Інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?"

Про матеріал
Інтелектуальна гра «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» Мета: розвивати через гру інтерес до точних наук: математики, фізики, інформатики; виховувати в учнів потребу в читанні додаткової літератури; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, комунікативно-ігрові здібності.
Перегляд файлу

Інтелектуальна гра

«ЩО? ДЕ? КОЛИ?»

Мета: розвивати через гру інтерес до точних наук: математики, фізики, інформатики; виховувати в учнів потребу в читанні додаткової літератури; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, комунікативно-ігрові здібності.

Обладнання: ігровий стіл; екран; проектор; комп’ютер; конверти з завданнями, барабан зі стрілкою; годинник; чорний ящик, сова.

Правила гри: В грі приймають участь дві команди по 6 гравців основного складу команди та резервного.  В кожній команді є капітан, який контролює чергою відповідей та приймає ключові рішення. На гральний стіл викладаються 12 конвертів із запитаннями вчителів закладу. Ведучий вчитель зачитує від імені кого прийшло запитання; одночасно фотографія цього вчителя та його запитання проектуються на екран. Право першими відповідати визначається жеребкуванням.

 На обговорення запитання команді дається 1 хвилина. Якщо команда може дати дострокову відповідь, то економить хвилину часу, яку може використати на обговорення іншого запитання. Один раз за гру команда може попросити допомогу глядачів, а також звернутися за допомогою до гравців резервної команди.

 В кінці гри глядачі вибирають кращого гравця, а команда називає краще запитання.

 

Запитання до гри вчителями.

 

1. Якщо о дванадцятій годині ночі іде дощ, чи можна очікувати, що через 72 год буде сонячна погода.  (Любечко А. М.) . Відповідь – Ні, тому що у цей час буде ніч.

2. Супутник землі здійснює 1 оберт за 100 хвилин, а другий оберт за 1

 годину 40 хвилин. Як це пояснити? ( Фесюк С. І).  Відповідь - 1 год.40 хв. це 100 хвил.

3. Жили собі дід та баба. І було у них 3 курочки рябі та ще й півник голосисте горлечко. І знесли вони аж по 2 яйця. Скільки всього яєць зібрала бабуся? (Процюк Н. В. ).  Відповідь - 6

4. Груша тяжча, ніж яблуко, а яблуко тяжче ніж персик. Що тяжче – груша чи персик. (Понорчук І. В.) Відповідь - груша

5. Дівчинка записала на аркуші паперу число 666 і запитала подругу, чи може вона збільшити це число в півтора рази і відразу показати відповідь, нічого не записуючи. Подруга зразу здогадалася.  А чи здогадаєтесь ви? (Катеринчук Л. М.) . Відповідь – 999

6. Назвіть число, в якому кількість цифр дорівнює кількості букв у назві числа.

(Скарбарчук В. П.) . Відповідь – 100

7. Кожен учень у класі вивчає англійську або французьку мову або дві мови. Англійську вивчають 25 осіб, французьку – 27 осіб, обидві мови – 18 осіб.  Скільки учнів у класі? ( Любечко О. В.) Відповідь – 34 учня

8. Відомо, що одна жирафа важить 1800 кг. Скільки жирафів може вивезти машина вантажопідйомністю 5 тонн? (Янчук Б. С. ) Відповідь - 2

9.  Загадка

До трьох жаб у болоті

Прибігли  швидко два єнота,

Прискакала тітка жаба

І прийшла квочка Ряба.

Скільки в очеретах болотних

Виявилося земноводних?

( Синюк М. Р.).  Відповідь - 4

10.  Чорний ящик

Цей пристрій знаходиться в середині системного блоку. Без нього не працює жоден комп’ютер у світі. Він має назву, пов’язану з родиною.  Основні його функції-швидка дія та кількість памя’ті. Що знаходиться в чорному ящику? ( Сисонюк С. Б.).  Відповідь -  материнська плата

11.  Селянин ішов до станції і зустрів дві бабусі, кожна з яких несла по два кошики і в кожному кошику було по два кролі. Скільки осіб йшло до станції?

(Степанюк Л. В.) Відповідь – Один селянин

12. Кравець має 18 м сукна і щодня відрізає від нього 3м. Якого дня він зробить останній відріз.

(Янчук Б. С.) Відповідь - п’ятого

Коли всі запитання закінчилися , ведуча промовляє заключне слово та нагороджує гравців гри.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Сценарії
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
10414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку