Один робочий шкільний день, який працює на майбутнє.
Урок – теорія -пленер – практика (Система уроків).
Тема. Квіти в майбутнє.
Мета. Вчити дітей критичному мисленню, милування природою. Розвивати естетичні почуття, любов до природи. Виховувати бережне ставлення до рослин, повагу до людей праці.
Хід дня.
I.Урок Я досліджую світ.
Тема. Як моє життя пов’язане з природою.
1. Бесіда про природу.
Питання, які можна задати дітям.
1.Що таке природа?
2.Якою буває природа?
3.Чи люди є частинкою природи?
4. А чи рослини є природою?
5. Для чого рослини людям?
б) Що таке жива природа.
в) Що таке нежива природа.
2.Робота в зошитах для природи.
Діти можуть намалювати ,як вони бачать природу.
3. Робота з малюнками.
II.Урок Образотворчого мистецтва.
Тема. Квіти. Які бувають квіти? Кольорова гамма, яку можна використати для малювання квітів. Репродукція картини Дональда Золана « Дівчинка і нарциси».
1.Робота «Занурюємося в картину»
- Подивіться на картину. Закрийте очі.
- Яку б назву ви дали картині?
- Яка пора року на картині?
- По чому ви бачите, що це весна?
- Як називаються квіти ?
- Для чого дівчинці квіти?
- А як ви думаєте, навіщо люди дарують квіти один другому?
- А для чого ще люди вирощують квіти?
- Які кольора можна використати для малювання квітів?
2. Робота в зошитах.
3. Виставка дитячих робіт.
III. Урок Дизайн і технології.
Тема. Квіти в майбутнє.
(Урок- пленер проводиться в природі)
Вчимо дітей любуванню природою, рослинами . Вітаємося з вітром .Вчимо слухати вітер.
1. Бесіда.
А що ми можемо зробити для природи?
А давайте сьогодні посадимо на нашій клумбі квіти. Зробимо школу красивою на багато років.
Практична робота.
Робота на клумбі.
-
-