Індивідуальний освітній маршрут за темою "Літературні казки" (5 клас)

Про матеріал

Індивідуальний освітній маршрут може бути використаний на уроках української літератури у 5 класі під час вивчення теми "Літературні казки". Учням запропоновано різні види завдань: біографічне дослідження, робота з назвою твору, встановлення міжлітературних зв`язків тощо.

Перегляд файлу

 

    Індивідуальний освітній маршрут

за темою «Літературні казки»

Пропонуємо вам уважно прочитати літературні казки  і виконати різні види завдань.

 

Завдання 1. Виконуємо біографічне дослідження.

 А. Цей письменник створив казку на прохання свого сина, який ображався, що тато нічого для нього не пише.

__________________________________________________________________

Б. Цей письменник своїми творами хотів довести, що нечиста сила може бути доброю.

__________________________________________________________________

В.Цей письменник для своєї казки використав сюжет про лиса Рейнеке.

__________________________________________________________________

Г. Ця письменниця – наша з вами сучасниця.

__________________________________________________________________

 

 

Завдання 2. Працюємо з назвою  художнього твору.

      Поясніть, чому казка має назву «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії», якщо головну героїню звали Галя? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

Завдання 3. Удосконалюємо вміння порівнювати героїв казок.

     Порівняйте фарбованого Лиса та фарбованого Шакала. Зробіть висновки.

Завдання 4. Працюємо з текстом художнього твору.

     Запишіть цитати з тексту, з яких ми дізнаємося про те, які є хухи. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 5. Працюємо з теоретичними поняттями.

     Доведіть, що «Цар Плаксій та Лоскотон» - літературна казка.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 6. Аналізуємо та обмірковуємо.

     Хто з персонажів казки «Цар Плаксій та Лоскотон» має оптимістичний погляд на світ, а хто – песимістичний?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Завдання 7. Висловлюємо власні судження.

     Розгляньте ілюстрації різних художників до казки «Хуха - моховинка». Яка з них, на вашу думку, є найбільш вдалою? Поясніть, чому.

C:\Users\micro2398289\Desktop\MyCollages.png

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 8. Розвиваємо образне мислення.

Уявіть, що вам доручили зняти фільм за мотивами однієї з прочитаних літературних казок. Яку б ви обрали? Чому?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Завдання 9. Висловлюємо власне судження.

    Чому Василь Королів-Старий взявся за відтворення такої складної теми, як розповіді про нечисті силу? Яку ідею він хотів донести читачам?

Завдання 10. Розвиваємо образне мислення.

     Складіть даймонд до казки  «Хуха-моховинка».

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 11. Встановлюємо міжлітературні зв’язки.

     Пригадайте й запишіть літературні казки зарубіжних письменників.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 12. Удосконалюємо навички компаративного аналізу.

      Що спільного можна визначити  у творчих традиціях Галини Малик («Незвичайні пригоди Алі…») і Льюїса Керолла («Аліса в країні див»)?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 13. Пояснюємо авторський задум автора.

Поміркуйте й запишіть, що асоціює автор з поданими поняттями.

Недоладія – недороблені справи.

Недоладько – доброта, доброзичливість.

Недопопелюшка – доброта, безкорисливість.

Недороль – боягузтво.

Недорадник – жорстокість.

 

Завдання 14. Знаходимо зв’язки між видами мистецтва.

     Створіть власний проект колажу – обкладинки казки «Цар Плаксій та Лоскотон». Які матеріали ви використаєте? Роботу виконуйте на аркуші формату А-4.

 

Завдання 15. Працюємо з текстом твору.

      Складіть і запишіть цитатний план казки «Цар Плаксій та Лоскотон».

 

 

docx
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
1509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку