Календарне планування КРР "Корекція розвитку"

Про матеріал
календарне планування для корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ООП , складене на основі програми З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» (РОЗВИТОК КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ) ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КЛАСІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 1-4 класи Сак.Т.В. , Прохоренко Л.І.
Перегляд файлу

Календарне планування КРР

«Корекція розвитку» (2 год.на тиждень)

  Вакар Анастасія, 4 клас

 

№ п\п

Дата

К-сть год

Тема заняття

Примітка

Розвиток наочно-образного мислення засобом конструювання 

1

 

 

 

1

Уміння сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми.

 

2

 

1

Уміння розчленовувати складну форму на складові частини, співвідносити відстань, визначати місце розташування й взаємовідношення між об'єктами.

 

3-4

 

 

 

2

Пр..р. (Вправи. Ознайомлення з деталями конструктора (кубик, цеглинка, брусок, трикутна призма), вчити розрізняти їх за формою і кольором на рівні зіставлення й пізнавання.

 

5

 

1

Учити простому аналізу споруд: виділяти форму, розмір, колір конструкторських деталей). 

 

6-7

 

2

Формування уявлення про протяжність предметів шляхом побудови доріжок різної довжини й ширини;  уміння порівнювати предмети за довжиною і шириною.

 

8-9

 

2

Збагачувати мовлення «Збери за схемою» і «Нарисуй схему словосполученнями, наприклад: «доріжка червоного кольору довга (широка)», «доріжка зеленого кольору коротка (вузька)», «червона доріжка довша (ширша) за зелену», «зелена доріжка коротша (вужча) за червону».

 

10-11

 

2

Конструкторські ігри» [Барташнікова І.А., Барташніков О.О. Розвиток наочно-образного та логічного мислення у дітей 5-7 років. – Тернопіль: Богдан, 1998. – 89 с.]

 

Розвиток логічного мислення

12

 

1

Виділення ознак предметів. 

 

13

 

1

Уміння виділяти суттєві властивості предметів. 

 

14

 

1

Порівняння предметів.

 

15-16

 

2

Класифікація предметів і явищ (засвоєння дії класифікації (поділ предметів на класи, групи,  виділенням  в предметах тих чи інших ознак); правила класифікації. 

 

17-18

 

2

Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

 

19

 

1

Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи.

 

20

 

1

Уміння давати визначення поняттям.

 

21

 

1

Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу).

 

 

 

 

Розвиток довільної уваги

 

22

 

1

Розвивати розуміння конкретної задачі виконуваної діяльності.

 

23

 

1

Тренувати довільну увагу (шляхом повторень і вправ) з метою виховання спостережливості у дітей.

 

24-25

 

2

Розвивати довільну увагу засобами навчальної гри, оскільки вона завжди має постановку задачі

 

26-27

 

2

 Тренувати увагу засобом відтворенням образу сприйнятого об’єкта.

(Спеціальні вправи, що тренують основні властивості уваги: обсяг, розподіл, концентрацію, стійкість і переключення.

 

28-29

 

2

Використання вправ, на основі яких формується довільність уваги засобами розвитку волі та уважності як властивості особистості.

 

30-31

 

2

Вправи на утримання уваги на одному й тому ж завданні якнайдовше (стійкість і концентрація уваги).

 

32-33

 

2

Вправи на перехід уваги з одного об’єкта на інший, переходити від одного виду діяльності до іншого (переключення уваги).

 

34-35

 

2

Вправи на підпорядкування уваги вимогам діяльності (довільність уваги).

 

36-37

 

2

Вправи на визначення в предметах і явищах малопомітних, але суттєвих ознак і властивостей (спостережливість).

 

Розвиток наочно-образного мислення засобом конструювання

38

 

1

Формувати уміння аналізувати об’єкт, виділяти в ньому основні частини й деталі, їх складові, визначати їх розміри, форму, просторові відношення й призначення. 

 

39

 

1

Учити аналізувати конструкторський зразок, співвідносити елементи зразка з частинами предмета, самостійно будувати за схемою. 

 

40

 

1

Навчати виділенню функціональних, визначати склад конструктивних деталей частин у реальних предметах, визначенню їх просторового взаєморозташування.

 

41

 

1

Учити відтворювати споруду відповідно до зразка, особливості їх форми, розміру й розташування.

 

42

 

1

Учити відтворювати в споруді знайомий предмет, знаходити його конструкторське рішення, планувати послідовність виконання дій з реалізації задуму конструкції. 

 

43

 

1

Навчати добирати необхідні деталі відповідно до зразка.

 

44-45

 

2

Добиватися точного з'єднання конструкторських деталей при відтворенні споруди. 

(Конструкторські ігри «Місто майстрів», «Будинки для гостей з іншої планети», «Виставка машин», «Палац для казкових героїв», «Мости», «Морська подорож», «Лист з Квіткового міста», «Гра в чарівників», [Тарловская Н.Ф., Топоркова Л.А. Обучение детей дошкольного возраста конструированию и ручному труду: Кн. для воспитателей дет. сада  и родителей. – М.: Просвещение; Владос, 1994. 216 –с.]

 

Розвиток логічного мислення (на матеріалі навчальних предметів четвертого класу).

46

 

1

Виділення ознак предметів.

 

47

 

1

Впізнання предметів по заданих ознаках.

 

48

 

1

Формування уміння виділяти суттєві властивості предметів. 

 

49

 

1

Порівняння двох і більше предметів.

 

50

 

1

Класифікація предметів і явищ (засвоєння дії класифікації ( поділ предметів на класи, групи виділенням  в предметах тих чи інших ознак); правила класифікації. 

 

51

 

1

Формувати уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

 

52

 

1

Формувати уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи.

 

53

 

1

Формування уміння давати визначення поняттям.

 

54

 

1

Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу).

 

Розвиток довільної уваги

55

 

1

Розвивати довільну увагу з максимальною опорою на активну мислительну діяльність дітей. 

 

56

 

1

Розвивати вміння уважно сприймати навчальні вимоги та нову інформацію

 

57

 

1

Розвивати увагу під час навчальної діяльності, як засобу формування контрольної функції, тобто здатності контролювати свої дії і вчинки, перевіряти результати своєї діяльності.

 

58

 

1

Поступово і наполегливо розвивати прагнення домагатися мети, неодмінно зробити намічене;

 

59

 

1

Формувати властивості уваги учнів на уроці і на цій основі поступово розвивати довільну увагу, формувати уважність як рису особистості.

 

60

 

1

(Вправи на уважність, (знайди зайве, найкоротше слово, найдовше, слова, що означають назви рослин тощо).

 

61

 

1

Вправи на тренування зорової пам’яті відтворенням образу сприйнятого об’єкта, що сприяє розвитку уваги.

 

62

 

1

Вправи на спостережливість і подальше відтворювання.

 

63

 

1

Вправи на склад ання візерунка з пам’яті за зразком.

 

64

 

1

Вправи на розрізнення геометричних візерунків у складних комбінаціях.

 

65-67

 

2

Вправи типу «Доповни відповідь»; «Поправ товариша»; «Хто скаже коротше і точніше?»; «Наведи приклад» тощо).

 

68-69-70

 

3

Розвивальні вправи на основі матеріалу 4 класу. Узагальнення .

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. nazarova sveta
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Yuliua
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
20 вересня 2020
Переглядів
15364
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку