Індивідуальний план роботи соціального педагога під час дистанційного навчання 08.11-12.11.2021 р.

Про матеріал
Комунікація у віртуальному просторі має свої особливості. Так, інформаційно-комунікаційні технології є важливим інструментом у житті дітей під час здобуття освіти, соціалізації, самореалізації. Водночас, безконтрольне та безвідповідальне їх використання містить ризики для здоров’я, розвитку та благополуччям дітей, зокрема: контактні ризики (сексуальні експлуатації та зловживання, домагання для сексуальних цілей («грумінг», розбещення), онлайн-вербування дітей для вчинення злочинів, участь у екстремістських політичних чи релігійних рухах або для цілей торгівлі людьми); ризики контенту (принизливе та стереотипне зображення та надмірна сексуалізація жінок та дітей; зображення та популяризація насильства та нанесення собі ушкоджень, зокрема, самогубств; принизливі, дискримінаційні або расистські вирази або заклик до такої поведінки; реклама, контент для дорослих); ризики поведінки (залякування, переслідування та інші форми утисків, розповсюдження без отримання згоди сексуальних зображень, шантаж, висловлювання ненависті, хакерство, азартні ігри, незаконне завантаження або інші порушення прав інтелектуальної власності, комерційна експлуатація); ризики для здоров’я (надмірне використання призводить до позбавлення сну та фізичної шкода).
Перегляд файлу

Індивідуальний план соціального педагога

під час карантину

Маханець Альони Сергіївни

з 08.11 по 12.11.2021 року

 

Дата

Зміст роботи

Час роботи

08.11.2021

1.Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.

2.Індивідуальні консультації для учнів класу  в онлайн – режимі.

3.Створення памʼятки для батьків «Батьки: прислухайтесь до мене».

4.Викладання нової інформації на сайт закладу.

09:00-10:00

 

10:00-13:00

 

13:00-15:00

 

15:00-17:00

09.11.2021

1. Пошук  онлайн-тестів для  учнів  5-11 класів з психології.

2.  Підготовка творчого звіту соціального педагога в 2021/2022 навчальному році

3. Проходження онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта» та Прометеус.

4.Перегляд  соціальних відеороліків «Молодь обирає  здоров’я».

5. Робота з учнями в соціальній мережі «Молодь обирає здоров’я».

6. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами.

09:00-10:00

10:00-11:00

 

11:00-12:00

12:00-14:00

 

14:00-16:00

 

16:00-17:00

10.11.2021

1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2.Адаптація змісту та методів навчання з математики до можливостей  і потреб дитини з ООП.

3.Робота над індивідуальними картками.

09:00-10:00

 

10:00-14:00

 

14:00-17:00

11.11.2021

1.Консультації для батьків та учнів.

2.Опрацювання методичної літератури ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»

3.Співпраця з членами команди супроводу дитини з ООП.

4.Викладання нової інформації на сайт закладу.

09:00-10:00

10:00-13:00

 

 

13:00-15:00

15:00-17:00

12.11.2021

1.Розміщення завдань для учнів школи.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

4.Консультація з батьками  по телефону «Про заходи безпеки під час карантину».

09:00-10:00

10:00-13:00

 

13:00-15:00

 

15:00-17:00

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку