СІЧЕНЬ
|
||||||
ТЕМА МІСЯЦЯ: ВАРТІСТЬ І ЦІННІСТЬ |
||||||
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст роботи |
Зміст фізкультурно-оздоровчої роботи |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми
|
Примітки |
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ЩО ТАКЕ ЦІННІСТЬ? |
||||||
1 |
08.01 |
Клубна година «Яку цінність кожен із нас несе у собі» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Веселі зимові розваги |
Робота з розвитку обчислювальних навичок |
|
|
2 |
09.01 |
Веселі старти. Рухливі ігри та забави. Комплекс загально-розвивальних вправ. Ігри з м’ячем |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та за станом погоди. Рухливі ігри «Збий шапку», «Біг пінгвінів», «День і ніч» |
|
|
|
3 |
10.01 |
Екскурсія до зимового парку. Спостереження за змінами у природі |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри у сніжки. Ліплення снігової баби |
«Твій зовнішній вигляд» – рейд-перевірка |
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: МОЇ ЦІННОСТІ? |
||||||
4 |
13.01 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Об’ємна аплікація «Зимова казка» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. Турбота про пернатих друзів |
Діалогічна розмова « Відносини партнерства та співробітництва між педагогом і батьками по вихованню дітей» |
|
|
5 |
14.01 |
Суспільно-корисна праця. Що цінного ми можемо привнести в спільну справу |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Захист снігової фортеці», «Сніговий тир», «Перестрілка» |
|
|
|
6 |
15.01 |
Клубна година «Що я ціную в людях» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами взимку. Допомога зимуючим птахам |
Індивідуальна бесіда з учнями «Навчання – право та обов’язок школяра» |
|
|
7 |
16.01 |
Веселі старти. «Корисні звички вивчаємо – про своє здоров’я дбаємо» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: ліплення снігової баби, гра у сніжки, захист снігової фортеці |
|
|
|
8 |
17.01 |
Екскурсія до шкільної бібліотеки «Цінності різних поколінь» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. Допомога пернатим друзям |
Робота з розвитку читацьких навичок |
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: МІЙ РІД – МОЯ СІМ’Я |
||||||
9 |
20.01 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Обривна аплікація «Родинне дерево» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально – розвивальних вправ. Рухливі ігри «Мишоловка», «Розірвані ланцюги» |
Співбесіда «Як запобігти шкідливим звичкам дитини?» |
|
|
10 |
21.01 |
Суспільно-корисна праця. Дослідження родинних традицій |
Прогулянка на свіжому повітрі. Проект «Пташина годівниця» - розвішування годівниць для пернатих друзів |
|
|
|
11 |
22.01 |
Клубна година «Чемна, лагідна дитина – гордість кожної родини» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Сніговий снайпер», «Космонавти» |
Діалогічна розмова «Як я розумію честь і правдивість?» |
|
|
12 |
23.01 |
Веселі старти «Здоров’я – твій друг, а без нього як без рук». Спортивні змагання зі скакалкою, м’ячем, обручами. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Море хвилюється», «Метелики» |
|
|
|
13 |
24.01 |
Екскурсія до шкільного музею |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові розваги. Допомога пернатим друзям |
|
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ПРИРОДНІ І КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ |
||||||
14 |
27.01 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Гілочка горобини (техніка оригамі) |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Сніговий тир», «Влучний снайпер» |
Робота з розвитку читацьких навичок |
|
|
15 |
28.01 |
Суспільно-корисна праця. «За життя без сміття» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та погоді |
Індивідуальне консультування «Розумове виховання і розвиток пізнавальної діяльності дитини» |
|
|
16 |
29.01 |
Клубна година «Пам’ятки природи і культури. Охорона природи» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Робота з розвитку читацьких навичок |
|
|
17 |
30.01 |
Веселі старти. Спортивні змагання «Хлопчики проти дівчат». Рухливі ігри «Гравець у колі», «Вершники - спортсмени» |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям, спостереження за красою природи |
Бесіда «Бездоглядність дитини та її наслідки» |
|
|
18 |
31.01 |
Екскурсія в природу «Про майбутнє дбаємо – рідний край вивчаємо» |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям, спостереження за змінами у житті рослин та птахів |
Батьківська самоосвіта «Роль сім’ї у фізичному розвитку дитини» |
|
|
ЛЮТИЙ |
||||||
ТЕМА МІСЯЦЯ: ХОЧУ – МОЖУ - ПОТРІБНО |
||||||
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми
|
Примітки |
|
ТЕМА ТИЖНЯ: МОЇ БАЖАННЯ І МРІЇ |
||||||
1 |
03.02 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Ялиночка з природного матеріалу |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та погоді |
Індивідуальне консультування «Роль сім’ї у вихованні працелюбності» |
|
|
2 |
04.02 |
Суспільно-корисна праця. Складання карти бажань та мрій. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: гра у сніжки, ліплення снігової баби |
Робота з розвитку зв’язного мовлення |
|
|
3 |
05.02 |
Клубна година «Що я можу зробити аби здійснити бажання». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення з новим комплексом загально-розвивальних вправ. Ігри «Хто підходив», «Руки сусіда» |
Робота з розвитку обчислювальних навичок |
|
|
4 |
06.02 |
Веселі старти «Щоб міцне здоров’я мати, треба тіло й дух загартувати». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Совунька» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей |
«Твій зовнішній вигляд» – рейд-перевірка |
|
|
5 |
07.02 |
Прогулянка-екскурсія територією школи: пришкільна ділянка, спортивний та ігровий майданчик. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Захист снігової фортеці – змагання між хлопцями та дівчатами |
|
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ПРАВИЛА В МОЄМУ ЖИТТІ |
||||||
6 |
10.02 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Виготовлення лебедя з палок та шишок. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові забави. Допомога зимуючим птахам |
Співбесіда «Вчіть дитину вчитися» |
|
|
7 |
11.02 |
Суспільно-корисна праця. Виготовлення чек-листу «Мої обов’язки» |
Цільова пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям: спостереження за змінами у природі та погоді |
|
|
|
8 |
12.02 |
Клубна година «Чому не можна жити без правил» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Влучний снайпер», «Захист снігової фортеці», «День і ніч» |
Індивідуальна бесіда з учнями «Красиве і некрасиве у поведінці людей» |
|
|
9 |
13.02 |
Веселі старти. Різновиди ходьби. Техніка бігу. ЗРВ на місці. Рухливі ігри «Веселі жабенята», «Дідусь та зайчата» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ |
|
|
|
10 |
14.02 |
Екскурсія до зимового парку. Годування птахів. Спостереження за жителями парку. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Сніговий тир», «Влучний снайпер» |
Робота з розвитку читацьких навичок |
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: НАШІ СПІЛЬНІ БАЖАННЯ І МРЇЇ |
||||||
11 |
17.02 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Виготовлення тварин з паперу |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. Допомога птахам взимку |
Діалогічна розмова «Книга і читання у вашому домі» |
|
|
12 |
18.02 |
Суспільно-корисна праця «Вчимося доглядати за своїм робочим місцем, тримати його в чистоті» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивні змагання на спортивному майданчику |
|
|
|
13 |
19.02 |
Клубна година «Чи може моя мрія стати спільною мрією» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мисливці і звірі», «Біг пінгвінів» |
Індивідуальна бесіда з учнями «Поговоримо про шкідливі звички» |
|
|
14 |
20.02 |
Веселі старти «Ми веселі стрибунці». Змагання зі стрибків в довжину. Рухлива гра «Тімон та Пумба» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Розірвані ланцюги», «Море хвилюється» |
|
|
|
15 |
21.02 |
Екскурсія до бібліотеки «У світі мрій» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. Турбота про пернатих друзів |
|
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: МОЇ ПОТРЕБИ |
||||||
16 |
24.02 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Плетіння з паперу закладки в книжку. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та погоді |
Індивідуальне консультування «Розумове виховання і розвиток пізнавальної діяльності дитини» |
|
|
17 |
25.02 |
Суспільно-корисна праця. Виготовлення ігор своїми руками |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Совонька», «Сніговий тир» |
Робота з розвитку зв’язного мовлення |
|
|
18 |
26.02 |
Клубна година «Мої потреби. Як їх задовольнити» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Конкурс фізкультхвилинок на шкільному майданчику |
Робота з розвитку обчислювальних навичок |
|
|
19 |
27.02 |
Веселі старти «Здоров’я – основа всього на світі, здоровими бути бажають всі діти». Різновиди ходьби та бігу. Ходьба у напівприсіді та повному присіді. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей |
|
|
|
20 |
28.02 |
Екскурсія до комп’ютерного класу. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові забави: гра у сніжки, ліплення снігової баби |
Індивідуальна бесіда «Як живеться твоїм речам?» |
|
|
БЕРЕЗЕНЬ |
||||||
ТЕМА МІСЯЦЯ: ІДЕЯ – ВИНАХОДИ - ВІДКРИТТЯ |
||||||
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми
|
Примітки |
|
ТЕМА ТИЖНЯ: СПІЛКУВАННЯ З РОВЕСНИКАМИ |
||||||
1 |
02.03 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Виготовлення вітальної листівки мамі. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за весняними змінами у природі та погоді |
Відверта розмова «Авторитет, особистий приклад і педагогічний такт батьків» |
|
|
2 |
03.03 |
Суспільно-корисна праця. Розподіл обов’язків в класі. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей |
|
|
|
3 |
04.03 |
Клубна година «Я в колективі» |
Цільова пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям «Зустріч птахів. Розвішування шпаківень» |
«Твій зовнішній вигляд» – рейд-перевірка |
|
|
4 |
05.03 |
Веселі старти. Розрахунок номерів по порядку. Біг зі зміною напрямку. ЗРВ на місці. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Земля, вода, вогонь, повітря», «Космонавти» |
|
|
|
5 |
06.03 |
Екскурсія-спостереження за змінами у природі з приходом весни. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Робота з розвитку читацьких навичок |
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ВИНАХОДИ І ВІКРИТТЯ В СУЧАСНОМУ СВІТІ |
||||||
6 |
10.03 |
Суспільно-корисна праця. Ремонт підручників та книжок |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей |
|
|
|
7 |
11.03 |
Клубна година «Винаходи сучасності» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Біг пінгвінів», «Метелики», «День і ніч» |
Індивідуальна бесіда з учнями «Посієш звичку – пожнеш характер. Значення самовиховання у житті людини» |
|
|
8 |
12.03 |
Веселі старти. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Кролики» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про загартування дітей. Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Третій зайвий» |
|
|
|
9 |
13.03 |
Екскурсія до шкільного комп’ютерного класу. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про весняний авітаміноз. Рухливі ігри |
|
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: Я - ВИНАХІДНИК |
||||||
10 |
16.03 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Макаронні фантазії. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ на зміцнення мускулатури спини. Рухливі ігри «М’яч - гравець», «Футбол» |
Поради батькам «Як правильно організувати працю і відпочинок дітей у сім’ї?» |
|
|
11 |
17.03 |
Суспільно-корисна праця. Я – винахідник. Винаходи, які допоможуть мені в навчанні |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Руки сусіда», «Море хвилюється» |
Робота з розвитку зв’язного мовлення |
|
|
12 |
18.03 |
Клубна година «Винаходи майбутнього» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за весняними змінами у природі та погоді |
Робота з розвитку обчислювальних навичок |
|
|
13 |
19.03 |
Веселі старти «Хто здоровий, той сміється, все в житті йому дається». Ігри з м’ячем «Вибивний», «Хто швидше?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами навесні. Рухливі ігри за вибором дітей |
|
|
|
14 |
20.03 |
Пішохідна екскурсія шкільним подвір’ям «На переході біля світлофору правил дотримуйтесь дуже суворо» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час рухливих ігор. Рухливі ігри «Чарівне коло», «Другий зайвий» |
Індивідуальна бесіда з учнями «Вміння слухати і чути інших» |
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ВИНАХОДИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ СВІТ |
||||||
15 |
30.03 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Тварини із шишок. |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям, спостереження за красою природи |
Бесіда «Бездоглядність дитини та її наслідки» |
|
|
16 |
31.03 |
Суспільно-корисна праця. Вчимося користуватися побутовими приладами. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. Бесіда «Весняний авітаміноз» |
Поради батькам, як організувати весняні канікули дитини |
|
|
КВІТЕНЬ |
||||||
ТЕМА МІСЯЦЯ: РУХ І ЧАС |
||||||
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми |
Примітки |
|
1 |
01.04 |
Клубна година «Як стати успішним в житті» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор |
|
|
|
2 |
02.04 |
Веселі старти. Стрибки з поворотами та з просуванням. Лазіння. Вправи в русі. Рухлива гра по гриби. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Гномики – у домики», «Кольори» |
|
|
|
3 |
03.04 |
Екскурсія. Сезонні зміни у довкіллі. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей |
Робота з розвитку читацьких навичок |
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ЖИТТЯ – ЦЕ РУХ |
||||||
4 |
06.04 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Виготовлення іграшки-забави «Зайчик» |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям, спостереження за змінами у житті рослин та птахів |
Батьківська самоосвіта «Роль сім’ї у фізичному розвитку дитини» |
|
|
5 |
07.04 |
Суспільно-корисна праця. Трудовий десант на шкільному подвір’ї. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Море хвилюється», «Вартові та розбійники» |
|
|
|
6 |
08.04 |
Клубна година «Як я росту і пізнаю світ» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про загартування та про отруйні рослини. Рухливі ігри за бажанням дітей |
«Твій зовнішній вигляд» – рейд-перевірка |
|
|
7 |
09.04 |
Веселі старти. Різновиди ходьби. Техніка бігу. ЗРВ на місці. Рухливі ігри «Веселі жабенята», «Дідусь та зайчата» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Чарівне коло», «Третій зайвий» |
|
|
|
8 |
10.04 |
Екскурсія до шкільної їдальні. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Конкурс фізкультхвилинок |
Відверта розмова «Праця - провідний фактор виховання» |
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ПОДОРОЖ У ЧАСІ |
||||||
9 |
13.04 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Конструювання з паперу. Іграшка собачка. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом погоди та змінами у весняній природі |
Робота з розвитку зв’язного мовлення |
|
|
10 |
14.04 |
Суспільно-корисна праця. Як можна подорожувати у часі |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Струмочок», «Подоляночка» |
Робота з розвитку обчислювальних навичок |
|
|
11 |
15.04 |
Клубна година «Коли жили визначні особи нашого краю» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
|
12 |
16.04 |
Веселі старти. Спортивні змагання «Хлопчики проти дівчат». Рухливі ігри «Гравець у колі», «Вершники - спортсмени» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Струмочок», «Подоляночка» |
|
|
|
13 |
17.04 |
Екскурсія до бібліотеки «Книгу читай – розуму набирай» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем, скакалкою та за вибором дітей |
Поради батькам «Телебачення: друг чи ворог дитині?» |
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: РУХ У ПРИРОДІ |
||||||
14 |
21.04 |
Суспільно-корисна праця «Щоб здоров’я добре мати, слід про нього змалку дбати» |
Фізкультхвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем, обручем, скакалкою |
|
|
|
15 |
22.04 |
Клубна година «Які рухи свідчать про пробудження природи» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Вправи на зміцнення мускулатури спини, ніг. Рухливі ігри «Подоляночка», «Море хвилюється» |
Індивідуальна бесіда з учнями «Відповідальність за вчинення протиправних вчинків» |
|
|
16 |
23.04 |
Веселі старти. Розрахунок номерів по порядку. Біг зі зміною напрямку. ЗРВ на місці. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мишоловка», «Струмочок» |
|
|
|
17 |
24.04 |
Екскурсія. Гра-мандрівка довкіллям школи «Як сонце впливає на сезонні явища в природі» |
Сюжетно – рольова гра «У міському транспорті». Рухливі ігри за вибором дітей |
Робота з розвитку читацьких навичок |
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: РУХ В ЖИТТІ ЛЮДЕЙ |
||||||
18 |
27.04 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Гілочка мімози (із кульок паперових серветок) |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Подоляночка», «Вартові і розбійники» |
Індивідуальне консультування «Чи потрібно часто хвалити і заохочувати дитину» |
|
|
19 |
28.04 |
Суспільно-корисна праця «Живи, добро звершай, та нагород за це не вимагай» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі старти |
|
|
|
20 |
29.04 |
Клубна година «Що можуть та не можуть виконати машини та люди» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про лікарські рослини рідного краю. Рухливі ігри «Карасі та щуки», «День і ніч» |
|
|
|
21 |
30.04 |
Веселі старти «Хто здоровий, той сміється, все в житті йому дається». Ігри з м’ячем «Вибивний», «Хто швидше?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Вивчення нового комплексу загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри «Подоляночка», «Мишоловка» |
Робота з розвитку зв’язного мовлення |
|
|
ТРАВЕНЬ |
||||||
ТЕМА МІСЯЦЯ: ВСЕ ПОВ’ЯЗАНО З УСІМ |
||||||
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми
|
Примітки |
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ЖИТТЯ – НАЙВИЩА ЦІННІСТЬ КОЖНОЇ ЛЮДИНИ |
||||||
1 |
04.05 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Проліски (аплікація з паперових кружечків) |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та погоді травня. Рухливі ігри «Колесо», «Струмочок» |
|
|
|
2 |
05.05 |
Суспільно-корисна праця. Робота у куточку живої природи |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про безпеку під час рухливих ігор та про отруйні рослини. Ігри за вибором дітей |
Діалог-бесіда «Естетичне виховання в сім’ї та з чого воно складається?» |
|
|
3 |
06.05 |
Клубна година «Як дбати про власне здоров’я» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Вивчення нового комплексу загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри «Подоляночка», «Мишоловка» |
Робота з розвитку зв’язного мовлення |
|
|
4 |
07.05 |
Веселі старти. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Кролики» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей |
Робота з розвитку обчислювальних навичок |
|
|
5 |
08.05 |
Екскурсія-спостереження за природою, складання розповідей |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Місяці», «Лови – не лови» |
|
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРИРОДИ |
||||||
6 |
12.05 |
Суспільно-корисна праця. Вчимося доглядати за домашніми тваринами. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Горішки», «Вартові та розбійники» |
Відверта розмова «Засоби і методи педагогічного впливу на дитину в родині» |
|
|
7 |
13.05 |
Клубна година до дня матері «Збережемо ми природу – України гарну вроду» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ для зміцнення мускулатури спини та ніг. Рухливі ігри за вибором дітей |
|
|
|
8 |
14.05 |
Веселі старти «Хто здоровий, той сміється, все в житті йому дається». Ігри з м’ячем «Вибивний», «Хто швидше?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні ігри дітей за власним вибором |
«Твій зовнішній вигляд» – рейд-перевірка |
|
|
9 |
15.05 |
Екскурсія «Бережіть свій край – і зробіть із нього рай.» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Струмочок», «Лови – не лови» |
|
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: ВЗАЄМОВПЛИВ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ |
||||||
10 |
18.05 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Виготовлення кульбаби з паперопластики. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей |
Робота з розвитку читацьких навичок |
|
|
11 |
19.05 |
Суспільно-корисна праця. Прибирання пришкільної території. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі естафети з м’ячем, скакалкою, обручем |
Поради батькам «Як привчити дітей до самообслуговування, формувати трудові навички та любов до праці?» |
|
|
12 |
20.05 |
Клубна година «Людина – господар природи» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Карасі та щуки», «Подоляночка», «Квачі маршем» |
|
|
|
13 |
21.05 |
Веселі старти. Спортивні змагання «Хлопчики проти дівчат». Рухливі ігри «Гравець у колі», «Вершники - спортсмени» |
Цільова пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям : спостереження за змінами у природі та погоді у кінці весни. |
Індивідуальна бесіда з учнями «Правила спілкування з людьми: як ти, так і до тебе» |
|
|
14 |
22.05 |
Екскурсія в природу «На екскурсію рушаємо – рідний край вивчаємо». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Трудовий десант на шкільному подвір’ї |
|
|
|
ТЕМА ТИЖНЯ: Я БУДУЮ СВОЄ МАЙБУТНЄ |
||||||
15 |
25.05 |
Гурткова робота «Маленькі майстри». Кораблик з паперу |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «У квача», «Чарівне коло», «Мисливці і качки» |
|
|
|
16 |
26.05 |
Суспільно-корисна праця. Вчимося доглядати за особистими речами. «Давайте заглянемо у ранець, дітвора, бо портфель, усім відомо, це ж обличчя школяра» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про техніку безпеки під час рухливих ігор та про отруйні рослини |
День консультацій для батьків та відповідей на їх питання |
|
|
17 |
27.05 |
Клубна година «Як я можу вплинути на своє майбутнє» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі старти, естафети з м’ячем, кеглями, скакалкою, обручем |
Робота з розвитку зв’язного мовлення |
|
|
18 |
28.05 |
Веселі старти. Різновиди ходьби. Техніка бігу. ЗРВ на місці. Рухливі ігри «Веселі жабенята», «Дідусь та зайчата» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Третій зайвий», «Білі ведмеді», «Струмочок». |
Підведення підсумків співпраці за рік. Подяка членам родин за участь в організації виховного процесу у ГПД |
|
|
19 |
29.05 |
Свято останнього дзвоника. Урочиста лінійка |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда з техніки безпеки на літніх канікулах. Рухливі ігри за інтересами дітей «Веселимось, граємо, літечко вітаємо!» |
Розмова на тему: «Як правильно організувати дозвілля своєї дитини?» |
|
|