Тренінг : «Психологічна готовність до змін. Формула позитивного мислення псхологів(педагогів)»

Про матеріал
допомогти вчителю формувати психологічну готовності до змін в освітньому середовищі та вміння позитивно мислити .
Перегляд файлу

Тренінг «Психологічна готовність до змін.

Формула позитивного мислення псхологів(педагогів)» (слайд 1)

Мета тренінгу: зняття емоційної напруги для зміцнення психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників; формування психологічної готовності до змін в освітньому середовищі та вміння позитивно мислити; профілактика синдрому емоційного вигорання (СЕВ) в педагогічній діяльності.

         Завдання:

• проведення аналізу психологічної служби ЗЗСО

• передача знань про психологічну готовність до змін;

• формування навичок самопізнання і саморозвитку особистості в цілому;

• створити сприятливі умови для продуктивної роботи над собою;

удосконалювати розвиток особистісних якостей, стабілізуючи внутрішню душевну гармонію;

• корегувати у учасників тренінгу емоційні та поведінкові стереотипии.

Організація тренінгу: група педагогів від 12 до 15 осіб.

Тривалість - 90 хвилин.

Форма проведення тренінгуколо, можливо вільне переміщення по кабінету, прийняття зручного положення тіла під час релаксації.

Хід проведення тренінгу

І. Організаційна частина

Психолог. У нашому житті велике місце займає принцип недостатності. Нам не вистачає часу на зустрічі, ласку й увагу один до одного. Ми весь час біжимо, поспішаємо, не помічаємо один одного. Давайте ж таки на мить зупинимо цей біг і поспілкуємося один з одним.

Щоб почати плідну роботу, візміть валізу і ми подивимося який настрій і самопочуття у Вас переважає. Психолог коментує значення обраного кольору.

  1. Вправа: Картки «Значення кольору» (слайд)

Мета: визначити настрій і самопочуття

М. Люшер постулював постійне, незалежне від ставлення випробуваного значення кольорів наступним чином:

1. (слайд2) Синій: стан спокою, потреба у відпочинку, емоційна стабільність, душевна прихильність у ставленні до партнеру, умиротворення, гармонія, задоволеність; означає повний спокій, умиротворення. Уособлює узи, якими людина пов'язує себе з навколишнім світом; об'єднання, почуття спільності. Як кажуть, це колір вірності, він також уособлює глибину почуттів. Він є передумовою вміння співпереживати, символом естетичних переживань і споглядальності.

Всякий, хто віддає перевагу синьому кольору, має потребу в спокійному і впорядкованому оточенні, вільному від занепокоєння, потрясінь і обмежень, в якому події розвиваються плавно і традиційно, в якому стосунки з іншими людьми безтурботні і вільні від розбіжностей. Людина відчуває потребу в довірі до інших людей, і інші можуть йому довіряти.

2. (слайд3)  Зелений: вольове зусилля, напруга, високий рівень домагань, прагнення до самовираження, успіху і влади, діловитість, наполегливість, впевненість в собі, енергійний захист своїх позицій, наполегливість у досягненні цілей. Прагне самоствердження. Має Потребу в силі і вольовій напрузі для самостійного подолання труднощів. Прагне впоратися з вимогами, подолати опір і завоювати визнання.

3. (слайд4)  Червоний: енергійна активність, прагнення до успіху через боротьбу, збудженість, потреба діяти і витрачати сили, лідерство, ініціативність. Потреба в активності. Сильний, енергійний, отримує задоволення від дій. Діяльність спрямована на успіх і перемоги. Хоче жити повним життям.

4. (слайд5)  Жовтий: надія на легкість, радість, розслаблення, прагнення до нового, звільнення, оптимізм, розкріпачення, сприйнятливість, розширення можливостей. Потреба у зміні існуючих обставин в надії на нові і кращі можливості, які б дозволили збутися його надіям.

5. (слайд6)  Фіолетовий: вразливість, емоційна виразність, чутливість, інтуїтивне розуміння, зачарованість, мрійливість, захоплення. Хотів би зачаровувати і сам відчувати ніжні почуття. Чутливий, сентиментальний. Потреба в чуттєвій ідентифікації. Повністю віддається цим почуттям.

6(слайд7)  . Коричневий: комфорт тілесних відчуттів, фізична лекостью, сенсорна задоволеність. Шукає звільнення від проблем. Прагне до стану фізичної легкості, що приносить спокій і зниження напруги тілесних і фізичних потреб.

7. (слайд8)  Черний: заперечення, закінчення, відмова, зречення, неприйняття, протест, небуття. Заперечує існуючу ситуацію. Уникає стороннього впливу, щоб не дати переконати себе. Чорний колір - знак суперечливих натур. Якщо ви час від часу надягаєте одяг чорного кольору - ваш вибір говорить про те, що ви прагнете дисциплінувати себе і створити імідж авторитетної людини. До речі, якщо весь час обходитися чорним і сірим - настрій - хочеш не хочеш - падає.

8.(слайд9) Сірий: нейтральність, неучасть, соціальна відгородженість, свобода від зобов'язань. Не бажає ні в чому брати участь і хоче уникати яких би то не було стимулів. Довелося дуже багато витерпіти, це втомило і спустошило його. Зараз прагне до «відгородженості» і «незалученості». Буває жінки переключаються на сірий одяг при тривалій і сильній перевтомі, як бар'єр від зовнішнього світу.

Таким чином, люди з різною структурою особистості і в різному психологічному стані схильні бачити світ буквально в різному кольорі. Емоційно врівноважені екстраверти бачать світ більш яскравим і "барвистим", з переважанням теплих (жовтих) тонів.

Тривожні інтроверти, навпаки, - менше барвистим, з переважанням синього. Це можна порівняти з тим, що при радості людина бачить світ "в рожевому світлі", гнів "застилає очі" червоним, а суммсинім, а в англійській мові "синій" (blue) має значення "сумний, пригнічений". Люди, що знаходяться в стані депресії, часто повідомляють, що навколишній світ "потемнів", "барви світу зблякли", а малюнки таких людей також виконані в холодних і темних тонах.

  1. Вправа «Знайомство»

Мета : познайомити учасників одне з одним

Кожен учасник говорить своє імя і продовжує фразу «Я посміхаюсю коли….»

  1. Вправа « Моя мета»

Мета: визначити потреби інтереси учасників тренінгу, здійснення яких вони повязують з тренінгом.

На окремому смайлику дописати фразу : « Цей тренінг матиме сенс, якщо…»

та наліпити на окремому ватмані (у формі смайла).

  1. Вправа «Правила роботи»

Мета: виробити неформальні правила спільної роботи

Психолог. Наша задача створити правила для подальшої роботи, що будуть сприяти саморозкриттю кожного учасника. (записати правила на ватмані)

це як своєрідний кодекс, що його з цього моменту зобовязан дотримуватмсь усі учасники .

ІІ. Основна частина.

  1.               Вправа «інформаційне повідомлення»

Мета: розширити знання учасників про роботу шкільних психологів та соц.педагогів.

Психолог. Професія психолог у масовій свідомості завжди мала певну загадковість. Психолог сприймався як людина втаємничена у знання про підсвідоме, для якої свідомість іншої людини — відкрита книга, як спеціаліст, що може швидко вирішити будь-яку складну проблему іншої людини тощо. Але психолог це також ….

(перегляд мультфільму  «Смішарики»)

Робота шкільного психолога та соц.педагога це не тільки  звернення всіх учасників освітного процесу, яким важко пристосуватися до різних умов повсякденного життя — як інтелектуальних, так і емоційних. Це і відповідальна і клопітка робота з нормативно-правовими документами.

ДОКУМЕНТАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОСВІТИ (слайд10)

Документація практичного психолога, соціального педагога ділиться на п'ять категорій:

  1. нормативно-правову (закони України, постанови Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, накази, розпорядження, Положення Міністерства освіти і науки України, управлінь (відділів) освіти і науки місцевих державних адміністрацій щодо діяльності психологічної служби системи освіти України);(слайд11)
  2. навчально-методичну (підручники, навчально-методичні посібники, збірники методичних рекомендацій, навчальні програми (плани), фахові періодичні видання тощо);(слайд12)
  3.     довідково-інформаційну (матеріали науково-практичних конференцій, семінарів, нарад, тематичні проспекти (буклети), доповіді, виступи на педрадах, навчально-тематичні плани роботи з учнями (дітьми), педагогічними працівниками, батьками тощо); (слайд13)
  4.     обліково-статистичну (облік товарно-матеріальних цінностей психологічного кабінету, плани роботи практичного психолога (соціального педагога) на рік (місяць), форми статистичної звітності встановленого зразка тощо.); (слайд14)
  5.     для службового використання (індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування, журнали індивідуальних консультацій, протоколи корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи, матеріали психолого-педагогічних консиліумів, тексти (ключі) тестових методик, опитувальники, анкети, бланки відповідей тощо).(слайд15)

види документації психолога: (слайд16)

  • додаток 1. Річний план роботи практичного психолога;
  • додаток 2. Журнал практичного психолога;
  • додаток 3. Протокол індивідуальної психологічної діагностики;
  • додаток 4. Протокол індивідуальної психологічної консультації;
  • додаток 5. Протокол групової психологічної діагностики;
  • додаток 6. Облік проведення корекційних занять;
  • додаток 7. Графік роботи практичного психолога;

види документації соц. педагога:

  • додаток 1. Річний план роботи соціального педагога;
  • додаток 2. Журнал соціального педагога;
  • додаток3. Протокол індивідуального соціально-педагогічного вивчення;
  • додаток  4. Протокол групового соціально-педагогічного вивчення;
  • додаток 5.Протокол індивідуальної соціально-педагогічної консультації;
  • додаток 6. Облік проведення занять;
  • додаток 7. Соціальний паспорт закладу освіти на навчальний рік;
  • додаток 8. Графік роботи соціального педагога.


(Доступ до документів категорій 4 і 5 регулюється працівниками психологічної служби на підставі пунктів 4.3 - 4.6 Етичного кодексу психолога, прийнятого на І Установчому з'їзді Товариства психологів України 20 грудня 1990 року та пунктів 4.4, 4.5 Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 19.10.2001 №691). Практичний психолог не має права передавати методичні матеріали особам, які не уповноважені здійснювати психологічну діяльність; не має права розкривати зміст конкретної методики (за винятком доступних роз'яснень правоохоронним і судовим органам).

 

ЗРАЗКИ ОФОРМЛЕННЯ ДІЛОВОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

ПЛАНУВАННЯ, ЗВІТНІСТЬ, ДОКУМЕНТАЦІЯ

 

Психолог. Дійсно час не стоїть на місці, а разом з ним і все навколо змінюється з неймовірною швидкістю.  І незалежно від свого типу особистості, шукаємо  нові шляхи розвитку та реалізації своєї професійної, особистісної та  творчої суті.

Але всім нам, і інтуїтам, і раціоналам далеко не завжди вдається втілити в

життя  навіть цілком реалістичні цілі.

Чому?

Тому, що наші більш давніші структури мозку, так звані лімбічний і

рептильний мозок, всіма силами намагаються зберегти плинучу ситуацію

 

незмінною. Роль у них така — захищати нас і «берегти» від  змін. На всяк

випадок, якби чогось не трапилось.

Відповідно, самому «молодому» мозку — неокортексу — треба ввімкнути всі сили уяви і мотивації, підключити бажання і волю, щоб піти на зустріч своїм  цілям.

Якщо ви людина  логічна , то мова системного і неупередженного аналізу

—математична мова —  це ваша  рідна стихія.

Якщо ви логік та реаліст, то звичайно, захочете знайти відповідь на питання, чи можна порахувати енергію змін.

Можна. Ось формула змін Бекхарда (слайд)

  1. Вправа «Індикатор готовності до змін» ( формула змін Бекхерда) (слайд 17)

Мета: вирахувати готовність до змін 

Інструкція з використання формули змін Бекхарда

1. Ціль

Уважно дивіться на свою ціль. Вимірюєте по шкалі від одного до десяти,

наскільки ціль важлива та приваблива для вас.

2. Плинуча ситуація

Вимірюєте по шкалі від одного до десяти свою Невдоволенність плинучою ситуацією.

3. Готовність зробити перший крок

Вимірюєте по шкалі від одного до десяти свою готовність зробити перший крок.

4. Рівень Супротиву змінам

Прислухайтесь до себе і чесно виміряйте по шкалі від одного до десяти силу супротиву, що не дає почати діяти.

5. Підставляєте цифри у формулу Бекхарда перемножуєте отримані цифри по формулі.

Ваша готовність до змін

1. Якщо Невдоволенність, помножена на Бачення, помножена на готовність зробити Перші кроки  більше  внутрішнього Супротиву, тоді зміни вам гарантовані.

2. Якщо хоча б одна складова формули дорівнює нулю, то загальна сумма буде також дорівнювати нулю.

Якщо результати вас не влаштують, знову дайте собі відповідь на

3 питання:

1. Чого ви найбільше хочете досягти?

2. Що вас надихає кожного ранку вставати з ліжка і радіти життю?

3. Які ваші сильні сторони?

Психолог. Так чи інакше, але на психологічні бар’єри до нововведень впливають як  якість життя так і психічне здоров’я людини.

Якість життя (слайд18)

Субєктивний компонент                          обєктивний компонент

Психолог. пропоную вам пройти експрес тест «Бар’єр педагогічної діяльності»

  1. Вправа експрес- тест  «Бар’єр педагогічної діяльності» (Слайд19)

Мета: визначити рівень педагогічної діяльності  (додаток 1)

Дайте відповідь на запитання, виставивши такі бали:

5 — якщо дане твердження повністю відповідає дійсності;

4 — скоріше відповідає, ніж ні; З — і так, і ні; 2 — скоріше не відповідає;

1.— не відповідає.

  1. Вправа. Метод «Катарсиса»

Мета: вивільнення емоцій, емоційна розрядка.

Психолог. Доберіть  асоціацїю до слова «робота». (Це квітка,фігура, авто,прикраса,зброя,їжі,одяг,книга яка…)

 

Психолог. Робота, робота, робота. Останнім часом ми дуже часто думаємо, говоримо, хвилюємось про неї. Тому можемо потрапити до «групи ризику емоційно згораючих людей». (слайд20)

Щоб не потрапити до лав «згораючих» людей ми сьогодні з вами спробуємо  «Не горіти», розглянемо ті прийоми, засоби, які допоможуть підняти настрій, розслабитися і відчути себе краще.

  1. «Метод швидкого зняття сильного емоційного та фізичного напруги »

Мета: Усвідомлення, знаходження і зняття м'язових затисків; визначення і зняття зайвої напруги.

Я пропоную Вам зараз зайнятися «Методом швидкого зняття сильного емоційного і фізичного напруження».

Цей метод включає в себе серію вправ по довільній напрузі і розслабленню основних м'язових груп. Характерною рисою кожної вправи є чергування сильної м'язової напруги і наступного за ним розслаблення.

Коли людина стикається з неприємною ситуацією, внутрішньо напружується: зашкалює тиск, частішає пульс м'язи напружуються, готуючись до дії, але. Дії якось не відбувається і «невідпрацьовані» емоції вкарбовуються в тіліот і ходить людина, скаржачись «на серце», на «гіпертонію», а в м'язах, як слід невідреагованих емоцій, утворюються ділянки «застиглої» напруги, або підвищеного м'язового тонусу. Виникають м'язові затиски. А це може призвести до втоми, зниженого настрою, дратівливості або апатії, порушення сну та сексуальної потенції, психосоматичних захворюваннь (гіпертонічна хвороба, стенокардія, виразка шлунка, бронхіальна астма, цукровий діабет, деякі шкірні захворювання: екзема, нейродерміт, псоріаз), коліти та ін. »

Уміння знімати м'язові затиски дозволяє зняти нервово-психічну напругу. Кажуть клин клином вибивають і ми поступимо точно так. Щоб досягти максимального розслаблення потрібно напружитися максимально сильно.

З метою зняття психоемоційного напруження і самостійного освоєння прийомів саморегуляції можна виконати ряд вправ, таких як «Муха на носі», «Лимон», «Перепочинок».

10.Вправа «Муха на носі»

Мета: зняття напруги з лицьової мускулатури.

Сядьте зручно: руки вільно покладіть на коліна, плечі і голова опущені, очі закриті. Подумки уявіть, що на ваше обличчя намагається сісти муха. Вона сідає то на ніс, то на губи, то на лоб, то на очі. Ваше завдання: не відкриваючи очей, зігнати настирливу комаху.

  1. Вправа «Лимон»

Мета: управління станом м'язового напруження і розслаблення.

Сядьте зручно: руки вільно покладіть на коліна (долонями вгору), плечі і голова опущені, очі закриті. Подумки уявіть собі, що у вас в правій руці лежить лимон. Починайте повільно його стискати до тих пір, поки не відчуєте, що «вичавили» весь сік. Розслабтеся. Запам'ятайте свої відчуття. Тепер уявіть собі, що лимон знаходиться в лівій руці. Повторіть вправу. Знову розслабтеся і запам'ятайте свої відчуття. Потім виконайте вправу одночасно двома руками.

Розслабтеся. Насолодитеся станом спокою.

  1. Вправа «Перепочинок»

Зазвичай, коли ми буваємо чимось засмучені, ми починаємо стримувати дихання.

Вивільнення диханняодин із способів розслаблення. Протягом трьох хвилин дихайте повільно, спокійно і глибоко. Можете навіть закрити очі. Насолоджуйтеся цим глибоким неквапливим диханням, уявіть, що всі ваші неприємності випаровуються.

Коли ви відчуваєте емоційний дискомфорт, просто перевірте, як ви дихаєте. Дихання складаються з трьох фаз вдих - пауза - видих. При підвищеній збудливості, неспокої, нервозності або дратівливості потрібно збільшити час на всі 3 фази. Почніть з 5 секунд. Довго дихати в такому ритмі не потрібно. Слідкуйте за результатом і по ньому орієнтуйтеся. Можна збільшувати тривалість кожної фази.

Повільне і глибоке диханнязнижує збудливість нервових центрів, сприяє м'язовому розслабленню, тобто релаксації. Часте дихання, навпаки, забезпечує високий рівень активності організму, підтримує нервово-психічну напруженість.

Тобто змінюючи ритміку дихання можна з розслабленого спокійного стану перейти в більш активне, бадьорий.

Пропоную вам попрацювати з диханням. Почнемо.

  1. Вправа «Звукова гімнастика» (слайд 21)

Мета: знайомство зі звуковою гімнастикою, зміцнення духу і тіла.

Перш ніж приступити до звукової гімнастики, ведучий розповідає про правила застосування: спокійний, розслаблений стан, сидячи, з випрямленою спиною.

Спочатку робимо глибокий вдих носом, а на видиху голосно і енергійно вимовляємо звук.

Приспівувати наступні звуки протягом 30 сек:

А - впливає благотворно на весь організм;

Е - впливає на щитовидну залозу;

І - впливає на мозок, очі, ніс, вуха;

О - впливає на серце, легені;

У - впливає на органи, розташовані в області живота;

Я - впливає на роботу всього організму;

М - впливає на роботу всього організму;

X - допомагає очищенню організму;

ХА - допомагає підвищити настрій.

Зняттю стресу допомагають як сміх, так і сльози.

Американський психолог Дон Пауелл радить «Кожен день знаходити привід, щоб хоч трохи посміятися». Лікувальна сила сміху відома всім: сміх поліпшує кровообіг, травлення, сміх допомагає мозку виділити ендорфіниприродні речовини, що знімають біль. Пам'ятайте, той, хто сміється, живе довго!

Не стримуйте і сліз. Більшість людей зізнаються, що після сліз, вони відчувають себе краще. Вчені вважають, що сльози очищають організм від шкідливих продуктів стресу. Не бійтеся плакати! Сльози горя чи радостіпрекрасний спосіб позбутися стресу.

Вчені вивчали склад сліз і виявили в сльозах, викликаним емоційною вибухом, два важливих речовини: лейцин-енкефалінів і пролактин. Перше може бути природним знеболюючим речовиною, яка мозок виробляє у відповідь на стрес. Вчені вважають, що сльози очищають організм від шкідливих продуктів стресу. В сльозах, викликаних цибулею, таких речовин немає.

Психолог. Як говориться в народі «Все що нас не вбиває, робить нас сильнішими». Тому за всі події які відбуваються в нашому житті ми повинні дякувати.

  1.          Вправа «Вдячність - шлях до щастя». (техніка Симафор)

Мета: навчити позитивно мислити. (додаток 3)

Психолог. У кожного з вас є невеличкі симафори. Пропоную висловити подяку трьом особам з поданих. Покладіть симафори собі до валізи.

Ніколи не забувайте про своє «Я». Тому що тільки ви знаєте, чого ви хочите і хто ви є насправді.

  1. Вправа «Рефреймінг» (техніка позитивного мислення)

Мета: вміння знаходити позитив та задоволення в повсякденному житті.

Психолог. Пропоную за1 хв. коротко записати   «Чого я хочу». Намагайтеся записати якомога більше бажань.( реальних).

- Скажіть у кого більше можливостей відчути щастя, у того в кого багато бажань чи навпаки? (Якщо велике бажання, то це вже ціль)

16. Вправа «Скринька»

Мета: активізувати позитивне мислення учасників.

Психолог. Пригощаємось смаколиком який несе вам мотивуюче посилання.

І промовляємо «ЩОСЬ пройде так само, як і цей смаколик». Посилання залиште в вашій валізі. (додаток 2)

 

ІІІ. Заключна частина.

Вправа «Чому я навчився»

Мета: закріпити набуті навички з тренінгу

Психолог. я пропоную вам зараз подумати над тим, що ви набули, працюючи на тренінгу. Будь ласка допишіть за вибором любе із незакінчених речень, представлених на слайді(слайд22)

- я навчилась….

- я дізналась що…

- я знайшла підтвердження тому, що…

- я виявила, що…

- я була здивована тим, що…

- мені подобається….

- я була розчарована тим, що

- найважливіше для мене було….

Рефлексія «Мені сьогодні….»

Психолог. Кожен з учасників тренінгу бере смайлик, та закінчує фразу «Мені сьогодні…» , якщо ваші очікування справдились на веселому, якщо ні –сумний.

Психолг. Дякую всім за участь. І на останок покладіть памятку «Стоп вигоранню» до своєї валізи. (Додаток 4)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анкета. Бар'єри педагогічної діяльності Методика  Є. Рогов.(Додаток 1)

Дайте відповідь на запитання, виставивши такі бали:

5 — якщо дане твердження повністю відповідає дійсності;

4 — скоріше відповідає, ніж ні; З — і так, і ні; 2 — скоріше не відповідає;

1.— не відповідає.

1.Я прагну вивчити себе.

2.Я залишаю час для розвитку.

3.Перепони, які виникають, стимулюють мою акти мність.

4.Я шукаю зворотний зв'язок, оскільки це допомагає меиі пізнати та оцінити себе.

5.Я рефлексую свою діяльність, виділяючи на це спеціальний час.

6.Я аналізую свої почуття і досвід.

7.Я багато читаю.

8.Я дискутую з питань, які мене цікавлять.

9.Я вірю у свої можливості.

10. Я прагну бути відкритішим.

11. Я усвідомлюю вплив, який здійснює на мене оточення.

12.Я керую своїм професійним розвитком й отримую позитивні результати.

13.Я маю задоволення від освоєння нового.

14.Зростаюча відповідальність не лякає мене.

15.Я позитивно поставився б до свого професійного підвищення.

Підрахуйте загальну суму балів:

75—55 — активний розвиток; 54—36 — немає стійкої системи саморозвитку, орієнтація на розвиток значно залежить від умов; 35—15 — зупинка розвитку.

 

(додаток  2)

У храмі успіху немає відкритих дверей. Кожен вхідний пробиває свою двері, яка щільно зачиняється за ним для всіх інших і не пропускаючи навіть його власних дітей. (О. Марден)

Я цього хочу. Значить, це буде. (Генрі Форд)

Раніше я говорив: «Я сподіваюся, що все зміниться». Потім я зрозумів, що існує єдиний спосіб, щоб все змінилося — змінитися мені самому. (Джим Рон)

Все збудеться, варто тільки перехотіти. (Фаїна Раневська)

Урок, який я витягнув і якому дотримуюся все життя, полягав у тому, що треба намагатися, і намагатися, і знову намагатися — але ніколи не здаватися! (Річард Бренсон)

Все це так не тому, що я такий розумний. Це все через те, що я довго не здаюся при вирішенні задачі. (Альберт Ейнштейн)

Лінь робить кожну справу важкою. (Бенджамін Франклін)

Наш великий недолік в тому, що ми занадто швидко опускаємо руки. Найбільш вірний шлях до успіху — весь час пробувати ще один раз. (Томас Едісон)

Особисто я люблю суницю з вершками, але риба чомусь надає перевагу черв'якам. Ось чому, коли я йду на риболовлю, я думаю не про те, що люблю я, а про те, що любить риба. (Дейл Карнегі)

Прокидаючись вранці, запитай себе: «Що я повинен зробити?» Увечері, перш ніж заснути: «Що я зробив?». (Піфагор)

Бідний, невдалий, нещасливий і нездоровий це той, хто часто використовує слово «завтра». (Роберт Кіосакі)

Навіть якщо ви дуже талановиті і докладаєте великих зусиль, для деяких результатів просто потрібен час: ви не отримаєте дитини через місяць, навіть якщо змусите завагітніти дев'ять жінок. (Уоррен Баффет)

Люди похилого віку завжди радять молодим заощаджувати гроші. Це погана порада. Не збирайте п'ятаки. Вкладайте в себе. Я в житті не заощадив і долара, поки не досяг сорока років. (Генрі Форд)

Найважча дорога завжди веде до вершини. (Крістіна Агілера)

Кожна мрія тобі дається разом з силами, необхідними для її здійснення. (Річард Бах)

Треба збирати каміння, які в вас кидають. Це фундамент майбутнього п'єдесталу... (Гектор Берліоз)

Єдина людина, з яким ви повинні порівнювати себе — це ви в минулому. І єдина людина, краще якого ви повинні бути — це той, хто ви є зараз. (Зігмунд Фрейд)

Коли здається, що весь світ налаштований проти тебе, пам'ятай, що літак злітає проти вітру! (Генрі Форд)

Неважливо, скільки вас. Важливо вірити і важливо мати чіткий план. Перемога — це завзятість. (Фідель Кастро)

Інвестуючи час зараз, я виграю час в майбутньому. (Роберт Кіосакі)

Будь у героїв час подумати, героїзму зовсім би не було. (Пітер Устинов)

Найважливіше у Вашому житті — це в кінцевому рахунку Ваш час. (Алан Лекейн)

Час — самий обмежений капітал, і якщо не можеш їм розпоряджатися, не зможеш розпорядитися нічим іншим. (Пітер Друкер)

Час — це найменш гнучкий елемент в ваше існування. (Тед В. Енгстрем)

Тільки знати недостатньо, необхідно також застосовувати свої знання на ділі. (Гьоте)

Найважливіший вчинок — думати про себе. Привселюдно. (Коко Шанель)

У вас не буде другого шансу справити перше враження. (Коко Шанель)

Тільки ті, хто наважується здійснювати великі помилки, зможуть добитися великих успіхів. (Тобі Рейнольдс)

Уміння розпоряджатися часом поряд із правильним керівництвом і технікою впливу на людей виступає фактором, який зумовлює Ваш успіх чи невдачу. (Улріх Зиверт)

Правда те, що існують ангели, але іноді у них відсутні крила, і ми називаємо їх друзями. (Автор невідомий)

Той, хто дозволяє вислизати своєму часу, випускає з рук своє життя; той, хто тримає в руках свій час, тримає в руках своє життя. (Алан Лекейн)

Тебе турбує майбутнє? Будуй сьогодні. Ти можеш змінити все. На безплідній рівнині виростити кедровий ліс. Але важливо, щоб ти не конструював кедри, а садив насіння. (А. де Сент-Екзюпері)

Немає нічого легшого, ніж бути зайнятим, і немає нічого важчого, ніж бути результативним. (Ален Макензі)

Велич людини є її здатність мислити. (Паскаль)

Життя на десять відсотків складається з того, що ви в ньому робите, а на дев'яносто — з того, як ви його приймаєте. (Моем)

Після того, як ми остаточно втратили з поля зору мету, ми подвоїли свої зусилля. (Марк Твен)

Ніколи не здавайся, навіть якщо тебе з'їли, у тебе є два виходи. (Наполеон)

Схоже, запорука успіху полягає в умінні продовжувати триматися за своє, коли інші вже все кинули. (Тобі Рейнольдс)

Бійтеся своїх бажань — вони збуваються! (Стацій)

Кожна мрія тобі дається разом з силами, необхідними на її здійснення. (Річард Бах)

Намагайся триматися подалі від тих людей, які хочуть зменшити твої амбіції. Зазвичай це практикують маленькі люди, але дійсно великі люди вірять в те, що що і ти теж великий! (Марк Твен)

Успіх — це не більше, ніж кілька простих правил, що додержуються щодня, а невдача — це просто кілька помилок, повторюваних щодня. (Джим Рон)

Ніколи нікого не слухайте, майте свою думку, свою голову, свої думки та ідеї, плани на життя. Не женіться ні за ким, тільки крок назустріч, але не навздогін. Ви нікому не потрібні. Це життя. Ніхто за вас не буде будувати ваше щастя. (Джек Кенфілд)

Спочатку тебе ігнорують, потім над тобою сміються, потім з тобою борються. Потім Ти перемагаєш. (Махатма Ганді)

Через двадцять років ви будете шкодувати про те, чого не зробили, ніж про те, що ви зробили. Тому відкиньте сумніви! Пливіть геть від безпечної гавані. Піймайте попутний вітер своїми вітрилами. Досліджуйте. Мрійте. Відкривайте. (Марк Твен)

Коли очевидно, що мета недосяжна, не змінюйте мету — змінюйте свій план дій. (Конфуцій)

Велике дерево виростає з паростка, дев'ятиповерхова вежа — зі жменьки землі, а подорож у тисячу лі починається з першого кроку. (Лао-Цзи)

Не дозволяй нікому, ніколи, змушувати тебе відчувати, що ти не заслуговуєш того, що хочеш. (Хіт Леджер)

Ми на багато що не наважуємося не тому, що це важко; це важко саме тому, що ми на нього не наважуємося. (Сенека)

Успішна людина — завжди приголомшливий художник своєї уяви. Уява набагато важливіше знань, бо знання обмежено, а уява — безмежна. (Альберт Ейнштейн)

Великі справи потрібно здійснювати, а не обдумувати їх нескінченно. (Юлій Цезар)

Дорогоцінний камінь не можна відполірувати без тертя. Так само і людина не може стати успішною без достатньої кількості важких спроб. (Конфуцій)

Я не можу керувати напрямком вітру, але завжди можу так поставити вітрила так, щоб досягти своєї мети. (Оскар Уайлд)

Успіх — ось що створює великих людей. (Наполеон Бонапарт)

C:\Users\Admin\Desktop\3545be59510432b7c368639dc99a71cc.jpg(Додаток 3) C:\Users\Admin\Desktop\Nush_Info_Stop_Fire-kopyya.jpg

                                                                                                     (додаток 4)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сургуч Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
2940
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку