Використання елементів STEM-освіти на уроках англійської мови

Про матеріал
У даній статті показано використання елементів STEM-освіти на уроках англійської мови застосовуючи елементи STEM-освіти. На таких уроках мова є не предмет вивчення ,а засіб одержання нових знань. Не варто забувати .що STEM-це не окремий предмет .а багатогранний погляд на речі з точки зору окремих наук.
Перегляд файлу

 

Використання елементів STEM-освіти  на уроках англійської мови

Застосовуючи елементи STEM-освіти на уроках англійської мовими досягаємо

таких цілей

-учні засвоюють необхідну лексику

 

-учні бачать реальне практичне використання мови,

На таких уроках мова є не предмет вивчення ,а засіб  одержання нових знань,В учнів розвиваються навички критичного .аналітичного і системного  мислення,Вони вчаться думати на іноземній мові/підхідCLIL-педметно –мовне інтегроване навчання\

Не варто забувати .що STEM-це не окремий предмет .а багатогранний погляд на речі з точки зору окремих наук.На своїх  уроках я додаю лінвістичний компонент до предметного навчання і створюю практичні проекти.Саме проектна діяльність є найбільш  ефективним засобом використання STEM  на уроках англійської мови.ПоєднанняSTEM і англійської мови підвищує мотивацію у різних груп учнів. Їм цікаво пізнавати мову через науку.технології,географію,мистецтво ,математику.

Я впевнилася.що саме проектний метод-це шлях.коли учні самі створюють дійсність,Вони самі формують та розвивають  навчальну ситуацію,Вони пробують себе в різних видах діяльності та самі визначають свої пріоритети  та інтереси,Учні набувають самостійності ,.працюючи не під наглядом вчителя.Вони беруть на себе відповідальність за своє навчання .Адже на звичайному уроці відсутня діяльність учнів. Тут центральною фігурою є вчитель.Він структурує, пояснює,дає вказівки, ставить питання, оцінює.Саме вчитель перебуває в центрі уваги. А проектний метод пропонує вчителю іншу роль –‘’фігури на задньому плані’’.

Учитель

-поступово відходить в тінь;

-підключається у разі  необхідності;

-долучається до процесу на правах учасника;

-проявляє витримку, не втручається;

Основні вимоги проектного методу

-самостійність учнів

-звязок з реальним світом

-активізація різних форм самовираження

 

 

 

 

 

Показник

Характеристика проекту

1

Назва проекту

Welcome  to Scotland 

2

Тип проекту

 Пошуково-дослiдницький

3

Проблемне питання

Чи зможу я зацiкавити туристiв вiдвiдати Шотландiю 

4

Тематичні питання

 Зiбрати .систематизувати та дослiдити iнформацiю про природу , традицiї та звичаї.видатнi iсторичні місця .видатних людей ,традиційнi страви, національні костюми горців.Створити туристичний буклет для туристичної агенції.

5

Актуальність проекту

 Традицiйно Шотландія асоціюється у більшостi людей  з

озером Лох-Несс ,кілтом та волинкою Наш проект познайомить з флорою іфауною країни ,її чудовими краєвидами,історичними  пам,ятками ,визначними особистостями ,традиційними стравами ,народними звичаями та традиціями Ми запропонуємо туристам відвідати середньовічні замки з привидами ,піднятись на вершину гори Бен Невіс ,побувати на знаменитому пісенному фестивалі в Единбурзі.

 

 

 

6

Мета проекту

 Поглибити знання учнiв про Шотландію .Розвивати мовлення ,активiзувати краєзнавчу пошуково –дослiдницьку дiяльнiсть учнiв в позаурочний час ,розширювати їх свiтогляд ,виховувати повагу до iстор1ї та культури iнших народiв.Навчити учнів планувати свою роботу ,працювати з   науковою та популярною літературою ,аналізувати зібраний матеріал,узагальнювати результати,взаємодіяти в групах відстоювати свою думку ,набути навичок проведення дослідницької роботи.

7

Навчальні предмети, з якими пов’язаний проект.

 Географiя,iстор1я ,бiологiя,лiтература.

8

Учасники (співучасники) проекту

 Учні 9класу

9

База реалізації

ЗОШ I-IIIступенIв  2 м.Путивля 

10

Термін реалізації

 2 місяцI

11

Ресурси

 Інтернет –ресурс. ком.пютер для створення  рекламного буклету та презентац1ї .наукова та популярна література ,художні твори.

12

Планування діяльності

I.Представлення теми проекту.

1.1 Визначення мети i  завдань проекту

1.2 Формування груп , розподiл завдань для кожної групи ,розподіл обов,язків.

 

II Пошук iнформації про природу , історичні місця, видатні особистості,середньовічні замки з привидами ,традиції,народні звичаї , нацiональне вбрання  ,кухню, сімейні клани  Шотландії

 2.1Узгодження графіку проекту.

2.2Підбiр матерIалу до проекту

2.3Обробка зIбраного матерIалу

2.4Розподiл роботи між учасниками з опрацюванням результатiв дослiдження

            

III.Виготовлення і оброблення рекламного проспекту для туристичної агенції Welcome to Scotland.                                        

3.1  Створення слайду –презентації.                                    

 

IV.Підведення підсумків               

4.1Підготовка до захисту проекту.

4.2 Захист проекту.            

                                                            

 

 

 

 

 

 

 

13

Критерії оцінювання проектної діяльності та її результатів.

 

Критерії оцінювання

Кількість балів

1.

Завершеність

20

Чи містить кожен розділ зібраних матеріалів достатню кількість інформації, необхідну для вирішення проблеми?

10             1.Кожен розділ містить достатню кількість інформації про Шотландію ,багато фотографій ,цікавих фактів ,які можуть спонукати потенційних  туристів до відвідування крїни.                       2Зайвих    матеріалів,які б переобтяжували проект  несуттєвою  інформацією немає.,

Чи не включені зайві матеріали?

10 Hi

2.

Зрозумілість

20

Чи розміщені матеріали логічно?

10Матеріали,розміщені у логічній послідовності починаючи з відомостей про географічне розташування ,флору і фауну ,особливості ландшафту країни . Надано цікаву івичерпну інформацію про історичні пам,ятки ,відомих особистостей , традиції ,кухню країни.

Чи написані вони без граматичних та орфографічних помилок?і

10                                        Помилок немє.Фактичний матеріал вичитано ,відредаговано ,знайдені помилки виправлено.

3

Інформативність

20

Чи охоплює інформація головні факти й найважливіші поняття?

10                                         Інформація в повній мірі охоплює головні факти про країну Фактичний матеріал цікавий, містить багато унікальних,,маловідомих фактів про місця ,які пропонується відвідати.

Чи важлива зібрана інформація для розуміння проблеми?

10                                    Саме ця інформація  важлива для досягнення мети проекту. 

4.

Наочність

40

Чи відображають наочні матеріали специфіку теми?

10                                        Наочні матеріали повністю відображають специфіку теми .Підібрано цікаві фотографії,зроблено слайд-презентацію.

Чи інформативні вони?

10                                         Вони  надають всю  необхідну інформацію для повного розкриття теми.

Чим зацікавили представлені наочні матеріали інших учнів?

10                                        Матеріли зацікавили учнів 9класів ,які були присутні  на захисті проекту.

Естетика оформлення результату.

10                                     Оформлення рекламного проспекту відповідає естетичним вимогам щодо оформлення даного виду продукції.                                       

 

 

Загальна кількість балів

100 ,

14

Продукт проектної діяльності

 Рекламний проспект для туристичної агенції      WELCOME TO SCOTLAND .слайд-презентація.

 

doc
Додано
30 березня 2020
Переглядів
1779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку