"Індивідуальний план роботи практичного психолога в період карантину"

Про матеріал
Індивідуальний план роботи практичного психолога в період карантину. Даний план можно використовувати за зразком (таблиці).
Перегляд файлу

                                                                ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                 Директор Богодухівського ліцею №3

                                                                                                                             Богодухівської районної ради Харківської області

                                                                                                     __________________ І. СВІНЧЕНКО

 

 

 

Індивідуальний план роботи

практичного психолога закладу загальної середньої освіти

Смородської Наталії Олександрівни (0,75 ст.),

Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради  Харківської області

з 12.03.2020 по 24.04.2020  року 

 

         Індивідуальний  роботи практичного психолога на період карантину складався відповідно нормативам часу на основні види роботи, які розроблені Національним центром продуктивності Міністерства праці України та затверджені наказом Міністерства освіти України від 07.12.1995 №339.

        

 

 

 

з/п

Дата

Зміст роботи

Час

Форма роботи

Прогнозований результат

  1.  

12.03.2020

1.Обробка тесту «Карта інтересів».

Респонденти - учні 9-х класів.

2.Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Написання довідки.

 

2. Знайомство з нормативними документами.

Узагальнення матеріалів для оформлення довідки «вибір профілю навчання учнів 9-х класів».

  1.  

13.03.2020

1.Обробка тесту ДДО. Респонденти - учні 9-х класів.

2. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Написання довідки.

 

2. Знайомство з нормативними документами.

Узагальнення матеріалів для оформлення довідки «вибір профілю навчання учнів 9-х класів».

  1.  

16.03.2020

1.Складання індивідуального плану роботи на період  карантину.

2.Робота на сайтах:  «Європейська школа психології»

 (https://epsgroup.pro);

- «Prometheus»

(https://edx.prometheus.org.ua);

 - «Психолог України»

(https://upsihologa.com.ua);

- «Всеосвіта» (htpp://vseosvita.ua);

- « На Урок»

(htpp://naurok.ua).

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

 

6 год

 

 

 

1.Складання плану роботи.

 

2.Перегляд сайтів.

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Знайомство з нормативними документами.

План роботи

 

 

Отриману інформацію використати при складанні індивідуального плану роботи на період карантину

  1.  

17.03.2020

1.Опрацювання фахової літератури

 Ю.Альошина «Індивідуальне та сімейне психологічне консультування».

 2. Виготовлення психологічного інструментарію  для подальшої роботи психолога «Планети всесвіту».

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Знайомство з новинками літератури.

 

 

2.Створення портфоліо карток «Планети всесвіту».

 

3.Знайомство з нормативними документами.

 

 

Отриману інформацію використовувати в консультаційній роботі

 

Поповнення бази матеріалів психологічного інструментарію для корекційно – розвиткових занять

  1.  

18.03.2020

1.Корекція розділу організаційно – методичної роботи річного плану практичного психолога на період  карантину.

2. Вебінар на сайті «Всеосвіта» (htpp://vseosvita.ua)

Тема « Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».

3.Робота з матеріалами вебінару.

4. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

 

6 год

1.Внесення змін до  плану роботи.

 

 

2.Перегляд вебінару.

3.Перегляд рекомендацій для подальшої роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

4. Знайомство з нормативними документами.

 

 

Внесення  доповнень до організаційно- методичного  розділу річного плану роботи

 

 

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

 

  1.  

19.03.2020

1. Проходження онлайн-курсу на платформі «Prometheus» (https://edx.prometheus.org.ua)

Тема «Діалог та медіація - шлях до порозуміння».

2. Опрацювання матеріалів курсу «Діалог та медіація - шлях до порозуміння».

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Участь в онлайн-курсі.

 

 

 

 

2.Узагальнення досвіду,

Створення презентації «Діалог».

3. Знайомство з нормативними документами.

 

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

 

  1.  

20.03.2020

1.Ознайомлення з статтями НУШ

(htpp://nus.org.ua):

- «35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ»;

- « Як технічно організувати дистанційне спілкування – покрокова інструкція»;

- « Навчання вдома: практичні поради для вчителів від психологині Світлани Ройз».

2. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

 

 

 

1.Перегляд науково-методичного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Знайомство з нормативними документами.

 

 

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

 

  1.  

23.03.2020

1.Поповнення відео інструментарію. Матеріали для занять.

2. Складання індивідуального плану роботи на період  карантину.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

 

1.Підготовка до виступів на батьківських зборах.

2.Робота з планом.

 

3. Знайомство з нормативними документами.

 

Поповнення бази відео матеріалів для просвітницьких заходів

Внесення доповнень до індивідуального плану роботи на період карантину

  1.  

24.03.2020

1.Підбір та виготовлення психологічного інструментарію

 (розвиваючі гри для учнів молодшого віку «Куди», «Як росте квітка», «Пальчиковий театр»).

2. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Виготовлення психологічного інструментарію для корекційно-розвиткових занять.

2. Знайомство з нормативними документами.

Поповнення бази матеріалів психологічного інструментарію для корекційно – розвиткових занять

  1.  

25.03.2020

1.Вебінар на сайті «На Урок»

(автор Г. Дудіч)

Тема «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» (htpp://naurok.ua).

2.Робота з матеріалами вебінару.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Перегляд вебінару.

 

 

 

2.Онлайн бесіда з працівниками психологічної служби району.

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

 

  1.  

26.03.2020

1.Вебінар на сайті «Всеосвіта»

(htpp://vseosvita.com.ua)

(автор Черниш Олена)

Тема  «Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації».

2. Робота з матеріалами вебінару.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

 

6 год

1.Перегляд вебінару.

 

 

 

 

2. Створення презентації «Дружба».

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

  1.  

27.03.2020

1.Вебінар на сайті «На Урок»

(htpp://naurok.ua)

(автор Цукор Любов)

Тема  «Онлайн-тести ля дистанційної роботи».

2. Робота з матеріалами вебінару.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

 

6 год

1.Перегляд вебінару.

 

 

 

 

2.Уазагальнення досвіду для подальшої роботи на онлайн платформах.

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

  1.  

30.03.2020

1. Вебінар на сайті «На Урок»

(htpp://naurok.ua)

Тема

«ІКТ», «Практичні прийоми».

2.Робота з матеріалами вебінару.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

 

 

 

 

1.Перегляд вебінару.

 

 

 

2.Знайомство з новими формами практичних. прийомів «ІКТ».

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

Свідоцтво

№ В256-348156

 

  1.  

31.03.2020

1.Проходження онлайн-курсу на платформі «Рrometheus»

(https://edx.prometheus.org.ua)

Тема  «Як ефективно спланувати та провести діалог. Базовий модуль 1».

2.Робота з матеріалами онлайн- курсу.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Участь в онлайн-курсі.

 

 

 

 

 

2.Створення презентації «Ефективне спілкування».

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

 

  1.  

02.04.2020

1.Онлайн-інтенсив (htpp://webinar.evolucionika.ru)

«Психотерапевт XXI століття»

(лектор А. Громова)

Тема

«Стрес та стресостійкість»

І Модуль.

2. Узагальнення досвіду.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Участь у вебінарі.

 

 

 

 

2.Складання щоденника стресостійкості.

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

  1.  

03.04.2020

1.Онлайн-інтенсив «Психотерапевт XXI століття» (htpp://webinar.evolucionika.ru)

(лектор А. Громова)

Тема

« Стрес та стресостійкість»

ІІ Модуль.

2. Узагальнення досвіду.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Участь в онлайн-інтенсиві.

 

 

 

 

2.Продовження роботи над складанням щоденника стресостійкості.

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

  1.  

06.04.2020

1. Консультування всіх учасників освітнього процесу (дистанційні індивідуальні онлайн консультації).

2. Ознайомлення з листом  МОН «Робота  ІРЦ під час карантину» НУШ (htpp://nus.org.ua).

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Консультація учасників освітнього процесу в мережі «Viber».

2. Перегляд науково-методичного матеріалу.

3. Знайомство з нормативними документами.

Надання рекомендацій класним керівникам, щодо  організації дозвілля учнів вдома на період карантину. Отриману інформацію використати при складанні індивідуального плану роботи на період карантину.

  1.  

07.04.2020

1.Проходження онлайн-курсу на платформі « Еdera»

 (https://courses.ed-era.com)

 Тема

 «Права людини в освітньому просторі».

2.Опрацювання фахової літератури «Як використовувати You Tube у дистанційному навчанні».

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

 

 

 

 

 

 

 

1.Участь в онлайн-курсі.

2.Знайомство з новинками науково-методичної літератури.

 

 

 

 

 

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

 

  1.  

08.04.2020

1.Дистанційні консультації всіх учасників освітнього процесу.

2.Опрацювання фахової літератури Джанет Ленсбері «Дисципліна із задоволенням».

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Онлайн консультації в мережі «Viber» з сектором освіти, батьками, вчителями, працівниками психологічної служби.

2. Знайомство з новинками науково-методичної літератури.

3. Знайомство з нормативними документами.

Надання психологічної підтримки вчителям, які звернулися за допомогою.

Отриману інформацію використовувати в консультаційній та просвітницькій роботі

  1.  

09.04.2020

1. Реєстрація на сайті «АІС Я-психолог». Електронна система тестів, прогнозована інтерпретація результатів тестування.

2. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Проходження онлайн тестів. Активізація онлайн реєстрації.

 

2.Знайомство з нормативними документами.

Поповнення бази діагностичного інструментарію, надання онлайн консультації з практичними психологами району

  1.  

10.04.2020

1.Онлайн-інтенсив «Психотерапевт XXI століття» (htpp://webinar.evolucionika.ru)

(лектор А. Громова)

Тема

« Стрес та стресостійкість»

ІІІ Модуль.

2. Узагальнення досвіду.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Участь в онлайн-інтенсиві.

 

 

 

 

 

2.Підведення підсумків  щоденника стресостійкості.

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

 

  1.  

13.04.2020

1. Корекція річного плану роботи практичного психолога.

2.Розробка плану роботи  практичного психолога, під час карантину.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Внесення змін до розділів річного плану роботи.

2.Складання плану роботи на тиждень.

3. Знайомство з нормативними документами.

Внесення  корекційних змін до розділу «Зв’язки з громадськістю» річного плану роботи

  1.  

14.04.2020

1.Вебінар на сайті «Всеосвіта»

(htpp://vseosvita.com.ua)

(автор Черниш Олена)

Тема   «Я сучасний батько».

2. Робота з матеріалами вебінару, систематизація.

3.Надання онлайн рекомендацій батькам щодо виховання дітей.

4. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Перегляд вебінару.

2.Підготовка матеріалів до батьківських зборів «Я сучасний батько».

3. Онлайн консультації в мережі «Viber» з батьками початкової ланки.

4. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

 

  1.  

15.04.2020

 1.Проходження онлайн-курсу на платформі «Prometheus»

 (https://edx.prometheus.org.ua)

Тема «PERSON. Персона. Prometheus talks».

2.Робота з матеріалами курсу.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Участь в онлайн-курсі.

2.Складання тренінгового заняття

«Я - особистість».

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

  1.  

16.04.2020

1.Вебінар на сайті «Європейська школа психології» (https://epsgroup.pro)

Тема

«Типологія людської особистості за К.Г.Юнгом».

2.Робота з матеріалами вебінару.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Участь у вебінарі.

2.Написання статті «Особистість».

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

  1.  

17.04.2020

1.Участь в всеукраїнському антикризовому онлайн-марафоні  «Освіта під час карантину»

(htpp://vseosvita.com.ua).

2. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1. Участь в всеукраїнському онлайн-марафоні.

2. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

  1.  

21.04.2020

1. Корекція річного плану роботи практичного психолога.

2.Розробка плану роботи  практичного психолога, під час карантину.

3.Консультування з керівником Центру практичної психології та соціальної роботи ХАНО.

Носенко Володимиром Вікторовичем, з приводу складання індивідуального плану роботи та звітної інформації за період карантину.

4. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Внесення змін до плану.

2.Розробка плану роботи на тиждень.

3. Консультування. 4.Знайомство з нормативними документами.

Внесення  корекційних змін до розділів річного плану роботи :

- «Зв’язки з громадськістю»;  - «Організаційно – методична робота» .

  1.  

22.04.2020

1.Вебінар на сайті «Всеосвіта»

(htpp://vseosvita.com.ua)

(автор Харитонова Вікторія)

Тема

 «Ігрові методики для розвитку мовлення».

2.Робота з матеріалами вебінару.

3. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Перегляд вебінару.

2.Створення психологічного інструментарію

(портфоліо карток для розвитку мовлення).

3. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

  1.  

23.04.2020

1.«Всеосвіта» (htpp://vseosvita.com.ua):

- Онлайн вебінар

 «Розвиток уяви, як складової творчого мислення»

2. Опрацювання матеріалів вебінару.

3.Картотека дидактичних ігор для дітей молодшого шкільного віку.

4. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Участь у вебінарі.

2.Створення презентації

«Когнітивні процеси».

3. Створення психологічного інструментарію

(портфоліо карток для розвитку когнітивного мислення).

4. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

 

 

 

Систематизація матеріалів для корекційно – розвиткових занять

  1.  

24.04.2020

1.Вебінар на сайті «Всеосвіта»

(htpp://vseosvita)

(втор Євсейчик Наталія)

Тема  «Особливості організації консультації для батьків діти яких мають психічні розлади».

2.Робота з матеріалами вебінару, систематизація.

3.Надання онлайн рекомендацій для батьків, які є учасниками освітнього процесу.

4. Перегляд сайту Освіта UA

(https://osvita.ua).

6 год

1.Перегляд вебінару.

2.Створення рекомендацій батькам для організації розвитку дітей.

3. Надання рекомендацій в мережі «Viber».

4. Знайомство з нормативними документами.

Підвищення фахового рівня, поповнення бази матеріалів для просвітницької роботи

Надання психологічних рекомендацій в мережі «Viber».

 

 

Практичний психолог  Богодухівського ліцею №3                                                                                     Н. СМОРОДСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зауваження та пропозиції щодо індивідуального плану роботи практичного психолога  Богодухівського ліцею №3

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
1791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку