Індивідуальний план роботи практичного психолога
під час карантину (12.03.2020 – 29.05.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
1 |
12.03. 2020 |
|
8.00 –10.00 10.00-12.00 |
2 |
13.03 2020 |
|
8.00-11.00 11.00-12.00 |
3 |
16.03. 2020 |
|
8.00 –11.00
11.00-12.00 |
4 |
17.03. 2020 |
|
8.00 -10.00 10.00-12.00 |
5 |
18.03. 2020 |
|
8.00 -10.00
10.00-12.00
|
6 |
19.03. 2020 |
Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» (Спільнота освітян «Вcеосвіта) |
8.00-10.30 10.30-12.00 |
7 |
20.03. 2020 |
|
8.00-10.00
10.00-12.00 |
8 |
23.03. 2020 |
|
8.00– 10.00 10.00-12.00
|
9 |
24.03. 2020 |
|
8.00-10.00
10.00-12.00
|
10 |
25.03. 2020 |
|
8.00- 9.30
9.30-12.00 |
11 |
26.03. 2020 |
|
8.00-11.00
11.00-12.00 |
12 |
27.03. 2020 |
Проходження курсів «Цифрові навички для вчителів» на Національній он-лайн платформі з цифрової грамотності |
8.00-9.00 9.00-12.00 |
13 |
30.03. 2020 |
Проходження глобального тестування «ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ» на Національній он-лайн платформі з цифрової грамотності. (Сертифікат) |
8.00-10.00
10.00-12.00
|
14 |
31.03. 2020 |
Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети). |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
15 |
01.04. 2020 |
Проходження курсів «Цифрові навички для вчителів» на Національній он-лайн платформі з цифрової грамотності
|
8.00- 11.00
11.00-12.00
|
16 |
02.04. 2020 |
|
8.00– 10.00
10.00-12.00 |
17 |
03.04. 2020 |
Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug Дистанційні індивідуальні консультації для батьків та вчителів ( в телефонному або он-лайн режимі) «Профілактика стресів» Участь у вебінарі «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції » (Спільнота освітян «Вcеосвіта) (Сертифікат) |
8.00- 9.00
10.00-12.00
11.00-12.00 |
18 |
06.04. 2020 |
Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»(обговорення «Посібників Ради Європи») Проходження курсу «Базовий курс з цифрової грамотності»(Сезон 1-3) » на Національній он-лайн платформі з цифрової грамотності. (Сертифікат) |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
19 |
07.04. 2020 |
Опрацювання нормативних документів (Закон «Про повну загальну середню освіту») Дистанційні індивідуальні консультації для учнів та батьків ( в телефонному або он-лайн режимі) |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
20 |
08.04. 2020 |
Проходження електронного освітнього курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» (ГО «Ла Страда –Україна») |
8.00-12.00 |
21 |
09.04. 2020 |
Проходження електронного освітнього курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» (ГО «Ла Страда –Україна») (Сертифікат) |
8.00-12.00 |
22 |
10.04. 2020 |
Проходження курсу «Академічна доброчесність» (Студія онлайн-освіти EdEra) (Сертифікат) |
8.00-12.00 |
23 |
13.04. 2020 |
Опрацювання нормативних документів (Закон «Про повну загальну середню освіту», «Абетка для директора») Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»(обговорення законів «Про повну загальну середню освіту», «Абетка для директора») |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
24 |
14.04. 2020 |
Проходження курсу «З учнями про освіту та кар’єру» (Студія онлайн-освіти EdEra). (Сертифікат) У часть у вебінарі «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання» (Спільнота освітян «Вcеосвіта).(Сертифікат) |
8.00- 10.00
10.00-12.00 |
25 |
15.04. 2020 |
Проходження курсу «Домедична допомога» (Студія онлайн-освіти EdEra). (Сертифікат) Дистанційні індивідуальні консультації для учнів та батьків ( в телефонному або он-лайн режимі) |
8.00-11.00
11.00-12.00 |
26 |
16.04. 2020 |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. Участь у вебінарі «Мотивація до навчання під час карантину» (Освітня платформа «На урок»)
|
8.00-10.00
10.00-12.00 |
27 |
17.04. 2020 |
Робота з документацією. Підбір платформ для проходження онлайн тестів для дітей, батьків та вчителів https://onlinetestpad.com/ua/tests/psychological?fbclid=IwAR2zgoZsco79a469_ph4fMeH2jHB7P_d2eiuoGTICG88LuFUDY5T1JxOuK4 |
8.00-10.00 10.00-12.00 |
28 |
21.04. 2020 |
Перегляд вебінару «Корекційні методики в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» (Освітня платформа «На урок»)
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
29 |
22.04. 2020 |
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
30 |
23.04. 2020 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги під час підготовки до ЗНО Підбір он-лайн ресурсів для профорієнтації https://studway.com.ua/proforientacia/ |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
31 |
24.04. 2020 |
Дистанційні індивідуальні консультації для батьків ( в телефонному або он-лайн режимі) |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
32 |
27.04 2020 |
Перегляд вебінару «Розвиток уяви в різні вікові періоди» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)
Робота з документацією |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
33 |
28.04. 2020 |
Самооствіта курс «Емоційний інтелект» на платформі https://eduhub.in.ua
|
8.00-10.00
10.00-12.00 |
34 |
29.04. 2020 |
Дистанційні індивідуальні консультації для вчителів ( в телефонному або он-лайн режимі) Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
35
|
30.04. 2020 |
Участь у вебінарі «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)
Дистанційні індивідуальні консультації для учнів та батьків ( в телефонному або он-лайн режимі) |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
36 |
04.05.2020 |
Участь у вебінарі «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)Дистанційні індивідуальні консультації для вчителів ( в телефонному або он-лайн режимі) |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
37 |
05.05.2020 |
Участь у вебінарі «Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу. Онлайн-формат» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)Дистанційні індивідуальні консультації для батьків ( в телефонному або он-лайн режимі) |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
38 |
06.05. 2020 |
Складання звіту про виконану роботу за 2019-2020 навчальний рік (Аналатична довідка) |
8.00-12.00 |
39 |
07.05. 2020 |
Складання звіту про виконану роботу за 2019-2020 навчальний рік (Аналатична довідка) Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
40 |
08.05. 2020 |
Дистанційні індивідуальні консультації для вчителів ( в телефонному або он-лайн режимі) |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
41 |
12.05.2020 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги під час підготовки до ЗНО Робота з документацією. |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
42 |
13.05.2020 |
Участь у вебінарі «Як допомогти дитині успішно скласти ЗНО…»
Участь у вебінарі «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв'язку» (Спільнота освітян «Вcеосвіта) |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
43 |
14.05.2020 |
Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
44 |
15.05.2020 |
Перегляд вебінару «Психологічні особливості учнів» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
45 |
18.05.2020 |
Участь у вебінарі «Формування комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами»
Індивідуальні консультації для батьків, які потребують психологічної допомоги |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
46 |
19.05. 2020 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)
|
8.00-10.00
10.00-12.00 |
47 |
20.05.2020 |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. Робота із нормативно-правовою документацією |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
48 |
21.05.2020 |
Перегляд вебінару «Техніки релаксації для педагогів: як швидко розслабитись та відновитись» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини». |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
49 |
22.05.2020 |
Участь у вебінарі «Професійний розвиток шкільного психолога через прикладні ігри» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги під час підготовки до ЗНО |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
50 |
25.05.2020 |
Участь у онлайн зустрічі з тренерами програми «Демократична школа»( самоаналіз закладу освіти) |
8.00- 12.00 |
51 |
26.05.2020 |
Участь у вебінарі «Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми» (Спільнота освітян «Вcеосвіта)Індивідуальні консультації для учнів, які потребують психологічної допомоги під час підготовки до ЗНО |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
52 |
27.05.2020 |
Участь у вебінарі «Емоційний розвиток дітей з ООП. Практичні техніки» (Спільнота освітян «Вcеосвіта) Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
53 |
28.05.2020 |
Дистанційні індивідуальні консультації для батьків ( в телефонному або он-лайн режимі) |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
54 |
29.05 2020 |
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. Робота з документацією |
8.00-10.00
10.00-12.00 |
1