Індивідуальний план реабілітації дитини з синдромом Дауна

Про матеріал
Індивідуальний план реабілітації дитини з синдромом Дауна. Розроблено вчителем - логопедом.
Перегляд файлу

Індивідуальний план реабілітації дитини з синдромом Дауна

 

 з  9.01.2023 по 27.01.2023

Дата

Фактично проведено

Зміст

корекційно-розвиткових занять

Вправи

 

SMART-ціль (МЕТА): Під час занять Микола буде читати слова із чотирьох фонем , записуючи їх у зошит.

1

 

 

Лексика Зима.

Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови.

Розвиток слухового і зорового сприймання.

Розвиток мовленнєвого слуху.

Читання  слів з трьох фонем та списування в зошит.

Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання.

Вчити складати речення за картинкою.

 Постановка звука «Р».

Читання та списування чотирьох фонемних слів.(Таблиця №1)

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

2

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;

толкачіки.

3

 

 

Лексика Зима.

Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови.

Розвиток слухового і зорового сприймання.

Розвиток мовленнєвого слуху.

Читання  слів з трьох фонем та списування в зошит.

Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання.

Вчити складати речення за картинкою.

 Постановка звука «Р».

 Читання та списування фонемних чотирьох слів.(Таблиця №2)

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

4

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;

толкачіки.

5

 

 

Лексика Зима.

Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови.

Розвиток слухового і зорового сприймання.

Розвиток мовленнєвого слуху.

Читання  слів з трьох фонем та списування в зошит.

Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання.

Вчити складати речення за картинкою.

 Постановка звука «Р».

Читання та списування  чотирьох фонемних слів.(Таблиця №3)

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

6

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;

толкачіки.

7

 

 

Лексика Зима.

Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови.

Розвиток слухового і зорового сприймання.

Розвиток мовленнєвого слуху.

Читання  слів з трьох фонем та списування в зошит.

Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання.

Вчити складати речення за картинкою.

 Постановка звука «Р».

Читання та списування чотирьох фонемних слів.(Таблиця №4)

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

8

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

9

 

 

Лексика Зима.

Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови.

Розвиток слухового і зорового сприймання.

Розвиток мовленнєвого слуху.

Читання  слів з трьох фонем та списування в зошит.

Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання.

Вчити складати речення за картинкою.

 Постановка звука «Р».

Читання та списування  чотирьох .фонемних слів.( Таблиця 5)

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

10

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

11

 

 

Лексика Зима.

Розвиток фонематичного сприймання, правильної й чіткої звуковимови.

Розвиток слухового і зорового сприймання.

Розвиток мовленнєвого слуху.

Читання  слів з трьох фонем та списування в зошит.

Розвивати артикуляційну моторику та мовленнєве дихання.

Вчити складати речення за картинкою.

 Постановка звука «Р».

 Читання та списування чотирьох  фонемних слів.(Таблиця №6)

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,«Барабан

12

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

 

Вчитель-логопед                                                                Н.М.Мовчан

 

 

ВИСНОВКИ  - ЗНМ

РЕКОМЕНДАЦІЇ :

  1. Спілкуйтесь з дитиною якомога більше, коментуйте свої дії, детально розповідайте про предмети, які оточують дитину.

2.Збагачуйте словниковий запас дитини новими словами, пояснюючи їх.

3.Якщо дитина помиляється, виправляйте її, але ні в якому разі не карайте і не підганяйте.

  1. Розмовляйте з дитиною повільно, грамотно і чітко, ні в якому разі не «сюсюкайте».
  2. Спонукайте дитину до мовлення, ставлячи їй запитання, поступово ускладнюйте їх.
  3. Коли дитина говорить, виправляйте її мовленнєві помилки тільки після того, як вона закінчить фразу.
  4. Багато читайте дитині, вчить її переказувати, разом вчить вірші, складайте цікаві історії за картинками.
  5. Процес розвитку мовлення стимулює дрібна моторика рук.
  6. Виконуйте вправи для пальчиків, малюйте олівцями і крейдою (не фломастерами), грайте в мозаїку.
  7. Не забувайте хвалити дитину після кожного успіху.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
19 січня 2023
Переглядів
1006
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку