочних матеріалів. |
|
47 |
Додавання і віднімання способом округлення (№№ 430- 440, с. 61-62). |
+ володіє навичкою письмового додавання і віднімання та способом округлення під контролем асистента вчителя; + перетворює одиниці вимірювання за допомогою карток-підказок; + за допомогою асистента вчителя читає лінійні діаграми, обирає дані необхідні для розв’язання проблемної ситуації; |
|
48 |
Повторення вивченого матеріалу (№№ 441-451, с. 63). |
+ володіє навичкою письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел та способом округлення за допомогою повторення; + виконує арифметичні дії з іменованими числами за допомогою карток-підказок ; + перетворює величини за зразком; |
|
49 |
Усне додавання і віднімання іменованих чисел. Властивості прямокутника (№№ 452-461, с. 64-65). |
+ виконує арифметичні дії з іменованими числами за допомогою схем і таблиць; + знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком; + за допомогою пам’ятки знає властивості прямокутника; |
|
50 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами довжини і маси (№№ 462-471, с. 65-66). |
+ письмово виконує арифметичні дії над іменованими числами (двома способами)за допомогою карток-підказок; + володіє навичками письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел,виконує обчислення під керівництвом асистента вчителя; + розпізнає і класифікує кути (прямі, тупі, гострі) за допомогою наочних засобів. |
|
51 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами часу (№№ 472-481, с. 67-68). |
+ письмово виконує арифметичні дії над іменованими числами, вираженими мірами часу,використовуючи картки-пам’ятки; |
|
52 |
Швидкість. Час. Відстань (№№ 482-489, с. 68-69). |
+ розуміє, що рух тіл описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час за допомогою наочних предметів,зразків; + розуміє швидкість рухомого тіла як шлях, пройдений ним за одиницю часу за допомогою додаткових пояснень і прикладів із життя; + знає назви і позначення одиниць швидкості за допомогою пам’ятки; |
|
53 |
Задачі на знаходження відстані (№№ 490-498, с. 69-70). |
+ розуміє, що рух тіл описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час за допомогою карток-підказок і пам’яток; + за допомогою асистента вчителя користується формулою для знаходження відстані під час розв’язування практично зорієнтованих задач; |
|
54 |
Задачі на знаходження часу руху (№№ 499-507, с. 70-71). |
+ розуміє, що рух тіл описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час за допомогою презентації,наочних прикладів; + за допомогою асистента вчителя користується формулою для знаходження відстані під час розв’язування практично зорієнтованих задач; |
|
55 |
Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах (№№ 508-517, с. 71-73). |
+ розв’язує прості задачі, сформульовані в непрямій формі за допомогою схем; + за допомогою асистента вчителя користується формулами для знаходження швидкості, відстані, часу під час розв’язування практично зорієнтованих задач; |
|
56 |
Задачі, задані у прямій і непрямій формах (№№518-527, с. 73-74). |
+ за допомогою асистента вчителя і схем-підказок розв’язує задачі, сформульовані в непрямій формі, які мають відношення «на … більше/менше»; |
|
57 |
Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах (№№ 528-537, с. 74-75). |
+ за допомогою асистента вчителя і схем ,з повторенням правил розв’язує задачі, сформульовані в непрямій формі, які мають відношення «у … разів більше/менше»; + за допомогою нагадування і пам’яток користується формулами для знаходження швидкості, відстані, під час розв’язування практично зорієнтованих задач; |
|
58 |
Ознайомлення з прямокутним паралелепіпедом (№№ 538- 546, с. 75-76). |
+ за допомогою презентації має уявлення про прямокутний паралелепіпед, його вершини, ребра, грані; + за допомогою підказок називає елементи геометричних фігур у просторі; + за допомогою пам’ятки знаходить периметр многокутника в навчальних і практичних ситуаціях; |
|
59 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові вправи (№№ 547-558, с. 77-78). |
+ за допомогою пам’яток,схем,допомоги асистента вчителя виконує завдання; |
|
60 |
Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел» |
+ за допомогою асистента вчителя,пам’яток,таблиць використовує здобуті знання під час виконання завдань діагностувальної роботи; + охайно оформлює письмову роботу . |
|
61 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
+ за допомогою асистента вчителя і зразками ,виконує завдання. |
|
62 |
Усне і письмове множення на одноцифрове число (№№ 568-576, с. 79-80). |
+ володіє навичками усного та письмового множення на одноцифрове число за допомогою таблиці множення; + за допомогою карток-підказок користується формулою для знаходження відстані під час розв’язування задач; |
|
63 |
Множення на одноцифрове число виду 213 • 4, 242 • 3 (№№ 577-586, с. 80-82). |
+ володіє навичками множення трицифрового числа на одноцифрове, коли є перехід через розряд за допомогою нагадування алгоритму множення; + знаходить периметр прямокутника за допомогою картки-пам’ятки; |
|
64 |
Множення на одноцифрове число виду 109*5. 115*4 (№№ 587-597, с. 82-83). |
+ володіє навичками письмового множення трицифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в першому множнику або добутку є нулі за допомогою асистента вчителя; + за допомогою схем-підказок і пам’ятки користується формулами для знаходження відстані, під час розв’язування практично зорієнтованих задач; + виконує арифметичні дії з іменованими числами за допомогою карток-підказок; |
|
65 |
Множення на одноцифрове число виду 275 • 3, 78* 4 (№№ 598-608, с. 83-84). |
+ за допомогою алгоритму,постійного контролю володіє навичками усного множення розрядного числа на одноцифрове число; + за допомогою алгоритму,таблиці множення і постійного контролю володіє навичками письмового множення трицифрового і двоцифрового числа на одноцифрове, коли є два переходи через розряд; |
|
66 |
Множення на одноцифрове число виду 7541 • 6 (№№ 609- 616, с. 85-86). |
+ за допомогою повторення алгоритму під постійним контролем володіє навичками письмового множення чотирицифрового числа на одноцифрове; + перетворює величини за допомогою пам’ятки; |
|
67 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове (№№617-625, с. 86-87). |
+ володіє навичками письмового множення двоцифрового та багатоцифрового числа на одноцифрове за допомогою алгоритму; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; |
|
68 |
Множення круглого числа на одноцифрове (№№ 626-635, с. 88-89). |
+ за допомогою алгоритму і використання таблиці множення володіє навичками усного та письмового множення круглого числа на одноцифрове; + за допомогою нагадувань правильно розміщує записи, які містять усні та письмові обчислення. |
|
69 |
Множення іменованого числа на одноцифрове число. Переставний закон множення. (№№ 636-674, с. 89-91). |
+ володіє навичкою письмового множення іменованого числа на одноцифрове за допомогою алгоритму дій і таблиці множення; + вміє охайно записувати алгоритм множення іменованого числа на одноцифрове за зразком; |
|
70 |
Ознайомлення з площею фігури (№№ 657-674, с. 92-94) |
+ розв’язує рівняння з однією змінною. + за допомогою презентації ,ілюстрацій розуміє площу як властивість плоских фігур; + за допомогою пам’ятки застосовує при обчисленнях одиниці площі; + за пам’яткою знаходить площу фігур; |
|
71 |
Вимірювання площі ступінчатих фігур (№№ 675-685, с. 94-95). |
+ за допомогою наочних прикладів і ілюстрацій розуміє площу як властивість плоских фігур; + знає одиниці площі; + за допомогою пам’ятки і схеми-підказки знаходить площу фігур, складених з квадратів; |
|
72 |
Вимірювання площі палеткою (№№ 686-694, с. 96-97). |
+ за допомогою презентації і ілюстрацій розуміє площу як властивість плоских фігур; + за допомогою карток-підказок знає одиниці площі; + визначає площу фігури за допомогою палетки під керівництвом асистента вчителя; + знаходить частини від іменованих чисел за допомогою пам’ятки; |
|
73 |
Площа прямокутника (№№ 695-704, с. 97-98). |
+ знаходить площу фігур, складених з квадратів за допомогою наочності; + будує прямокутник за алгоритмом ; + обчислює площу прямокутника за поданим правилом і нагадуванням; |
|
74 |
Одиниці вимірювання площі (№№ 705-714, с. 99-100). |
+ знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком; + за допомогою пам’ятки знає одиниці вимірювання площі; + обчислює площу прямокутника за правилом,яке повторює з асистентом вчителя; |
|
75 |
Розгортка паралелепіпеда (№№ 715-723, с. 101-102). |
+ за допомогою наочних матеріалів(розгортки паралелепіпеда),знає з яких фігур складається розгортка паралелепіпеда; + обчислює площу фігур за поданим правилом і допомогою асистента вчителя; |
|
76 |
Закріплення вивченого матеріалу (№№ 724-732, с. 102-103). |
+ за допомогою пам’яток,схем-підказок виконує завдання. |
|
77 |
Знаходження сторони прямокутника за його площею та іншою стороною (№№ 733-742, с. 104-106). |
+ володіє обчислювальними навичками за допомогою таблиці множення і лінійки; + обчислює площу об’єктів за вивченим правилом і за допомогою асистента вчителя; + виконує дії над іменованими числами за зразком; + за допомогою асистента вчителя визначає різницю показів термометрів. |
|
78 |
Діагностувальна робота з теми «Множення на багатоцифрове число. Площа» |
+ за допомогою пам’яток,схем,допомоги асистента вчителя використовує здобуті знання під час виконання завдань діагностувальної роботи; |
|
79 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
+ за допомогою вказівок і пам’яток виправляє допущені в роботі помилки; + володіє обчислювальними навичками за допомогою таблиці множення і лінійки. |
|
80 |
Розгортка куба.(№№ 743-752, с. 105 - 106) |
+ за допомогою наочності знає з яких фігур складається розгортка куба; + за допомогою пам’яток і наочності обчислює площу об’єктів які мають форму куба; + за допомогою схем-підказок розв’язує прості задачі на знаходження маси об’єктів; + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком; + володіє обчислювальними навичками з використанням таблиці множення і лінійки. |
|
81 |
Узагальнення і систематизація знань. Підсумок за семестр. |
+ володіє обчислювальними навичками з використанням допоміжних засобів. |
|