Індивідуальний план роботи та самоосвіти педагога-організатора

Про матеріал

Індивідуальний план роботи та самоосвіти педагога-організатора дистанційного навчання під час карантину

Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи  та самоосвіти педагога-організатора

Герголи Іванни Миколаївни

під час карантину

  (12.03.2020 – 11.05.2020)

з/п

Дата

Зміст роботи

1

 

 

12.03.2020р.-13.03.2020р. 

1. Пошук і опрацювання інформації про те, як правильно організувати дистанційне навчання з учнями..

2. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 

3. Робота з документацією.

2

 

 

 

17.03.2020р.-19.03.2020р.

1. Налагодження дистанційного навчання та роботи у групі Viber.

2. Робота з шкільною документацією

3. Заняття з вчителями щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу.

4. Перегляд та проходження вебінару: «Як підготувати дитину до шкільного життя» на онлайн-платформі «Цифрове видавництво»

 

 

3

 

 

20.03.2020р.-21.03.2020р.

1.  Опрацювання Наказу МОН №3901 від 17.03.2002р. про проведення тритижневого карантину в усіх закладаї освіти.

2. Робота з документацією. 

3. Оформлення кімнати самоврядування.

 

4

 

23.03.2020р.-25.03.2020р.

1. Внесення коректив до виховного плану на квітень місяць.

2. Дистанційна онлайн - консультація для учнів 11 класу з питань координації дистанційного навчання.

3. Складання плану роботи у період весняних канікул.

4. Перегляд та проходження курсу «Наука про навчання. Що має знати кожен вчитель?» на онлайн-платформі «Прометеус»

 

5

 

26.03.2020р.-27.03.2020р.

1. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.

2. Упорядкування папки виховних  заходів.

3. Пошукова робота в мережі Інтернет.

4. Перегляд та проходження курсу «Медіаграмотність: практичні навички» на онлайн-платформі «Прометеус».

6

30.03.2020р.-31.03.2020р.

1.Занялася пошуком курсів для самоосвіти в мережі Інтернет. Де знайшла декілька цікавих курсів, які проходитиму в період карантину.

2.Провела індивідуальні-консультації в телефонному режимі для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанцій формі.

3. 2 Квітня- Міжнародний день книги. Тому для дітей було створено завдання. Прочитати цікаву книгу і обговорити її у родинному колі.

4.  Фотозвіт виконаних робіт учнями від 1 квітня.

7

01.04.2020р.-03.04.2020р.

1.Знайшла інформацію для поповнення матеріальної бази куточка Нової української школи.

2. Перегляд та проходження вебінару: «Як підготувати вчителя до сертифікації» та «Психологічний антикоронавірус: як налаштуватися на дистанційну роботу, споживати інформацію та опиратися паніці» на онлайн-платформі «Цифрове видавництво»

8

06.04.2020р.-10.04.2020р.

1.Перегляд відеоролика на тему: «Поради психолога: як розмовяти з підлітком» Олександра Коцюк (https://www.youtube.com/watch?v=gE8Kn8GOKA4)

2. Пошук матеріалу до Всесвітнього дня здоров’я. Підбір матеріалу для акції.

3. Перегляд та проходження курсу «Комунікаційні інструменти для побудови репутації» на онлайн-платформі «Прометеус»

4. Перегляд та проходження вебінару: «Як організувати освітній процес у школі під час карантину: досвід роботи» на онлайн-платформі «Цифрове видавництво»

9

13.04.2020р.- 17.04.2020р.

1.Почала займатися самоосвітою Розпочала на сайті Edera проходити курс «Бери і роби». Даний курс вміщує в собі матеріали, які можна використати з дітьми в цікавих формах. За цей період я опрацювала весь курс, який вміщує в себе декілька відео-уроків. Залишилося виконати тільки практичне завдання і отримати сертифікат.

2.Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від коронавірусу». Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків.

3. Перегляд та проходження вебінару: «ZOOM у дистанційному освітньому процесі: алгоритм роботи» на онлайн-платформі «Цифрове видавництво»

10

 

 

20.04.2020р.-21.04.2020р.

1.Перегляд відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?»Тамара Сухенко (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug)

2. Організація роботи в мережі Viber та розміщення завдань для дітей.

3. Перегляд майстер-класів  за реферальним посиланням «Виготовлення великодніх писанок в різних техніках».

4. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

 

11

 

22.04.2020р.-23.04.2020р.

1. Перегляд та проходження курсів на онлайн-платформі «Прометеус»

2. Розробка і оформлення декорацій .

3. Добірка метеріалів до Міжнародного дня Земні. Конкурс на найкращий малюнок «Земля моєї уяви». Розсилка інформації в соціальній мережі Viber.

4. Пошук цікавої інформації про першу знайдену книгу до Всесвітнього дня книги.

12

 

24.04.2020р.

1. Підбір інформації до 26 квітня – День памяті Чорнобильської трагедії. Перегляд відео: «Чорнобильська катастрофа: історія про трагедію, яка назавжди закарбувалася в памяті».

13

 

27.04.2020р.-28.04.2020р.

1.Переглянула матеріали для проведення конкурсу «Як проходить дистанційне навчання в дома?». Найбільш оптимальнішим виявився креативний знімок.

2. Ознайомлення з планом роботи на травень місяць, корегування  щомісячного плану роботи педагога –організатора.

3. Підбір інформації до 28 квітня – Всесвітній день охорони праці. Розсилка матеріалів в соціальній мережі Viber.

14

29.04.2020р.-30.04.2020р.

1. Перегляд і підбір матеріалу до 29 квітня – Міжнародний день бажань.

2. Бесіда з дітьми в соціальній мережі Viber «Які бажання мають діти?».

 

15

 

 

01.05.2020р.

1. Опрацювала річний план та виписала для себе виховні заходи, які мають пройти в травні, які покладені на мене як педагога-організатора.

2. Пошук інформації для оновлення стендів в школі.

16

 

04.05.2020р.-05.05.2020р.

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі .

2. Розробка та підбір завдань для учнів в умовах навчання в дистанцій формі. Запускаю для дітей челендж на тиждень. Кожного дня тижня, діти будуть виконувати різні завдання.

4 травня – Завдання: розчати читати улюблену книжку, зроби фото і поділитися у соціальній мережі Viber.

5 травня – Завдання: зайнятися спортом, приділити 15 хвилин руханці. Руханка з відомими акторами та спортсменами.

3. Вивчення стану та ефективності виховного процесу в учнівському колективі.

17

 

06.05.2020р.-07.05.2020р.

1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

Челендж: 6 травня – переглядаємо улюблений фільм чи мультфільм.

7 травня – «Час для поезії». Суть: діти повинні вивчити або повторити улюблений вірш, продекламувати його на відео і поділитися у соціальній мережі Viber.

2. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога – організатора

18

 

 

08.05.2020р.

1. Самоосвіта. Поповнення портфоліо новими матеріалами.

Челендж: 8 травня – «Лайфак». Суть: діти мають придумати якусь корисну пораду, зробити відео і поділитися ним у соціальній мережі Viber..

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3. Робота з документацією.

 

19

 

11.05.2020

1. Підготовка індивідуального плану педагога-організатора на період дистанційного навчання.

2. Підбиття підсумків за тиждень. Як діти справилися із завданнями? Чи сподобався їм такий челендж?

Зробити опитування в соціальній мережі Viber за допомогою заздалегідь складених питань.

3. Робота з документацією.

4. Обмін інформацією з вчителями – предметниками щодо дистанційного навчання.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
1052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку