Індивідуальний план роботи та самоосвіти педагога-організатора дистанційного навчання під час карантину
Індивідуальний план роботи та самоосвіти педагога-організатора
Герголи Іванни Миколаївни
під час карантину
(12.03.2020 – 11.05.2020)
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
1 |
12.03.2020р.-13.03.2020р. |
1. Пошук і опрацювання інформації про те, як правильно організувати дистанційне навчання з учнями.. 2. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 3. Робота з документацією. |
2 |
17.03.2020р.-19.03.2020р. |
1. Налагодження дистанційного навчання та роботи у групі Viber. 2. Робота з шкільною документацією 3. Заняття з вчителями щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу. 4. Перегляд та проходження вебінару: «Як підготувати дитину до шкільного життя» на онлайн-платформі «Цифрове видавництво»
|
3 |
20.03.2020р.-21.03.2020р. |
1. Опрацювання Наказу МОН №3901 від 17.03.2002р. про проведення тритижневого карантину в усіх закладаї освіти. 2. Робота з документацією. 3. Оформлення кімнати самоврядування. |
4 |
23.03.2020р.-25.03.2020р. |
1. Внесення коректив до виховного плану на квітень місяць. 2. Дистанційна онлайн - консультація для учнів 11 класу з питань координації дистанційного навчання. 3. Складання плану роботи у період весняних канікул. 4. Перегляд та проходження курсу «Наука про навчання. Що має знати кожен вчитель?» на онлайн-платформі «Прометеус» |
5 |
26.03.2020р.-27.03.2020р. |
1. Корекція виховного плану на ІІ семестр. 2. Упорядкування папки виховних заходів. 3. Пошукова робота в мережі Інтернет. 4. Перегляд та проходження курсу «Медіаграмотність: практичні навички» на онлайн-платформі «Прометеус». |
6 |
30.03.2020р.-31.03.2020р. |
1.Занялася пошуком курсів для самоосвіти в мережі Інтернет. Де знайшла декілька цікавих курсів, які проходитиму в період карантину. 2.Провела індивідуальні-консультації в телефонному режимі для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанцій формі. 3. 2 Квітня- Міжнародний день книги. Тому для дітей було створено завдання. Прочитати цікаву книгу і обговорити її у родинному колі. 4. Фотозвіт виконаних робіт учнями від 1 квітня. |
7 |
01.04.2020р.-03.04.2020р. |
1.Знайшла інформацію для поповнення матеріальної бази куточка Нової української школи. 2. Перегляд та проходження вебінару: «Як підготувати вчителя до сертифікації» та «Психологічний антикоронавірус: як налаштуватися на дистанційну роботу, споживати інформацію та опиратися паніці» на онлайн-платформі «Цифрове видавництво»
|
8 |
06.04.2020р.-10.04.2020р. |
1.Перегляд відеоролика на тему: «Поради психолога: як розмовяти з підлітком» Олександра Коцюк (https://www.youtube.com/watch?v=gE8Kn8GOKA4) 2. Пошук матеріалу до Всесвітнього дня здоров’я. Підбір матеріалу для акції. 3. Перегляд та проходження курсу «Комунікаційні інструменти для побудови репутації» на онлайн-платформі «Прометеус» 4. Перегляд та проходження вебінару: «Як організувати освітній процес у школі під час карантину: досвід роботи» на онлайн-платформі «Цифрове видавництво»
|
9 |
13.04.2020р.- 17.04.2020р. |
1.Почала займатися самоосвітою Розпочала на сайті Edera проходити курс «Бери і роби». Даний курс вміщує в собі матеріали, які можна використати з дітьми в цікавих формах. За цей період я опрацювала весь курс, який вміщує в себе декілька відео-уроків. Залишилося виконати тільки практичне завдання і отримати сертифікат. 2.Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від коронавірусу». Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. 3. Перегляд та проходження вебінару: «ZOOM у дистанційному освітньому процесі: алгоритм роботи» на онлайн-платформі «Цифрове видавництво»
|
10 |
20.04.2020р.-21.04.2020р. |
1.Перегляд відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?»Тамара Сухенко (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug) 2. Організація роботи в мережі Viber та розміщення завдань для дітей. 3. Перегляд майстер-класів за реферальним посиланням «Виготовлення великодніх писанок в різних техніках». 4. Самоосвітня робота в мережі Інтернет |
11 |
22.04.2020р.-23.04.2020р. |
1. Перегляд та проходження курсів на онлайн-платформі «Прометеус» 2. Розробка і оформлення декорацій . 3. Добірка метеріалів до Міжнародного дня Земні. Конкурс на найкращий малюнок «Земля моєї уяви». Розсилка інформації в соціальній мережі Viber. 4. Пошук цікавої інформації про першу знайдену книгу до Всесвітнього дня книги. |
12 |
24.04.2020р. |
1. Підбір інформації до 26 квітня – День памяті Чорнобильської трагедії. Перегляд відео: «Чорнобильська катастрофа: історія про трагедію, яка назавжди закарбувалася в памяті». |
13 |
27.04.2020р.-28.04.2020р. |
1.Переглянула матеріали для проведення конкурсу «Як проходить дистанційне навчання в дома?». Найбільш оптимальнішим виявився креативний знімок. 2. Ознайомлення з планом роботи на травень місяць, корегування щомісячного плану роботи педагога –організатора. 3. Підбір інформації до 28 квітня – Всесвітній день охорони праці. Розсилка матеріалів в соціальній мережі Viber. |
14 |
29.04.2020р.-30.04.2020р. |
1. Перегляд і підбір матеріалу до 29 квітня – Міжнародний день бажань. 2. Бесіда з дітьми в соціальній мережі Viber «Які бажання мають діти?». |
15 |
01.05.2020р. |
1. Опрацювала річний план та виписала для себе виховні заходи, які мають пройти в травні, які покладені на мене як педагога-організатора. 2. Пошук інформації для оновлення стендів в школі. |
16 |
04.05.2020р.-05.05.2020р. |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі . 2. Розробка та підбір завдань для учнів в умовах навчання в дистанцій формі. Запускаю для дітей челендж на тиждень. Кожного дня тижня, діти будуть виконувати різні завдання. 4 травня – Завдання: розчати читати улюблену книжку, зроби фото і поділитися у соціальній мережі Viber. 5 травня – Завдання: зайнятися спортом, приділити 15 хвилин руханці. Руханка з відомими акторами та спортсменами. 3. Вивчення стану та ефективності виховного процесу в учнівському колективі. |
17 |
06.05.2020р.-07.05.2020р. |
1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. Челендж: 6 травня – переглядаємо улюблений фільм чи мультфільм. 7 травня – «Час для поезії». Суть: діти повинні вивчити або повторити улюблений вірш, продекламувати його на відео і поділитися у соціальній мережі Viber. 2. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога – організатора |
18 |
08.05.2020р. |
1. Самоосвіта. Поповнення портфоліо новими матеріалами. Челендж: 8 травня – «Лайфак». Суть: діти мають придумати якусь корисну пораду, зробити відео і поділитися ним у соціальній мережі Viber.. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Робота з документацією.
|
19 |
11.05.2020 |
1. Підготовка індивідуального плану педагога-організатора на період дистанційного навчання. 2. Підбиття підсумків за тиждень. Як діти справилися із завданнями? Чи сподобався їм такий челендж? Зробити опитування в соціальній мережі Viber за допомогою заздалегідь складених питань. 3. Робота з документацією. 4. Обмін інформацією з вчителями – предметниками щодо дистанційного навчання. |