Матеріали до уроків з всесвітньої історії, історії України. 6 клас. Хмаринки слів

Про матеріал
Завдання можна використовувати при вивченні нового матеріалу, перевірці домашнього завдання, під час повторювально-узагальнювальних уроків. При розробці матеріалів використано підручник "Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс): підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти: - Щупак І., Піскарьова І., Бурлака О. Київ: "Оріон", 2019 р."
Перегляд файлу

Інгуло-Кам'янська філія комунального закладу «Новгородківський навчально-виховний комплекс заслуженого вчителя України П.Ф. Козуля «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Новгородківської районної ради Кіровоградської області

 

ХМАРИНКИ СЛІВ

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ.

6КЛАС

C:\Users\Sveta\Desktop\unnamed.gif(До підручника Щупак І., Піскарьова І.,Бурлака О. – Всесвітня історія. Історія України, 6клас – Київ: - «Оріон», 2019р.)

 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\logoo.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       Вчитель: Дудник С.М.

 

                  Використовуючи слова хмаринки, складіть речення.

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (1).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  ПОВТОРЕННЯ

  1. Пригадайте поняття та складіть речення, використовуючи слова хмаринок.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (2).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (3).png 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (4).png3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (5).png 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

  1. Розгляньте хмаринку. Складіть речення, використовуючи поняття хмаринки.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (6).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку. Складіть речення з наведеними в ній словами.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (7).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (8).pngРозгляньте хмаринку і дайте їй назву. Поясніть поняття, що знаходяться в хмаринці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Завершіть речення, використовуючи слова-підказки з хмаринки.

А) Історія Стародавнього світу вивчає … .

Б) Головною помічницею історії у вивченні історії Стародавнього світу є наука… .

В) Хронологічні рамки історії Стародавнього світу охоплюють час від… .

Г) В основу археологічної періодизації історії Стародавнього світу покладено… .

Д)Історія України віддавна є частиною… .

Е) В історичній періодизації трипільська культура належить до періоду… .

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (9).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку. Складіть розповідь за темою хмаринки.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (10).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (11).pngРозгляньте хмаринку. Визначте, які поняття в ній закодовано. Поясніть їх.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (12).pngРозгляньте хмаринку. Виберіть дати, що відносяться до одного століття. Запишіть у зошит.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку. Складіть хронологічну задачу, запишіть у зошит і розв’яжіть.

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (13).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (14).pngРозгляньте хмаринку. Складіть хронологічну задачу, запишіть у зошит і розв’яжіть.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринки. До дат доберіть століття. Запишіть у зошит.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (16).pngC:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (15).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ I. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ.

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (17).pngРозгляньте хмаринку. Які ви знаєте ідеї щодо походження людини?. Назвіть та поясніть їх за допомогою хмаринки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку. Поясніть значення понять. Розташуйте їх в хронологічному порядку.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (18).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (19).pngРозгляньте хмаринку. Поясніть значення понять. Розташуйте їх у хронологічному порядку. Запишіть у зошит.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку. На підставі понять, що в хмаринці, розкажіть про форми організації первісного суспільства.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (20).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку та визначте зайве. Дайте назву хмаринці.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (21).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку. Про що вона нам розповість?

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (22).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (23).pngРозгляньте хмаринку. Складіть розповідь за темою хмаринки. Дайте їй назву.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Використовуючи слова хмаринки складіть розповідь про спосіб життя людей в період неолітичної революції.

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (24).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (25).pngРозгляньте хмаринку. Випишіть із хмаринки поняття, що стосуються Трипільської археологічної культури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (27).pngРозгляньте хмаринку. Що об’єднує ці назви?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку. Поясніть, які досягнення культури первісних людей ілюструє хмаринка.

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (28).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ II. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ

                                      СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ

  1. Розгляньте хмаринку слів. Дайте їй назву. Складіть розповідь за темою хмаринки.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (29).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Використовуючи слова хмаринки, складіть розповідь про життя давніх єгиптян.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (31).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринки слів. Поясніть зміст понять.

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (32).pngА) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (33).png 

 

 

Б) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Що об’єднує ці імена? Складіть розповідь про одного з них.

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (34).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Поясніть зміст кожного з понять. Складіть з ними речення та запишіть у зошит.

 

C:\Users\Sveta\Downloads\Word Art (35).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Виберіть богів Стародавнього Єгипту. Випишіть їх у зошит і, скажіть, які сили природи і життя людей вони уособлювали.

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (37).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   НАРОДЖЕННЯ ЦИВІЛІЗАЦІЇ ДВОРІЧЧЯ

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Складіть розповідь про життя людей в Месопотамії.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (38).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (39).pngРозгляньте хмаринку слів. Поясніть зміст понять. Складіть речення з кожним із понять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринки слів. Охарактеризуйте духовний світ населення Дворіччя.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (40).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (41).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (42).pngПоясніть запропоновані в хмаринці поняття. Складіть з ними речення. Запишіть у зошит.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Усно складіть розповідь, використовуючи поняття хмаринки. Дайте назву хмаринці.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (43).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Поясніть зміст понять. Дайте назву хмаринці. Підготуйте невелику розповідь про КіраII.

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (45).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  ДАВНЯ ІНДІЯ

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (46).pngРозгляньте хмаринку слів. Спираючись на зміст понять, визначте про яку країну йде мова.  Як ви думаєте,  чому хмаринка має таку форму?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (47).pngРозгляньте хмаринку слів. Поясніть зміст понять та охарактеризуйте суспільний устрій Давньої Індії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Поясніть зміст понять. Дайте їй назву. Назвіть основні положення індуїзму.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (48).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Поясніть зміст понять. Дайте їй назву.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (49).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДАВНІЙ КИТАЙ

  1. Розгляньте хмаринку слів. Спираючись на зміст понять в хмаринці, визначте про яку країну йде мова. Дайте характеристику природнім умовам цієї країни.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (50).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (51).pngРозгляньте хмаринку слів. Поясніть зміст понять та складіть з декількома з них речення (на вибір). Запишіть у зошит.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринки та визначте слово, яке в кожній з них є зайвим. Поясніть свій вибір. Дайте назву хмаринкам. Складіть із цими словами речення.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (52).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (53).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ

СТАРОДАВНЯ ГРЕЦІЯ

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (54).pngРозгляньте хмаринку слів. Дайте назву хмаринці. Складіть розповідь за темою хмаринки. Про яку країну йде мова?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (55).pngРозгляньте хмаринки слів та напишіть невелику розповідь про заняття населення Давньої Греції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (56).png 

                                                               

                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Утворіть логічні пари.

 

  1. о. Крит, Артур Еванс
  2. м. Кносс
  3. південь Балканського півострова, Шліман
  4. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (57).pngАгамемнон
  5. Гомер

 

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (58).pngРозгляньте хмаринку та охарактеризуйте господарство та суспільне життя греків у Гомерівський Греції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (62).pngРозгляньте хмаринку слів. Сформулюйте тлумачення понять та запишіть до зошита.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринки.  Встановіть відповідність між датами та подіями. Складіть із ними речення.

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (64).pngC:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (63).png 

 

                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Хто із них реальна історична постать, а хто – міфічна?

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (66).png 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Дайте назву хмаринці. Напишіть невелику розповідь за темою хмаринки.

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (67).png                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринки. Випишіть слова та словосполучення, що стосуються побуту та виховання спартанців. Порівняйте виховання та навчання у Спарті і Афінах. Яка система виховання – афінська чи спартанська – вам більше подобається? Чому?

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (68).png 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (70).png                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (71).pngРозгляньте хмаринку слів. Опишіть(письмово) державний устрій і суспільне життя Спарти.

 

                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВЕЛИКА ГРЕЦЬКА КОЛОНІЗАЦІЯ. АНТИЧНІ МІСТА - ДЕРЖАВИ В ПІВНІЧНОМУ ПРИЧОРНОМОР’Ї.

 

  1. Розгляньте уважно хмаринку. Дайте їй назву. Складіть розповідь за даною темою.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (72).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Складіть розповідь за поданими словами в хмаринці. Дайте їй назву. Розповідь запишіть в зошит. Чому греки для освоєння нових земель вдавалися до колонізації, а не до війни?

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (73).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринки слів. Утворіть пари з назв грецьких міст-держав у Північному Причорномор’ї та місць їхнього розташування. Запишіть у зошит.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (74).png 

 

 

 

 

C:\Users\Sveta\Downloads\Word Art (75).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (77).pngРозгляньте хмаринки слів. Складіть за допомогою однієї з хмаринок коротку розповідь, використовуючи її слова як підказки.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (76).png 

                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Із поданих слів та словосполучень виберіть ті, що стосуються кіммерійців. Складіть коротке оповідання і запишіть в зошит.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (78).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (79).pngРозгляньте хмаринку слів. Дайте їй назву. Підготуйте розповідь про одного з видатних грецьких полководців цього періоду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринки. До дат доберіть відповідні події.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (81).png 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (80).png 

                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (82).pngРозгляньте хмаринку слів. Визначте, з яким періодом в історії Греції вони пов”язані?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Продовжте речення, використовуючи слова – підказки хмаринки.

 

  • У повсякденному житті греки завжди дотримувалися…
  • Побут давніх греків був…
  • Традиційними продуктами харчування греків були…
  • Найулюбленішими розвагами давніх греків були…
  • Про високий рівень розвитку ремесла в Давній Греції свідчать...

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (83).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Про кого розповідає хмаринка ? Де ви з ними зустрічалися?

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (84).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Назвіть, за допомогою яких слів можна розповісти про Олімпійські ігри. Складіть коротку розповідь і запишіть у зошит. Як проведення Олімпійських ігор впливало на життя народу Греції?

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (85).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Пригадайте значення понять, за допомогою яких можна розповісти про розвиток культури суспільства.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (86).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Установіть відповідність між іменами діячів культури Давньої Греції та сферами культури, в яких вони працювали.

C:\Users\Sveta\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Sveta\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Sveta\Desktop\Hippocrates.jpgC:\Users\Sveta\Desktop\Herkulaneischer_Meister_002b.jpg 

 

 

                              

                                                                                                                                        

 

 

 

             Фідій                              Сапфо                       Гіппократ                         Есхіл

C:\Users\Sveta\Desktop\pifagor-stikhi.jpgC:\Users\Sveta\Desktop\971.jpgC:\Users\Sveta\Desktop\101.png 

 

 

 

                                                                  

 

 

                      Аристотель                            Піфагор                         Геродот

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (87).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Сформулюйте із слів хмаринки два вислови Сократа. Поміркуйте, що мав філософ на увазі.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (88).png 

 

                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте уважно хмаринку. Про яку історичну подію «нагадує» хмаринка? Складіть  розповідь і запишіть у зошит.

 

 

                                     

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (89).png 

                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте уважно хмаринку. Про яку історичну подію «нагадує» хмаринка? Складіть  розповідь і запишіть у зошит.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (90).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгадайте числову хмаринку: які події давньої історії в ній зафіксовані; полічіть, скільки років минуло від кожної з них до наших днів?

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (91).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Визначте, про який народ іде мова. Складіть оповідання про жінку цього народу.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (92).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОГО РИМУ. СЛОВ’ЯНИ.

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (93).pngРозгляньте хмаринку слів. Дайте назву хмаринці. Складіть розповідь за темою хмаринки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Які події давньої історії в ній зафіксовані?

 

                       

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (94).png                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Сформулюйте тлумачення понять та запишіть до зошита.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (95).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (96).pngПоясніть, що про історію Давнього Риму можна розповісти за допомогою закодованих у хмаринці слів? Що в наш час означають слова «цензор», «диктатор», «сенатор», «провінціал», «плебей»?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (97).pngРозгляньте хмаринку слів. Дайте їй назву. Напишіть невелику розповідь за темою хмаринки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Складіть розповідь, використовуючи інформацію хмаринки.

                                                                         

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (98).png                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів.  Визначте  з яким періодом в історії Італії вони пов’язані? Запишіть визначення понять у зошит.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (99).png 

                                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (100).pngРозгляньте хмаринку слів. Виберіть та випишіть у зошит римських богів, скажіть, які сили природи і життя вони уособлювали?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art - 2021-08-01T115630.141.pngРозгляньте хмаринку слів. Поясніть, як ви розумієте поняття, закодовані в хмаринці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art - 2021-08-01T121813.649.pngРозгляньте хмаринку слів. Визначте з яким періодом в історії Риму вони пов’язані?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Про які події розповідає хмаринка?

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art - 2021-08-01T123655.294.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. Розкрийте зміст понять. Побудуйте речення з наведеними поняттями й датами.  Запишіть до зошита.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art - 2021-08-01T125215.825.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів. За допомогою хмаринки складіть розповідь про те, як слов’яни облаштовували свої поселення та як вели своє господарство.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art - 2021-08-01T130242.881.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розгляньте хмаринку слів та охарактеризуйте суспільний устрій слов’ян.

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art - 2021-08-01T131622.309.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art - 2021-08-01T133218.813.pngКористуючись хмаринкою слів, складіть розповідь  та словничок за темою « Вірування давніх слов’ян». Які сили природи і життя уособлювали слов’янські боги?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література

  1. Історія Стародавнього світу. Давня історія українських земель (інтегрований курс): підручник для 6 класу ЗНЗ: - Д’ячков С.В., Мартем’янов О.П. Харків: «Ранок», 2006 р.

 

  1. Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс): підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти: - Щупак І., Піскарьова І., Бурлака О. Київ: «Оріон», 2019 р.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Резчикова Олександра
    Дякую за прекрасну розробку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
5479
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку