Індивідуальний перспективний план корекційної роботи з дітьми дошкільного віку із ЗНМ -ІІ рівня

Про матеріал
Індивідуальний план корекційної роботи з дітьми з ЗНМ - ІІ рівня дошкільного віку розкриває зміст корекційної роботи за періодами протягом року.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план  роботи

на _______     навчальний рік

 

 

 

 

 

Напрямки

корекційної роботи

при ЗНМ – ІІ рівня

Завдання по періодам

 

І період

(вересень, жовтень,листопад)

 

 

1.Розвиток розуміння мовлення, словник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Розвивати у дітей вміння вслухатися в звернене мовлення

 

-Вчити розрізнювати;

 

-Слова сходні по звучанню(несе-везе,земля-змія,мишка-миска)

Дії близькі по ситуації(в’яже-шиє,купається-миється,спить-лежить,стрибає-біжить)за допомогою малюнків, а потім самостійно називати

 

- Дії і ознаки протилежні по значенню(надінь-зніми,налий-вилий,зав’яжи-розвяжи,відкрий-закрий;великий-маленький,товстий-тонкий, широкий-вузький, високий-низький.)

 

- Дії виражені  особовими і зворотніми дієсловами(купає- купається,миє- миється, одягає — одягається)

 

- Вчити розрізнювати за допомогою парних малюнків:

-Дії виражені дієсловами:

Однина і множина(пливе - пливуть, співає-співають,іде-ідуть)

 

- дієслова минулого часу однини чоловічого та жіночого роду (Де Женя ліпив сніговика? Де Женя ліпила сніговика?)

 

-відмінкові форми (де малюк надіває шубу, де малюку надівають шубу, де кішка ловить мишку - Де мишка ловить кішку)

 

-присвійні прикметники (дай мамі олівець - дай мамин олівець)

 

-Просторові відношення предметів, виражені прийменниками в, на, під,з, коло.

 

.- Навчання правильному вживанню прислівників (тут, там,  вгорі, внизу, попереду,позаду, далеко, близько, високо, низько),

 

-кількісні числівники (один, два, три, чотири, п'ять), порядкові числівників (перший, другий, третій, четвертий, п'ятий).

 

- Формування поняття слово.

Лексичні теми:Вересень:Я»(людина), «Я і мій дитячий садок»,

«Іграшки»

Жовтень: «Розмішала фарби осінь»(Осінь, дерева), «Ходить гарбуз по городу»(городина), «З Бабусиного кошика»(садовина),«В гостях у щедрої осені»(ягоди, плоди,гриби)

Листопад:«Перелітні птахи», «Зимуючі птахи», «Колискова осені»(Дикі тварини), «Поїдемо,синочку з тобою в село»(свійські тварини)

 

2.Активізація мовленнєвої діяльності, формування лексико-граматичних категорій мови

Закріпляти вміння називати :

-Імена близьких людей, друзів, ляльок з двох складів з наголосом на першому складі(Валя,Тома)

 

-Односкладові слова(суп,кіт,ніс,ком)

 

-Двоскладові з наголосом на першому складі (лап, сани,ваза,зуби)

 

-Трискладові з наголосом на першому складі(кубики,

ягоди,яблука,дерево), на 2 складі(панама,ворона,машина)

 

Нарощувати за допомогою одного і того ж складу слова (машин-ка,миш-ка,подуш-ка)

 

-Розрізнення на слух, а потім вживання слів з пестливими суфіксами –ик,-ка(рот-ротик,лоб-лобик,рука-ручка)

 

Доповнювати речення словами у звичній формі чи з пестливими суфіксами

 

Практичне засвоєння присвійних займенників(мій,моя,та узгодження з мовленням

 

Особові займенники я,він,вона

 

-Вчити підбирати назви:

-суб єктів до назв дій (іде хто?- папа,мама, дитина, кішка,їде…..)

 

-Дій до назв суб’єктів

 

-Ознак до назв предметів «Який,яка,яке?»

 

-Утворювати відмінкові форми іменників однини та множини.

 

-. Навчання розрізнення і вживання іменників чоловічого, жіночого і середнього роду в однині та множині в називному відмінку (груша - груші, слива - сливи, чобіт - чоботи, стіл - столи, яблуко — яблука).

 

-. Навчання розуміння питань непрямих відмінків(Кого? Що? Кого? Чого? Кому? Чому?) І вживання іменників у знахідному, родовому, давальному відмінках без прийменника (ляльку, машинки, ведмедику).

 

- Навчання розуміння, а потім і вживання в мові простих прийменників (в, на, у).

 

  • Навчати утворювати, а потім і вживати в мові дієслів у наказовому способі (дай, мий, йди, сиди, неси, біжи, співай, слухай, дивись), в інфінітиві (кидати, ловити, сидіти), в теперішньому часі (йду, йде , йдемо).

 

- Формування навичок узгодження прикметників з іменниками чоловічого, жіночого і середнього роду в називному відмінку (червоний м'яч, червона груша, червоне яблуко).

 

- Навчання узгодження присвійних займенників (мій, моя) з іменниками чоловічого і жіночого роду (моя сорочка, мій шарф).

 

Навчання формуванню простого двослівного речення та вмінню узгоджувати підмет з присудком(Мишка сидить. Діти сидять.).

  •  

3.Розвиток самостійного фразового мовлення

Навчання формуванню простого двослівного речення та вмінню узгоджувати підмет з присудком(Мишка сидить. Діти сидять.). (Підмет+присудок-Хто?Що робить?

-( Хто?Що робить?ЩО?)

 

(Звернення+наказове дієслово( Коля, іди)

 

-Складання речень по демонстрації дії.

 

Формування навички ведення діалогу(Я гуляю.А Ти?)

 

Вчмити самостійному формулюванню питання(Хто гуляє?Де лялька?

 

-Складання перших простих розповідей із2-3 речень(по питальному плану)

 

- Закінчувати речення розпочате логопедом

  •  

4.Розвиток фонетико-фонематичної системи мовлення і навичок мовного аналізу

 

Розвиток просодичної сторони мовлення

1. Формування правильного мовного дихання і тривалого ротового видиху.

 

2. Формування навички м'якого голосоведення при вимові голосних і їх злитті.

 

3. Виховання правильного помірного темпу мови (по наслідуванню педагога).

 

4. Розвиток ритмічності мови, модуляції голосу, інтонаційної виразності мовлення в роботі над звуконаслідування, при розповіданні маленьких потішок, при виконанні рухливих вправ з текстом.

 

Корекція вимовної сторони мовлення

1. Уточнення вимови голосних звуків і приголосних раннього онтогенезу в словах і реченнях з ними, в звуконаслідуваннях, в невеликих потішках і грі.

 

 

2. Активізація рухів мовного апарату, підготовка його до формування правильної артикуляції свистячих звуків.

 

Робота над складовою структурою слова

1. Формування вміння розрізняти на слух довгі і короткі слова (мак - брязкальце, кіт - велосипед, будинок — черепаха).

 

2. Формування вміння передавати ритмічний малюнок слова

(проплескувати, простукувати, протупувати слово разом з логопедом і слідом за ним) із зоровою опорою і без неї.

 

3. Навчання правильній вимові і поділу на склади спочатку двоскладових, а потім трискладових слів, що складаються з відкритих складів (диня, борошно, батони, вагони), і використання їх у мові.

 

4. Формування поняття склад - частина слова.

 

  •  

5.Удосконалення фонематичних уявлень, розвиток навичок звукового аналізу та синтезу

1. Формування вміння виділяти з ряду  голосні звуки: [а], [у].

 

2. Формування навичок аналізу та синтезу злиттів голосних звуків: [ау], [уа].

 

3. Формування вміння виділяти початкові наголошені голосні [а], [у] з слів, розрізняти слова з початковими ударними [а], [у].

 

4. Формування понять звук, голосний звук.

  •  

6.Розвиток уваги, пам’яті, мислення

  •               Сенсорний розвиток
  •               1. Збагачення чуттєвого досвіду за рахунок освоєння різних способів обстеження предметів. Удосконалення всіх видів сприйняття (дотику, зору, слуху, смаку, нюху).

 

  •               2. Подальше освоєння сенсорних еталонів (кольору, форми, розміру) на основі розвитку образної категоризації.

 

  •               3. Розвиток слухового сприйняття у вправах на впізнавання і розрізнення голосів природи, побутових шумів, контрастного звучання декількох іграшок чи предметів-замінників.

 

  •               4. Розвиток зорового сприйняття у вправах на впізнавання і розрізнення великих і маленьких предметів; предметів різних форм; предметів, пофарбованих в основні кольори.
  •               Розвиток психічних функцій
  •               1. Розвиток слухової уваги при сприйнятті тихих і гучних, високих і низьких звуків.

 

  •               2. Розвиток зорової уваги і пам'яті в роботі з парними і розрізними картинками, кубиками і пазлами.

 

  •               3. Розвиток мислення у вправах на групування і класифікацію предметів (овочі, фрукти, іграшки, одяг, взуття, меблі).
  •                
  •  

 

ІІ період

(грудень,січень,лютий)

 

1.Розвиток розуміння мовлення,словник

 

  1.            Подальше розширення пасивного словникового запасу й активізація в мові іменників, дієслів, прикметників по всіх  лексичних темах, що вивчаються

 

  1.            Уточнення розуміння і поступове введення в активний словник назв предметів найближчого оточення (магазин, продукти, сумка, ящик, горщик, лійка, машина, автобус, трамвай, метро, літак, корабель), їх частин ,назв рослин і живих об'єктів ,назв природних явищ (зима, мороз, заметіль, сніг, снігопад, замет), назв дій (йти, дути, падати, прилітати, годувати, насипати , кататися, возити, поливати, розпушувати, продавати, розносити, водити, управляти крутити), ознак предметів

 

3. Розвиток розуміння узагальнюючого значення слів і формування узагальнюючих понять .

 

4 Закріплення правильного вживання особових займенникових форм, присвійних займенників та прикметників, означальних займенників, прислівників, кількісних і порядкових числівників, введених в активний словник.

 

5. Навчання розуміння і вживання назв дій, що позначають схожі ситуації (миє - умивається - пере, лежить - спить, біжить - стрибає - скаче), протилежні за значенням (зніми - одягни, зав'яжи — розв'яжи),

 

6. Закріплення поняття слово і формування вміння оперувати ним.

Лексичні теми:Грудень- «Птахи у нашому дворі», «Зима чарівниця»,«Одяг,взуття.»,«Зимові забави»,«Новий рік»

Січень«Будинок,будівництво», «Меблі»

Лютий«Продукти харчування»,«Посуд»,«Чудо – речі навколо нас»(правила пожежної безпеки),«Тато, мама,я – дружна в нас сім’я»

Березень «Жіночій день -8 березня»,«Професії», «Тварини,птахи півдня,півночі. Цирк.», «Весняний одяг»,«Транспорт»

Квітень «Хліб», «Космос»,«Квітковий магазин.»,«Комахи»

Травень «День Перемоги.Захисники Вітчизни»,«Люби і знай свій рідний край»,«Плазуни, земноводні»

Червень

Індивідуальна робота

  •  

2.Активізація мовленнєвої діяльності, формування лексико-граматичних категорій мови

1. Вдосконалення досвіду вживання іменників чоловічого та жіночого роду в однині та множині  в називному відмінку (замет - замети, снігур – снігурі)

 

2. Подальше навчання розумінню питань непрямих відмінків (Кого? Що? Кого? Чого? Кому? Чому? Ким? Чим?) І вживання іменників однини в родовому, знахідному, давальному і орудному відмінках без прийменника (лисицю, автобуса, козі, лапою).

 

3. Удосконалення навички вживання у мові простих прийменників (в, на, у) і навчання розуміння, а потім і вживання інших простих прийменників (з, по, за, під).

 

4. Формування вміння утворювати і використовувати в мові іменники зі зменшено-пестливими суфіксами(Будинок - будиночок, рука - ручка, відро — відерце).

 

5. Навчання утворення і вживання в мові дієслів теперішнього часу 3-ї особи однини і множини (йде, сидить, співає, йдуть, сидять, співають).

 

6. Навчання розуміння і вживання зворотних дієслів 3-ї особи однини теперішнього часу (миється, катається, одягається).

 

7. Формування вміння складати речення  з кількох слів, навчання визначення зв'язку між словами за допомогою  закінчень, що найчастіше використовуються (Дівчинка бачить кішку. Мама варить кашу. Хлопчик їсть суп ложкою. Дівчинка дає кісточку собаці.).

 

8. Вдосконалення уміння складати речення з кількох слів по картинці і по демонстрації дії.

  •  

3.Розвиток фонетико-фонематичної системи мовлення і навичок мовного аналізу і синтезу

 

 

Розвиток просодичної сторони мови

1. Продовження формування правильного мовного дихання і тривалого ротового видиху.

 

2. Вдосконалення досвіду м'якого голосоведення при вимові голосних, їх злиття, слів, що починаються з голосних звуків (наголощена позиція).

 

3. Виховання правильного помірного темпу мови (по наслідуванню педагога).

 

4. Розвиток ритмічності мови, модуляції голосу, інтонаційної виразності мовлення в роботі над звуконаслідуванням, при розповіді маленьких потішок, віршиків, при виконанні рухливих вправ з текстом.

 

5. Стимулювання вживання виразних мовних засобів в грі і рольовій поведінці.

Корекція вимовної сторони мовлення

1. Закріплення правильної вимови голосних звуків і приголосних раннього онтогенезу в ігровій і вільній мовленнєвій діяльності.

 

2. Удосконалення рухів артикуляційного апарату та підготовка до формування правильної артикуляції звуків всіх груп в процесі виконання загальної артикуляційної гімнастики і артикуляційного масажу.

 

3. Формування правильних укладів свистячих звуків та їх автоматизація в складах, словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках, потішках, невеликих текстах, в ігровій та вільній мовленнєвій діяльності.

Робота над складовою структурою слова

1. Закріплення поняття склад і формування вміння оперувати ним.

 

2. Вдосконалення досвіду передачі ритмічного малюнка дво і трискладових слів, що складаються з відкритих складів.

 

3. Навчання правильному поєднанню односкладових слів з одним плесканням, одним ударом, однією фішкою.

 

Удосконалення фонематичних уявлень, розвиток навичок звукового аналізу та синтезу

1. Закріплення вміння розрізняти на слух слова з початковими наголошеними звуками [а], [у].

 

2. Формування вміння виділяти з ряду звуків голосні [о], [і], початкові наголошені звуки [о], [і] в словах і розрізняти слова з початковими наголошеними звуками [а], [у], [і], [о] в ряду слів.

 

3. Удосконалення вміння виконувати на слух аналіз і синтез злиттів голосних звуків ([ои], [ио], [ат], [оа], [уо], [оу], [иу], [уї]).

4. Закріплення понять звук, голосний звук та вміння оперувати ними.

  •  

4.Навчання елементам грамоти

1. Формування уявлення про букву, про те, чим буква відрізняється від звуку.

 

2. Ознайомлення з голосними буквами А, У, О, І.3. Формування навичок складання букв з паличок, викладання з шнура, ліплення з пластиліну, «малювання» по тонкому прошарку манки і в повітрі.

4. Формування навичок складання і читання злиттів голосних букв (АУ, УА, ОІ, ІО, ІА, АІ, УО, ОУ, ВП, УІ).

 

  •  

5.Розвиток зв'язного мовлення та мовного спілкування

1. Удосконалення діалогічного мовлення. Формування вміння ставити запитання і відповідати на них пропозиціями з декількох слів. Формування і розвиток активної позиції дитини в діалозі.

 

2. Подальша робота над використанням виразних мовних засобів в грі і рольовій поведінці.

 

3. Удосконалення вміння повторювати за дорослим описову розповідь, що складається з 2-3 простих речень, за лексичними темами, що вивчаються.

 

4. Формування навички переказу. Навчання переказу добре знайомої казки («Зайчина хатинка») за допомогою дорослого і із зоровою опорою.

  •  

6.Розвиток уваги, пам’яті, мислення

Сенсорний розвиток

1. Удосконалення чуттєвого досвіду за рахунок освоєння різних способів обстеження предметів. Удосконалення всіх видів сприйняття (дотику, зору, слуху, смаку, нюху).

 

2. Подальше освоєння сенсорних еталонів (кольору, форми, розміру) на основі розвитку образної категоризації.

 

3. Подальший розвиток слухового сприйняття у вправах на впізнавання і розрізнення голосів природи, побутових шумів, «контрастного» звучання декількох іграшок чи предметів-заступників.

 

4. Розвиток зорового сприйняття у вправах на впізнавання і розрізнення великих і маленьких предметів; предметів різних форм; предметів, пофарбованих у різні кольори. Формування вміння розрізняти кольори по насиченості, яскравості і правильно називати їх (світло-зелений, яскраво-червоний і т. п. ). Формування вміння підбирати групи предметів, що збігаються за заданою ознакою.

 

Розвиток психічних функцій

1. Подальший розвиток слухової уваги при сприйнятті тихих і гучних, високих і низьких звуків.

 

2. Подальший розвиток зорової уваги і пам'яті в роботі з парними і розрізними картинками, кубиками і пазлами.

 

3. Розвиток мислення у вправах на групування і класифікацію предметів (зимуючі птахи, домашні птахи, домашні тварини, дикі тварини, професії, транспорт).

  •  

 

ІІІ період

  •  

1.Розвиток розуміння мовлення,словник

  1.            Подальше накопичення пасивного словникового запасу й активізація в мові іменників, дієслів, прикметників по всіх  лексичних темах

 

2. Розвиток розуміння узагальнюючого значення слів і формування узагальнюючих понять (професії, перші весняні квіти, кімнатні рослини, дикі і домашні тварини, перелітні птахи, комахи, акваріумні рибки, рідне місто, правила дорожнього руху, літо, польові та лугові

квіти).

 

3. Закріплення правильного вживання всіх частин мови, введених в активний словник.

 

4. Закріплення поняття слово та вміння оперувати ним.

Березень «Жіночій день -8 березня»,«Професії», «Тварини,птахи півдня,півночі. Цирк.», «Весняний одяг»,«Транспорт»

Квітень «Хліб», «Космос»,«Квітковий магазин.»,«Комахи»

Травень «День Перемоги. Захисники Вітчизни»,«Люби і знай свій рідний край»,«Плазуни, земноводні»

Червень

Індивідуальна робота

  •  

2.формування лексико-граматичних категорій мови

1. Вдосконалення досвіду вживання іменників чоловічого та жіночого роду в однині та множині в називному відмінку (рибка - рибки, муха - мухи, луг - луки, грак - граки, кіт — коти).

 

2. Подальше навчання розумінню питань непрямих відмінків і вживання іменників однини в непрямих відмінках.

 

3. Удосконалення навички вживання у мові простих прийменників (в, на, у, під, по).

 

4. Удосконалення вміння утворювати і використовувати в мові іменники зі зменшено-пестливими суфіксами.

 

5. Формування вміння розрізняти і правильно вживати в мовленні дієслова чоловічого і жіночого роду в однині в минулому часі дійсного способу (сидів - сиділа, ходив - ходила, плавав — плавала).

 

6. Удосконалення вміння узгоджувати присвійні займенники і прикметники з іменниками (мій м'яч, моя лялька, нова іграшка, новий хустка).

 

7. Формування вміння узгоджувати числівники (один, два, п'ять) з іменниками чоловічого і жіночого роду (один кіт, два кота, п'ять котів, одна рибка, дві рибки, п'ять рибок).

 

8. Навчання розрізнення і виділенню в словосполученнях назв ознак предметів з питань який? Яка? Яке?

 

9. Навчання поширенню простих речень однорідними членами(Хлопчик і дівчинка п'ють сік. На гілках сидять маленькі веселі пташки. Катя взяла лійку і полила квіти.).

 

10. Вдосконалення уміння складати речення з декількох слів по картинці і по демонстрації дії, доповнювати речення відсутніми словами (Мама так….. Каті: - Мама дала Каті м'яч. У машини немає ... - У машини немає колеса.).

  •  

3.Розвиток фонетико-фонематичної системи мовлення і навичок мовного аналізу і синтезу

Розвиток просодичної сторони мовлення

1. Розвиток мовного дихання та тривалого ротового видиху.

 

2. Вдосконалення досвіду м'якої голосоподачі.

 

3. Виховання правильного помірного темпу мовлення.

 

4. Розвиток ритмічності та інтонаційної виразності мовлення, модуляції голосу.

Корекція вимовної сторони мовлення

1. Закріплення правильної вимови свистячих приголосних в ігровій і вільній мовленнєвій діяльності.

 

2. Удосконалення рухів артикуляційного апарату та підготовка до формування правильної артикуляції звуків всіх груп в процесі виконання загальної артикуляційної гімнастики і артикуляційного масажу.

 

 

3. Формування правильних укладів шиплячих звуків та їх автоматизація в складах, словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках, потішках, невеликих текстах, в ігровій та вільній мовленнєвій діяльності.

 

Робота над складовою структурою слова

1. Удосконалення вміння передавати ритмічний малюнок односкладових слів і дво -, трискладових слів, що складаються з відкритих складів.

 

2. Формування вміння ділити на склади двоскладові слова із другим закритим складом (бідон, вагон) і двоскладові слова зі збігом приголосних на початку, середині, кінці (стіна, паста, вікно).

 

Удосконалення фонематичних уявлень, розвитку навичок звукового аналізу та синтезу

1. Закріплення понять звук, голосний звук та вміння оперувати ними. Формування поняття приголосний звук та вміння оперувати ним.

 

2. Формування вміння виділяти приголосні звуки [т], [п], [н], [м], [к] з ряду звуків, складів, слів, з кінця і початку слів.

 

3. Формування навичок аналізу та синтезу спочатку зворотніх, а потім і прямих складів з пройденими звуками (ам, ит, ну, по).

 

4. Формування вміння підбирати слова із заданим звуком.

 

  •  

4.Навчання елементам грамоти

1. Закріплення уявлення про те, чим звук відрізняється від букви.

 

2. Закріплення знання пройдених голосних букв та вміння читати злиття голосних.

 

3. Ознайомлення з приголосними буквами Т, П, Н, М, К.

 

4. Вправи в викладанні нових букв з паличок, кубиків, мозаїки, ліплення з пластиліну, «малюванні» в повітрі і по тонкому прошарку манки.

 

5. Формування навички складання і читання закритих і відкритих складів з пройденими буквами.

 

6. Формування навички складання і читання слів з пройденими буквами (мак, кіт, мама, тато, пума, нота, Ніна).

 

7. Вправи в впізнаванні пройдених літер, зображених з відсутніми елементами.

 

8. Вправи в знаходженні правильно зображених букв в ряду, що складається з правильно і дзеркально написаних букв.

  •  

5.Розвиток зв'язного мовлення та мовного спілкування

1. Удосконалення вміння підтримувати бесіду, ставити запитання і відповідати на них, вислуховувати один одного до кінця.

 

2. Удосконалення вміння повторювати за дорослим або з невеликою його допомогою описову розповідь з 2-3 простих непоширених речень по  лексичним темам.

 

3. Формування вміння складати розповіді з 2-3 простих речень про предмет і за сюжетною картинкою

 

4. Формування навички переказу. Навчання переказу добре знайомої казки («Гуси-лебеді») або невеликого тексту за допомогою дорослого і із зоровою опорою.

  •  

6.Розвиток уваги, пам’яті, мислення

Сенсорний розвиток

1. Удосконалення вміння сприймати предмети, їх властивості, відносини, порівнювати предмети між собою і групувати їх по одній або декількох ознаках (кольором, формою, розміром).

 

2. Вдосконалення уміння обстежувати предмети різними способами.

 

3. Удосконалювати окомір в спеціальних вправах та іграх.

Розвиток психічних функцій

1. Подальший розвиток слухової уваги в ігрових вправах.

 

2. Подальший розвиток зорової уваги і пам'яті в роботі з парними і розрізними картинками, кубиками і пазлами.

 

3. Розвиток мислення у вправах на угрупування і класифікацію предметів (перші весняні квіти,  польові та лугові квіти, перелітні птахи, акваріумні рибки).

  •  

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Москалець Анна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Марценюк Олена Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
9978
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку