План заходів
під час роботи в дистанційному режимі
вчителя 3-Б класу
Росецької Тетяни Михайлівни
з 12.05.20 по 29 .05.20р.
12.05.2020 |
1. Підбрати та підгототувати матеріали для дистанційного навчання учнів. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з Читання (Світ гумору у творах сучасників. Грицько Бойко. Гуморески.), - української мови (Комбінована контрольна робота: диктант з текстовими завданнями, не пов’язаними з текстом диктанту.) , -основ здоров’я (Творчі здібності людини. Розвиток уяви).
3. Розучити ранкову фізкультхвилинку. 4. Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань з читання, української мови, основ здоров’я. 5.Загрузити відеопояснення та презентації в групу учнів та в групу батьків через Вайбер для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. 5.Переглянути роботи учнів через Вайбер ( діти пересилають свої роботи)6.Переглянути вебінар «Створення інтерактивних робочих аркушів на платформі Wizer.me та Classkick» на освітній платформі «Всеосвіта» . |
4 год. |
13.05.2020 |
1. Продовжити виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з –читання (Підсумковий урок за розділом « Світ гумористичних творів».) , -математики (Додавання і віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. № 68-77 с.168-169 ), --української мови (Урок розвитку мовлення. Твір-розповідь «Ранок» ), -Я у світі(Україна на карті світу. с. 142-145) 3.Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань з читання , математики , української мови , Я у світі для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. 4. Загрузити відеопояснення та відеоролики в групи учнів батьків через Вайбер. 3.Переглянути роботи учнів через Вайбер( діти пересилають свої роботи). Надати індивідуальні консультації.7. Продовжити проходження курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» . на освітній платформі «Prometheus» . |
4 год. |
14.05.2020 |
1. Підібрати та підготувати матеріали для дистанційного навчання учнів класу. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з - читання (Позакласне читання. Сонячні вітрила. с.112-116) -математики (Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. № 78-86 с. 169-170),
- трудового навчання (Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми. Паперовий літак-винищувач)
3.Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань з читання , математики , природознавства, трудового навчання для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. 4. Загрузити відеопояснення та презентації в групи учнів та батьків через Вайбер. 5.Переглянути та перевірила роботи учнів через Вайбер( діти пересилають свої роботи)6. Продовжити проходження курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» . на освітній платформі «Prometheus» . |
4 год. |
15.05.2020 |
1. Продовжити опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня викладання навчального матеріалу в початкових класах 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з - читання(Василь Сухомлинський «Які ж ви щасливі!», «Я ж на роботу йду» с.63-65 Квітка сонця), -математики (Контрольна робота), -образотворчого мистецтва (Передавання настрою за допомогою кольору та декору.) , - фізкультури. 3. Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань з читання , математики, образотворчого мистецтва, фізкультури для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. Загрузити відеопояснення та відеоролики в групи учнів та батьків через Вайбер. 4.Переглянути та оцінити роботи учнів через Вайбер(діти пересилають свої роботи)5. Переглянути вебінар «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ (робочі кейси)» на освітній платформі «Всеосвіта»6. Продовжити проходження курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» . на освітній платформі «Prometheus» . |
5 год. |
18.05.2020 |
1. Підібрати та підготувати матеріали для дистанційного навчання. Провести онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з з -математики (Аналіз контрольної роботи .Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння. Складені задачі. № 87-96 ) -української мови ( Повторення вивченого про будову слова.), -природознавства ( Контрольна робота ).
3.Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань з математики, української мови, природознавства для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. Загрузити відеопояснення та презентації в групу учнів в групу батьків через Вайбер. 4. Провести урок фізкультури з опорою на відеоролик5.Переглянути роботи учнів через Вайбер ( діти пересилають свої роботи). Надати індивідуальні консультації.6. Зареєструватись на курси при ХОІППО. Розпочати заняття. |
4 год. |
19.05.2020 |
1. Підбрати та підготувати матеріали для дистанційного навчання учнів. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з читання(Василь Сухомлинський «Біда заставляє вчитись», «Перший день» с.66-67 Квітка сонця ), -української мови(Повторення вивченого про частини мови. Іменник. ), -основ здоров’я(Практична робота. Вправи на тренування зорової та слухової пам’яті та концентрації уваги).
3. Розучити ранкову фізкультхвилинку. 4. Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань з читання, української мови, основ здоров’я. 5.Загрузити відеопояснення та презентації в групу учнів та в групу батьків через Вайбер для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. 6.Переглянути роботи учнів через Вайбер ( діти пересилають свої роботи)7. Курси при ХІППО. |
4 год. |
20.05.2020 |
1. Продовжити виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з з -читання(Василь Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово», « Народження егоїста» с.68-70 Квітка сонця) , -математики ( Множення і ділення трицифрових чисел. Задачі на кратне порівняння двох добутків. № 97-105 ), -української мови(Повторення вивченого про частини мови. Прикметник. ) , -Я у світі( Україна на карті світу. с.142-147) 3.Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. 4. Загрузити відеопояснення та відеоролики в групи учнів батьків через Вайбер. 5.Переглянути роботи учнів через Вайбер( діти пересилають свої роботи). Надати індивідуальні консультації.6. Переглянути вебінар «Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу. Онлайн-формат » на освітній платформі «Всеосвіта» .7. Курси при ХОІППО. |
4 год. |
21.05.2020 |
1. Підібрати та підготувати матеріали для дистанційного навчання учнів класу. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з з читання (Василь Сухомлинський « Завірюха», « Юркова квітка » с.72-75 Квітка сонця) Математики ( Вивчені випадки позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел. № 106-115),
3.Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. 4. Загрузити відеопояснення та презентації в групи учнів та батьків через Вайбер. 5.Переглянути та перевірила роботи учнів через Вайбер( діти пересилають свої роботи)6. Курси при ХОІППО. |
4 год. |
22.05.2020 |
1. Продовжити опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня викладання навчального матеріалу в початкових класах 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з - читання(Василь Сухомлинський «Чи винен м’яч », «Це ж сонце! » с.76-77 Квітка сонця ), -математики (Ділення з остачею. Властивість остачі. № 116-126), -образотворчого мистецтва(Композиція тематичного сюжету. На арені цирку.) , - фізкультури(руханка.) 3. Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань з читання , математики, образотворчого мистецтва, фізкультури для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. Загрузити відеопояснення та відеоролики в групи учнів та батьків через Вайбер. 4.Переглянути та оцінила роботи учнів через Вайбер(діти пересилають свої роботи)5. Переглянути вебінар «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу» . на освітній платформі «Всеосвіта»6. Курси при ХОІППО. Здача заліків. |
5 год. |
25.05.2020 |
1. Підібрати та підготувати матеріали для дистанційного навчання. Провести онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з з -математики ( Прийоми раціональних обчислень. Цікаві задачі. №127-136 ) -української мови (Повторення вивченого про частини мови. Дієслово. ), -природознавства ( Як досліджувати природу влітку. ).
3.Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань з математики, української мови, природознавства для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. Загрузити відеопояснення та презентації в групу учнів в групу батьків через Вайбер. 4. Провести урок фізкультури з опорою на відеоролик5.Переглянути роботи учнів через Вайбер ( діти пересилають свої роботи). Надати індивідуальні консультації.6. Переглянути вебінар «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв'язку» на освітній платформі «Всеосвіта». |
4 год. |
26.05.2020 |
1. Підбрати та підготувати матеріали для дистанційного навчання учнів. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з читання(Василь Сухомлинський «Говорити без дозволу не можна», «Солом’яні брилі» с.78-82 Квітка сонця ), -української мови(Повторення вивченого про частини мови. ), -основ здоров’я( Виконання проекту: «Здоровим бути модно!» ).
3. Розучити ранкову фізкультхвилинку. 4. Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань з -читання, -української мови, -основ здоров’я. 5.Загрузити відеопояснення та презентації в групу учнів та в групу батьків через Вайбер для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. 6.Переглянути роботи учнів через Вайбер ( діти пересилають свої роботи)7. Виставити оцінки за 2 семестр.8. Продовжити проходження курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» . на освітній платформі «Prometheus» . |
4 год. |
27.05.2020 |
1. Продовжити виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з з -читання(Василь Сухомлинський « Святковий обід», «Скляний чоловічок» с.83-84 Квітка сонця. Квітка сонця) , -математики (Повторення і закріплення вивченого матеріалу. № 137-153), -української мови(Повторення вивченого про частини мови. Підсумок за рік.) , -Я у світі(Ми всі різні. Що не край, то звичай. Народні свята с.147-158 ) 3.Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. 4. Загрузити відеопояснення та відеоролики в групи учнів батьків через Вайбер. 5.Переглянути роботи учнів через Вайбер( діти пересилають свої роботи). Надати індивідуальні консультації.6. Виставити оцінки за рік. |
4 год. |
28.05.2020 |
1. Підібрати та підготувати матеріали для дистанційного навчання учнів класу. 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з з читання (Урок позакласного читання. «Здрастуй, літечко!» Математики (Повторення вивченого матеріалу. №153-159),
3.Записати відеоролики із розбором та поясненням завдань для учнів, які не змогли відвідати міні-уроки в ZOOM. 4. Загрузити відеопояснення та презентації в групи учнів та батьків через Вайбер. 5. Займатись оформленням документації.6. Продовжити проходження курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» . на освітній платформі «Prometheus» .
|
4 год. |
29.05.2020 |
1. Продовжити опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня викладання навчального матеріалу в початкових класах 2. Провести міні-уроки на платформі ZOOM для учнів з - читання(Підсумковий урок за рік. ), -математики (Підсумковий урок за рік.),
- фізкультури( руханка). 3. Провести останній урок в 3 класі для учнів.
4. Переглянути вебінар «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії» . на освітній платформі «Всеосвіта»5. Займатись оформленням документації.
|
5 год. |