Цілі навчання |
Зміст |
Технології спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань , які засвоїв учень за рік / півріччя |
Довготривалі: Знати,розуміти: 1.Предмет і завдання історії. Закріпити знання про хронологію (відрізняти століття від тисячоліття, періоди до нашої ери та нашої ери) 2.Історія складова всесвітньої історії 3.Теорії походження людини. 4.Періодизації історії людства (антропологічна, археологічна, історична). Вміти: 1.Працювати з підручником інтегрованого курсу історії; 2.позначати на контурній карті об’єкти. Короткотривалі: Називати та розрізняти: 1.первісні спільноти та археологічні культури; 2.хронологічні й територіальні межі давньоєгипетської цивілізації; давніх Греції та Риму; 3. хронологічні межі Великого переселення народів;4.пам’ятки культури китайської цивілізацій.
|
1.ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ 2.СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ 3.АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ 4.ВНЕСОК ДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ, КУЛЬТУР, НАРОДІВ В ІСТОРІЮ ЛЮДСТВА.
|
а)поєднання інтерактивних, аудіовізуальних і мультимедійних технологій; б)евристична бесіда з глибоким та детальним поясненням незрозумілих понять; в)проведення практичних робіт з використанням різних джерел інформації.; г)ігрові форми навчання. |
за 12-бальною системою; рівні навчальних досягнень - високий, достатній, середній, початковий. Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу. Оцінювання за обсягом і характером опанованого учнем матеріалу. |
Індивідуальний план розвитку учня з історії 6-б _________________________________