Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 10. 03 – 03. 04. 2020
вчителя англійської мови Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №8
Костіль Стефанії Миколаївни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
|
11.03 |
1. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Розробка завдань для учнів 7, 9, 11 класів 3. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями з питань дистанційного навчання 4. Робота з методичною літературою 5. Індивідуальне заняття Которова С. |
08.30 – 11.00
11. 00 – 13. 00
13.00. – 14.00
15.00 -16.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер.
підручник Карп’юк |
|
12. 03 |
1.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6, 7, 9, 11 класів 3. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями з питань дистанційного навчання 4. Робота з методичною літературою |
08.30 – 11.00
11. 00 – 13. 00
13.00. – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер.
підручник Карп’юк
|
|
13. 03 |
1.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх і старших класів по темах 3. Онлайн консультації з учнями 4. Розсилка завдань з англійської мови |
8. 30 – 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00 13.00. – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер.
Освітня платформа «На урок»
Групи у соціальній мережі Фейсбук, Вайбер. |
|
16. 03 |
1.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Складання інтерактивних тестів для учнів старших класів по темах 2. Розробка та розсилка завдань учням 6, 7, 9, 11 класів 3. Опрацювання фахової літератури 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
9. 00 – 10. 00
10. 00 – 11. 00
11.00 – 13.00
13.00. – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер.
Освітня платформа «На урок»
Групи у соціальній мережі Вайбер.
|
|
17. 03 |
1. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Засідання атестаційної комісії 3. Онлайн консультації з учнями 10 - 11 класу підготовка до ЗНО |
9. 00 – 10. 00
11. 00 – 13. 00 13.00 – 14.00
|
Групи у соціальній мережі Вайбер.
Групи у соціальній мережі Вайбер. |
|
18. 03 |
1. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи. 3. Індивідуальне заняття з Которовою С. 4. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. |
8. 30- 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 14. 00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер
Освітні платформи
Група у соціальній мережі Вайбер
Освітні платформи |
|
19.03 |
1. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Розміщення завдань для учнів 6, 7, 9, 11 класів. 3. Робота з теми самоосвіти 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер
підручник Карп’юк
Групи у соціальній мережі Вайбер |
|
20.03 |
1. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 1. Розміщення завдань для учнів 6, 7, 9, 11 класів. 2. Пошук інтерактивних завдань для учнів 3. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер
Освітні платформи
Мобільний зв`язок, вайбер |
|
23.03 |
1.Наповнення папки самоосвіта. 2.Впорядкування папки класного керівника. 3.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
|
|
|
24.03 |
1.Опрацювання фахової літератури 2.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів. |
|
|
|
25.03 |
1.Створення таблиць на тему «Граматичні часи дієслів» 2.Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів» 3.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину» |
|
|
|
26.03 |
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. 2.Розробка граматичних таблиць та схем. 3. Опрацювання фахової літератури. |
|
|
|
27.03 |
1.Підбір завдань для учнів 11-х класів для розвитку письма. 2.Навчальні завдання для учнів 9 класу. 3. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. |
|
|
|
30.03 |
1.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6,7,9, 11 класів 3.Розробка тестових завдань на тему «Present Simple and Present Continuous» 4.Опрацювання фахової літератури |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер
|
|
31.03 |
1.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6,8, 9, 10, 11 класів 3.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання для учнів 11 класу 4.Створення опорних таблиць з граматики для учнів 9 класу 5. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер |
|
01.04 |
1.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6,7, 9, 11 класів 3. Участь у вебінарі PRESENTERS: HUGH DELLAR AND ALEX WARREN 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер
Google Classroom
NATIONAL GEOGRAPHIC LEARNING |
|
02.04 |
1.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6, 7, 9, 11 класів 3. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх класів по темах 4. Редагування календарного планування 5. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер
Google Classroom |
|
03.04 |
1.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, збір інформації про здоров’я учнів 11 класу, контроль за виконанням завдань учнями. Індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі. 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 5,6,7, 9 класів 3. Створення інтерактивних тестів для учнів старших класів 4. Індивідуальна робота з учнями та батьками. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
|
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Вайбер
Google Classroom |
Учитель англійської мови С.М. Костіль