Індивідуальний перспективний план корекційної роботи з дітьми дошкільного віку із ЗНМ -ІІІ рівня

Про матеріал
Індивідуальний план корекційної роботи з дітьми з ЗНМ - ІІІ рівня дошкільного віку розкриває зміст корекційної роботи за періодами протягом року.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план  роботи

на _______     навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрямки

корекційної роботи

при ЗНМ – ІІІ рівня,1 рік навчання

Завдання по періодам

 

І період

(вересень, жовтень,листопад)

 

 

1Словник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Уточнення і розширення запасу уявлень і забезпечення переходу від накопичених уявлень і пасивного мовного запасу до активного використання мовних засобів.

 

2. Розширення обсягу правильно вимовних іменників - назв предметів, об'єктів, їх частин; назв природних явищ 3.Навчання угрупованню предметів за ознаками їх співвіднесеності і на цій основі розвиток розуміння узагальнюючого значення слів, формування родових і видових понять. узагальнюючих понять

 

4. Розширення дієслівного словника на основі роботи по засвоєнню розуміння дій, виражених префіксальними дієсловами; особовими і зворотними дієсловами (наливати, виливати, поливати; одягати - одягатися, взувати — взуватися).

 

5. Збагачення активного словника відносними прикметниками зі значенням співвіднесеності з продуктами харчування, рослинами, матеріалами (березовий, морквяний, яблучний, вишневий, грибний, вовняний).

 

6. Забезпечення розуміння і використання в мові слів-антонімів (великий - маленький, високий - низький, старий — новий).

 

7. Розширення розуміння значення простих прийменників (в, на, у, під, над, за) та активізація їх у мові.

 

8. Розширення експресивної мови присвійними займенниками (мій, твій, наш, ваш, його, її) вказівними прислівниками(тут, тут, там), кількісними і порядковими числівниками (один, два, три, чотири, п'ять, шість, сім , вісім, дев'ять, десять, перший, другий, третій, четвертий, п'ятий, шостий, сьомий, восьмий, дев'ятий, десятий).

 

9. Закріплення в мові поняття слово і вміння оперувати ним.

Лексичні теми:Вересень:Я»(людина), «Я і мій дитячий садок»,

«Іграшки»

Жовтень: «Розмішала фарби осінь»(Осінь,деревав), «Ходить гарбуз по городу»(городина), «З Бабусиного кошика»(садовина),«В гостях у щедрої осені»(ягоди, плоди,гриби)

Листопад:«Перелітні птахи», «Зимуючі птахи», «Колискова осені»(Дикі тварини), «Поїдемо,синочку з тобою в село»(свійські тварини)

 

2.формування лексико-граматичних категорій мови

  1. Розвиток навичок утворення і практичного використання в активній мові форм однини і множини іменників (куртка - куртки, дерево - дерева, пеньок - пеньки, відро - відра), дієслів теперішнього часу (прибирає - прибирають), дієслів минулого часу (збирав - збирала - збирали).

 

  1. Удосконалення навичок утворення і вживання іменників у непрямих відмінках без прийменника і з деякими простими прийменниками (ляльки, ляльки, лялькою, на ляльці; м'яч, по м'ячу, м'ячем, на м'ячі

 

3. Удосконалення вміння утворювати і використовувати  в експресивному мовленні іменники з зменшувально-пестливими суфіксами (кофточка, деревце, светрик).

 

4. Удосконалення навичок утворення і використання  в експресивному мовленні дієслів з різними префіксами насипати, висипати, посипати).

 

5. Формування навички утворення та використання в мові відносних прикметників (дубовий, грушевий,  вовняний, шкіряний).

 

6. Формування вміння користуватися незмінними іменниками (пальто, кава, какао).

 

7. Удосконалення навички узгодження і використання  у мові прикметників і числівників з іменниками в роді, числі, відмінку (червона груша, червоний лист, червоне яблуко, червоні сливи; два м'ячі, п'ять м'ячів).

 

8. Навчання складання простих речень по питанням, по демонстрації дій, по картині і узгодженні слів у реченні. Вдосконалення досвіду поширення простого непоширеного речення  однорідними членами. (Дівчинка малює квіти. Дівчинка малює і розфарбовує квіти. Дівчинка малює квіти і фрукти).

 

  •  

3.Розвиток фонетико-фонематичної системи мовлення і навичок мовного аналізу

 

Розвиток просодичної сторони мовлення

1. Подальший розвиток правильного мовного дихання і тривалого мовного видиху.

 

2. Закріплення навички м'якої голосоподачі.

 

3. Виховання помірного темпу мовлення за наслідуванням педагога і у вправах на координацію мови з рухом.

 

4. Розвиток ритмічності мови, її інтонаційної виразності, модуляції голосу в спеціальних ігрових вправах

 

Корекція вимовної сторони мовлення

1. Закріплення правильної вимови свистячих і шиплячих звуків в ігровій і вільній мовленнєвій діяльності.

 

2. Активізація рухів мовного апарату, підготовка його до формування звуків всіх інших груп.

 

3. Формування правильних укладів йотованих звуків і африкат, автоматизація поставлених звуків в складах, словах, словосполученнях, реченнях, потішках, текстах, у вільній мовній та ігровій діяльності.

 

Робота над складовою структурою слова

1. Вдосконалення уміння розрізняти довгі і короткі слова, запам'ятовувати і відтворювати ланцюжки складів зі зміною наголосу й інтонації, ланцюжків складів з різними приголосними і однаковими голосними; ланцюжків складів із збігом приголосних.

 

2. Забезпечення засвоєння структури двоскладових слів з одним закритим складом (шишка, бідон), двома закритими складами (каптан), трискладових слів, що складаються з відкритих складів (жолуді) та використання їх у мові.

 

3. Закріплення поняття склад, вміння оперувати ним і виконувати складовий аналіз двоскладових і трискладових слів.

Удосконалення фонематичних уявлень, розвиток навичок звукового аналізу та синтезу

1. Закріплення понять звук, голосний звук, приголосний звук. Формування поняття дзвінкий приголосний звук, глухий приголосний звук, м'який приголосний звук, твердий приголосний звук.

 

2. Вдосконалення уміння розрізняти на слух голосні звуки [а], [у], [о], [і], виділяти їх з низки звуків, з слова (початкова ударна позиція), підбирати слова на заданий голосний звук; розрізняти голосні і приголосні звуки.

 

3. Формування вміння розрізняти на слух приголосні звуки за ознаками: глухість-дзвінкість, твердість-м'якість: [б] - [п], [п] - [п '],  [б] - [б'], [б '] - [п '], [д] - [т], [т] - [т'], [д] - [д'], | Д '] - [Т'], [г] - [к], [к] - [к '], [г] - [г'], [г '] - [к'], [в] - [ф], [ф] - [ф '], [в] - [ в '], [в'] - [ф '] в ряду звуків, складів, слів.

 

4.Закріплення навичок виділення приголосних звуків із кінця й початку слова. Формування вміння встановлювати місце звука в  слові.

 

5.Вдосконалення навичок аналізу і синтезу закритих і відкритих складів, слів із 3 звуків ( ам, бу, ні, мак, кит).

  •  

4.Навчання елементам грамоти

1.Закріплення уявлення про літеру та про те, чим звук відрізняється від літери.

 

 

2. Ознайомлення з літерами Б,Д,Г,Ф,В.

 

3. Удосконалення навичок складання літер із паличок, викладання із моьузок і мозаїки, ліплення із пластиліну, малювання по тонкому шару манки і в повітрі.

 

4. Навчання впізнаванню зашумлених зображень літер, літер , зображених з недостатніми елементами, знаходженню знайомих літер в ряду вірно і дзеркально зображених літер.

 

5. Удосконалення навичок  читання слів з пройденими літерами і коротких речень

 

  •  

5.Розвиток зв’язного мовлення і мовленнєвого спілкування.

1.Виховання активної довільної уваги до мовлення, удосконалення вміння вслухатися в звернене мовлення, розуміти її зміст , чути помилки в чужому і своєму мовленні.

 

2.Удосконалення вміння відповідати на питання коротко і повно, задавати питання, вести діалог, вислуховувати друг друга до кінця.

 

3.Навчати складати розповідь – опис про предмети і об’єкти за зразком, алгоритму, запропонованому плану, зв’язній розповіді за серією сюжетних малюнків.

 

4. Удосконалення навичок переказу добре знайомих казок (Колобок) і коротких текстів із зоровою опорою і допомогою педагога.

5.Удосконалення вміння супроводжувати мовленням  ігрову ситуацію.

 

  •  

6.Розвиток психічних процесів

Сенсорний розвиток

1. Удосконалення вміння сприймати предмети, їх властивості, відносини, порівнювати предмети між собою і групувати їх по одній або декількох ознаках (кольором, формою, розміром).

 

2. Вдосконалення уміння обстежувати предмети різними способами.

 

3. Удосконалювати окомір в спеціальних вправах та іграх.

Розвиток психічних функцій

1. Подальший розвиток слухової уваги в ігрових вправах.

 

2. Подальший розвиток зорової уваги і пам'яті в роботі з парними і розрізними картинками, кубиками і пазлами.

 

3. Розвиток мислення у вправах на угрупування і класифікацію предметів

  •  

 

ІІ період

(грудень,січень,лютий)

 

1.словник

 

1. Формування уваги до слова, більш точного розуміння його значення; уміння вибирати самі доречні в даній ситуації слова.

 

2. Подальше забезпечення переходу від накопичених уявлень і пасивного мовного запасу до активного використовування мовних засобів.

 

3. Розширення об'єму правильно вимовних іменників — назв предметів, об'єктів, їх частин; назв природних явищ

 

4. Розвиток уміння групувати предмети по ознаках їх співвіднесеності і на цій основі вдосконалення розуміння узагальнюючого значення слів, формування родових і видових узагальнюючих понять (тварина, звір, птах, меблі, транспорт, професія; домашні тварини, дикі тварини, зимуючі птахи, вантажний транспорт, пасажирський транспорт, професії військових)

 

5. Подальше розширення дієслівного словника на основі роботи по засвоєнню розуміння префіксальних дієслів (виїжджати, в'їжджати, під'їжджати, заїжджати), зворотних і неповоротних дієслів (чистити — чиститися)

 

6. Збагачення активного словника присвійними прикметниками (собачий, коров'ячий, ведмежий) і прикметниками з пестливими суфіксами (червонуватий, м'якуватий).

 

7 Забезпечення розуміння і вільного використовування в мові слів-антонімів (хороший — поганий, важкий — легкий).

 

8. Розширення розуміння значення простих прийменників(в, на, у, під, над, за, із, з, ) і активізація їх в мовленні. Диференціація простих прикметників(на — з, в — з, над — під) в мовленні. Закріплення в експресивному мовленні введених в неї раніше присвійних займенників, вказівних  прислівників, кількісних і порядкових числівників.

 

10. Вдосконалення уміння оперувати поняттям слово.

Лексичні теми: Грудень - «Птахи у нашому дворі», «Зима чарівниця»,«Одяг,взуття.»,«Зимові забави»,«Новий рік»

Січень «Будинок,будівництво», «Меблі»

Лютий «Продукти харчування»,«Посуд»,«Чудо – речі навколо нас»(правила пожежної безпеки),«Тато, мама,я – дружна в нас сім’я»

 

  •  

2.формування лексико-граматичних категорій мови

1. Подальше навчання утворенню і практичному використовуванню в активному мовленн і форм множини і однини  іменників (стіл — столи, білка — білки), дієслів теперішнього часу (будує — будують, учить — учать, управляє — управляють), дієслів минулого часу (фарбував — фарбувала — фарбували).

 

  1. Вдосконалення уміння утворювати і вживати іменники в непрямих відмінках без прийменників і деякими простими прийменниками(ворони, вороні, ворону, з вороною, про ворону)

 

  1. Подальше вдосконалення уміння утворювати і використовувати в експресивному мовленні іменники із зменшувально-пестливими суфіксами (канапка, ліжечко), суфіксами - оньк, - еньк, - ат, -ят (кошеня — кошенята, ведмежа — ведмежата), прикметників із зменшувально-пестливими суфіксами (новенький, легенький), дієслів з різними префіксами(пришивати, вишивати, зашивати, нашивати).

 

  1. Вдосконалення навичок утворення і використання в мовленні відносних (дерев'яний, шкіряний) і присвійних (кошачий, ведмежий) прикметників.

 

5 Вдосконалення уміння користуватися невідмінюваними іменниками (метро, піаніно, какао)

 

  1. Вдосконалення навичок узгодження і використання в мовленні прикметників і числівників з іменниками в роді, числі, відмінку(біла сніжинка, білий сніг, біле вікно, білі замети, два коти, п'ять котів).

 

  1. Вдосконалення навичок складання і поширення простих речень за допомогою означень (У Каті гумовий м'яч. У Каті круглий червоний гумовий м'яч.).

 

  •  

3.Розвиток фонетико-фонематичної системи мовлення і навичок мовного аналізу і синтезу

 

 

Розвиток просодичної сторони мовлення

1 Подальше вдосконалення мовного дихання і розвиток тривалого мовного видиху на матеріалі чистомовок і потішок з автоматизованими звуками.

 

2. Закріплення навику м'якої голосоподачі у вільній мовній діяльності.

 

3. Подальше виховання поміркованого темпу мовлення в ігровій і вільній мовній діяльності.

 

4. Розвиток емоційної чуйності дітей на побачене і почуте, вдосконалення інтонаційної виразності  мовлення в інсценівках, іграх-драматизаціях.

 

5. Вдосконалення якостей голосу (сили, тембру, здібності до посилення і послаблення) в іграх-драматизаціях.

 

6. Вдосконалення чіткості дикції на матеріалі чистомовок і потішок з автоматизованими звуками.

 

Корекція вимовної сторони мовлення

1 Подальше закріплення правильної вимови свистячих, шиплячих, йотованих звуків і африкат в ігровій і вільній мовній діяльності.

 

2. Активізація рухів мовного апарату, підготовка його до формування правильної артикуляції сонорних звуків.

 

3. Формування правильних устроїв звуків [р] і [р'], автоматизація поставлених звуків у складах, словах, словосполученнях, реченнях, текстах, ігровій і вільній мовній діяльності.

 

Робота над складовою структурою слова

1. Забезпечення засвоєння звукоскладової структури трискладових слів з одним закритим складом (кошеням, снігопад).

 

2. Закріплення поняття склад, уміння оперувати ним і виконувати складовий аналіз і синтез слів, що складаються з одного, двох, трьох складів.

 

Вдосконалення фонематичних уявлень, розвиток навичок звукового аналізу і синтезу

1 Подальше закріплення понять звук, голосний звук, приголосний звук, дзвінкий приголосний звук, глухий приголосний звук, м'який приголосний звук, твердий приголосний звук.

 

2. Подальше вдосконалення уміння розрізняти голосні і приголосні звуки. Ознайомлення з голосним звуком [и] і формування уміння виділяти його у ряді звуків, складів, слів.

 

3. Сформувати уявлення про складоутворюючу роль голосних звуків.

 

4.Формування уміння розрізняти на слух приголосні звуки по ознаках: глухість-дзвінкість, твердість-м'якість. [х]-[к]-[г], [х']-[к']-[г'], [х]-[х’], [х]-[к'], [с]-[с'], [з]—[з'], [с]—[з], [с']—[з']   у ряді звуків, складів, слів.

 

5..Удосконаленняя навичок аналізу і синтезу закритих і відкритих складів, слів з трьох звуків (ах, хо, фе,  сом)

 

  •  

4.Навчання елементам грамоти

1 Закріплення уявлення про букву і про те, чим звук відрізняється від букви.

 

2.Ознайомлення з буквами X, И, С, 3.

 

3Вдосконалення навичок складання літер із паличок, викладання із шнурочків і мозаїки, ліплення з пластиліну, «малювання» по тонкому шару манки і у повітрі.

 

4.Навчання пізнаванню « зачумлених » зображень літер; літер, зображених з відсутніми елементами; знаходженню знайомих літер у ряді правильно і дзеркально зображених літер.

 

5.Вдосконалення навичок усвідомленого читання слів і речень з пройденими літерами.

 

6.Ознайомлення з деякими правилами правопису (роздільне написання слів у реченнях, вживання прописної літери на початку речення і в іменах власних, крапка в кінці речення.)

  •  

5.Розвиток зв'язного мовлення та мовного спілкування

1 Вдосконалення уміння вслухатися в мовлення, розуміти його зміст, чути помилки в чужому і своєму мовленні.

 

2. Подальше вдосконалення уміння відповідати на питання, задавати питання, вести діалог.

 

3. Вдосконалення уміння складати розповіді-описи про предмети і об'єкти за запропонованим планом, навичок зв'язної розповіді за серією сюжетних картинок і за сюжетним малюнком.

 

4. Вдосконалення навичок переказу добре знайомих казок («Теремок») і коротких текстів із зоровою опорою і з невеликою допомогою педагога.

 

 

  •  

6.Розвиток психічних процесів

Сенсорний розвиток

1 Подальше вдосконалення способів і прийомів обстеження предметів.

 

2. Вдосконалення уміння порівнювати предмети і групи предметів; вибирати предмет або групу предметів за заданою ознакою.

 

3. Закріплення уявлення про розташування  кольорів у  веселці.

 

4.Розвиток уміння використовувати як еталони форми площинні і об'ємні геометричні фігури.

 

Розвиток психічних функцій

1 Подальший розвиток слухової уваги і пам'яті при сприйнятті немовних звуків.

 

Вдосконалення уміння розрізняти гучні і тихі, високі і низькі звуки.

2. Подальший розвиток зорової уваги і пам'яті в роботі з  розрізними картинками (8 частин, всі види розрізів) і пазлами по всіх лексичних темах, що вивчаються.

3. Подальший розвиток мислення у вправах на порівняння, групування, класифікацію предметів і об'єктів відразу по декількох заданих ознаках.

 

4.Подальший розвиток уяви.

 

  •  

 

ІІІ період

  •  

1словник

1. Розширення розуміння значення слова, його значення стосовно певної ситуації і формування на цій основі більш міцних зв'язків між образами.

 

2. Розширення об'єму вірно вимовляємих іменників — назв предметів, об'єктів, їх частин; назв природних явищ

 

3. Вдосконалення розуміння узагальнюючого значення слів, продовження роботи по формуванню родових і видових узагальнюючих понять (птахи, риби, комахи, квіти, професії; перелітні птахи, акваріумні, річкові і озерні риби, польові і лугові квіти)

 

4. Закріплення навику вживання повсякденних дієслів у рамках лексичних тем, що вивчаються,  (танути, капати, текти, гуркотіти, вити, літати, плавати, орати, сіяти, білити, садити, ростити, регулювати, охороняти), префіксальних дієслів (прилітати, виводити, поливати, перекопувати, прибирати, розносити).

 

5 Закріплення навику вживання відносних прикметників (житній, пшеничний), присвійних прикметників (грачиний) і прикметниками з пестливими суфіксами (новенький, сухенький).

 

6. Збагачення експресивного словника словами-антонімами, що вживаються, і словами-синонімами (йде — плентається; біжить — мчиться, червоний — яскраво-червоний; веселий — пустотливий).

 

7. Формування уявлення про багатозначність слів на основі засвоєння стійких словосполучень і мовних конструкцій (гайковий ключ, скрипковий ключ, ключ від замка, ключ-джерело)

 

8. Продовження роботи по уточненню розуміння і розширення значень простих речень.

 

9.Активізація освоєних раніше інших частин мови.

Березень «Жіночій день -8 березня»,«Професії», «Тварини,птахи півдня,півночі. Цирк.», «Весняний одяг»,«Транспорт»

Квітень «Хліб», «Космос»,«Квітковий магазин.»,«Комахи»

Травень «День Перемоги.Захисники Вітчизни»,«Люби і знай свій рідний край»,«Плазуни, земноводні»

Червень

Індивідуальна робота

  •  

2.формування лексико-граматичних категорій мови

1. Вдосконалення уміння утворювати і вживати прийменниково-відмінкові форми з іменниками  множини та однини (по ставку — за ставком — в ставку; на річці — над річкою — в річці; по кублу — над кублом — в кублі; по калюжах — над калюжами — в калюжах).

 

2. Вдосконалення уміння змінювати за відмінками, числами і родами прикметники (дзвінкий — дзвінка — дзвінке — дзвінкі, крихкий — крихкого — крихкому — крихким — про крихке, зелені — зелених — по зелених — над зеленими — на зелених).

 

3. Закріплення навичок утворення і вживання дієслівних форм (копати — перекопати, скопати, закопати, літає — літають; плавав — плавала — плавали).

 

4. Закріплення навиків утворення і вживання відносних прикметників із продуктивними суфіксами -ов, -ев, -ан, -ян (луговий, польовий, срібний, житній), присвійних прикметників (бджолиний), прикметників із пестливими суфіксами (голубенький, сухенький).

 

5. Вдосконалення практичного навику узгодження прикметників із іменниками в роді, числі, відмінку (жаркий день, жаркого дня, жаркому дню, жарким днем, про жаркий день; рожева конюшина, рожевої конюшини, рожевій конюшині, рожевою конюшиною, про рожеву конюшину; голубі незабудки, голубих незабудок, по голубих незабудках, голубими незабудками, про голубі незабудки) і числівників із іменниками в роді і числі в називному відмінку (один жук, два жуки, п'ять жуків; одна муха, дві мухи, п'ять мух).

 

6. Вдосконалення навичок вживання простих прийменників і відпрацювання словосполучень із ними (до річки, до озера; від річки, від озера, з будинку, з шафи).

 

7 Вдосконалення навичок складання простих поширених речень з 6—7 слів (Весною на деревах і кущах розпускаються перші листочки).

 

8. Формування навичок аналізу простих речень без прийменника із зоровою опорою.

 

9. Навчання складанню складносурядних речень (Налетіла хмара, і пішов сильний дощ.).

 

10.Навчання складанню речень з протиставним

сполучником а (Спочатку треба зорати землю, а потім розпушити її

бороною.).

 

11 Навчання складанню складнопідрядних речень (Ми не пішли гуляти, тому що йшов сильний дощ. Я побачив, що на яблуні розпустилися квіти.).

  •  

3.Розвиток фонетико-фонематичної системи мовлення і навичок мовного аналізу і синтезу

Розвиток просодичної сторони мовлення

1. Подальше вдосконалення мовного дихання і розвиток тривалого мовного видиху на матеріалі віршованих текстів із відпрацьованими звуками.

 

2. Розвиток навичок м'якої голосоподачі у вільній мовній діяльності.

 

3. Подальше виховання поміркованого темпу мови в ігровій і вільній мовній діяльності.

 

4. Вдосконалення виразності інтонації мовлення і якостей голосу (сили, тембру, здібності до посилення і ослаблення) в інсценуваннях, іграх - драматизаціях, іграх, що театралізуються, в іншій ігровій і вільній мовній діяльності.

 

5. Вдосконалення чіткості дикції на матеріалі невеликих віршованих текстів із відпрацьованими звуками.

Корекція вимовної сторони мови

1 Подальше закріплення правильної вимови свистячих, шиплячих, йотованих звуків, аффрикат, звуків [р] і [р'] в ігровій і вільній мовній діяльності.

 

2.Активізація рухів мовного апарату, підготовка його

до формування правильної артикуляції звуків [л] і [л'].

 

3.Формування правильних устроїв звуків [л] і [л'],

автоматизація поставлених звуків у складах, словах, словосполученнях, реченнях, текстах — в ігровій і вільній

мовній діяльності.

 

Робота над складовою структурою слова

1. Забезпечення засвоєння звукоскладової структури трискладових слів із збігом приголосних (бурулька, кактуси, трактори) і формування навику практичного використовування їх у реченнях і коротких розповідях.

 

2. Закріплення поняття склад, уміння оперувати ним і виконувати складовий аналіз і синтез слів, що складаються з одного, двох, трьох складів.

 

Вдосконалення фонематичних уявлень, розвиток навиків звукового аналізу і синтезу

1. Подальше закріплення понять звук, голосний звук, приголосний звук, дзвінкий приголосний звук, глухий приголосний звук, м'який приголосний звук, твердий приголосний звук.

 

2. Закріплення уявлення про складоутворюючу роль голосних звуків.

 

3. Формування уміння відрізняти звук [е] від інших голосних звуків у ряді звуків, складів, слів.

 

4. Вдосконалення уміння розрізняти на слух приголосні звуки по місцю утворення по глухості-дзвінкості, твердості-м'якості: [с]—[ш], [з]—[ж], [с]—[ш]—[з]—[ж], [р]—[р'],[л]-[л'], [р]-[л] ,[р'-л'1, [р]-[л]-[р']-[л']-й у ряді звуків, складів, слів.

 

5. Вдосконалення уміння визначати місце звуку в слові (початок, середина, кінець).

 

6. Вдосконалення уміння підбирати слова на заданий звук, слів із звуком в певній позиції (початок, середина, кінець слова).

 

7. Вдосконалення навику аналізу і синтезу закритих і відкритих складів, слів із трьох звуків (ах, хо, фе, юшка, мак, кит, лось).

 

  •  

4.Навчання елементам грамоти

1.Ознайомлення з літерами Ш, Ж, И, Е.

2. Вдосконалення навику складання цих літер із паличок, викладання з шнурочка, кубиків, мозаїки, ліплення з пластиліну, «малювання» по тонкому шару манки і в повітрі.

 

3. Навчання пізнаванню «зашумлених» зображень літер; літер, зображених з відсутніми елементами; знаходженню знайомих літер у ряді правильно і дзеркально зображених літер.

 

4. Вдосконалення навику усвідомленого читання слів, речень, невеликих текстів із пройденими літерами.

 

5 Ознайомлення з деякими правилами правопису (написання жи—ши з буквою «и»)

  •  

5.Розвиток зв'язного мовлення та мовного спілкування

1 Подальший розвиток діалогічної і монологічної форм мовлення. Стимуляція власних висловів дітей — питань, відповідей, реплік, що є основою пізнавального спілкування.

 

2. Подальше вдосконалення уміння складати розповіді-описи, загадки-описи про предмети і об'єкти за запропонованим планом, навику зв'язної розповіді за серією сюжетних картинок і за сюжетною картиною. Формування уміння відображати логічну і емоційну послідовність подій в розповіді, взаємозв'язок його окремих частин.

 

3. Вдосконалення навику переказу добре знайомих казок («Кіт, Півень і Лисиця») і коротких розповідей.

 

4. Формування уміння розуміти свої відчуття і відчуття інших людей і розказувати про це.

  •  

6.Розвиток психічних процесів

Сенсорний розвиток

1 Подальше вдосконалення способів і прийомів обстеження і порівняння предметів.

 

2. Вдосконалення уміння порівнювати групи предметів; вибирати групу предметів за заданою ознакою або декільком заданим ознакам.

 

3. Розвиток уміння використовувати як еталони форми площинні і об'ємні геометричні фігури.

Розвиток психічних функцій

 

4 Подальший розвиток слухової уваги і пам'яті при сприйнятті немовних звуків, «голосів природи».

 

5 Подальший розвиток зорової уваги і пам'яті в роботі з розрізними картинками (8—12 частин, всі види розрізів) і пазлами за всіма лексичними темами, що вивчаються.

6. Подальший розвиток мислення у вправах на порівняння, групування, класифікацію предметів і об'єктів відразу по декількох заданих ознаках.

 

7. Подальший розвиток уяви, творчих здібностей.

  •  

1

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
5203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку