ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор І.В.Слободюк
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
на час карантину (18.05 – 22.05.2020 р.)
вчителя початкових класів ОЗ «Малошпаківський ліцей»
Мазурук Оксани Миколаївни
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
Понеділок 18.05.2020 р. |
Перечитування нових листів-роз’яснень щодо проведення дистанційного навчання, заповнення журналів, виставлення оцінок тощо (http://osvita.ua/school/73281/). Коригування календарно-тематичного планування. Робота в онлайн-сервісі з цифровими технологіями щодо пошуку та створення відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроку літературного читання, математики та української мови. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs) Співпраця з вчителем англійської мови через телефонний зв’язок, складання завдань на тиждень для другокласників, передача їх учням. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Перегляд онлайн-вебінарів «Формування комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами» (https://naurok.com.ua/webinar/formuvannya-komunikativnih-navichok-u-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami); «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання» (https://vseosvita.ua/webinar/lepbuk-ak-instrument-realizacii-prakticnogo-ta-tvorcogo-navcanna-194.html). Ознайомлення з новинками на шпальтах сайту «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046) |
|
Вівторок 19.05.2020 р. |
Ознайомлення з новою інформацією інституту освіти (http://roippo.org.ua/news/11773/). Робота над створенням та пошуком відеофрагменту пояснення вчителем матеріалу уроків математики, фізкультури та української мови. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs) Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Бесіда з вчителем інформатики, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок. Перегляд онлайн-вебінару «Як інтегрувати курс «Мистецтво» не на словах, а на дії» (https://vseosvita.ua/webinar/ak-integruvati-kurs-mistectvo-ne-na-slovah-a-na-dii-198.html). Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новими розробками на сайті «На урок» (https://naurok.com.ua/profile/16985) |
|
Середа 20.05.2020 р. |
Перечитування нових статей на сайті МОН (http://osvita.ua/school/72004/). Робота над пошуком і створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, математики та української мови. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Бесіда з вчителем природознавства та Я у світі, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок. Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Перегляд онлайн-вебінарів «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року» (https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-uzagalnennya-znan-ta-pidbiti-pidsumki-navchalnogo-roku); «Особливості організації фізичного розвитку дошкільника» (https://vseosvita.ua/webinar/osoblivosti-organizacii-fizicnogo-rozvitku-doskilnika-195.html). Ознайомлення з новими розробками на сайті «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046) |
|
Четвер 21.05.2020 р. |
Проходження інтерактивних вебінарів для освітян Рівненщини. Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, музики і трудового навчання. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Написанння нових матеріалів, поповнення особистого блогу сайту «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046) Перегляд онлайн-вебінарів «Експеримент у дистанційному навчанні та онлайн-ресурси для проведення лабораторних робіт» (https://naurok.com.ua/webinar/eksperiment-u-distanciynomu-navchanni-ta-onlayn-resursi-dlya-provedennya-laboratornih-robit-iz-fiziki); «Навчальний проєкт. Особливості проєктів» (https://vseosvita.ua/webinar/navcalnij-proekt-osoblivosti-proektiv-z-himii-196.html). Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення професійного рівня. Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новинками на сайті «На урок» (https://naurok.com.ua/profile/16985) |
|
П’ятниця 22.05.2020 р. |
Ознайомлення з новими онлайн-ресурсами для роботи вчителя. Робота над створенням та пошуком відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, образотворчого та основ здоров’я. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Поповнення відеоматеріалами шкільної групи (https://www.facebook.com/profile.php?id=353174475121949&ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX) Перегляд онлайн-вебінарів «Професійний розвиток шкільного психолога через прикладні ігри» (https://vseosvita.ua/webinar/profesijnij-rozvitok-skilnogo-psihologa-cerez-prikladni-igri-197.html); «Використання методів ейдетики під час вивчення формул» (https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-metodiv-eydetiki-pid-chas-vivchennya-trigonometrichnih-formul). Складання плану роботи на період карантину з 24.05 по 29.05.2020 р. |
|