Індивідуальний навчальний план
на I семестр
учня 8-Б класу
на 2021- 2022 навч. рік
Навчальний предмет: математика( 47 + 15 геом.)
№ З/п |
К-ть |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Спрямованість корекційно- розвивальної роботи |
1,2,3 4
5,6,7 8
9
10,11 12
13,14 15
16,17
18,19 20
21,22 23
24,25
26
27
28,29 30
31.32 33
34,35
36,37 38
39,40
41
42.43
44,45
46.47
1,2
3.4
5,6
7,8
9
10,11
12,13
14,15 |
1,2.3, 4
5.6,7 8
9
1,2,3
4.5,6
7,8
1,2,3
4,5,6
7.8,9
10
1,2,3
4,5.6
7,8
1,2,3
4,5
6
1,2
3,4
5,6
1,2
3,4
5,6
7.8
9
1,2
3,4
5,6 |
01.09 02.09 03.09
08.09
09.09 10.09 15.09 16.09
17.09
22.09 23.09 24.09
29.09 30.09 01.10
06.10 07.10
08.10 13.10 15.10
27.10 28.10 29.10
03.11 04.11 05.11
10.11
11.11 12.11 17.11
18.11 19.11 24.11
25.11 26.11
01.12 02.12 03.12
08.12 09.12
10.12
15.12 16.12
17.12 22.12
23.12 24.12
06.09 13.09
20.09 27.09
04.10 11.10
25.10 01.11
08.11
15.11 22.11
29.11 06.12
13.12 20.12
|
Тема 1 – 17 годин( 9 + 8) Поняття про величину . Просторові поняття. Порівняння за віком. Часові поняття.( Повторення) Формування понять: великий-маленький, високий-низький, широкий-вузький, товстий-тонкий, довгий-короткий, вищий-нижчий. Формування вмінь визначати і називати розмір предметів, порівнювати два предмети, які відрізняються одним параметром. Обмацування шаблонів або виліплених предметів.
Формування уявлень про основні напрямки: вгорі-внизу; зліва-справа тощо. Практичне визначення розташування предметів в просторі «від себе». Формування вмінь орієнтуватися на сторінках підручника, зошита. Гімнастичні вправи для кисті руки.
Т.О Самостійна робота з теми1. Використання візуальних вказівок до виконання завдань.
Формування понять: молодший-старший. Вміння визначати вік людини – молодший, старший. Практичне порівняння людей, членів сім'ї за віком.
Формування часових понять: доба, ранок, день, вечір, ніч, Формування уявлень про ознаки доби. Вміння називати частини доби. Визначення частини доби за малюнками із зображенням кольору неба та положенням сонця тощо.
Т.О Контрольна робота з теми1. Використання фронтальних інструкцій у спрощеній формі. Аналіз контрольної роботи.
Тема 2 – 30 год.(10 + 8+ 6 + 6) Нумерація в межах 10. Числа 1,2.3,4,5. Величини.
Число і цифра 1. Міри вартості: 1 грн. Число і цифра 2. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри і предметної множини. Склад числа 2.Міра вартості: 2грн. Числовий ряд 1,2 (пряма і зворотна лічба)
Вправи на обведення і штрихування. Робота з зошитах-шаблонах.Ліплення з пластиліну вивчених чисел.
Порядкова лічба: перший, другий Порівняння чисел 1 і 2. Кількісні поняття: Більше, менше, дорівнює. Знак «=» (1=1, 2=2) Т.О Самостійна робота з теми 2. Візуальні підказки. Опора на піктограми.
Поняття про дію додавання. Знак додавання ( 1+2) Поняття про дію віднімання. Знак віднімання ( 2 – 1= 1)
Додавання та віднімання в межах 2. Число і цифра 3. Взаємооднозначне співвіднесення числа, цифри і предметної множини.
Т.О Контрольна робота з теми 2. Індивідуальне повторення інструкцій у спрощеній формі. Аналіз контрольної роботи.
Письмо на дошці та в зошиті вивчених цифр. Вилучення (1-2) предметів із множини за будь-якою ознакою.
Числовий ряд 1, 2, 3 (пряма і зворотна лічба) Порядкова лічба: перший, другий, третій. Порівняння чисел:1.2,3. Склад числа 3 ( 1 і 2, 2 і 1, 1,1,1)
Т.О Самостійна робота з теми 2. Робота за візуальною інструкцією.
Додавання і віднімання в межах 3. Вміння складати за зразком приклади в межах 3 та їх списувати. Координація кисті руки і пальців: робота з пластиліном, папером.
Вилучення (1-5) предметів із множини за будь-якою ознакою. Малювання крейдою на дошці. Вишивання на картоні голкою вивчених чисел.
Т.О Контрольна робота за I семестр Робота за покроковою інструкцією і зразком виконання. Аналіз контрольної роботи.
Геометричний матеріал Тема 1 - 15 годин (9 + 6)
За допомогою вчителя малювання олівцем на папері прямих ліній. Малювання крейдою на дошці.
Мускульне (рухове) тренування руки. Гімнастичні вправи для кисті рук. Формування понять про точку, пряму та криву лінії. Креслення прямих ліній за допомогою лінійки.
Розрізнення прямої і кривої лінії. Складання кривої лінії за допомогою лічильних паличок. Креслення кривих ліній за допомогою лінійки. Формування уявлення про відрізок. Вміння розрізнювати пряму лінію та відрізок. Закріплення вміння користуватися лінійкою. Т.О Самостійна робота з теми 1. З’єднання точок за допомогою лінійки.
Координація кисті руки і пальців: робота з пластиліном, мозаїкою, папером. Закріплення вміння користуватися лінійкою.
Креслення за допомогою лінійки відрізків без заданої довжини.
Т.О Контрольна робота за I семестр. Робота в зошитах – шаблонах. Аналіз контрольної роботи.
II семестр
Число і цифра 4. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри і предметної множини. Числовий ряд 1 – 4. Пряма і зворотна лічба. Порядкова лічба: перший, другий, третій, четвертий. Порівняння чисел 1 -4. Склад числа 4: 3 і 1, 1 і 3,2 і 2 . Додавання в межах 4. Віднімання в межах 4. Додавання та віднімання в межах 4. Число і цифра 5. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини. Числовий ряд 1, 2, 3, 4, 5 (Пряма і зворотна лічба). Порядкова лічба. Порівняння чисел 1,2,3.4.5. Вилучення (1-5) предметів із множини за будь-якою ознакою. Малювання крейдою на дошці. Склад числа 5 ( 4 і 1, 1 і 4,3 і 2, 2 і 3, 1.1,1,1.1) Додавання в межах 5. Вінімання в межах 5. Додавання і віднімання в межах 5. Склад чисел 2.3.4.5. Міри вартості: 5 грн. Порівняння чисел 1. 2, 3, 4, 5. Вміння складати за зразком приклади в межах 5 та їх списувати. Вправи на обведення і штрихування. Робота з зошитах-шаблонах. Вишивання на картоні голкою вивчених чисел.
|
Формування сприймання розміру предметів: обстеження величини предметів шляхом накладання і прикладання. Розвиток зорового сприймання величини предметів. Розвиток образної пам’яті. Формування поняття простору на основі орієнтації в частинах свого тіла. Розвиток пам'яті. Розвиток зорового сприймання та зорової уваги.
Формування сприймання віку людини на основі порівняння членів сім'ї за віком. Розвиток соціального й емоційного досвіду. Розвиток образної пам'яті. Формування сприймання часу на основі практичної діяльності учнів (ранок – встаємо, вночі – спимо тощо); на основі об’єктивних природних ознак
Розвиток вміння аналізувати, узагальнювати навчальний матеріал. Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя. Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичних завдань.
Розвиток просторових уявлень та просторової орієнтації.
Накопичення та засвоєння словникового запасу.
Розвиток фіксуючого та супроводжуючого мовлення.
Розвиток вміння запам’ятовувати.
Розвиток вміння організовувати власне робоче місце.
Розвиток моторики.
Розвиток вміння користуватися лінійкою, креслити пряму, криву лінію, за допомогою лінійки.
Розвиток просторових уявлень та понять. Розвиток просторової орієнтації. Розвиток вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.
Розвиток практичних навичок користуватися лінійкою і креслити відрізок за допомогою лінійки |