Індивідуальний план реабілітації дитини з тугоухістю.

Про матеріал
Індивідуальний план реабілітації дитини з тугоухістю. Розроблено вчителем - логопедом.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план реабілітації дитини з тугоухістю.

з  9.01.2023 по 27.01.2023

 

Дата

Фактично проведено

Зміст

корекційно-розвиткових занять

Вправи

 

 

SMART-ціль (МЕТА):Під час занять Микита  буде складати самостійно пазли , називаючи викладені предмети.

1

 

 

Лексика. Зима.

Розвиток слухового сприймання:

1.1. Мовлення

1.2. Немовленнєві звучання

2.Формування вимови

2.1. Мовленнєве дихання

2.2. Голос

2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах  та реченнях. Постановка звука «Р».

3.Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації, мобільності, тощо.

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною).

 Самостійне викладання пазлів .

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,Барабан».

2

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

3

 

 

Лексика. Зима.

 

Розвиток слухового сприймання:

1.1. Мовлення

1.2. Немовленнєві звучання

2.Формування вимови

2.1. Мовленнєве дихання

2.2. Голос

2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах  та реченнях. Постановка звука «Р».

3.Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації, мобільності, тощо.

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною).

 Самостійне викладання пазлів .

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан.

4

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

5

 

 

Лексика. Зима.

 

Розвиток слухового сприймання:

1.1. Мовлення

1.2. Немовленнєві звучання

2.Формування вимови

2.1. Мовленнєве дихання

2.2. Голос

2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах  та реченнях. Постановка звука «Р».

3.Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації, мобільності, тощо.

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною).

 Самостійне викладання пазлів .

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан.

6

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

7

29.03.21

 

Лексика.Зима.

 

Розвиток слухового сприймання:

1.1. Мовлення

1.2. Немовленнєві звучання

2.Формування вимови

2.1. Мовленнєве дихання

2.2. Голос

2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах  та реченнях. Постановка звука «Р».

3.Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації, мобільності, тощо.

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною).

 Самостійне викладання пазлів .

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан.

8

30.03.21

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

9

01.04.21

 

Лексика. Зима.

 

Розвиток слухового сприймання:

1.1. Мовлення

1.2. Немовленнєві звучання

2.Формування вимови

2.1. Мовленнєве дихання

2.2. Голос

2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах  та реченнях. Постановка звука «Р».

3.Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації, мобільності, тощо.

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною).

 Самостійне викладання пазлів .

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

10

05.04.21

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

11

06.04.21

 

Лексика. Зима.

 

Розвиток слухового сприймання:

1.1. Мовлення

1.2. Немовленнєві звучання

2.Формування вимови

2.1. Мовленнєве дихання

2.2. Голос

2.3. Звуки та їх поєднання у словах, фразах  та реченнях. Постановка звука «Р».

3.Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, координації, мобільності, тощо.

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною).

 Самостійне викладання пазлів .

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

12

08.04.21

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

 

Вчитель-логопед                                                                Н.М.Мовчан

 

 

 

ВИСНОВКИ  - ФФНМ, ЗНМ.

РЕКОМЕНДАЦІЇ :

  1. Спілкуйтесь з дитиною якомога більше, коментуйте свої дії, детально розповідайте про предмети, які оточують дитину.
  2. Збагачуйте словниковий запас дитини новими словами, пояснюючи їх.
  3. Якщо дитина помиляється, виправляйте її, але ні в якому разі не карайте і не підганяйте.
  4. Розмовляйте з дитиною повільно, грамотно і чітко, ні в якому разі не «сюсюкайте».
  5. Спонукайте дитину до мовлення, ставлячи їй запитання, поступово ускладнюйте їх.
  6. Коли дитина говорить, виправляйте її мовленнєві помилки тільки після того, як вона закінчить фразу.
  7. Багато читайте дитині, вчить її переказувати, разом вчить вірші, складайте цікаві історії за картинками.
  8. Процес розвитку мовлення стимулює дрібна моторика рук.
  9. Виконуйте вправи для пальчиків, малюйте олівцями і крейдою (не фломастерами), грайте в мозаїку.
  10. Не забувайте хвалити дитину після кожного успіху.
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 січня 2023
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку