Індивідуальний план-графік роботи вчителя початкових класів на період карантину з 12 травня по 22 травня 2020 року

Про матеріал

Індивідуальний план-графік роботи вчителя початкових класів Тоток Олени Петрівни на період карантину з 12 травня по 22 травня 2020 року. До плану-графіка входить робота з учнями, батьками, самоосвіта вчителя. Містить посилання на вебінари та онлайн-курси.

Перегляд файлу

Климентівський НВК «ЗЗСО І ступеня – ЗДО» -

філія КОНЗ «Нестоїтського ЗЗСО І-ІІІ ступенів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН-ГРАФІК РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ  3 КЛАСУ

ТОТОК ОЛЕНИ ПЕТРІВНИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖНЕВЕ НАВЧАЛЬНЕ НАВАНТАЖЕННЯ -  23 ГОДИНИ

 

 

2020

з/п

Короткий опис організаційної, методичної, педагогічної роботи

Дата

Витрачено час

(год)

Звіт про виконання роботи

Підпис

1.

  1. Розробка індивідуального плану-графіка роботи під час карантину на виконання начального плану.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

12.05. 2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

2.

  1. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

  1. Участь у вебінарі «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв`язку».

https://vseosvita.ua/webinar/distancijne-navcanna-instrumenti-dla-otrimana-mittevogo-zvorotnogo-zvazku-192.html

 

  1. Проходження курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ».

http://jds.multycourse.com.ua/ua/

 

13.05. 2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

3.

  1. Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

  1. Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії».       https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html  

 

  1. Проходження курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ» (продовження).

       http://jds.multycourse.com.ua/ua/

 

14.05. 2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

4.

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

  1. Участь у вебінарі «Вихід із карантину: як вивести працівників на робочі місця» https://naseminar.com.ua/seminar/vihd-z-karantinu-yak-vivesti-pratsvnikv-na-roboch-mstsya

 

  1. Проходження курсу для вчителів «Я досліджую світ» (продовження).

       http://jds.multycourse.com.ua/ua/

15.05. 2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

5.

  1. Виготовлення роздаткового матеріалу.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

  1. Участь у вебінарі «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання».

https://vseosvita.ua/webinar/lepbuk-ak-instrument-realizacii-prakticnogo-ta-tvorcogo-navcanna-194.html

 

18.05. 2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

6.

  1. Складання тесту для батьків «Впевненість вашої дитини».

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

  1. Проходження курсу «Домедична допомога» на сайті студії онлайн-освіти Edera.

https://courses.ed-era.com/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Med+1/about

 

19.05. 2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

7.

  1. Виготовлення пам`ятки для учнів на період літніх канікул.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

  1. Проходження курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus.

https://courses.prometheus.org.ua

 

20.05. 2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

8.

  1. Розробка тренінгу для батьків «П`ять мов любові».

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

  1. Розміщення авторських методичних розробок на сайтах «Всеосвіта» та «На урок».

 

  1. Проходження курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).  

https://courses.prometheus.org.ua

 

21.05. 2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

9.

  1. Участь учнів 3 класу у Міжнародному конкурсі «Кенгуру» (в онлайн-режимі).

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

  1. Розміщення інформації про участь учнів 3 класу в VI Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» (Весна 2020)  з української мови, основ здоров`я, математики в групі «Климентівський НВК «ЗЗСО І ступеня – ЗДО»» в соціальній мережі Facebook.

 

  1. Проходження курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).  

https://courses.prometheus.org.ua

 

22.05. 2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
12 травня 2020
Переглядів
1813
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку