Індивідуальний план роботи на період карантину керівника гуртка інформатики

Про матеріал
Індивідуальний план роботи на період призупинення освітнього процесу керівника гуртка інформатики з 27.04 по 08.05.
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

_________

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний план роботи на період призупинення освітнього процесу ________________________________________________________

керівника гуртка

_____________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З 27.04.2020 р. по 08.05.2020 р.

з/п

День тижня, дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Час виконання

1.  

Понеділок,

27.04.20

1.     Реєстрація та отримання банера учасника у міжнародному проекті «E-Learning in AfterSchool: International project»:

https://www.facebook.com/events/10718028565 22923/

2.     Самоосвіта, перегляд відео «Розмітка гіпертексту засобами HTML»:

https://www.youtube.com/watch?v=GqSB0dJXFp 0&fbclid=IwAR0OvZgqsTey9GCvGgCB6dcKt36 xGzsP66hIrFnmx5_ea_sXiXHogJVURlM 3. Розробка матеріалів та наповнення каналу Youtube для дистанційного навчання.

4.     Ознайомлення та опрацювання інформації: «Как проходят уроки информатики в разных странах мира: 5 основных выводов»  https://habr.com/ru/post/314372/?fbclid=IwAR3M JeMKEhd48EAbNn9kGslued57z2g_cUGXH26iv78vS8GrpB4f-nVpbE

5.     Надання консультацій батькам/дітям у телефонному режимі та у Viber-групі, створення та розміщення завдань та

навчальних матеріалів на платформі Classroom, перевірка виконаних завдань:

9.00- 17.00

 

6.  

Вівторок,

28.04.20

1. Наповнення інформацією сайту керівника гуртка: https://sites.google.com/view/gyrtok. 2. Перегляд непереглянутих відео на традиційній вчительській конференції EdCamp:

https://www.youtube.com/watch?v=lh3JywZkk_A &list=PLF8MwlgxLRAY3ubVxrH5y_yzccQfEG mGV

3.     Консультації  батькам та дітям в телефонному режимі.

4.     Збір та обробка дидактичних матеріалів для створення методичної розробки на тему «Збірник розвиваючих завдань. Весняна тематика» для занять на гуртку «Студія розвитку».

5.     Продовження перегляду освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» на онлайн платформі з цифрової грамотності: https://osvita.diia.gov.ua/.

9.00-17.00

 

3.  

Середа, 29.04.20

1.     Ознайомлення з інструментами таймменеджменту «Жаби, сир, ковбаса та помідори: 4 лайфхаки тайм-менеджменту для дітей на карантині»: https://osvitoria.media/experience/zhaby-syrkovbasa-ta-pomidory-4-lajfhaky-tajmmenedzhmentu-dlya-ditej-nakarantyni/?fbclid=IwAR2QEBcw4jUsudpzbMzusQMYhjy0d1mKj8vwkesXzUnsuNug4O_ 4cXCabo

2.     Розробка ілюстративних покрокових інструкцій виконання практичних робіт в MS PowerPoint на дистанційному навчанні.

3.     Підготовка та розміщення на платформі Classroom навчальних матеріалів, завдань та вправ для гуртківців.

9.00-17.00

 

 

4.  

Четвер, 30.04.20

1.     Ознайомлення з глобальною освітньою онлайн-платформою Learning Passport, яка запрацює в Україні у травні:

https://mon.gov.ua/ua/news/ukrayina-staneodniyeyu-z-pershih-troh-krayin-de-zapracyuyeosvitnya-onlajn-platforma-learning-

passport?fbclid=IwAR29LJ9qotNnz7pGZ0_lL6rd ojPkC0NeAw32FyAEH8yDYntSpufxZ_sQaqM

2.     Підготовка, розробка та оформлення навчального матеріалу. 

3.     Наповнення навчальними матеріалами віртуальної дошки Padlet для дистанційного навчання. 

4.     Консультації гуртківцям, які потребують індивідуальної допомоги під час дистанційного навчання.

9.00-17.00

5.  

П’ятниця,

01.04.20

1.     Перегляд непереглянутих відео на традиційній вчительській конференції EdCamp:

https://www.youtube.com/watch?v=lh3JywZkk_A &list=PLF8MwlgxLRAY3ubVxrH5y_yzccQfEG mGV.

2.     Підготовка інтерактивних вправ на сайті https://learningapps.org/ для подальшої  дистанційної роботи.

3.     Збір та обробка навчального матеріалу для дистанційного навчання.

4.     Опрацювання виконаних практичних завдань, інтерактивних вправ та тестів гуртківцями.

9.00-17.00

6.  

Понеділок,

04.05.20

1. Розміщення матеріалів учасника у міжнародному проекті «E-Learning in AfterSchool: International project»:

https://www.facebook.com/events/10718028565 22923/

9.00-17.00

 

 

 

2.     Самоосвіта, поповнення власних знань та навичок: 

      моніторинг безкоштовних ресурсів на карантин для учнів початкової школи для використання на гуртку «Студія розвитку»: https://osvitoria.media/experience/de-znajtybezkoshtovni-videouroky-dlya-pochatkovoyishkoly/

      опрацювання матеріалів на блозі наукового відділу КВНЗ «ВАНО»:

https://voipoppdn.blogspot.com/2020/04/blogpost_47.html?fbclid=IwAR11nNLFpB2FbxA_ aAqgU7cUvvciDJ9hzoEKrsv2ipMjGMsUWB kgem1EAnM

3.     Надання консультацій гуртківцям у телефонному режимі та у Viber-групі «Курс Користувач Пк Онлайн».

 

7.  

Вівторок,

05.05.20

1.     Наповнення розробленими навчальними матеріалами сайту керівника гуртка: https://sites.google.com/view/gyrto.

2.     Розробка та розміщення завдань/вправ, навчальних матеріалів на платформі Classroom.

3.     Моніторинг джерел для самоосвіти та навчання: https://studway.com.ua/5-platformonlayn-kursiv/.

4.     Розробка ілюстративних покрокових інструкцій виконання практичних робіт.

9.00-17.00

 

8.  

Середа, 06.05.20

1. Моніторинг фільмів для використання на заняттях інформатики:

https://www.youtube.com/watch?v=UcfPyo_AW

Hs&fbclid=IwAR2g_MAnqR6OkNK2vYUpuAI7

G7xfVMzIs4ux1QjD617azf47nV37cmyhc-0 2. Розроблення дизайну для методичної розробки на тему «Збірник розвиваючих завдань. Весняна тематика» для занять на гуртку «Студія розвитку».

3.     Підготовка інтерактивних вправ на сайті https://learningapps.org/ для подальшої  дистанційної роботи.

4.     Розміщення матеріалів та інтерактивних вправ на платформі Classroom.

9.00-17.00

9.  

Четвер, 07.05.20

1.     Перегляд освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» на онлайн платформі з цифрової грамотності: https://osvita.diia.gov.ua/

2.     Самоосвіта, перегляд освітнього відео «Padlet - лише електронна дошка?»: https://www.facebook.com/watch/live/?v=278702

403125413&ref=watch_permalink

9.00-17.00

 

 

 

3. Підготовка і розміщення матеріалів на платформі Classroom, надання роз’яснення гуртківцям щодо їх виконання.

 

10.  

П’ятниця,

08.05.20

1.     Опрацювання теми: «Дистанційне навчання як воно є. Поради психолога і методиста»: https://cbn.com.ua/2020/04/07/dystantsijnenavchannya-yak-vono-ye-porady-psyhologa-imetodysta/

2.     Завершення перегляду освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» на онлайн платформі з цифрової грамотності: https://osvita.diia.gov.ua/.

3.     Надання консультацій батькам/дітям у телефонному режимі та у Viber-групі, створення та розміщення завдань та

навчальних матеріалів на платформі Classroom, перевірка виконаних завдань: https://tinyurl.com/rf8vg9k https://classroom.google.com/w/NTQ4Mzc3OTky MzFa/t/all.

4.     Ознайомлення та опрацювання комплекту практичних завдань по створенню алгоритмів у середовищі Scratch з інтегрованим підходом: https://helpinformatik.com/?id=1642&fbclid=IwA

R3bpuNs_XMvD4V6V8hFYSr9OMV9vExkEuX

D_VKH03nYQrzOCxcpSxe0RCU

9.00-17.00

 

 

Керівник гуртка   ________                                                                                             

 

Погоджено: заст.директора 

з НВР                    ________                                                            

 

Ознайомлена

заввідділом          ________                                                                

pdf
Додав(-ла)
Katerina Katerina
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
1223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку