Індивідуальний план роботи та самоосвіти вчителя початкових класів під час весняних канікул та карантину в період з 23.03.2020 по 03.04.2020.

Про матеріал
Пропоную вашій увазі Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину в період з 23.03.2020 по 03.04.2020. КЗ «Зорянська загальноосвытня школа І-ІІІ ступенів Нікольської районної ради Донецької області (дистанційна робота, відеоуроки).
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор                    В.Д.Цололо

 

Індивідуальний план роботи та самоосвіти  під час карантину

в період  з 23.03.2020  по 03.04.2020

вчителя початкових класів   Котляр А.В.

КЗ «Зорянська загальноосвытня школа  І-ІІІ ступенів Нікольської районної ради Донецької області

(дистанційна робота,  відеоуроки)

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки/Завдання на дистанційній платформі.

1

23.03.2020

1. Складання плану роботи на період весняних канікул. Підбір завдань та викладання їх на дистанційну платформу.

 

2. Онлайн-консультація для учнів 3 класу (Навчання в дистанційній формі).

 

3. Онлайн-консультація для батьків 3 класу (Навчання в дистанційній формі ).

4. Розробка  і розміщення в соціальній мережі Viber завдань для учнів 3 класу на період карантину.

5. Упорядкування папки засідань МО.

6. Перегляд та участь в вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». Отримання сертифікату.

 

 

8:00 - 9:30

 

 

 

9:30 - 10:30

 

 

 

10:30 - 11:30

 

 

11:30 - 12:00

 

 

 

 

12:00 - 12:30

 

 

12:30 - 14:00

Літературне читання: Гра «Доповни прислів’я». Початок прислів’я подається.

 

Математика:

Табличні випадки множення та ділення.

 

Українська мова:

Допоможи фіксікам розподілити іменники за родами. Натискай на стрілочки.

 

 

 

 

2

24.03.2020

 

1. Підбір та розміщення цікавих завдань з предметів на дистанційній платформі.

 

2. Упорядкування папки виховних  заходів  класного керівника.

 

3. Онлайн -  консультація для учнів 3 класу. (Навчання в дистанційній формі).

 

4. Онлайн -  консультація для батьків учнів 3 класу. (Навчання в дистанційній формі).

 

5. Перегляд та участь в вебінарі «Ефективне запам`ятовування: інструменти і можливості». Отримання сертифікату.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8:00 – 9:00

 

 

9:00 – 9:30

 

 

9:30 – 10:30

 

 

 

10:30 – 11:30

 

 

 

11:30 – 13:40

 

Математика:

Виконати завдання. Міри часу. Перетворення. Тут є картки з однаковими проміжками часу, вираженими в різних мірах. Склади міри часу в пари.

 

Літературне читання:

Співанки Марійки Підгірянки. Уважно розглянь малюнки.
Прочитай уривки з віршів Марійки Підгірянки.
За допомогою комп'ютерної миші з'єднай картку з поетичними рядками з малюнком, утворивши "пару".
Для зручності використовуй повноекранний режим.

 

Українська мова:

Прочитай прислів’я. Відшукай прикметники-антоніми. Кліпни по них мишкою.

 

3

25.03.2020

1.Добірка цікавої літератури для читання під час карантину.

 

2. Розміщення завдань для учнів 3 класу на дистанційній платформі.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в онлайн – режимі.

 

4. Інформація для дітей та батьків «Як запобігти коронавірусу?» ( Розміщення в групі соціальної мережі  Viber).

 

5. Індивідуальні консультації для учнів які потребують допомоги. (Соціальна мережа  Viber).

8:00 - 9:00

 

 

 

9:00 – 10:00

 

 

10:00 - 11:30

 

 

 

11.30 – 12:30

 

 

 

 

12:30 – 13:40

Основи  здоров`я:

 Поради як зберегти здоров'я https://youtu.be/v94JGKKdvkY

 

Математика:

Розв`яжи задачі 3 клас. Вибери потрібне розв"язання зі списку.

Природознавство:

1.Свійські та дикі тварини. Завдання: Розподіли по групах: дикі і свійські.

2.Звірі за способом живлення. Завдання: розподіли звірів за способом живлення. Натискай на відповідну стрілочку.

 

4

26.03.2020

1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів.

 

2. Корекція навчального плану на ІІ семестр.

 

3. Розміщення завдань для учнів 3 класу на дистанційній платформі.

 

4. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в онлайн – режимі.

 

5. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ.

 

6. Опрацювання фахової літератури.

 

8:00 - 9:00

 

 

 

 

9:00 – 10:00

 

 

 

10:00 - 10:30

 

 

 

10.30 – 11:30

 

 

11:30 – 12:30

 

 

12:30 – 13:40

Природознавство:

Перегляд  відео»Тварини навесні»

https://www.youtube.com/watch?v=hXJZxttHapc

 

Російська мова:

Сочетания ЖИ,ШИ. 3 класс.

 Завдання:

Подбери нужную букву к каждому слову, написав правильное слово ниже. Вспомни правило,выученное на уроке: ЖИ и ШИ, ЖИ и Ши, с буквой И всегда пиши! Наведи курсор мыши на кружок вверху справа возле слова- получишь подсказку о нужной букве.

 

Українська мова:

Звязок прикметників з іменниками. Завдання: Об'єднай прикметники з відповідними іменниками.

Гра«Веселі читайлики»

https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g

 

 

5

   27.03.2020

1. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.

 

2.Підбірка та розміщення завдань для учнів 3 класу на дистанційній платформі.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в онлайн – режимі.

 

4. Упорядкування дидактичного матеріалу по темам.

 

5. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.

 

6. Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта».

8:00 - 9:00

 

 

9:00 – 10:00

 

 

 

10:00 - 10:30

 

 

10.30 – 11:00

 

 

 

11:00 – 11:30

 

 

11:30 – 13:40

 

Опрацювати та переглянути віртуальну екскурсію https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4 Мистецтво. Перегляд  презентації:

https://osvita-omr.gov.ua/…/napria…/ikt/dystantsiina-osvita/

 

Літературне читання:

Тарас Шевченко: читати вірші виразно.

 

Математика:

Ділення двоцифрового числа на двоцифрове методом підбору.

Завдання:

Виконай ділення методом підбору і вибери правильну відповідь.

 

6

30.03.2020

1. Опрацювання фахової літератури

 

2. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу. (Розміщення в групі 3 клас соціальної мережі  Viber).

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в онлайн – режимі.

 

4. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.

 

5. Добірка матеріалу до батьківських зборів

 

6. Перегляд вебінару «Створення освітнього середовища під час карантинних заходів».

 

8:00 - 8:30

 

 

8:30 – 9:30

 

 

 

 

 

9:30 - 10:30

 

 

10.30 – 11:00

 

 

 

11:00 – 11:30

 

 

11:30 – 13:40

 

Літературне читання:

с.136 читати відповідати на питання.

 

Математика:

с.138,  № 921 розв`язати , № 922 обчислити.

(Дист.платформа)

Розв'язування рівнянь. Завдання:

Знайди правильний корінь рівняння.

 

 

 

Українська мова: 

с.146, впр. № 355

Перегляд  відеоурока https://www.youtube.com/watch?v=206UifT1Bxg

 

7

  31.03.2020

1. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу та розміщення в групі 3 клас соціальної мережі  Viber.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в онлайн – режимі.

 

3. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.

 

4. Перегляд вебінару  «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».

 

5. Складання індивідуальних контрольних робіт для учнів 3 класу з математики.

 

 

8:00 - 8:30

 

 

 

 

 

8:30 – 9:30

 

 

 

9:30 - 10:30

 

 

 

10.30 – 13:00

 

 

 

13:00 – 13:40

 

Російська мова:

стр.122, упр. № 237.

 

Математика:

стор.139, № 931, 932.

(Дист.платформа)

Порядок дій в межах 1000.

 

 

Літературне читання:

стор.137 читати виразно.

 

Українська мова:

стор.148, впр. 359 (4).

 

Винаходи людства

https://www.youtube.com/watch?v=vzXTfw4eRIw

https://www.youtube.com/watch?v=cEymVHvAwbI            

 

8

01.04.2020

1. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу та розміщення в групі 3 клас соціальної мережі  Viber.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в онлайн – режимі.

 

3. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.

 

4. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку здобувачів освіти НУШ»

 

5. Добірка матеріалів до батьківських зборів.

 

6. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій.

8:00 - 8:30

 

 

 

 

 

8:30 – 9:30

 

 

 

9:30 - 10:30

 

 

 

10.30 – 11:30

 

 

 

11:30 – 13:00

 

 

13:00 – 13:40

 

Математика: стор.140, № 941 розв’язати, 942 обчислити. (Дист.платформа) Ділимо правильно. Завдання. Виконай ділення.

Природознавство: стор.121-129 читати.

Я у світі:                 стор. 101-103 читати.

Образотворче мистецтво:       стор.112-115.

Прочитати: Українські народні казки про тварин.

https://mamabook.com.ua/miltuk-pro-zazdrist/

Повчальний мультик для дітей: чому не варто заздрити чужим успіхам.

 

9

   02.04.2020

1. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу та розміщення в групі 3 клас соціальної мережі  Viber.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в онлайн – режимі.

 

3. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.

 

4. Добірка презентацій до уроків у 3 класі.

 

5. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

6. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіцит уваги учнів»

8:00 - 8:30

 

 

 

 

 

8:30 – 9:30

 

 

 

9:30 - 10:30

 

 

 

10.30 – 11:00

 

 

 

11:00 – 11:30

 

 

11:30 – 13:40

 

Літературне читання: читати твори Т.Г.Шевченко. Всеволод Нестайко «Олексій, Веселик і Жарт-Птиця». https://mamabook.com.ua/multuk-pro-zdorovya-dlya-ditey/ Повчальний мультик для дітей про цінність здоров’я.

Українська мова: стор.149, впр.364. (Дист.платформа) Зв’язок іменників з прикметниками. Завдання. Об’єднай прикметники з відповідними іменниками.

Основи здоров’я: стор.108-111, відповідати на питання.

Російська мова: стор.126, впр.247.

Трудове навчання: стор.96 читати.

 

10

03.04.2020

1. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу та розміщення в групі 3 клас соціальної мережі  Viber.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в онлайн – режимі.

 

3. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.

 

4. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»

 

5. Онлайн-бесіда з учнями 3 класу на тему: «Обережно короновірус!»

 

6.Підготовка письмового звіту про виконання індивідуального плану вчителя Котляр А.В. на період карантину з 23.03.2020 - 03.04.2020р.

8:00 - 8:30

 

 

 

 

 

8:30 – 9:30

 

 

 

9:30 - 10:30

 

 

 

10.30 – 11:00

 

 

 

11:00 – 11:30

 

 

11:30 – 13:40

 

Природознавство: стор.130-134 читати. (Дист.платформа) Які бувають гриби? Завдання. Допоможи грибочкам потрапити у свою групу: їстівні чи отруйні.

 

Математика: стор.141, №950 обчислити, №951 розв`язати.  

 

Українська мова: стор.151, впр.368. (Дист. платформа) Антоніми. Завдання. Вибери із списку антоніми до данного слова.

         

Василь Сухомлинський. Казки. https://mamabook.com.ua/multuk-vuplunuta-gumka/

Повчальний мультик: скільки лиха завдає природі виплюнута жувальна гумка.

 

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
12781
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку