Індивідуальний план роботи педагога-організатора, вчителя музичного мистецтва Бут Євгенії Миколаївни

Про матеріал
Індивідуальний план роботи педагога-організатора,вчителя музичного мистецтва під час карантину з 16.03 по 24.04.2020 року
Перегляд файлу

План роботи педагога-організатора, вчителя музичного мистецтва

Бут Євгенії Миколаївни

під час карантину

  (16.03.2020 – 24.04.2020)

з/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

1

16.03

1. Перегляд відео-повідомлень Міністерства освіти і науки України.

 

2.  Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 

 

 

3. Робота з документацією. Складання індивідуального плану роботи педагога-організатора на період карантину.

 

4. Вивчення інструктивно-методичних рекомендацій .

5.Підготовка конспектів уроків.

 

6. Пошук в інтернет ресурсах інформації по захисту від Коронавірусу.

 

7. Розробка  і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину.

8.00 – 8.30

 

8.30-9.30

 

9.30-12.30

 

12.30-13.30

 

13:30-14:30

 

14:30 – 16.00

 

 

 

2

17.03

1. Робота з веб-ресурсами для організації дистанційного навчання у закладі освіти (ознайомлення).

 

2. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів».

 

3.Опрацювання фахової літератури.

 

4. Робота із документацією та дидактичним матеріалом.

 

5. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Екологічність  у конспекті дбайливого ставлення до здоров’я учасників освітнього процесу»

8.00-

9.00

9.00-11.00

11.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00

3

18.03

1. Підбір завдань для учнів 5-8 класів в умовах навчання дистанційної форми навчання з музичного мистецтва, розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину.

 

2.Оформлення матеріалів на персональному сайті педагога- організатора.

 

3. Заняття з  комп'ютерної грамотності

 

4. Оформлення сторінки педагога – організатора на платформі «Всеосвіта»

 

8.00-10.00

10.00-11.00

11.00-13.00

13.00-16.00

4

19.03

1. Робота в методичному обєднанні  (онлайн)

 

 

2. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.

 

 

3. Складання плану роботи у період весняних канікул.

 

4. Пошукова робота в мережі Інтернет (Сценарії для виховних заходів)

8.00-10.00

10.00-11.30

11.30-13.00

13.00-16.00

5

20.03

1.Самоосвіта. Поповнення портфоліо новими методичними матеріалами

 

2.Перегляд відео звернення заступника міністра освіти і науки України Мандзій Любомири Степанівни.

3.Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»

4. Проходження онлайн-курсів на платформі «ЕдЕра» - «Протидія торгівлі людьми в Україні» (Лекції)

8.00-9.00

9.00-11.00

11.00-13.00

 

13.00-16.00

6

23.03

1.Проходження онлайн-курсів на платформі «ЕдЕра» - «Бери й роби» (Лекції)

2. Проходження онлайн-курсів на платформі «ЕдЕра» - «Протидія торгівлі людьми в Україні» (тести)

3. Участь у вебінарі на сайті всеосвіта «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

8.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00

7

24.03

1. Корегування  плану роботи на квітень місяць, щомісячного плану роботи педагога –організатора. 

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 

3. Підбір музичного репертуару для вокалістів гуртку «Мелодія»

4. Робота з документацією учнівського самоврядування

 

5. Проходження онлайн-курсів на платформі «ЕдЕра» - «Бери й роби» (Тести)

8.00-9.00

 

9.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00

13.00-16.00

8

25.03

1.Оформлення сторінки педагога – організатора на платформі «Всеосвіта».

2. Підбір відеоматеріалів до загальношкільних заходів.

 

3. Підбір музичного репертуару для вокалістів гуртку «Мелодія»

4.Пошукова робота в мережі Інтернет (Сценарії для виховних заходів) Підбір матеріалів до загальношкільних заходів - Свято Останнього дзвоника, випускний вечір для учнів 11 класу.

8.00-9.00

9.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00

 

9

26.03

1.Упорядкування папки виховних  заходів

 

2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет. Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу.

3. Перегляд онлайн – вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»: https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

4. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога - організатора

8.00-9.00

9.00-12.00

12.00-14.00

 

 

14.00-16.00

10

27.03

1. Розробки уроків, підбір методичного матеріалу для здобувачів освіти (презентації, відео до уроків).

2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Наурок».

3. Перегляд майстер- класів за реферальним посиланням «виготовлення великодніх писанок в різних техніках»

 

4. Робота зі шкільною документацією.

 

 

5. Підбір музичного репертуару для вокалістів гуртку «Мелодія»

8.00-11.00

 

11.00-13.00

13.00-14.00

14.00-

15.00

15.00-16.00

 

11

30.03

1. Підбір завдань для учнів 5-8 класів в умовах навчання дистанційної форми навчання з музичного мистецтва, розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину.

2.Робота з документацією учнівського самоврядування

3. Підготовка конспектів уроків музичного мистецтва  для учнів 7 класу.

 4.Перегляд онлайн - вебінару «Використання онлайн – тестів для організації ДН в умовах карантину»: Платформа https://vseosvita.ua/webinar

 

8.00-10.00

10.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00

12

31.03

1.Підготовка конспектів уроків, тестів  з предмету мистецтва для учнів 8 класу.

2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта»

3. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога – організатора.

4.Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

8.00-10.30

10.30-13.00

13.00-14.00

14.00-16.00

13

01.04

1.Підготовка конспектів уроків музичного мистецтва для учнів 6 класу.

2.Робота з документацією учнівського самоврядування

 

3.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта»

 

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

5. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів музичного мистецтва.

 

8.00-9.00

9.00-10.00

 

10.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00

 

14

02.04

1.Підготовка тестів з предмету мистецтва для учнів               8 класу.

2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта»

3.Підбір музичного репертуару для сольного та ансамблевого виконання на шкільних концертних заходах.

 

4.Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

 5.Добирання дидактичного матеріалу до уроків.

8.00-9.00

9.00-11.00

11.00-13.00

 

13.00-14.00

14.00-16.00

15

03.04

1.Поповнення власного блогу відео-матеріалами до уроків.

 

2. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів музичного мистецтва.

 

3. Підготовка конспектів – уроків. (Розробка тестів, ребусів, кросвордів)

 

4. Проходження онлайн-курсів на платформі Prometheus «Наука про освіту:що повинен знати лідер освітнього стартапа»

8.00-10.00

10.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00

16

06.04

1.Підбір завдань для учнів 5-8 класів в умовах навчання дистанційної форми навчання з музичного мистецтва, розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину.

2.Робота з документацією учнівського самоврядування

3.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «На урок».

4.Проходження онлайн-курсів на платформі Prometheus «Наука про освіту:що повинен знати лідер освітнього стартапа»

8.00-10.00

 

10.00-11.00

11.00-13.00

13.00-16.00

17

07.04

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта»

2. Підбір музичного репертуару для сольного та ансамблевого виконання на шкільних концертних заходах.

3.Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

4. Написання сценарію до загальношкільного свята, присв.Дню Перемоги.

 

5. Онлайн-консультації  із лідерами учнівського самоврядування.

8.00-9.00

9.00-12.00

12.00-13.00

13.00-14.30

14.30-16.00

18

08.04

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «На урок»

2. Робота із шкільною документацією.

3. Підбір музичного репертуару для сольного та ансамблевого виконання на шкільних концертних заходах.

4. Добирання дидактичного матеріалу до уроків.

 

5. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів музичного мистецтва.

8.00-10.00

10.00-11.00

11.00-13.00

13.00-14.00

14.00-16.00

19

09.04

1. Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

2. Перегляд відео- уроків, пошук відповідних матеріалів з курсу «Мистецтво».

 

3.Упорядкування папки самоосвіти.

 

4.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта»

8.00-9.00

9.00-12.00

12.00-13.00

13.00-16.00

20

10.04

1.Проходження онлайн-курсів на платформі Prometheus «Короновірусна інфекція: факти проти паніки»

 

2.Проходження онлайн-курсів на платформі Prometheus

«Захист прав людей з інвалідністю»

 

3. Підготовка тестів з предмету мистецтва для учнів 8 класу.

 

4. Написання аналізу відвіданих уроків.

 

8.00-9.00

9.00-13.00

13.00-14.00

14.00-16.00

21

13.04

1.Підбір завдань для учнів 5-8 класів в умовах навчання дистанційної форми навчання з музичного мистецтва, розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину.

2. Оформлення методичних розробок.

 

3.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «На урок».

4. Написання аналізу відвіданих уроків.

8.00-10.00

 

10.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00

22

14.04

1. Розміщення авторських методичних розробок на сайті «На урок».

 

2. Перегляд відео уроків, пошук відповідних матеріалів з курсу «Мистецтво».

 

3.Написання аналізу відвіданих уроків.

 

4. Пошук цікавих онлайн-матеріалів з музики.

 

8.00-10.00

10.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00

23

15.04

1.Підбір музичного репертуару для сольного та ансамблевого виконання на шкільних концертних заходах.

2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.

3. Консультації з учнями та батьками у групі в програмі Viber.

 

4.Пошук в мережі інтернет відео-презентацій з інтегрованого курсу Мистецтво.

8.00-11.00

11.00-13.00

13.00-14.00

14.00-16.00

24

16.04

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «На урок».

2.Перегляд  відео- уроків, пошук відповідних матеріалів з курсу «Мистецтво».

3. Контроль за виконанням завдань учнями.

4. Опрацювання фахової літератури.

8.00-16.00

25

17.04

1.Робота з документацією учнівського самоврядування.

2. Оформлення методичних розробок.

3.Підбір музичного репертуару для сольного та ансамблевого виконання на шкільних концертних заходах.

8.00-16.00

26

20.04

1.Підбір завдань для учнів 5-8 класів в умовах навчання дистанційної форми навчання з музичного мистецтва.

2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «На урок».

3.Підбір музичного репертуару для сольного та ансамблевого виконання на шкільних концертних заходах.

4.Перегляд відео- уроків, пошук відповідних матеріалів з курсу «Мистецтво».

 

8.00-10.00

10.00-12.00

12.00-14.00

 

14.00-16.00

27

21.04

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2.Консультації з учнями та батьками у групі в програмі Viber.

 

3.Контроль за виконанням завдань учнями.

 

8.00-16.00

28

22.04

1.Підбір музичного репертуару для сольного та ансамблевого виконання на шкільних концертних заходах.

2.Перегляд відео- уроків, пошук відповідних матеріалів з курсу «Мистецтво».

3.Перевірка учнівських завдань.

4. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.

 

8.00-16.00

29

23.04

1. Підготовка звіту про виконання плану роботи під час карантину  в умовах дистанційного навчання з 16.03.2020 – 24.04.2020 року.

2. Підготовка матеріалів до уроків за розкладом 27.04.2020 р.

8.00-16.00

30

24.04

1. Перегляд відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко

(https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug)

2.Підбір музичного репертуару для сольного та ансамблевого виконання на шкільних концертних заходах.

 

8.00-16.00

31

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бут Євгенія
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку