Індивідуальний план роботи під час карантину

Про матеріал
Планування занять дистанційного навчання з англійської мови (6,7,8,10,11 класи) під час карантину з 12 березня до 24 квітня
Перегляд файлу

 

 

                                                                                                             ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                           Директор Жизномирської ЗОШ І-ІІІ ст.              

                                                                                                    ___________________________

                                                                                                    «___» березня 2020 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний план

роботи під час карантину 

з 12. 03 по 24. 04. 2020

вчителя англійської мови

Жизномирської ЗОШ І-ІІІ ст. 

Черемшинської Світлани Іванівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

12. 03

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6,7,8,10, 11 класів

2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок  з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

3. Робота з інтернет-ресурсами

9.00 – 11.00

 

11. 00 – 13. 00

 

 

13.00. – 14.00

підручник Карпюк,

планування

 

 

https://24tv.ua/educatio

http://www.bbc.co.uk/learningenglish

 

2

13. 03

1. Опрацювання  інтерактивних матеріалів для учнів середніх і старших  класів

2. Створення груп 6,7,8, 10,11 класів у мобільному додатку Viber

3. Онлайн консультації з учнями,роз”яснення правил роботи під час дистанційного навчання.

4. Розсилка завдань з англійської мови

9.00 – 10. 00

 

 

 

10 00 – 12. 00

 

 

 

12. 00 – 13. 00

 

 

13.00. – 14.00

Освітня платформа

«На урок»

 

 

 

 

 

 

 

 

мобільний додаток Viber

 

 

3

16. 03

1.Робота з групами учнів:

Ways of travelling (6 кл.)

The movies (7кл.)

Повторення часів (8 кл.)

Past perfect tense (10 кл.)

 

Different types of painting styles

(11 кл.)

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів

 

9. 00 – 13. 00

 

 

 

 

 

 

 

13.00-14.00

мобільний додаток Viber

https://ppt-online.org/486196

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=sraNg3q6_J0 https://www.youtube.com/watch?v=9QU5bqql8Kg

https://www.orangecarton.com/an-introduction-to-different-types-of-painting-styles/

 

 

 

4

17. 03

1. Онлайн консультації з учнями 6-8 класів

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

 3. Онлайн консультації з учнями 10-11 кл.

4.Самоосвіта

9. 00 – 10.30

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 13.00

 

13.00 – 14.00

мобільний додаток Viber

 

 

 

 

http://tvoemisto.tv/news/7_onlaynplatform_dlya_dystantsiynogo_navchannya_67484.html

5

18. 03

1.Робота з групами учнів:

My favourite way of travelling

 (6 кл.)

My attitude to documentary movies (7кл.)

Newspapers of Ukraine (8 кл.)

Genres of art  (10 кл.)

Different types of painting styles-abstraction,realism.

(11 кл.)

2.Аналіз діяльності учнів та фіксування результатів.

 

 

9.00- 9.45

 

9.45-10.30

 

10.30-11.15

11.15-12.00

 

12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

Попереднє посилання

 

https://english-films.co/action/7456-kak-priruchit-drakona-3-how-to-train-your-dragon-the-hidden-world-2019-hd-720-ru-eng.html

https://www.thoughtco.com/art-styles-explained-realism-to-abstract-2578625

6

19.03

1.Робота з групами учнів:

Минулий простий час дієслів

 (6 кл.)

Відносні займенники (7кл.)

 

Best Magazines of the World

 (8 кл.)

Past perfect continuous tense  (10 кл.)

Wellcome to the excursion.

(11 кл.)

2. Аналіз та фіксування результатів роботи  учнів.

 

9.00- 9.45

 

9.45-10.30

 

10.30-11.15

 

11.15-12.00

 

12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

https://agendaweb.org/verbs/past_simple-exercises.html

https://www.gingersoftware.com/content/grammar-rules/relative-pronouns/

https://www.allyoucanread.com/magazines/

https://grammarway.com/ua/past-perfect-continuous

https://www.walks.com/our-walks/the-british-museum-tour/

7

20.03

1. Пошук інтерактивних завдань для учнів

2. Робота з батьками учнів щодо спільної організації діяльності на час карантину

3.Індивідуальні консультації

 

4.Аналіз результатів діяльності учнів

9.00- 10. 30

 

10.30 – 12.00

 

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

Інтернет ресурси

 

 соціальна мережа Фейсбук

мобільний зв`язок

 

Viber, messenger

8

23.03

1.Ознайомлення з новими формами роботи з інтернет ресурсами.

2. Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання.

 3. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.

9.00-14.00

https://naurok.com.ua/test/homework/365884

 

https://naurok.com.ua/journal/edtech

 

 

 

https://edpro.ua/blog/ukrajinski-platformy-ta-resursy-dlja-samoosvity-vchyteliv

9

24.03

1. Робота над власним блогом

 

2.Опрацювання завдань освітньої платформи ДІЯ

 

3.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів.

 

9.00-14.00

http://englishteacher111.blogspot.com/p/blog-page_55.html

 

https://osvita.diia.gov.ua/

 

 

інтернет ресурси

10

25.03

1.Опрацювання матеріалів на освітній платформі

2.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину»

3.Освітня платформа EdEra –новинки для проведення ЗНО.

9.00-14.00

https://osvita.diia.gov.ua/

 

 

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/info

 

11

26.03

1. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів.

2.Індивідуальні консультації

для учнів

3. Робота на платформі Всеосвіта

 

9.00-14.00

Інтернет ресурси

 

 

Viber

 

https://vseosvita.ua/test/view-execution-config?id=21030

12

27.03

1.Проходження тестування для отримання сертифікату (ДІЯ)

2.Перегляд інформації про використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять

 

https://osvita.diia.gov.ua/

 

https://www.youtube.com/embed/E0XmIIXcrEY?rel=0&autoplay=1&cc_load_policy=1

13

30.03

 1.Робота з групами учнів:

Переваги та недоліки подорожування різними видами транспорту (6 кл.)

Написання резюме до переглянутого фільму (7кл.)

Pieces of news in Ukrainе and abroad(8 кл.)

Робота над засвоєнням лексики з теми мистецтво (10кл.)

The museums in the open air.

(11 кл.)

2. Аналіз та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Он-лайн тести для дистанційної роботи(вебінар)

 

9.00- 9.45

 

 

9.45-10.30

 

10.30-11.15

 

11.15-12.00

 

 

12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

15.00-16.00

 

https://www.youtube.com/watch?v=2mbEu6sU6bU

 

 

 

відеозв’язок

 

https://greenforest.com.ua/public/user_files/file/Vocabulary%20Music,%20Art%20and%20Literature%20Words%20-%20115p.pdf

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-na-urok-dlya-distanciyno-roboti?reg=true

14

31.03

1.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання  для учнів 6-8,10,11 класів.

2.Індивідуальні консультації

3. Перевірка домашніх завдань та фіксування результатів роботи  учнів.

9.00- 11. 00

 

 

11.00 – 13.00

  13.00 – 14.00

https://123listening.com/

 

 

Платформи Всеосвіта,На урок.

 Соціальні мережі Фейсбук, (Вайбер)

 

15

01.04

 1.Робота з групами учнів:

My last travelling.

Прислівники too/enough (6 кл.)

Відеозв’язок.Розповідь. (7кл.)

Пасивний стан дієслова(8 кл.)

 

The museums of Ukraine(10кл.)

 

Умовні речення ІІІ типу.Порівняння. (11 кл.)

 

2. Аналіз та фіксування результатів роботи  учнів.

 

 

 

   

     9.00- 9.45

     9.45-10.30

    10.30-11.15

 

    11.15-12.00

 

 

12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

https://agendaweb.org/grammar/too-enough-exercises.html

 

https://agendaweb.org/verbs/passive-exercises.html

https://www.youtube.com/watch?v=QL3Fr1nP8Hg

 

https://www.youtube.com/watch?v=894TzX-YlTM

16

02.04

1.Робота з групами учнів:

Виконання вправ по GB (6 кл.)

Places of interest. (7кл.)

Розповідь про українські засоби масової інформ. (8 кл.)

My favourite artist (10кл.)-презентації

 

Participle  (11 кл.)

 

2. Аналіз та фіксування результатів роботи  учнів.

   

     9.00- 9.45

     9.45-10.30

 

    10.30-11.15

    11.15-12.00

 

 

    12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=cvpgeIDb_k8

 

https://www.youtube.com/watch?v=29TP1Eg_gG4

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises_list/partizipien.htm

17

03.04

1. Ознайомлення з платформою Google Classroom

2. Створення тестів для учнів 7  класу

3. Індивідуальна робота з учнями та батьками.

4.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.

 

9.00 - 10. 00

 

10.00 – 11.00

 

11.00-13.00

 

13.00 – 14.00

https://classroom.google.com/u/0/r/NTczNTUwNzI0ODVa/sort-last-name

https://naurok.com.ua/test/bookmarks

Фейсбук

 

18

06.04

1.Робота з групами учнів:

Let’s go on a trip (6 кл.listening)

 

Famous Landmarks of London. (7кл.)

 Geographical outlook (8кл.)

Audioguide to the museum

(10кл.)

Film critic (11 кл.)

 

2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок

 

          

     9.00- 9.45

 

     9.45-10.30

 

    10.30-11.15

    11.15-12.00

 

    12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4dkswUUQzcWIycXc

https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bwp9TCmMW_0

19

07.04

1.Ознайомлення з платформою Class Dojo

2.Індивідуальні он-лайн консультації

3.Створення тестів для учнів 6 класу

 

9.00-10.30

 

10.30-12.30

 

12.30-14.00

https://www.classdojo.com/uk-ua/resources/?redirect=true

 

 

https://naurok.com.ua/test/create

20

08.04

1.Робота з групами учнів:

Present Perfect Tense (6 кл.)

 

The sights of Kyiv. (7кл.)

 The countries of Europe (8кл.)

For and against essay(10кл.)

 My favourite film (11 кл.)-аудіоповідомл.

2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок

 

  

      9.00- 9.45

 

     9.45-10.30

    10.30-11.15

    11.15-12.00

    12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

https://www.youtube.com/watch?v=DInKEo2hiVM

 

https://www.sporcle.com/games/artnouveau59/europe_countries_area

21

09.04

1.Робота з групами учнів:

At the airport (6 кл.)

 

The architecture of Kyiv. (7кл.)

 

 The countries of America (8кл.)

For and against essay(10кл.)

 My favourite film (11 кл.)-аудіоповідомл.

2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок

  

   9.00- 9.45

 

     9.45-10.30

   

    10.30-11.15

    11.15-12.00

    12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

https://www.youtube.com/watch?v=Lympa-566Ek

 

https://www.youtube.com/watch?v=UiV0aR48z98

https://www.youtube.com/watch?v=5SKuc1VdIS0

22

10.04

1.Робота з платформами

Всеосвіта, на урок(розробка тестових завдань,перегляд відеозаписів вебінарів)

2.Індивідуальні консультації

 

9.00-14.00

https://naurok.com.ua/test/create

23

13

 

1.Робота з групами учнів:

So many places (Країни та національності) (6 кл.)

 

Travelling around Australia. (7кл.)

 Wellcome to the UK (8кл.)

The representatives of English Art(10кл.)

 The world of painting (11 кл.)

2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок

 

  

     9.00- 9.45

 

 

     9.45-10.30

   

    10.30-11.15

    11.15-12.00

 

    12.00-12.45

   12.45 – 14.00

 

https://www.youtube.com/watch?v=Z6cvRmyEUKc

 

https://www.australia.com/en/travel-inspiration/holiday-here-this-year.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=9cEoIJARps8

24

14

 

1.Робота з платформами

Всеосвіта, на урок(розробка тестових завдань,перегляд відеозаписів вебінарів)

2.Індивідуальні консультації

 

9.00-14.00

https://vseosvita.ua/webinar

25

15

 

1.Робота з групами учнів:

The sights of London (6 кл.)

 

Порівняння минулих часів. (7кл.)

 Виконання вправ назастосування часових форм дієслова (8кл.)

British Galleries(10кл.)

 Написання резюме

Відносні займенники (11 кл.)

2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок

 

    

     9.00- 9.45

 

     9.45-10.30

   

    10.30-11.15

 

 

    11.15-12.00

 

    12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

https://www.youtube.com/watch?v=CTrHNiDFdqs

 

https://www.esl-lounge.com/student/grammar/4g4-past-tenses-exercise.php

 

https://www.youtube.com/watch?v=oksq2bmAdbw

https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/relative-pronouns-and-relative-clauses

26

16

 

1.Робота з групами учнів:

Around the world capitals(6 кл.)

Wellcome to the Tussauds Museum. (7кл.)

 Ukraine.The location (8кл.)

Modern art

Comparison of genres (10кл.)

 My favourite film (11 кл.) відеоповідомлення

2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок

 

   

     9.00- 9.45

     9.45-10.30

   

    10.30-11.15

 

    11.15-12.00

    12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

https://www.youtube.com/watch?v=mghTfA2Zfa0

https://www.youtube.com/watch?v=IrJLeWh3e8k

https://www.youtube.com/watch?v=4mQnvGOthZ4

https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/

27

17

 

1.Робота з платформами

Всеосвіта, на урок(розробка тестових завдань,перегляд відеозаписів вебінарів)

2.Індивідуальні консультації

3.Пошук матеріалів для занять

 

9.00-14.00

Інтернет ресурси

28

20

1.Робота з групами учнів:

Wellcome to Kyiv(6 кл.)

Famous Bridges of the world (7кл.)

 Ukraine.The climate and the weather (8кл.)

The Ukrainian Museums (10кл.)

 Organizing an exhibition(11 кл.)

2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок

 

   

     9.00- 9.45

     9.45-10.30

   

    10.30-11.15

 

    11.15-12.00

    12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

https://www.youtube.com/watch?v=-B5Pd8fEBfc

 

 

https://www.travelguide-en.org/ukraine-climate/#

https://www.tripadvisor.com/Attractions-g294473-Activities-c49-Ukraine.html

29

21

1.Пошук матеріалів на сайті British Council

2.Розробка завдань для обдарованих дітей

3.Індивідуальні консультації

9.00-14.00

 

30

22

1.Робота з групами учнів:

A tour around London (6 кл.)

Sightseeing.London Eye (7кл.)

  Interesting facts about The UK countries (8кл.)

Sport.Interesting facts (10кл.)

 Youth in mind (11 кл.) Робота на iLearn.ЗНО.

2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок

 

    

    9.00- 9.45

     9.45-10.30

    10.30-11.15

 

    11.15-12.00

    12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

https://www.youtube.com/watch?v=SAaevusBnNI

https://www.swedishnomad.com/interesting-facts-about-england/

 

https://ilearn.org.ua/#tests

31

23

1.Робота з групами учнів:

Our world (6 кл.)

Writing a postcard (7кл.)

  Making up stories  (8кл.)

Sport and sportsman-словотвір (10кл.)

 Behaviour of youth (11 кл.) Робота на iLearn.ЗНО.

2. Перевірка результатів та зворотній зв’язок

 

   

     9.00- 9.45

     9.45-10.30

     10.30-11.15

 

    11.15-12.00

    12.00-12.45

 

   12.45 – 14.00

 

https://www.youtube.com/watch?v=mhSMIzjltLk

 

https://www.youtube.com/watch?v=TocHnrdaNG8

 

https://ilearn.org.ua/#tests

32

24

1.Індивідуальні консультації

2.Робота з інтернет ресурсами

3.Аналіз та оцінювання результатів діяльності учнів

 

9.00-14.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
29 березня 2020
Переглядів
1159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку