Індивідуальний план роботи практичного психолога під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи практичного психолога під час карантину. Включає всі напрямки роботи. Допоможе під час планування роботи, пошуку ресурсів та вибору тем для самоосвіти
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план роботи практичного психолога

під час карантину (12.03.2020 – 29.05.2020)

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

1

12.03.

2020

  1. Складання плану роботи на карантин.
  2. Робота із нормативно-правовою документацією

8.00 –10.00

10.00-12.00

2

13.03

2020

  1. Пошук он-лайн платформ для профорієнтаційної роботи
  2. Підготовка виступів на наради/педради/конференції

8.00-11.00

11.00-12.00

3

16.03.

2020

  1. Упорядкування щоденника  журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
  2. Робота з нормативно-правовою документацією.

8.00 –11.00

 

11.00-12.00  

4

17.03.

2020

  1. Робота зі шкільною документацією
  2. Опрацювання фахової літератури.

8.00  -10.00

10.00-12.00

5

18.03.

2020

  1. Самооствіта курс «Емоційний інтелект» на платформі https://eduhub.in.ua
  2. Дистанційні індивідуальні консультації для батьків ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00 -10.00

 

10.00-12.00

 

6

19.03.

2020

  1. Пошук  онлайн-тестів для  учнів  5-11 класів з психології.

Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

8.00-10.30

10.30-12.00

7

20.03.

2020

  1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.
  2. ­­­­­­­­­­­­­­­­­Підбір он-лайн ресурсів для профорієнтації https://studway.com.ua/proforientacia/

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

8

23.03.

2020

  1. Розробка дидактичного матеріалу для учня з ООП .
  2. Дистанційні індивідуальні консультації для учнів та батьків ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00– 10.00

10.00-12.00

 

9

24.03.

2020

  1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.
  2. Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини».

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

 

10

25.03.

2020

  1. Дистанційні індивідуальні консультації для вчителів ( в телефонному або он-лайн режимі)
  2. Розробка психодіагностичного інструментарію, тестових бланків

  8.00- 9.30

 

9.30-12.00

11

26.03.

2020

  1. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками «Дитячі страхи і пандемія».
  2. Робота з журналом щоденного обліку роботи

8.00-11.00

 

11.00-12.00

12

27.03.

2020

  1. Робота з документацією.

Проходження  курсів «Цифрові навички для вчителів» на Національній он-лайн платформі з цифрової грамотності

8.00-9.00

9.00-12.00

13

30.03.

2020

  1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

Проходження глобального тестування  «ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ» на Національній он-лайн платформі з цифрової грамотності. (Сертифікат)

8.00-10.00

 

10.00-12.00

 

14

31.03.

2020

  1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети).

8.00-10.00

 

10.00-12.00

15

01.04.

2020

Проходження  курсів «Цифрові навички для вчителів» на Національній он-лайн платформі з цифрової грамотності

  1. (Сертифікат)
  2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

8.00- 11.00

 

 

 

11.00-12.00

 

16

02.04.

2020

  1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.
  2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

8.00– 10.00

 

 

10.00-12.00

17

03.04.

2020

Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug

Дистанційні індивідуальні консультації для батьків та вчителів ( в телефонному або он-лайн режимі) «Профілактика стресів»

Участь у вебінарі «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції » (Спільнота освітян «Вcеосвіта) (Сертифікат)

8.00- 9.00

 

 

10.00-12.00

 

 

11.00-12.00

18

06.04.

2020

Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»(обговорення «Посібників Ради Європи»)

Проходження курсу «Базовий курс з цифрової грамотності»(Сезон 1-3) » на Національній он-лайн платформі з цифрової грамотності. (Сертифікат)

8.00-10.00

 

 

 

10.00-12.00

19

07.04.

2020

Опрацювання нормативних документів (Закон «Про повну загальну середню освіту»)

Дистанційні індивідуальні консультації для учнів та батьків ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

20

08.04.

2020

Проходження електронного освітнього курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» (ГО «Ла Страда –Україна»)

8.00-12.00

21

09.04.

2020

Проходження електронного освітнього курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» (ГО «Ла Страда –Україна») (Сертифікат)

8.00-12.00

22

10.04.

2020

 Проходження курсу «Академічна доброчесність» (Студія онлайн-освіти EdEra) (Сертифікат)

8.00-12.00

23

13.04.

2020

Опрацювання нормативних документів (Закон «Про повну загальну середню освіту», «Абетка для директора»)

Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»(обговорення законів «Про повну загальну середню освіту», «Абетка для директора»)

8.00-10.00

 

10.00-12.00

24

14.04.

2020

Проходження курсу «З учнями про освіту та кар’єру» (Студія онлайн-освіти EdEra). (Сертифікат)

У часть у вебінарі «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання» (Спільнота освітян «Вcеосвіта).

(Сертифікат)

8.00- 10.00

 

10.00-12.00

25

15.04.

2020

Проходження курсу «Домедична допомога» (Студія онлайн-освіти EdEra). (Сертифікат)

Дистанційні індивідуальні консультації для учнів та батьків ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00-11.00

 

 

11.00-12.00

26

16.04.

2020

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.

Участь у вебінарі «Мотивація до навчання під час карантину» (Освітня платформа «На урок»)

 

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

27

17.04.

2020

Робота з документацією.

Підбір платформ для проходження онлайн тестів для дітей, батьків та вчителів https://onlinetestpad.com/ua/tests/psychological?fbclid=IwAR2zgoZsco79a469_ph4fMeH2jHB7P_d2eiuoGTICG88LuFUDY5T1JxOuK4

8.00-10.00

10.00-12.00

28

21.04.

2020

Перегляд вебінару «Корекційні методики в роботі з дітьми з особливими  освітніми потребами» (Освітня платформа «На урок»)

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

29

22.04.

2020

Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

30

23.04.

2020

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги під час підготовки до ЗНО

­­­­­­­­­­­­­­­­­Підбір он-лайн ресурсів для профорієнтації https://studway.com.ua/proforientacia/

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

31

24.04.

2020

  1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

Дистанційні індивідуальні консультації для батьків ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00-10.00

 

 

 

10.00-12.00

32

27.04

2020

Перегляд вебінару «Розвиток уяви в різні вікові періоди» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Робота з документацією

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

33

28.04.

2020

Самооствіта курс «Емоційний інтелект» на платформі https://eduhub.in.ua

  1. Розробка дидактичного матеріалу для учня з ООП .

8.00-10.00

 

10.00-12.00

34

29.04.

2020

Дистанційні індивідуальні консультації для вчителів ( в телефонному або он-лайн режимі)

Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

35

 

30.04.

2020

Участь у вебінарі «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Дистанційні індивідуальні консультації для учнів та батьків ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

36

04.05.2020

Участь у вебінарі «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Дистанційні індивідуальні консультації для вчителів ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

37

05.05.2020

Участь у вебінарі «Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу. Онлайн-формат» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Дистанційні індивідуальні консультації для батьків ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

38

06.05. 2020

Складання звіту про виконану роботу за 2019-2020 навчальний рік (Аналатична довідка)

8.00-12.00

39

07.05. 2020

Складання звіту про виконану роботу за 2019-2020 навчальний рік (Аналатична довідка)

Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.

8.00-10.00

 

10.00-12.00

40

08.05. 2020

  1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

Дистанційні індивідуальні консультації для вчителів ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00-10.00

 

10.00-12.00

41

12.05.2020

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги під час підготовки до ЗНО

Робота з документацією.

8.00-10.00

 

10.00-12.00

42

13.05.2020

Участь у вебінарі «Як допомогти дитині успішно скласти ЗНО…»

Участь у вебінарі «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв'язку» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

 

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

43

14.05.2020

Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

44

15.05.2020

Перегляд вебінару «Психологічні особливості учнів» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

45

18.05.2020

Участь у вебінарі «Формування комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами»

Індивідуальні консультації для батьків, які потребують психологічної допомоги

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

46

19.05.

2020

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

47

20.05.2020

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.

Робота із нормативно-правовою документацією

8.00-10.00

 

10.00-12.00

48

21.05.2020

Перегляд вебінару «Техніки релаксації для педагогів: як швидко розслабитись та відновитись» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини».

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

49

22.05.2020

Участь у вебінарі «Професійний розвиток шкільного психолога через прикладні ігри» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги під час підготовки до ЗНО

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-12.00

50

25.05.2020

Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»( самоаналіз закладу освіти)

8.00- 12.00

51

26.05.2020

Участь у вебінарі «Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги під час підготовки до ЗНО

8.00-10.00

 

10.00-12.00

52

27.05.2020

Участь у вебінарі «Емоційний розвиток дітей з ООП. Практичні техніки» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

53

28.05.2020

  1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

Дистанційні індивідуальні консультації для батьків ( в телефонному або он-лайн режимі)

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

54

29.05

2020

Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.

Робота з документацією

8.00-10.00

 

 

10.00-12.00

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
19 вересня 2020
Переглядів
8740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку