ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Новокиївського НВК
_______________В. М. Сисоєнко
13 березня 2020 р.
Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 13.03.2020 по 24.04.2020
вчителя 3 класу
Березницької Марини Миколаївни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки |
1 |
13.03 |
1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину (перегляд відеофайлів). 2. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі). 3. Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми. |
Літературне читання. Творчість Ю. Старостенка. Ю. Старостенко «Хто це такий». (с. 132) Українська мова. Змінювання прикметників за числами (впр. 346-355) . https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc
Математика. Множення виду 320 · 3. https://www.youtube.com/watch?v=iEIj1odDAB0
Природознавство. Яке значення мають гриби у природі та житті людей? (с. 124-125) |
2 |
16.03 |
1. Розміщення на шкільному сайті індивідуального плану роботи вчителя 3 класу на період карантину.
2. Упорядкування папки самоосвіти.
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі |
Літературне читання. Ю. Старостенко «І трапиться ж таке…». (с. 132-133)
Українська мова. Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є. (впр. 356-359) https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ
Математика. Усне множення і ділення в межах 1000. (впр. 871-878) https://naurok.com.ua/prezentaciya-usne-mnozhennya-i-dilennya-v-mezhah-1000-103702.html |
3 |
17.03 |
1. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі. 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
3. Розробка тестів з української мови.
4. Опрацювання фахової літератури |
Літературне читання. Читання дитячих творів. Математика. Повторення таблиць множення і ділення. Музична таблиця І ч повна https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFU Музична таблиця ІІ ч повна https://www.youtube.com/watch?v=MIimam5bSak Природознавство. Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. (с. 128-129) |
5 |
18.03 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Реєстрація учнів 3 класу у всеукраїнському конкурсі до Дня української писемності та мови «Слово до слова».
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Розробка тестів 3 класу для сайту «На Урок». |
Літературне читання. Творчість Г. Тютюнника. Г. Тютюнник «Бушля». (с. 134-135) http://chl.kiev.ua/pub/Publication/Show/311 Українська мова. Вправи на визначення роду і числа прикметників за відповідними іменниками. Прикметники-антоніми (впр. 360-364) https://www.youtube.com/watch?v=5jIdVW3rU_4
Математика. Ділення суми на число. (впр. 879-886) https://www.youtube.com/watch?v=4-JjLqPyF8g
Я у світі. Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини. (с. 132-135) |
6 |
30.03 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби». 3. Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. 4. Упорядкування папки класного керівника.
5. Корекція виховного плану на ІІ семестр. |
Літературне читання. Творчість Г. Тютюнника. Г. Тютюнник «Бушля» (продовження). (с. 135-136)
Українська мова. Прикметники-синоніми. Розбір прикметника як частини мови. (впр.365-368) https://www.youtube.com/watch?v=6rF9oYLuMwY Математика. Розв'язування задач двома способами. |
7 |
31.03 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber).
2. Розробка дидактичних матеріалів з математики.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Перевірка учнівських тестових завдань.
|
Літературне читання. Творчість Всеволода Нестайка. В. Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено). (с. 136-137) https://www.youtube.com/watch?v=VQunqFUjyeM
Математика. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв'язування рівнянь. (впр. 887-896) https://www.youtube.com/watch?v=WpQ_O-DNh2c
Природознавство. Як охороняти зникаючі рослини? Як охороняти зникаючих тварин? Червона книга України. (с. 130-134) Охорона рослин. https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY Охорона тварин. https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0 |
8 |
01.04 |
1. Робота з методичною літературою. 2. Розробка матеріалів для уроків української мови на сайт «На Урок». 3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання. Читати і переказувати оповідання В. Нестайка «Просто Олесь друг» (продовження). (с. 138-139) Українська мова. Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Складання розповідей за малюнками і опорними словами. (впр. 369-373) Математика. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72 :3 і 50: 2. Задачі, пов’язані з одиничною нормою. (впр. 897-907) |
9 |
02.04 |
1. Опрацювати новинки методичної літератури. 2. Продовжити роботу над розробкою онлайн-тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину». 3. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану. |
Літературне читання. Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Яшка і Машка». (скорочено). (с. 139-140) http://chl.kiev.ua/pub/Publication/Show/484 Українська мова. Спостереження за вживанням прикметників у загадках. Вибір з-поміж поданих прикметників тих, що найточніше характеризують персонажів, події, явища. (впр. 374-378) Математика. Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. (впр. 908-915) |
10 |
03.04 |
1. Розробка матеріалів для уроків української мови на сайт «Всеосвіта». 2. Проходження 6-годинного курсу «Цифрові навички для вчителя» на Національній онлайн - платформі з цифрової грамотності. 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) |
Літературне читання. Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Омар». (с. 140-141) Українська мова. Твір-опис «Квітуча вишня». Природознавство. Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю. (с. 135-136) Заповідники території Україниhttps://www.youtube.com/watch?v=4wKFDYuMtDQ Ботанічні сади України |
11 |
06.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання онлайн-тестів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання. Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Шоколад боцмана». (с. 141-142) Українська мова. Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. (впр. 379-382) https://www.youtube.com/watch?v=qP80izpL0Ds Математика. Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків. (впр. 916-924) |
12 |
07.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування папки класного керівника. |
Математика. Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв'язування рівнянь. (впр. 925-933) https://www.youtube.com/watch?v=O2whNcnsBgc Природознавство. Цікавий світ тварин. |
13 |
08.04 |
1. Проходження курсу для батьків «Безпека дітей в інтернеті». 2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
|
Літературне читання. Робота з дитячої книжкою (твори сучасних дитячих письменників). Українська мова. Складання тексту-розповіді «Квітуча весна».
Трудове навчання. Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду. |
14 |
09.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання. Творчість Євгена Гуцала. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок). (с. 142-143) http://chl.kiev.ua/pub/Publication/Show/548 Українська мова. Загальне поняття про дієслово (питання, роль у реченні). Зв'язок дієслова з іменником у реченні (впр. 388-391) https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA Математика. Ділення виду 360: 3, Задачі , обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв'язування рівнянь. (впр. 934-942) Я у світі. Україна – європейська держава. Європейський Союз – співтовариство народів Європи. (с. 142-145) Дітям про Євросоюз |
15 |
10.04 |
1. Розробка дидактичних матеріалів для роботи в класі з дітьми. 2. Залучати учнів до участі у конкурсі «Всеосвіта. Весна 2020» 3. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
|
Літературне читання. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (продовження). (с. 144-145)Українська мова. Розпізнавання дієслів у реченнях. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах (впр. 392-394)Математика. Ділення виду 64:16 способом випробування. Периметр прямокутника. (впр. 943-951)https://svitppt.com.ua/matematika/dilennya-vidu-sposobom-viprobovuvannya.htmlПриродознавство. Як працює наш організм? Система органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система. (с. 142-146)https://vseosvita.ua/library/prezentacia-sistema-organiv-tila-ludini-ta-ih-znacenna-v-zitti-ludini-125717.htmlОснови здоров’я.Характер людини і здоров’я. доброзичливість і здоров’я людини. (с. 117-120)http://www.myshared.ru/slide/1342858/ |
16 |
13.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування папки класного керівника. |
Літературне читання. Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено). ( с.145-147) Українська мова. Дієслова-синоніми. Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів (впр. 399-403) https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo
|
17 |
14.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 2. Проходження вебінару про дистанційне навчання в початковій школі. Всеукраїнська віртуальна педрада. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
|
Математика. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. (впр. 952-959) https://svitppt.com.ua/matematika/dilennya-dvocifrovogo-chisla-na-dvocifrove.html
Природознавство. Для чого потрібні скелет і м’язи? Опорно-рухова система. (с. 147-148) https://naurok.com.ua/prezentaciya-oporno-ruhova-sistema-107672.html Образотворче мистецтво. Театральний костюм. Пальчиковий театр. |
18 |
15.04 |
1. Створювання онлайн-тестів 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (продовження) (с.148-149)Українська мова. Дієслова-антоніми.Казка про синоніми та антоніми. https://www.youtube.com/watch?v=OiP-Tu37vOA
Математика. Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 960-968). |
19 |
16.04 |
1. Підготувати завдання для молодших школярів на період карантину. 2. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі. |
Літературне читання. Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Г. Демченко «Лелеки» (скорочено). (с.149-151)
Українська мова. Підбір дієслів за малюнком.
Математика. Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 969-976).
Я усвіті. Ми всі різні. Я – член європейської спільноти. (с. 146-150) |
20 |
17.04 |
1. Опрацювати корисні посилання для дистанційного навчання у 3 класі «Відпочивайте з користю». 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі. |
Літературне читання. Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В. Чухліб «Равлик» (с.151-153) Українська мова. Вживання дієслів у переносному значенні. (впр. 408-412) Математика. Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 977-984). Природознавство. З чого складається травна система? (с. 149-151) https://naurok.com.ua/prezentaciya-travna-sistema-lyudskogo-organizmu-107720.html |
21 |
21.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання онлайн-тестів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Математика. Розв'язування рівнянь. Розв’язування задач (впр. 985-991).
Природознавство. Що корисно їсти? Правила корисного харчування. (с. 152-154) https://naurok.com.ua/prezentaciya-scho-korisno-sti-108600.html |
22 |
22.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання. Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво навкруги. Д.Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик». (с.153-154) Українська мова. Спостереження за вживанням дієслів у мовленні. (впр. 413-417) https://www.youtube.com/watch?v=EOzfmwtwc5c Математика. Розв'язування рівнянь. Розв’язування задач (впр. 992-998). |
23 |
23.04 |
1. Опрацювати літературу із проблеми «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі». 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) |
Літературне читання. Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (продовження) (с.154-155) Українська мова. Змінювання дієслів за часами. (впр. 418-422) https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw Математика. Розв'язування рівнянь з двома діями. Розв’язування задач (впр. 996-1006) |
24 |
24.04 |
1. Розміщення завдань для учнів3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5. Опрацювання фахової літератури |
Літературне читання. Робота з дитячої книжкою (твори сучасних дитячих письменників). Українська мова. Розпізнавання часових форм дієслова у тексті. Використання їх у власному мовленні (впр. 423-426) https://www.youtube.com/watch?v=Z6FUjbjfP8I Математика. Частини. Позначення частин числа цифрами. Розв’язування задач, що включають знаходження частини числа (впр. 1007-1015). Природознавство. Що потрібне для дихання? Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. (с. 155-156) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dihalna-sistema-ludini-128732.html
Основи здоров’я.Учись вчитися. Розвиток пам’яті та уваги. (с. 124-129) https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-rozvitok-uvagi-pamyati-spriynyattya-36385.html |