Індивідуальний план реабілітації дитини з синдромом Дауна
з 9.01.2023 по 27.01.2023
№ |
Дата |
Фактично проведено |
Зміст корекційно-розвиткових занять |
Вправи |
|
||||
SMART-ціль (МЕТА): Під час занять Микола буде читати слова із чотирьох фонем , записуючи їх у зошит. |
||||
1 |
|
|
Лексика Зима. Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови. Розвиток слухового і зорового сприймання. Розвиток мовленнєвого слуху. Читання слів з трьох фонем та списування в зошит. Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання. Вчити складати речення за картинкою. Постановка звука «Р». |
Читання та списування чотирьох фонемних слів.(Таблиця №1) Дихальна вправа «Кульки» Артикуляційні вправи: «Паркан»,«Лопатка», «Солодке варення», «Чистимо зубки», «Конячка»,«Барабан |
2 |
|
|
Зондовий масаж :
|
толкачіки. |
3 |
|
|
Лексика Зима. Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови. Розвиток слухового і зорового сприймання. Розвиток мовленнєвого слуху. Читання слів з трьох фонем та списування в зошит. Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання. Вчити складати речення за картинкою. Постановка звука «Р». |
Читання та списування фонемних чотирьох слів.(Таблиця №2) Дихальна вправа «Кульки» Артикуляційні вправи: «Паркан»,«Лопатка», «Солодке варення», «Чистимо зубки», «Конячка»,«Барабан |
4 |
|
|
Зондовий масаж :
|
толкачіки. |
5 |
|
|
Лексика Зима. Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови. Розвиток слухового і зорового сприймання. Розвиток мовленнєвого слуху. Читання слів з трьох фонем та списування в зошит. Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання. Вчити складати речення за картинкою. Постановка звука «Р». |
Читання та списування чотирьох фонемних слів.(Таблиця №3) Дихальна вправа «Кульки» Артикуляційні вправи: «Паркан»,«Лопатка», «Солодке варення», «Чистимо зубки», «Конячка»,«Барабан |
6 |
|
|
Зондовий масаж :
|
толкачіки. |
7 |
|
|
Лексика Зима. Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови. Розвиток слухового і зорового сприймання. Розвиток мовленнєвого слуху. Читання слів з трьох фонем та списування в зошит. Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання. Вчити складати речення за картинкою. Постановка звука «Р». |
Читання та списування чотирьох фонемних слів.(Таблиця №4) Дихальна вправа «Кульки» Артикуляційні вправи: «Паркан»,«Лопатка», «Солодке варення», «Чистимо зубки», «Конячка»,«Барабан |
8 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
9 |
|
|
Лексика Зима. Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови. Розвиток слухового і зорового сприймання. Розвиток мовленнєвого слуху. Читання слів з трьох фонем та списування в зошит. Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання. Вчити складати речення за картинкою. Постановка звука «Р». |
Читання та списування чотирьох .фонемних слів.( Таблиця 5) Дихальна вправа «Кульки» Артикуляційні вправи: «Паркан»,«Лопатка», «Солодке варення», «Чистимо зубки», «Конячка»,«Барабан |
10 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
11 |
|
|
Лексика Зима. Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови. Розвиток слухового і зорового сприймання. Розвиток мовленнєвого слуху. Читання слів з трьох фонем та списування в зошит. Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання. Вчити складати речення за картинкою. Постановка звука «Р». |
Читання та списування чотирьох фонемних слів.(Таблиця №6) Дихальна вправа «Кульки» Артикуляційні вправи: «Паркан»,«Лопатка», «Солодке варення», «Чистимо зубки», «Конячка»,«Барабан |
12 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
Вчитель-логопед Н.М.Мовчан
ВИСНОВКИ - ЗНМ
РЕКОМЕНДАЦІЇ :
2.Збагачуйте словниковий запас дитини новими словами, пояснюючи їх.
3.Якщо дитина помиляється, виправляйте її, але ні в якому разі не карайте і не підганяйте.