Індивідуальний навчальний план математика 4 клас (програма адаптована)

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план математика 2 семестр 4 клас (програма адаптована) для дитини з осособливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Навчальний предмет: «Математика»

За підручником М. Козак, О. Корчевської

Відповідальний за адаптацію навчальної програми на ІІ семестр:

 

Тема уроку

Очікувані результати навчання

Моніторинг

82

Ознайомлення з письмовим діленням (с. 4-5. № 1-10)

володіє навичками письмового множення і ділення

багатоцифрового числа на одноцифрове,

володіє обчислювальними навичками письмового множення

і ділення на двоцифрове число,

з допомогою асистента вчителя планує послідовність виконання дій у письмових

обчисленнях,

за допомогою асистента вчителя прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження

результату;

перевіряє правильність обчислень,

за зразком розуміє площу як властивість плоских фігур,

використовує за допомогою підказок одиниці площі,

визначає площу фігури за допомогою палетки,

користується в навчальних і практичних ситуаціях

формулою обчислення площі прямокутника (квадрата),

за допомогою асистента вчителя знаходить довжину однієї сторони прямокутника за

відомими площею та іншою стороною,

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними

ознаками,

за допомогою асистента вчителя класифікує кути (прямі, гострі, тупі),

креслить прямі кути за допомогою косинця,

за допомогою зразків і підказок називає істотні ознаки прямокутника (квадрата),

за допомогою асистента вчителя використовує властивість протилежних сторін прямокутника

під час розв’язування     практичних задач,

будує прямокутник (квадрат).

 

 

 

 

83

Ділення виду 684 : 6, 608 : 4 (с.5-6, № 11-20)

84

Ділення трицифрового числа на одноцифрове з двоцифровою часткою (с. 7-8, № 21-30)

85

Ділення трицифрового числа на одноцифрове з трицифровою часткою. Підготовка до розв’язування задач на зустрічний рух (с.8-10, №31-40)

86

Ознайомлення з задачами на зустрічний рух. Швидкість зближення (с.10-11, № 41-50)

87

Знаходження часу руху до зустрічі (с.11-12, № 51-58)

88

Ділення трицифрових чисел з нулем у частці. Знаходження швидкості руху об’єкта (с.13-14, №59-71)

89

Ділення чотирицифрового числа на одноцифрове (с.14 -16, № 72-79)

90

Резервний урок. Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове

91

Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове ( с.16-17, № 80-88)

92

Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове з нулями в частці (с. 17-19, № 89-98)

93

Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли частка закінчується нулями (с.19-20, № 99-107)

94

Письмове ділення з остачею (с. 20-22, №108-119)

95

Діагностувальна робота з теми: «Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове»

96

Аналіз діагностичної роботи. Ознайомлення з дробами

За допомогою асистента вчителя розуміє спосіб одержання дробу;

За допомогою асистента розуміє суть чисельника і знаменника дробу,

читає і записує дроби,

за допомогою зразка розрізняє дроби, які дорівнюють 1,

за зразком порівнює дроби з однаковими знаменниками,

за допомогою асистента вчителя застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за

величиною його дробу під час розв’язування практично

зорієнтованих завдань.

 

 

 

97

Порівняння дробів (с.24-25, №130-139)

98

Знаходження дробу від числа (с.25-26, №140-149)

99

Узагальнення вивченого матеріалу. Додаткові вправи (с.27, №150-158)

100

Узагальнення вивченого матеріалу. Додаткові вправи (с.28, №159-163)

101

Резервний урок. Дроби. Знаходження дробу від числа.

102

Усне і письмове множення на кругле число (с.29-30, № 164-174)

За допомогою асистента вчителя розв’язує прості і складені сюжетні задачі (в тому числі з

дробами), задачі з геометричним змістом, компетентнісно

зорієнтовані задачі,

за допомогою асистента вчителя і плану розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного

різними способами, на подвійне зведення до одиниці, на

пропорційне ділення, на знаходження невідомого за двома

різницями, на спільну роботу, на прямолінійний рівномірний

двох тіл,

за допомогою асистента вчителя розв’язує задачі з буквеними даними,

За допомогою асистента вчителя розв’язує прості задачі на обчислення тривалості події, дати

початку події, дати закінчення події,

володіє обчислювальними навичками письмового множення

і ділення на двоцифрове число,

за допомогою підказок і зразка множить і ділить на трицифрове число,

за зразком виконує письмове ділення з остачею,

планує послідовність виконання дій у письмових

обчисленнях.

 

 

 

 

 

103

Підготовка до задач на пропорційне ділення (с.30-31, №175-185)

104

Ознайомлення із задачами на пропорційне  ділення (І вид) ( с.31-32,№186-194)

105

Закріплення вивченого матеріалу (с.32-33, №195-205)

106

Множення круглих чисел (с.33-35, № 206-215)

107

Ознайомлення із задачами на пропорційне ділення (ІІ вид)( с.35-36, № 216-224)

108

Резервний урок.  Множення чисел, що закінчуються нулями

109

Ділення числа на добуток (с.36-37, № 225-232)

110

Письмове ділення з остачею трицифрового числа на двоцифрове (с.38-39,№233-242)

За допомогою асистента вчителя обчислювальними навичками письмового ділення чисел,що закінчуються нулями,

розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число.

 

 

111

Ознайомлення з письмовим діленням круглих чисел ( с.39-41, №243-251)

112

Ділення з нулями в частці (с.41-42, №252-261)

 

 

113

Закріплення вивченого матеріалу( с.42-43, № 262-270)

 

 

114

Резервний урок.  Ділення чисел, що закінчуються нулями

 

 

115

Знаходження числа за його дробом.(с. 43-45, № 271-278)

 

 

116

Резервний урок.  Дроби. Знаходження дробу від числа.

 

 

117

Діагностувальна робота з теми: «Множення та ділення з круглими числами. Дроби.»

 

 

118

Аналіз діагностичної роботи. Множення та ділення з круглими числами. Дроби

Володіє обчислювальними навичками письмового множення

на двоцифрове число,

розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число,

перетворює величини, виражені в двох одиницях

найменувань, за зразком і допомогою асистента вчителя;

за допомогою асистента вчителя виконує арифметичні дії з іменованими числами.

 

 

 

 

119

Ознайомлення з письмовим множенням на двоцифрове число (с.45-46,№ 279-286)

120

Множення трицифрового числа на двоцифрове (с.46-47, № 287-295)

121

Множення чотирицифрового числа на двоцифрове (с.47-49,№ 296-304)

122

Множення чотири- і п’ятицифрових чисел на двоцифрове (с.49-50, № 305-314)

123

Множення чотири- і п’ятицифрових чисел на двоцифрове

124

Множення складеного іменованого числа на двоцифрове (с.50-51, №315-324)

 

 

125

Множення на трицифрове число. Підготовча робота до задач на знаходження невідомих за двома різницями (с.51-52, №325-333)

126

Підготовка до розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями (с.52-54,№334-341)

127

Ознайомлення з задачами на знаходження невідомих за двома різницями (І вид).( с.54-55, №342-350)

128

Розв’язування задач на знаходження невідомих

за двома різницями (с. 55-56, №351-359)

129

Закріплення вивченого матеріалу (с.56-57, №360-367)

 

 

130

Резервний урок.  Множення багатоцифрового числа на двоцифрове

131

Діагностувальна робота з теми: «Множення багатоцифрового числа на двоцифрове»

 

 

132

Аналіз діагностичної роботи. Множення багатоцифрового числа на двоцифрове.

Володіє обчислювальними навичками письмового

ділення на двоцифрове число,

 

за допомогою асистента вчителя розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число.

За допомогою асистента вчителя застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень

значень виразів без дужок та з дужками.

За зразком користується в навчальних і практичних ситуаціях

формулою обчислення площі прямокутника (квадрата),

знаходить довжину однієї сторони прямокутника за

відомими площею та іншою стороною,

виконує арифметичні дії з іменованими числами,

розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил

знаходження невідомого компоненту арифметичної дії,

за зразком перевіряє, що одержане числове значення змінної є

розв’язком рівняння,

навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях,

за допомогою асистента вчителя вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

обирає доцільну мірку для вимірювання величини,

користується для вимірювання величин інструментами,

приладами та іншими засобами,

знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр,

дециметр, метр, кілометр); маси (грам, кілограм, центнер,

тонна), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година,

хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік, століття) та

співвідношення між ними,

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із

заданим значенням букви,

за допомогою формул і зразків знаходить периметр многокутника в навчальних і практичних ситуаціях,

за допомогою асистента вчителя користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач.

 

 

133

Ознайомлення з діленням трицифрового числа на двоцифрове (с. 57-59, № 368-376)

134

Ділення трицифрового числа на двоцифрове (продовження) (с.59-60, №377-384)

135

Ділення виду 156 : 26 (с.60-61, №385-395)

136

Ділення трицифрового числа на двоцифрове з остачею (с.61-62,№396-402).

137

Ознайомлення з задачею на знаходження невідомих за двома різницями (ІІ вид).( с.62-63, №405-414)

138

Ділення трицифрового числа на двоцифрове з двоцифровою часткою ( с.64-65, №415-423)

139

Ділення чотирицифрового числа на двоцифрове (с.65-66, № 424-431)

140

Ділення п’ятицифрового числа на двоцифрове ( с. 66-68, № 432-440)

141

Ділення п’яти- і шестицифрового числа на двоцифрове (с.68-69, № 441-448)

142

Ділення багатоцифрового числа з нулями в кінці частки (с.69-70, №449- 458)

143

Ділення багатоцифрового числа з нулями всередині частки (с. 70-71, №459-467)

144

Ділення з нулями в частці ( с. 72-73, №468-477)

145

Закріплення вивченого матеріалу ( с. 73-74, №478-485)

146

Обчислення виразів на сумісні дії (с.74-75, №486-493)

147

Повторення вивченого матеріалу ( с. 76-77, №494 -502)

148

Ділення з остачею (с. 77-78, № 503-511)

149

Повторення вивченого матеріалу (с.78-79, № 512-521)

150

Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове і двоцифрове числа. ( с.79-81, № 522- 530)

151

Резервний урок.  Ділення багатоцифрового числа з остачею. Ділення іменованого числа

152

Розв’язування задач (с.81-82, № 531-538)

153

Закріплення вивченого матеріалу (с.82-83, № 539-446)

154

Резервний урок.  Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове

155

Елементи піраміди ( с.83-84, №547-555)

156

Закріплення вивченого матеріалу ( с.84-85, № 556-565)

157

Діагностувальна робота з теми: «Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове»

158

Аналіз діагностичної роботи. Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове

 

 

159

Нумерація багатоцифрових чисел ( с.86-87, № 566-578)

 

 

160

Одиниці вимірювання довжини

 

 

161

Одиниці вимірювання маси

 

 

162

Одиниці вимірювання часу

 

 

163

Іменовані числа. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел ( с.87-88, № 579-589)

 

 

164

Швидкість. Час. Відстань.

 

 

165

Множення і ділення на одноцифрове число. Площа ( с.88-89, №590-598).

 

 

166

Множення чисел, що закінчуються нулями

 

 

167

Множення і ділення на двоцифрове число (с. 89-90,№ 599 -611)

 

 

168

Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число

 

 

169

Задачі на знаходження дробу від числа та числа за величиною дробу

 

 

 

 

170

Площа і периметр

 

 

171

Діагностувальна робота. Перевірка сформованості навичок усних обчислень.

 

 

172

Резервний урок.  Повторення вивченого матеріалу.

 

 

173

Узагальнення вивченого матеріалу. Додаткові вправи ( с. 91-92, № 612-620)

 

 

174

Узагальнення вивченого матеріалу.Цікаві задачі ( с. 93-94, № 630-640)

 

 

175

Підсумок за рік. Математичний КВК.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
17 жовтня
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку