Індивідуальний план роботи під час карантину та канікул з 12.03 – 27.03.2020 вчителя англійської мови Павлюс-Гунченко Ольги Валеріївни

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину та канікул з 12.03 – 27.03.2020 вчителя англійської мови Павлюс-Гунченко Ольги Валеріївни
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи під час карантину та канікул  з 12.03 – 27.03.2020

 вчителя англійської мови

Павлюс-Гунченко Ольги Валеріївни

Дата

Зміст організаційно-педагогічних заходів

Час роботи

Примітка

12.03.

1. Як організувати дистанційне навчання школярів (вивчення інструкцій, перегляд інтернет-ресурсів).

2. Робота з календарно-тематичним плануванням (теми для дистанційного навчанням учнів).

3. Участь у нараді.

4. Робота зі шкільною документацією.

 

8.00 – 10.00

 

 

10.00 -12.00

 

12.00 – 12.30

12.30 – 14.00

 

13.03.

1. Як організувати дистанційне навчання школярів (вивчення інструкцій, перегляд інтернет-ресурсів).

2. Робота з календарно-тематичним плануванням (теми для дистанційного навчанням учнів).

3. Робота зі шкільною документацією.

4. Перевірка учнівських зошитів.

9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

14.00 – 15.00

 

16.03.

1.Опрацювання методичних рекомендацій  МУ щодо ущільнення навчального матеріалу.

2. Участь у нараді при директорові.

3. Участь у педраді щодо організації дистанційного навчання.

4. Участь у підсумковому відкритому засіданні атестаційної комісії.

5. Робота з документацією на отримання свідоцтв про закінчення базової середньої освіти учнями 9-А класу.

5. Розробка та упорядкування завдань для учнів.

6. Консультації  з учнями та батьками щодо організації проведення навчання через дистанційну форму.

 

9.00 – 9.30

 

9.30 – 10.30

10.30 – 11.30

 

11.30 – 13.30

 

 

13.30 – 14.30

 

 

 

14.30 – 15.30

 

 

Протягом дня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мобільний зв’язок

 

17.03

1. Перевірка домашніх завдань учнів.

2. Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання.

3. Онлайн- бесіда з батьками  та учнями 9-А класу  з питань дистанційного навчання та  профілактики коронавірусу.

4. Підготовка та створення матеріалів для перевірки знань учнів.

5. Участь в онлайн тренінгу «Розвиток професійних навичок, навичок роботи у команді».

6.Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

9.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

12.00 – 12.30

 

 

12.30 – 14.30

 

15.00 – 17.00

 

 

18.00 – 19.00

Електронна пошта, Вайбер

 

 

Мобільний зв’язок

 

 

 

Освітня платформа «На урок»

Міжнародний освітньо-методичний центр Pearson English

 

Освітня платформа «На урок»

 

18.03

1. Перевірка домашніх завдань учнів.

2. Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання.

3. Робота над створенням уроку граматики для учнів 9х класів на тему «Вживання герундію».

4. Робота з інноваційними ресурсами для навчання мови.

5.Онлайн консультації з батьками та учнями.

 

9.00 – 11.00

11.00 – 12.00

 

12.00 – 13.30

 

13.30 – 15.00

 

Протягом дня

Електронна пошта, Вайбер

 

Освітня платформа TedEd

 

Сайт Linguahouse

 

Мобільний зв’язок

 

19.03

1. Перевірка домашніх завдань учнів.

2. Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання.

3. Розробка та упорядкування завдань для учнів.

4. Професійний розвиток (планування уроків, використання статей, відео та інших ресурсів на уроках).

5. Онлайн консультації з батьками та учнями.

 

9.00 – 11.00

11.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

13.00 – 15.00

 

 

Протягом дня

Електронна пошта, Вайбер

 

 

 

Освітній сайт TeachingEnglish - British Council

 

Мобільний зв’язок

 

20.03

1. Перевірка домашніх завдань учнів.

2. Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання.

3. Робота над професійним вдосконаленням, поглиблення знань з методики викладання.

4. Участь у вебінарі «Ми любимо письмо».

5. Участь у вебінарі «MyEnglishLab: використовуйте в будь-який час і в будь-якому місці».

6. Онлайн консультації з батьками та учнями.

 

9.00 – 11.00

11.00 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

 

 

14.00 – 15.00

 

 

20.00 – 21.00

 

 

 

Протягом дня

Електронна пошта, Вайбер

 

 

Тренінговий центр «Лінгвіст»

 

Видавнича компанія «National Geographic Learning»

Міжнародний освітньо-методичний центр «Pearson English»

Мобільний зв’язок

 

23.03

1. Перевірка домашніх завдань учнів.

2. Участь у вебінарі  «Супер навички для майже дорослих учнів».

 

3. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час канікул та карантину.

4. Участь у вебінарі «Як зробити захоплюючий онлайн урок для підлітків».

5. Участь у вебінарі «За лаштунками уроку підготовки до іспитів».

 

6.  Онлайн консультації з батьками та учнями.

 

9.00 – 11.00

11.00 – 12.00

 

 

12.00 – 13.00

 

 

 

15.00 – 16.00

 

 

 

16.00 – 17.00

 

 

Протягом дня

Електронна пошта, Вайбер

Міжнародний освітньо-методичний центр “Dinternal Education»

 

 

Міжнародний освітньо-методичний центр «Pearson English»

Міжнародний освітньо-методичний центр “Dinternal Education»

Мобільний зв’язок

 

24.03

1. Перевірка домашніх завдань учнів.

 

2. Участь у вебінарі «Життєві навички: вдосконалення навичок мовлення».

3. Участь у вебінарі «Персоналізація з учнями старшої школи».

 

4. Участь у вебінарі «Навчання слухання».

 

5. Участь у вебінарі «Розвиток навичок мислення в учнів початкової школи».

 

6. Участь у вебінарі «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання».

7. Участь у вебінарі «Як зробити цікавими уроки підготовки до іспитів».

8. Онлайн консультації з батьками та учнями.

 

9.00 – 10.00

 

10.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

13.00 – 14.00

 

 

14.30 – 15.30

 

 

 

 

 

15.00 – 16.00

 

 

 

16.00 – 17.00

 

 

Протягом дня

Електронна пошта, Вайбер

Анастасія Данилко

 

Міжнародний освітньо-методичний центр “Dinternal Education»

Міжнародний освітньо-методичний центр «Сambridge University Рress»

Міжнародний освітньо-методичний центр «Сambridge University Рress»

Освітня платформа «На урок»

Офіційний міжнароний тест-центр «Сambridge Еnglish»

 

 

Мобільний зв’язок

 

25.03

1. Перевірка домашніх завдань учнів.

 

2. Участь у вебінарі «Навчання проти тестування: 10 порад щодо того, як спрямувати своїх учнів до успіху».

3. Огляд ресурсів для дистанційного навчання.

3. Участь у вебінарі «Як поєднати підготовку до іспитів із розвитком навичок життєвих компетентностей».

 

4. Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять».

5. Онлайн консультації з батьками та учнями.

 

9.00 – 9.30

 

9.30 – 10.30

 

10.30 – 12.30

 

14.00 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

 

 

Протягом дня

Електронна пошта, Вайбер

Офіційний міжнароний тест-центр «Сambridge Еnglish»

Освітній сайт TeacherVision

Міжнародний освітньо-методичний центр «Сambridge University Рress»

Освітня платформа «На урок»

Мобільний зв’язок

 

26.03

1. Перевірка домашніх завдань учнів.

2. Аналіз виконання  тестових завдань учнями.

3. Розробка та упорядкування завдань для учнів.

4. Огляд добірки статей, для організації віддаленого навчання.

 

 

5. Онлайн консультації з батьками та учнями.

9.00 – 10.00

10.00 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

13.00 – 15.00

 

 

 

 

 

Протягом дня

Електронна пошта, Вайбер

 

 

 

Компанія "Learners'Book Company" - офіційний представник і регіональний дистриб'ютор іноземної навчально-методичної літератури 

Мобільний зв’язок

 

27.03

1  1. Перевірка домашніх завдань учнів.

 

2. Розробка педагогічних порад та пам’яток батькам щодо дистанційного навчання дітей.

3. Розробка тестових завдань .

4. Вимоги до уроку іноземної мови: опрацювання інтернет ресурсів.

5. Онлайн консультації з батьками та учнями.

 

 

9.00 – 10.00

 

 

10.00 – 11.00

 

11.00 – 13.00

 

13.00 – 15.00

 

Протягом дня

Електронна пошта, Вайбер

 

 

Освітня платформа «На урок»

 

Мобільний зв’язок

 

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
2266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку