Навчальний предмет: «Математика»
За підручником М. Козак, О. Корчевської
Відповідальний за адаптацію навчальної програми на ІІ семестр:
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання |
Моніторинг |
|
82 |
Ознайомлення з письмовим діленням (с. 4-5. № 1-10) |
володіє навичками письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, володіє обчислювальними навичками письмового множення і ділення на двоцифрове число, з допомогою асистента вчителя планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях, за допомогою асистента вчителя прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату; перевіряє правильність обчислень, за зразком розуміє площу як властивість плоских фігур, використовує за допомогою підказок одиниці площі, визначає площу фігури за допомогою палетки, користується в навчальних і практичних ситуаціях формулою обчислення площі прямокутника (квадрата), за допомогою асистента вчителя знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною, розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками, за допомогою асистента вчителя класифікує кути (прямі, гострі, тупі), креслить прямі кути за допомогою косинця, за допомогою зразків і підказок називає істотні ознаки прямокутника (квадрата), за допомогою асистента вчителя використовує властивість протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач, будує прямокутник (квадрат).
|
|
|
83 |
Ділення виду 684 : 6, 608 : 4 (с.5-6, № 11-20) |
|||
84 |
Ділення трицифрового числа на одноцифрове з двоцифровою часткою (с. 7-8, № 21-30) |
|||
85 |
Ділення трицифрового числа на одноцифрове з трицифровою часткою. Підготовка до розв’язування задач на зустрічний рух (с.8-10, №31-40) |
|||
86 |
Ознайомлення з задачами на зустрічний рух. Швидкість зближення (с.10-11, № 41-50) |
|||
87 |
Знаходження часу руху до зустрічі (с.11-12, № 51-58) |
|||
88 |
Ділення трицифрових чисел з нулем у частці. Знаходження швидкості руху об’єкта (с.13-14, №59-71) |
|||
89 |
Ділення чотирицифрового числа на одноцифрове (с.14 -16, № 72-79) |
|||
90 |
Резервний урок. Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове |
|||
91 |
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове ( с.16-17, № 80-88) |
|||
92 |
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове з нулями в частці (с. 17-19, № 89-98) |
|||
93 |
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли частка закінчується нулями (с.19-20, № 99-107) |
|||
94 |
Письмове ділення з остачею (с. 20-22, №108-119) |
|||
95 |
Діагностувальна робота з теми: «Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове» |
|||
96 |
Аналіз діагностичної роботи. Ознайомлення з дробами |
За допомогою асистента вчителя розуміє спосіб одержання дробу; За допомогою асистента розуміє суть чисельника і знаменника дробу, читає і записує дроби, за допомогою зразка розрізняє дроби, які дорівнюють 1, за зразком порівнює дроби з однаковими знаменниками, за допомогою асистента вчителя застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань. |
|
|
97 |
Порівняння дробів (с.24-25, №130-139) |
|||
98 |
Знаходження дробу від числа (с.25-26, №140-149) |
|||
99 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Додаткові вправи (с.27, №150-158) |
|||
100 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Додаткові вправи (с.28, №159-163) |
|||
101 |
Резервний урок. Дроби. Знаходження дробу від числа. |
|||
102 |
Усне і письмове множення на кругле число (с.29-30, № 164-174) |
За допомогою асистента вчителя розв’язує прості і складені сюжетні задачі (в тому числі з дробами), задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі, за допомогою асистента вчителя і плану розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами, на подвійне зведення до одиниці, на пропорційне ділення, на знаходження невідомого за двома різницями, на спільну роботу, на прямолінійний рівномірний двох тіл, за допомогою асистента вчителя розв’язує задачі з буквеними даними, За допомогою асистента вчителя розв’язує прості задачі на обчислення тривалості події, дати початку події, дати закінчення події, володіє обчислювальними навичками письмового множення і ділення на двоцифрове число, за допомогою підказок і зразка множить і ділить на трицифрове число, за зразком виконує письмове ділення з остачею, планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях.
|
|
|
103 |
Підготовка до задач на пропорційне ділення (с.30-31, №175-185) |
|||
104 |
Ознайомлення із задачами на пропорційне ділення (І вид) ( с.31-32,№186-194) |
|||
105 |
Закріплення вивченого матеріалу (с.32-33, №195-205) |
|||
106 |
Множення круглих чисел (с.33-35, № 206-215) |
|||
107 |
Ознайомлення із задачами на пропорційне ділення (ІІ вид)( с.35-36, № 216-224) |
|||
108 |
Резервний урок. Множення чисел, що закінчуються нулями |
|||
109 |
Ділення числа на добуток (с.36-37, № 225-232) |
|||
110 |
Письмове ділення з остачею трицифрового числа на двоцифрове (с.38-39,№233-242) |
За допомогою асистента вчителя обчислювальними навичками письмового ділення чисел,що закінчуються нулями, розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число.
|
|
|
111 |
Ознайомлення з письмовим діленням круглих чисел ( с.39-41, №243-251) |
|||
112 |
Ділення з нулями в частці (с.41-42, №252-261) |
|
|
|
113 |
Закріплення вивченого матеріалу( с.42-43, № 262-270) |
|
|
|
114 |
Резервний урок. Ділення чисел, що закінчуються нулями |
|
|
|
115 |
Знаходження числа за його дробом.(с. 43-45, № 271-278) |
|
|
|
116 |
Резервний урок. Дроби. Знаходження дробу від числа. |
|
|
|
117 |
Діагностувальна робота з теми: «Множення та ділення з круглими числами. Дроби.» |
|
|
|
118 |
Аналіз діагностичної роботи. Множення та ділення з круглими числами. Дроби |
Володіє обчислювальними навичками письмового множення на двоцифрове число, розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число, перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань, за зразком і допомогою асистента вчителя; за допомогою асистента вчителя виконує арифметичні дії з іменованими числами.
|
|
|
119 |
Ознайомлення з письмовим множенням на двоцифрове число (с.45-46,№ 279-286) |
|||
120 |
Множення трицифрового числа на двоцифрове (с.46-47, № 287-295) |
|||
121 |
Множення чотирицифрового числа на двоцифрове (с.47-49,№ 296-304) |
|||
122 |
Множення чотири- і п’ятицифрових чисел на двоцифрове (с.49-50, № 305-314) |
|||
123 |
Множення чотири- і п’ятицифрових чисел на двоцифрове |
|||
124 |
Множення складеного іменованого числа на двоцифрове (с.50-51, №315-324) |
|
|
|
125 |
Множення на трицифрове число. Підготовча робота до задач на знаходження невідомих за двома різницями (с.51-52, №325-333) |
|||
126 |
Підготовка до розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями (с.52-54,№334-341) |
|||
127 |
Ознайомлення з задачами на знаходження невідомих за двома різницями (І вид).( с.54-55, №342-350) |
|||
128 |
Розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями (с. 55-56, №351-359) |
|||
129 |
Закріплення вивченого матеріалу (с.56-57, №360-367) |
|
|
|
130 |
Резервний урок. Множення багатоцифрового числа на двоцифрове |
|||
131 |
Діагностувальна робота з теми: «Множення багатоцифрового числа на двоцифрове» |
|
|
|
132 |
Аналіз діагностичної роботи. Множення багатоцифрового числа на двоцифрове. |
Володіє обчислювальними навичками письмового ділення на двоцифрове число,
за допомогою асистента вчителя розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число. За допомогою асистента вчителя застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками. За зразком користується в навчальних і практичних ситуаціях формулою обчислення площі прямокутника (квадрата), знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною, виконує арифметичні дії з іменованими числами, розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії, за зразком перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння, навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях, за допомогою асистента вчителя вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, обирає доцільну мірку для вимірювання величини, користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами, знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр); маси (грам, кілограм, центнер, тонна), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік, століття) та співвідношення між ними, знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви, за допомогою формул і зразків знаходить периметр многокутника в навчальних і практичних ситуаціях, за допомогою асистента вчителя користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
|
|
133 |
Ознайомлення з діленням трицифрового числа на двоцифрове (с. 57-59, № 368-376) |
|||
134 |
Ділення трицифрового числа на двоцифрове (продовження) (с.59-60, №377-384) |
|||
135 |
Ділення виду 156 : 26 (с.60-61, №385-395) |
|||
136 |
Ділення трицифрового числа на двоцифрове з остачею (с.61-62,№396-402). |
|||
137 |
Ознайомлення з задачею на знаходження невідомих за двома різницями (ІІ вид).( с.62-63, №405-414) |
|||
138 |
Ділення трицифрового числа на двоцифрове з двоцифровою часткою ( с.64-65, №415-423) |
|||
139 |
Ділення чотирицифрового числа на двоцифрове (с.65-66, № 424-431) |
|||
140 |
Ділення п’ятицифрового числа на двоцифрове ( с. 66-68, № 432-440) |
|||
141 |
Ділення п’яти- і шестицифрового числа на двоцифрове (с.68-69, № 441-448) |
|||
142 |
Ділення багатоцифрового числа з нулями в кінці частки (с.69-70, №449- 458) |
|||
143 |
Ділення багатоцифрового числа з нулями всередині частки (с. 70-71, №459-467) |
|||
144 |
Ділення з нулями в частці ( с. 72-73, №468-477) |
|||
145 |
Закріплення вивченого матеріалу ( с. 73-74, №478-485) |
|||
146 |
Обчислення виразів на сумісні дії (с.74-75, №486-493) |
|||
147 |
Повторення вивченого матеріалу ( с. 76-77, №494 -502) |
|||
148 |
Ділення з остачею (с. 77-78, № 503-511) |
|||
149 |
Повторення вивченого матеріалу (с.78-79, № 512-521) |
|||
150 |
Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове і двоцифрове числа. ( с.79-81, № 522- 530) |
|||
151 |
Резервний урок. Ділення багатоцифрового числа з остачею. Ділення іменованого числа |
|||
152 |
Розв’язування задач (с.81-82, № 531-538) |
|||
153 |
Закріплення вивченого матеріалу (с.82-83, № 539-446) |
|||
154 |
Резервний урок. Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове |
|||
155 |
Елементи піраміди ( с.83-84, №547-555) |
|||
156 |
Закріплення вивченого матеріалу ( с.84-85, № 556-565) |
|||
157 |
Діагностувальна робота з теми: «Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове» |
|||
158 |
Аналіз діагностичної роботи. Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове |
|
|
|
159 |
Нумерація багатоцифрових чисел ( с.86-87, № 566-578) |
|
|
|
160 |
Одиниці вимірювання довжини |
|
|
|
161 |
Одиниці вимірювання маси |
|
|
|
162 |
Одиниці вимірювання часу |
|
|
|
163 |
Іменовані числа. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел ( с.87-88, № 579-589) |
|
|
|
164 |
Швидкість. Час. Відстань. |
|
|
|
165 |
Множення і ділення на одноцифрове число. Площа ( с.88-89, №590-598). |
|
|
|
166 |
Множення чисел, що закінчуються нулями |
|
|
|
167 |
Множення і ділення на двоцифрове число (с. 89-90,№ 599 -611) |
|
|
|
168 |
Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число |
|
|
|
169 |
Задачі на знаходження дробу від числа та числа за величиною дробу |
|
|
|
|
|
|||
170 |
Площа і периметр |
|
|
|
171 |
Діагностувальна робота. Перевірка сформованості навичок усних обчислень. |
|
|
|
172 |
Резервний урок. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
173 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Додаткові вправи ( с. 91-92, № 612-620) |
|
|
|
174 |
Узагальнення вивченого матеріалу.Цікаві задачі ( с. 93-94, № 630-640) |
|
|
|
175 |
Підсумок за рік. Математичний КВК. |
|
|
|