ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Жизномирської ЗОШ І-ІІІ ст.
___________________________
«___» березня 2020 року
Індивідуальний план
роботи під час карантину
з 12. 03 по 24. 04. 2020
вчителя англійської мови
Жизномирської ЗОШ І-ІІІ ст.
Черемшинської Світлани Іванівни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
12. 03 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6,7,8,10, 11 класів 2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Робота з інтернет-ресурсами |
9.00 – 11.00
11. 00 – 13. 00
13.00. – 14.00 |
підручник Карп’юк, планування
http://www.bbc.co.uk/learningenglish
|
2 |
13. 03 |
1. Опрацювання інтерактивних матеріалів для учнів середніх і старших класів 2. Створення груп 6,7,8, 10,11 класів у мобільному додатку Viber 3. Онлайн консультації з учнями,роз”яснення правил роботи під час дистанційного навчання. 4. Розсилка завдань з англійської мови |
9.00 – 10. 00
10 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
13.00. – 14.00 |
Освітня платформа «На урок»
мобільний додаток Viber
|
3 |
16. 03 |
1.Робота з групами учнів: Ways of travelling (6 кл.) The movies (7кл.) Повторення часів (8 кл.) Past perfect tense (10 кл.)
Different types of painting styles (11 кл.) 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
9. 00 – 13. 00
13.00-14.00 |
мобільний додаток Viber https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=sraNg3q6_J0 https://www.youtube.com/watch?v=9QU5bqql8Kg https://www.orangecarton.com/an-introduction-to-different-types-of-painting-styles/
|
4 |
17. 03 |
1. Онлайн консультації з учнями 6-8 класів 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Онлайн консультації з учнями 10-11 кл. 4.Самоосвіта |
9. 00 – 10.30
10.30 – 11.30
11.30 – 13.00
13.00 – 14.00 |
мобільний додаток Viber
http://tvoemisto.tv/news/7_onlaynplatform_dlya_dystantsiynogo_navchannya_67484.html |
5 |
18. 03 |
1.Робота з групами учнів: My favourite way of travelling (6 кл.) My attitude to documentary movies (7кл.) Newspapers of Ukraine (8 кл.) Genres of art (10 кл.) Different types of painting styles-abstraction,realism. (11 кл.) 2.Аналіз діяльності учнів та фіксування результатів.
|
9.00- 9.45
9.45-10.30
10.30-11.15 11.15-12.00
12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
Попереднє посилання
https://www.thoughtco.com/art-styles-explained-realism-to-abstract-2578625 |
6 |
19.03 |
1.Робота з групами учнів: Минулий простий час дієслів (6 кл.) Відносні займенники (7кл.)
Best Magazines of the World (8 кл.) Past perfect continuous tense (10 кл.) Wellcome to the excursion. (11 кл.) 2. Аналіз та фіксування результатів роботи учнів. |
9.00- 9.45
9.45-10.30
10.30-11.15
11.15-12.00
12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://agendaweb.org/verbs/past_simple-exercises.html https://www.gingersoftware.com/content/grammar-rules/relative-pronouns/ https://www.allyoucanread.com/magazines/ |
7 |
20.03 |
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів 2. Робота з батьками учнів щодо спільної організації діяльності на час карантину 3.Індивідуальні консультації
4.Аналіз результатів діяльності учнів |
9.00- 10. 30
10.30 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Інтернет ресурси
соціальна мережа Фейсбук мобільний зв`язок
Viber, messenger |
8 |
23.03 |
1.Ознайомлення з новими формами роботи з інтернет ресурсами. 2. Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. 3. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. |
9.00-14.00 |
https://naurok.com.ua/test/homework/365884
https://naurok.com.ua/journal/edtech
https://edpro.ua/blog/ukrajinski-platformy-ta-resursy-dlja-samoosvity-vchyteliv |
9 |
24.03 |
1. Робота над власним блогом
2.Опрацювання завдань освітньої платформи ДІЯ
3.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів.
|
9.00-14.00 |
http://englishteacher111.blogspot.com/p/blog-page_55.html
інтернет ресурси |
10 |
25.03 |
1.Опрацювання матеріалів на освітній платформі 2.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину» 3.Освітня платформа EdEra –новинки для проведення ЗНО. |
9.00-14.00 |
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/info
|
11 |
26.03 |
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. 2.Індивідуальні консультації для учнів 3. Робота на платформі Всеосвіта
|
9.00-14.00 |
Інтернет ресурси
Viber
|
12 |
27.03 |
1.Проходження тестування для отримання сертифікату (ДІЯ) 2.Перегляд інформації про використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять |
|
https://www.youtube.com/embed/E0XmIIXcrEY?rel=0&autoplay=1&cc_load_policy=1 |
13 |
30.03 |
1.Робота з групами учнів: Переваги та недоліки подорожування різними видами транспорту (6 кл.) Написання резюме до переглянутого фільму (7кл.) Pieces of news in Ukrainе and abroad(8 кл.) Робота над засвоєнням лексики з теми мистецтво (10кл.) The museums in the open air. (11 кл.) 2. Аналіз та фіксування результатів роботи учнів. 3.Он-лайн тести для дистанційної роботи(вебінар) |
9.00- 9.45
9.45-10.30
10.30-11.15
11.15-12.00
12.00-12.45
12.45 – 14.00
15.00-16.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=2mbEu6sU6bU
відеозв’язок
https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-na-urok-dlya-distanciyno-roboti?reg=true |
14 |
31.03 |
1.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання для учнів 6-8,10,11 класів. 2.Індивідуальні консультації 3. Перевірка домашніх завдань та фіксування результатів роботи учнів. |
9.00- 11. 00
11.00 – 13.00 13.00 – 14.00 |
Платформи Всеосвіта,На урок. Соціальні мережі Фейсбук, (Вайбер)
|
15 |
01.04 |
1.Робота з групами учнів: My last travelling. Прислівники too/enough (6 кл.) Відеозв’язок.Розповідь. (7кл.) Пасивний стан дієслова(8 кл.)
The museums of Ukraine(10кл.)
Умовні речення ІІІ типу.Порівняння. (11 кл.)
2. Аналіз та фіксування результатів роботи учнів.
|
9.00- 9.45 9.45-10.30 10.30-11.15
11.15-12.00
12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://agendaweb.org/grammar/too-enough-exercises.html
https://agendaweb.org/verbs/passive-exercises.html https://www.youtube.com/watch?v=QL3Fr1nP8Hg
|
16 |
02.04 |
1.Робота з групами учнів: Виконання вправ по GB (6 кл.) Places of interest. (7кл.) Розповідь про українські засоби масової інформ. (8 кл.) My favourite artist (10кл.)-презентації
Participle (11 кл.)
2. Аналіз та фіксування результатів роботи учнів. |
9.00- 9.45 9.45-10.30
10.30-11.15 11.15-12.00
12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=cvpgeIDb_k8
https://www.youtube.com/watch?v=29TP1Eg_gG4 https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises_list/partizipien.htm |
17 |
03.04 |
1. Ознайомлення з платформою Google Classroom 2. Створення тестів для учнів 7 класу 3. Індивідуальна робота з учнями та батьками. 4.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
|
9.00 - 10. 00
10.00 – 11.00
11.00-13.00
13.00 – 14.00 |
https://classroom.google.com/u/0/r/NTczNTUwNzI0ODVa/sort-last-name https://naurok.com.ua/test/bookmarks Фейсбук
|
18 |
06.04 |
1.Робота з групами учнів: Let’s go on a trip (6 кл.listening)
Famous Landmarks of London. (7кл.) Geographical outlook (8кл.) Audioguide to the museum (10кл.) Film critic (11 кл.)
2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок
|
9.00- 9.45
9.45-10.30
10.30-11.15 11.15-12.00
12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4dkswUUQzcWIycXc https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/
|
19 |
07.04 |
1.Ознайомлення з платформою Class Dojo 2.Індивідуальні он-лайн консультації 3.Створення тестів для учнів 6 класу
|
9.00-10.30
10.30-12.30
12.30-14.00 |
https://www.classdojo.com/uk-ua/resources/?redirect=true
|
20 |
08.04 |
1.Робота з групами учнів: Present Perfect Tense (6 кл.)
The sights of Kyiv. (7кл.) The countries of Europe (8кл.) For and against essay(10кл.) My favourite film (11 кл.)-аудіоповідомл. 2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок
|
9.00- 9.45
9.45-10.30 10.30-11.15 11.15-12.00 12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=DInKEo2hiVM
https://www.sporcle.com/games/artnouveau59/europe_countries_area |
21 |
09.04 |
1.Робота з групами учнів: At the airport (6 кл.)
The architecture of Kyiv. (7кл.)
The countries of America (8кл.) For and against essay(10кл.) My favourite film (11 кл.)-аудіоповідомл. 2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок |
9.00- 9.45
9.45-10.30
10.30-11.15 11.15-12.00 12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=Lympa-566Ek
|
22 |
10.04 |
1.Робота з платформами Всеосвіта, на урок(розробка тестових завдань,перегляд відеозаписів вебінарів) 2.Індивідуальні консультації
|
9.00-14.00 |
|
23 |
13 |
1.Робота з групами учнів: So many places (Країни та національності) (6 кл.)
Travelling around Australia. (7кл.) Wellcome to the UK (8кл.) The representatives of English Art(10кл.) The world of painting (11 кл.) 2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок
|
9.00- 9.45
9.45-10.30
10.30-11.15 11.15-12.00
12.00-12.45 12.45 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=Z6cvRmyEUKc
https://www.australia.com/en/travel-inspiration/holiday-here-this-year.html
|
24 |
14 |
1.Робота з платформами Всеосвіта, на урок(розробка тестових завдань,перегляд відеозаписів вебінарів) 2.Індивідуальні консультації
|
9.00-14.00 |
|
25 |
15 |
1.Робота з групами учнів: The sights of London (6 кл.)
Порівняння минулих часів. (7кл.) Виконання вправ назастосування часових форм дієслова (8кл.) British Galleries(10кл.) Написання резюме Відносні займенники (11 кл.) 2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок
|
9.00- 9.45
9.45-10.30
10.30-11.15
11.15-12.00
12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=CTrHNiDFdqs
https://www.esl-lounge.com/student/grammar/4g4-past-tenses-exercise.php
|
26 |
16 |
1.Робота з групами учнів: Around the world capitals(6 кл.) Wellcome to the Tussauds Museum. (7кл.) Ukraine.The location (8кл.) Modern art Comparison of genres (10кл.) My favourite film (11 кл.) відеоповідомлення 2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок
|
9.00- 9.45 9.45-10.30
10.30-11.15
11.15-12.00 12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=mghTfA2Zfa0 https://www.youtube.com/watch?v=IrJLeWh3e8k https://www.youtube.com/watch?v=4mQnvGOthZ4 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ |
27 |
17 |
1.Робота з платформами Всеосвіта, на урок(розробка тестових завдань,перегляд відеозаписів вебінарів) 2.Індивідуальні консультації 3.Пошук матеріалів для занять
|
9.00-14.00 |
Інтернет ресурси |
28 |
20 |
1.Робота з групами учнів: Wellcome to Kyiv(6 кл.) Famous Bridges of the world (7кл.) Ukraine.The climate and the weather (8кл.) The Ukrainian Museums (10кл.) Organizing an exhibition(11 кл.) 2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок
|
9.00- 9.45 9.45-10.30
10.30-11.15
11.15-12.00 12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=-B5Pd8fEBfc
https://www.travelguide-en.org/ukraine-climate/# https://www.tripadvisor.com/Attractions-g294473-Activities-c49-Ukraine.html |
29 |
21 |
1.Пошук матеріалів на сайті British Council 2.Розробка завдань для обдарованих дітей 3.Індивідуальні консультації |
9.00-14.00 |
|
30 |
22 |
1.Робота з групами учнів: A tour around London (6 кл.) Sightseeing.London Eye (7кл.) Interesting facts about The UK countries (8кл.) Sport.Interesting facts (10кл.) Youth in mind (11 кл.) Робота на iLearn.ЗНО. 2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок
|
9.00- 9.45 9.45-10.30 10.30-11.15
11.15-12.00 12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=SAaevusBnNI https://www.swedishnomad.com/interesting-facts-about-england/
|
31 |
23 |
1.Робота з групами учнів: Our world (6 кл.) Writing a postcard (7кл.) Making up stories (8кл.) Sport and sportsman-словотвір (10кл.) Behaviour of youth (11 кл.) Робота на iLearn.ЗНО. 2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок
|
9.00- 9.45 9.45-10.30 10.30-11.15
11.15-12.00 12.00-12.45
12.45 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=mhSMIzjltLk
https://www.youtube.com/watch?v=TocHnrdaNG8
|
32 |
24 |
1.Індивідуальні консультації 2.Робота з інтернет ресурсами 3.Аналіз та оцінювання результатів діяльності учнів
|
9.00-14.00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|