Індивідуальний план роботи під час канікул

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови під час осінніх канікул з 15.10.2020 – 30.10.2020 , який допоможе організувати свою роботу, познайомитись з інноваційними методами та підготуватися до навчання після канікул.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи під час канікул  з 15.10 – 30.10.2020

 вчителя англійської мови

Кучерук Лілії Леонідівни

Дата

Зміст організаційно-педагогічних заходів

Час роботи

Примітка

15.10.

1. Як організувати дистанційне навчання школярів (вивчення інструкцій, перегляд інтернет-ресурсів).

2. Робота з календарно-тематичним плануванням (теми для дистанційного навчанням учнів).

3. Робота зі шкільною документацією.

 

8.00 – 12.25

 

 

 

 

16.10.

1. Робота з календарно-тематичним плануванням (теми для дистанційного навчанням учнів).

2. Навчання ведення електронного журналу.

3. Перевірка учнівських зошитів.

8.00 – 12.25

 

 

 

 

19.10.

1.Опрацювання методичних рекомендацій  МУ щодо ущільнення навчального матеріалу.

2. Розробка та упорядкування завдань для учнів.

 

8.00 – 12.25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.10

1. Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання.

2. Підготовка та створення матеріалів для перевірки знань учнів.

3. Участь в онлайн – вебінарі «Ефективна цифрова взаємодія з учнями в умовах дистанційного навчання. Онлайн-ресурси для

урізноманітнення освітнього процесу»

8.00-12.25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

21.10

1. Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання.

2. Робота над створенням уроків для учнів

3. Робота з інноваційними ресурсами для навчання мови.

 

8.00 – 12.25

 

 

 

Сайт https://www.liveworksheets.com/

 

22.10

1. Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання.

2. Розробка та упорядкування завдань для учнів.

3. Професійний розвиток (планування уроків, використання статей, відео та інших ресурсів на уроках).

 

8.00 – 12.25

 

 

 

 

23.10

1. Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання.

2. Робота над професійним вдосконаленням, поглиблення знань з методики викладання.

3. Розробка та упорядкування завдань для учнів.

 

8.00 – 12.25

 

 

 

 

 

26.10

1. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час канікул та карантину.

2. Прослухати вебінар «Самоосвіта та підвищення кваліфікації вчителів: огляд важливих документів»

 

 

8.00 – 12.25

 

Сайт https://naurok.com.ua/webinar/samoosvita-ta-pidvischennya-kvalifikaci-vchiteliv-oglyad-vazhlivih-dokumentiv?reg=true

27.10

1. Вивчення матеріалів та документів курсу НУШ

2. Проходження тесту

8.00 – 12.25

 

 

 

 

 

 

 

https://www.nus-english.com.ua/test/2

 

28.10

1. Огляд ресурсів для дистанційного навчання.

2. Розробка та упорядкування завдань для учнів.

 

8.00 – 12.25

 

 

 

29.10

1. Огляд добірки статей, для організації віддаленого навчання.

2. Розробка та упорядкування завдань для учнів.

 

8.00 – 12.25

 

 

30.10

1.Розробка педагогічних порад та пам’яток батькам щодо дистанційного навчання дітей.

2. Розробка тестових завдань .

3. Вимоги до уроку іноземної мови: опрацювання інтернет ресурсів.

 

8.00 – 12.25

 

 

 

 

Освітня платформа «На урок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сєдих Оксана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
14 жовтня 2020
Переглядів
16316
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку