Використання елементів STEM-освіти на уроках англійської мови
Застосовуючи елементи STEM-освіти на уроках англійської мовими досягаємо
таких цілей
-учні засвоюють необхідну лексику
-учні бачать реальне практичне використання мови,
На таких уроках мова є не предмет вивчення ,а засіб одержання нових знань,В учнів розвиваються навички критичного .аналітичного і системного мислення,Вони вчаться думати на іноземній мові/підхідCLIL-педметно –мовне інтегроване навчання\
Не варто забувати .що STEM-це не окремий предмет .а багатогранний погляд на речі з точки зору окремих наук.На своїх уроках я додаю лінвістичний компонент до предметного навчання і створюю практичні проекти.Саме проектна діяльність є найбільш ефективним засобом використання STEM на уроках англійської мови.ПоєднанняSTEM і англійської мови підвищує мотивацію у різних груп учнів. Їм цікаво пізнавати мову через науку.технології,географію,мистецтво ,математику.
Я впевнилася.що саме проектний метод-це шлях.коли учні самі створюють дійсність,Вони самі формують та розвивають навчальну ситуацію,Вони пробують себе в різних видах діяльності та самі визначають свої пріоритети та інтереси,Учні набувають самостійності ,.працюючи не під наглядом вчителя.Вони беруть на себе відповідальність за своє навчання .Адже на звичайному уроці відсутня діяльність учнів. Тут центральною фігурою є вчитель.Він структурує, пояснює,дає вказівки, ставить питання, оцінює.Саме вчитель перебуває в центрі уваги. А проектний метод пропонує вчителю іншу роль –‘’фігури на задньому плані’’.
Учитель
-поступово відходить в тінь;
-підключається у разі необхідності;
-долучається до процесу на правах учасника;
-проявляє витримку, не втручається;
Основні вимоги проектного методу
-самостійність учнів
-звязок з реальним світом
-активізація різних форм самовираження
|
Показник |
Характеристика проекту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Назва проекту |
Welcome to Scotland |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Тип проекту |
Пошуково-дослiдницький |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Проблемне питання |
Чи зможу я зацiкавити туристiв вiдвiдати Шотландiю |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Тематичні питання |
Зiбрати .систематизувати та дослiдити iнформацiю про природу , традицiї та звичаї.видатнi iсторичні місця .видатних людей ,традиційнi страви, національні костюми горців.Створити туристичний буклет для туристичної агенції. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Актуальність проекту |
Традицiйно Шотландія асоціюється у більшостi людей з озером Лох-Несс ,кілтом та волинкою Наш проект познайомить з флорою іфауною країни ,її чудовими краєвидами,історичними пам,ятками ,визначними особистостями ,традиційними стравами ,народними звичаями та традиціями Ми запропонуємо туристам відвідати середньовічні замки з привидами ,піднятись на вершину гори Бен Невіс ,побувати на знаменитому пісенному фестивалі в Единбурзі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Мета проекту |
Поглибити знання учнiв про Шотландію .Розвивати мовлення ,активiзувати краєзнавчу пошуково –дослiдницьку дiяльнiсть учнiв в позаурочний час ,розширювати їх свiтогляд ,виховувати повагу до iстор1ї та культури iнших народiв.Навчити учнів планувати свою роботу ,працювати з науковою та популярною літературою ,аналізувати зібраний матеріал,узагальнювати результати,взаємодіяти в групах відстоювати свою думку ,набути навичок проведення дослідницької роботи. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Навчальні предмети, з якими пов’язаний проект. |
Географiя,iстор1я ,бiологiя,лiтература. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Учасники (співучасники) проекту |
Учні 9класу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
База реалізації |
ЗОШ I-IIIступенIв 2 м.Путивля |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Термін реалізації |
2 місяцI |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
Ресурси |
Інтернет –ресурс. ком.пютер для створення рекламного буклету та презентац1ї .наукова та популярна література ,художні твори. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
Планування діяльності |
I.Представлення теми проекту. 1.1 Визначення мети i завдань проекту 1.2 Формування груп , розподiл завдань для кожної групи ,розподіл обов,язків.
II Пошук iнформації про природу , історичні місця, видатні особистості,середньовічні замки з привидами ,традиції,народні звичаї , нацiональне вбрання ,кухню, сімейні клани Шотландії 2.1Узгодження графіку проекту. 2.2Підбiр матерIалу до проекту 2.3Обробка зIбраного матерIалу 2.4Розподiл роботи між учасниками з опрацюванням результатiв дослiдження
III.Виготовлення і оброблення рекламного проспекту для туристичної агенції Welcome to Scotland. 3.1 Створення слайду –презентації.
IV.Підведення підсумків 4.1Підготовка до захисту проекту. 4.2 Захист проекту.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
Критерії оцінювання проектної діяльності та її результатів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
Продукт проектної діяльності |
Рекламний проспект для туристичної агенції WELCOME TO SCOTLAND .слайд-презентація. |