Індивідуальний навчальний план математика 4 клас (програма адаптована)

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план математика 1 семестр 4 клас (програма адаптована) для дитини з осособливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Навчальний предмет: «Математика»

За підручником М. Козак, О. Корчевської

Відповідальний за адаптацію навчальної програми на І семестр:

 

Тема уроку

Очікувані результати

 

Моніторинг

 

Повторення та поглиблення матеріалу за 3 клас

 

 

 

1

Табличне множення і ділення (№№ 1-9, с. 3-5).

+ використовує таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань;

+ розв’язує задачі на знаходження суми та різниці двох добутків за допомогою схем;

+ перетворює величини за допомогою пам’ятки і асистента вчителя;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за допомогою схем-підказок;

+ знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком і під керівництвом асистента вчителя.

 

2

Табличне множення і ділення (№№ 10-19, с. 5).

+ використовує таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань;

+ розв’язує задачі на знаходження суми та різниці двох часток за допомогою схем-підказок;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

+ перетворює величини за допомогою схем-підказок;

+ знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком під керівництвом асистента вчителя.

 

3

Нумерація трицифрових чисел (№№ 19-28, с. 6).

+ відтворює послідовність чисел у межах тисячі з підказками;

+ виконує додавання і віднімання на основі нумерації чисел у стовпчик;

+ знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком і допомогою асистента вчителя;

+ знаходить периметр прямокутника в навчальних і практичних ситуаціях за допомогою ілюстрацій;

+ використовує таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань;

 

4

Одиниці вимірювання часу. Годинник (№№ 29-39, с. 7-8).

+ володіє обчислювальними навичками множення і ділення з використанням таблиці множення;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

+ за допомогою асистента вчителя користується механічним та електронним годинниками;

 

5.

Додавання і віднімання круглих чисел. Позатабличне множення і ділення(№№ 40-49, с. 8-9).

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

+ усно додає та віднімає круглі числа за допомогою таблиці додавання і віднімання;

+ знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком і під керівництвом асистента вчителя;

 

6.

Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання (№№ 50-59, с. 9-10).

+ виконує ділення з остачею за зразком;

+ розуміє, що остача має бути меншою, ніж дільник;

+ перевіряє правильність ділення з остачею;

+ володіє навичкою усного додавання, віднімання круглих чисел;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком ,під керівництвом асистента вчителя;

+ виконує арифметичні дії з іменованими числами;

+ володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах тисячі;

 

7

Частини (№№ 60-70, с. 10-11).

+ застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань за допомогою асистента вчителя;

+ за допомогою асистента вчителя та допоміжною таблицею може оперувати римською нумерацією;

+ читає і записує частини у вигляді дробу за допомогою підказок;

+ розуміє спосіб одержання дробу за допомогою ілюстрацій;

 

8

Форми запису розв’язання задач (№№ 71-76, с. 12).

+ за допомогою асистента вчителя записує  розв’язок задачі у різних формах;

+ за допомогою схем і підказок розв’язує задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною;

+ знаходить довжину сторони прямокутника за відомим периметром за допомогою ілюстрації;

+ розв’язує рівняння з однією змінною у яких права частина – числовий вираз за зразком;

 

9

Тисяча. Лічба тисячами (№№ 77-85, с. 13-14).

+ знає, як утворюється нова лічильна одиниця – тисяча;

+ лічить тисячами, порівнює та виконує дії над ними за допомогою таблиці;

+ розв’язує задачі вивчених видів за допомогою схем-підказок;

 

10

Лічба тисячами, десятками тисяч і сотнями тисяч (№№ 86-95, с. 14-15).

+ знає, як утворюється нова лічильна одиниця – десяток тисяч і сотня тисяч за допомогою таблиці;

+ лічить тисячами, десятками і сотнями тисяч під контролем асистента вчителя;

+ записує розрядні числа четвертого, п’ятого і шостого розрядів у нумераційну таблицю та використовує їх при найпростіших обчисленнях;

 

11

Мільйон. Таблиця класів і розрядів (№№ 96-105, с. 16-17).

+ за допомогою прикладів знає, як утворюється мільйон;

+ користується таблицею класів і розрядів за допомогою асистента вчителя;

+ розв’язує задачі вивчених видів за допомогою схем;

 

12

Читання і записування у таблицю чисел першого та другого класів (№№ 106-115, с. 17-18).

+ читає та записує числа першого і другого класів за допомогою асистента вчителя;

+ лічить тисячами, десятками і сотнями тисяч та виконує дії над ними за зразком;

 

13

Читання, записування та порівняння чисел другого класу (№№ 116-126, с. 18-19).

+ читає, записує за допомогою таблиці та порівнює числа другого класу;

+ володіє навичкою усного та письмового додавання та віднімання.

 

14

Запис чисел другого класу у вигляді суми розрядних доданків. Додавання і віднімання чисел другого класу (№№ 127-137, с. 20-21).

+ за допомогою зразка записує числа другого класу у вигляді суми розрядних доданків;

+ виконує дії додавання та віднімання над числами другого класу під керівництвом асистента вчителя;

 

15

Усне додавання і віднімання чисел другого класу (№№ 138-146, с. 21-22).

+ записує числа другого класу цифрами;

+ усно додає та віднімає числа другого класу;

+ знаходить частини від іменованих чисел за допомогою асистента вчителя;

 + розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

 

16

Множення і ділення чисел другого класу на одноцифрове число (№№ 147-157, с. 22-23).

+ володіє навичками множення і ділення чисел другого розряду на одноцифрове число;

+ усно додає та віднімає числа другого класу;

+ визначає розрядний склад багатоцифрового числа за зразком;

+ знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за допомогою схеми-підказки;

 

17

Читання і записування в таблицю чисел у межах мільйона (№№ 158-168, с. 23-25).

+ читає і записує у таблицю шестицифрові числа під керівництвом асистента вчителя;

+ володіє навичками множення і ділення чисел другого розряду на одноцифрове число за допомогою схвалювання своїх дій;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

+ будує коло за заданим значенням радіуса за допомогою асистента вчителя;

 

18

Читання і записування чисел у межах мільйона (№№ 169- 178, с. 25-26).

+ читає та записує за допомогою таблиці багатоцифрові числа;

+ усно додає та віднімає числа другого класу за допомогою таблиці;

 

19

Діагностувальна робота з теми «Багатоцифрові числа»

 

 

20

Аналіз діагностувальної роботи. «Сусіди» багатоцифрового числа. Додавання і віднімання 1 (№ 179 – 189, ст. 26 – 27).

+ читає та записує без таблиці багатоцифрові числа;

+ називає «сусідів» багатоцифрових чисел за допомогою лінійки;

+ збільшує та зменшує шестицифрові числа на 1 за допомогою лінійки;

+ усно додає та віднімає числа другого класу за допомогою таблиці;

 

21

Розклад багатоцифрових чисел на розрядні доданки. Види трикутників за сторонами (№№ 190-198, с. 27-28).

+ розкладає багатоцифрові числа на розрядні доданки за допомогою таблиці;

+ знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком;

+ усно додає та віднімає числа другого класу;

 

22

Розв’язування задач способом відношень (№№ 199-206, с. 29-30).

+ за допомогою схем і під керівництвом асистента вчителя розв’язує  задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень;

+ подає числа у вигляді суми розрядних доданків за зразком;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

 

23

Запис   суми   розрядних   доданків   одним   числом (№ 207 – 216, с. 30 – 31).

+ збільшує та зменшує шестицифрові числа на 1;

+ подає числа у вигляді суми розрядних доданків за зразком;

+ змінює суму розрядних доданків одним числом за зразком;

 

24

Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації (№№ 217-228, с. 32-33).

+ порівнює багатоцифрові числа між собою за допомогою таблиці класів;

+ додає та віднімає багатоцифрові числа на основі нумерації;

+ виконує завдання на визначення часу за допомогою карток;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

 

25

Множення і ділення чисел на 10, 100, 1000 (№№229-238, с. 33-34).

+ обчислює вирази множення і ділення чисел на розрядні одиниці за допомогою таблиці множення;

+ за допомогою асистента вчителя виконує ділення з остачею багатоцифрових чисел на розрядні одиниці;

 

26

Визначення загальної кількості одиниць даного розряду (№№ 239-250, с. 35-36).

+ за допомогою таблиці класів визначає загальну кількість одиниць певного розряду;

+ за допомогою лінійки відтворює послідовність чисел;

+ виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел і за допомогою таблиці множення;

 

27

Закріплення вивченого матеріалу (№№ 251-257, с. 37-38).

+ за допомогою асистента вчителя і таблиці класів визначає загальну кількість одиниць певного розряду;

+ за допомогою таблиці множення виконує  множення і ділення чисел на розрядні одиниці;

+ володіє навичками письмового додавання і віднімання трицифрових чисел.

 

28

Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел (№№ 258—266, с. 38-39).

+ за допомогою карток з підказками перетворює одиниці вимірювання довжини (зокрема багатоцифрові іменовані числа);

+ за допомогою зразка знаходить частини від іменованих чисел;

 

29

Порівняння, перетворення, додавання і віднімання імено-ваних чисел (№№ 267-275, с. 40-41).

+ порівнює та перетворює багатоцифрові іменовані числа за допомогою схем-підказок;

+ виконує арифметичні дії з іменованими числами під керівництвом асистента вчителя;

 

 

30

Міри маси — 1 кг, 1 ц. Перетворення іменованих чисел (№№ 276-287, с. 41-42).

+ за допомогою таблиці називає одиниці вимірювання маси;

+ за допомогою асистента вчителя користується співвідношеннями між величинами у навчально-пізнавальних ситуаціях;

+ визначає масу за сюжетними картинками;

+ перетворює величини вимірювання маси за допомогою зразків;

+ знаходить частини від іменованих чисел за зразком;

 

31

Грам. Перетворення і порівняння іменованих чисел (№№ 288-296, с. 42-43).

+ за допомогою таблиць застосовує  одиниці вимірювання маси та співвідношення між ними під час обчислень;

+ за зразком порівнює та перетворює величини, записані більш ніж трьома числами;

 

32

Письмове додавання і віднімання іменованих чисел (№№ 297-305, с. 43-45).

+ за допомогою таблиці класів визначає загальну кількість одиниць певного розряду;

+ під керівництвом асистента вчителя виконує обчислення двома способами запису письмового додавання і віднімання іменованих чисел;

+ порівнює та перетворює іменовані числа за допомогою карток з підказками;

 

33

Тонна. Перетворення іменованих чисел, виражених мірами маси (№№ 306-315, с. 45-46).

+ за допомогою таблиць і карток-підказок обчислює завдання на перетворення одиниць вимірювання маси та співвідношення між ними;

+ перетворює іменовані числа за зразком;

 

34

Міри часу. Годинник (№№316-325, с. 46-48).

+ за допомогою схем-підказок обчислює  співвідношення між мірами часу;

+ за допомогою асистента вчителя користується годинником;

+ порівнює та перетворює іменовані числа, виражені одиницями вимірювання часу за зразком;

 

35

Століття (№№ 326—337, с. 48-49).

+ за допомогою ілюстрацій і розповіді розуміє значення нової одиниці вимірювання часу – століття;

+ за допомогою карток  порівнює та перетворює іменовані числа, виражені одиницями вимірювання часу;

 

36

Види кутів (№№ 338-347, с. 49-50).

+ за допомогою наочних матеріалів класифікує кути (прямі, гострі, тупі);

 

37

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові вправи (№№ 348-357, с. 51).

+ за допомогою асистента вчителя використовує здобуті знання під час виконання завдань;

 

38

Діагностувальна робота з теми «Багатоцифрові числа.

+ за допомогою карток –підказок,схем і під керівництвом асистента вчителя,використовує здобуті  знання під час виконання завдань діагностувальної роботи;

+ охайно оформлює письмову роботу.

 

39

Аналіз діагностувальної роботи.

+ під керівництвом асистента вчителя виконує роботу над помилками.

 

40

Письмове додавання багатоцифрових чисел (№№ 358-369, с. 52-53).

+ за допомогою карток і лінійки,під керівництвом асистента вчителя,обчислює вирази з використанням письмового додавання багатоцифрових чисел;

 

41

Письмове додавання багатоцифрових чисел у випадку трьох і більше доданків. Види трикутників за кутами (№№370-379, с. 53-54).

+ володіє навичкою додавання в стовпчик більше, ніж двох доданків ;

+ розрізняє види трикутників за кутами за зразками ;

 

 

42

Письмове віднімання багатоцифрових чисел (№№ 380-389, с. 55-56).

+ володіє навичкою письмового додавання та віднімання багатоцифрових чисел ;

+ розв’язує задачі вивчених типів за допомогою схем і плану розв’язування;

 

43

Письмове віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі (№№ 390-398, с. 56-57).

+ володіє навичкою письмового додавання багатоцифрових чисел;

+ за допомогою асистента вчителя і пам’ятки,користується  алгоритмом  письмового віднімання багатоцифрових чисел у випадку наявності нулів у зменшуваному;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

+ будує ламану заданої довжини підбираючи довжину кожної ланки за допомогою асистента вчителя;

 

 

44

Окремі випадки додавання і віднімання 1. Перевірка додавання (№№ 399-409, с. 57-58).

+ володіє навичкою письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел;

+ виконує перевірку додавання за допомогою лінійки;

+ вміє письмово додавати та віднімати 1,користуючись допоміжними записами під час обчислення виразів;

 

45

Перевірка віднімання (№№410-419, с. 58-60).

+ виконує перевірку віднімання багатоцифрових чисел двома способами за допомогою алгоритму і допомоги асистента вчителя;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

 

46

Вирази на дві дії (№№ 420-429, с. 60-61).

+ застосовує навички  письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел під контролем асистента вчителя;

 + застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів з дужками після повторення правил;

+ розпізнає і класифікує кути (прямі, тупі, гострі) за допомогою наочних матеріалів.

 

47

Додавання і віднімання способом округлення (№№ 430- 440, с. 61-62).

+ володіє навичкою письмового додавання і віднімання та способом округлення під контролем асистента вчителя;

+ перетворює одиниці вимірювання за допомогою карток-підказок;

+ за допомогою асистента вчителя читає лінійні діаграми, обирає дані необхідні для розв’язання проблемної ситуації;

 

48

Повторення вивченого матеріалу (№№ 441-451, с. 63).

+ володіє навичкою письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел та способом округлення за допомогою повторення;

+ виконує арифметичні дії з іменованими числами за допомогою карток-підказок ;

+ перетворює величини за зразком;

 

49

Усне додавання і віднімання іменованих чисел. Властивості прямокутника (№№ 452-461, с. 64-65).

+ виконує арифметичні дії з іменованими числами за допомогою схем і таблиць;

+ знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком;

+ за допомогою пам’ятки знає властивості прямокутника;

 

50

Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами довжини і маси (№№ 462-471, с. 65-66).

+ письмово виконує арифметичні дії над іменованими числами (двома способами)за допомогою карток-підказок;

+ володіє навичками письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел,виконує обчислення під керівництвом асистента вчителя;

+ розпізнає і класифікує кути (прямі, тупі, гострі) за допомогою наочних засобів.

 

51

Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами часу (№№ 472-481, с. 67-68).

+ письмово виконує арифметичні дії над іменованими числами, вираженими мірами часу,використовуючи картки-пам’ятки;

 

52

Швидкість. Час. Відстань (№№ 482-489, с. 68-69).

+ розуміє, що рух тіл описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час за допомогою наочних предметів,зразків;

+ розуміє швидкість рухомого тіла як шлях, пройдений ним за одиницю часу за допомогою додаткових пояснень і прикладів із життя;

+ знає назви і позначення одиниць швидкості за допомогою пам’ятки;

 

53

Задачі на знаходження відстані (№№ 490-498, с. 69-70).

+ розуміє, що рух тіл описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час за допомогою карток-підказок  і пам’яток;

+ за допомогою асистента вчителя користується формулою для знаходження відстані під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

 

54

Задачі на знаходження часу руху (№№ 499-507, с. 70-71).

+ розуміє, що рух тіл описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час за допомогою презентації,наочних прикладів;

+ за допомогою асистента вчителя користується  формулою для знаходження відстані під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

 

55

Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах (№№ 508-517, с. 71-73).

+ розв’язує прості задачі, сформульовані в непрямій формі за допомогою схем;

+ за допомогою асистента вчителя користується формулами для знаходження швидкості, відстані, часу під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

 

56

Задачі, задані у прямій і непрямій формах (№№518-527, с. 73-74).

+ за допомогою асистента вчителя і схем-підказок розв’язує задачі, сформульовані в непрямій формі, які мають відношення «на … більше/менше»;

 

57

Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах (№№ 528-537, с. 74-75).

+ за допомогою асистента вчителя і схем ,з повторенням правил розв’язує задачі, сформульовані в непрямій формі, які мають відношення «у … разів більше/менше»;

+ за допомогою нагадування і пам’яток користується формулами для знаходження швидкості, відстані, під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

 

58

Ознайомлення з прямокутним паралелепіпедом (№№ 538- 546, с. 75-76).

+ за допомогою презентації має уявлення про прямокутний паралелепіпед, його вершини, ребра, грані;

+ за допомогою підказок називає елементи геометричних фігур у просторі;

+ за допомогою пам’ятки знаходить периметр многокутника в навчальних і практичних ситуаціях;

 

59

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові вправи (№№ 547-558, с. 77-78).

+ за допомогою пам’яток,схем,допомоги асистента вчителя виконує завдання;

 

60

Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел»

+ за допомогою асистента вчителя,пам’яток,таблиць використовує здобуті знання під час виконання завдань діагностувальної роботи;

+ охайно оформлює письмову роботу .

 

61

Аналіз діагностувальної роботи.

+ за допомогою асистента вчителя і зразками ,виконує завдання.

 

62

Усне і письмове множення на одноцифрове число (№№ 568-576, с. 79-80).

+ володіє навичками усного та письмового множення на одноцифрове число за допомогою таблиці множення;

+ за допомогою карток-підказок користується формулою для знаходження відстані під час розв’язування задач;

 

63

Множення на одноцифрове число виду 213 • 4, 242 • 3 (№№ 577-586, с. 80-82).

+ володіє навичками множення трицифрового числа на одноцифрове, коли є перехід через розряд за допомогою нагадування алгоритму множення;

+ знаходить периметр прямокутника за допомогою картки-пам’ятки;

 

64

Множення на одноцифрове число виду 109*5. 115*4 (№№ 587-597, с. 82-83).

+ володіє навичками письмового множення трицифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в першому множнику або добутку є нулі за допомогою асистента вчителя;

+ за допомогою схем-підказок і пам’ятки користується формулами для знаходження відстані, під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

+ виконує арифметичні дії з іменованими числами за допомогою карток-підказок;

 

65

Множення на одноцифрове число виду 275 • 3, 78* 4 (№№ 598-608, с. 83-84).

+ за допомогою алгоритму,постійного контролю володіє навичками усного множення розрядного числа на одноцифрове число;

+ за допомогою алгоритму,таблиці множення  і постійного контролю володіє навичками письмового множення трицифрового і двоцифрового числа на одноцифрове, коли є два переходи через розряд;

 

66

Множення на одноцифрове число виду 7541 • 6 (№№ 609- 616, с. 85-86).

+ за допомогою повторення алгоритму під постійним контролем  володіє навичками письмового множення чотирицифрового числа на одноцифрове;

+ перетворює величини за допомогою пам’ятки;

 

67

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове (№№617-625, с. 86-87).

+ володіє навичками письмового множення двоцифрового та багатоцифрового числа на одноцифрове за допомогою алгоритму;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

 

68

Множення круглого числа на одноцифрове (№№ 626-635, с. 88-89).

+ за допомогою алгоритму і використання  таблиці множення  володіє навичками усного та письмового множення круглого числа на одноцифрове;

+ за допомогою нагадувань правильно розміщує записи, які містять усні та письмові обчислення.

 

69

Множення іменованого числа на одноцифрове число. Переставний закон множення.

  (№№ 636-674, с. 89-91).

+ володіє навичкою письмового множення іменованого числа на одноцифрове за допомогою алгоритму дій і таблиці множення;

+ вміє охайно записувати алгоритм множення іменованого числа на одноцифрове за зразком;

 

70

Ознайомлення з площею фігури (№№ 657-674, с. 92-94)

+ розв’язує рівняння з однією змінною.

+ за допомогою презентації ,ілюстрацій розуміє площу як властивість плоских фігур;

+ за допомогою пам’ятки застосовує  при обчисленнях одиниці площі;

+ за пам’яткою знаходить площу фігур;

 

71

Вимірювання площі ступінчатих фігур (№№ 675-685, с. 94-95).

+ за допомогою наочних прикладів і ілюстрацій розуміє площу як властивість плоских фігур;

+ знає одиниці площі;

+ за допомогою пам’ятки і схеми-підказки знаходить площу фігур, складених з квадратів;

 

72

Вимірювання площі палеткою (№№ 686-694, с. 96-97).

+ за допомогою презентації і ілюстрацій розуміє площу як властивість плоских фігур;

+ за допомогою карток-підказок знає одиниці площі;

+ визначає площу фігури за допомогою палетки під керівництвом асистента вчителя;

+ знаходить частини від іменованих чисел за допомогою пам’ятки;

 

73

Площа прямокутника (№№ 695-704, с. 97-98).

+ знаходить площу фігур, складених з квадратів за допомогою наочності;

+ будує прямокутник за алгоритмом ;

+ обчислює площу прямокутника за поданим правилом і нагадуванням;

 

74

Одиниці вимірювання площі (№№ 705-714, с. 99-100).

+ знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви за зразком;

+ за допомогою пам’ятки знає одиниці вимірювання площі;

+ обчислює площу прямокутника за правилом,яке повторює з асистентом вчителя;

 

75

Розгортка паралелепіпеда (№№ 715-723, с. 101-102).

+ за допомогою наочних матеріалів(розгортки паралелепіпеда),знає з яких фігур складається розгортка паралелепіпеда;

+ обчислює площу фігур за поданим правилом і допомогою асистента вчителя;

 

76

Закріплення вивченого матеріалу (№№ 724-732, с. 102-103).

+ за допомогою пам’яток,схем-підказок виконує завдання.

 

77

Знаходження сторони прямокутника за його площею та іншою стороною (№№ 733-742, с. 104-106).

+ володіє обчислювальними навичками за допомогою таблиці множення і лінійки;

+ обчислює площу об’єктів за вивченим правилом і за допомогою асистента вчителя;

+ виконує дії над іменованими числами за зразком;

+ за допомогою асистента вчителя визначає різницю показів термометрів.

 

78

Діагностувальна робота з теми «Множення на багатоцифрове число. Площа»

+ за допомогою пам’яток,схем,допомоги асистента вчителя використовує здобуті знання під час виконання завдань діагностувальної  роботи;

 

79

Аналіз діагностувальної роботи.

+ за допомогою вказівок і пам’яток виправляє допущені в роботі помилки;

+ володіє обчислювальними навичками за допомогою таблиці множення і лінійки.

 

80

Розгортка куба.(№№ 743-752, с. 105 - 106)

+ за допомогою наочності знає з яких фігур складається розгортка куба;

+ за допомогою пам’яток і наочності обчислює площу об’єктів які мають форму куба;

+ за допомогою схем-підказок розв’язує прості задачі на знаходження маси об’єктів;

+ розв’язує рівняння з однією змінною за зразком;

+ володіє обчислювальними навичками з використанням таблиці множення і лінійки.

 

81

Узагальнення і систематизація знань. Підсумок за семестр.

+ володіє обчислювальними навичками з використанням допоміжних засобів.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
17 жовтня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку