ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор В.Д.Цололо
Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину
в період з 23.03.2020 по 03.04.2020
вчителя початкових класів Котляр А.В.
КЗ «Зорянська загальноосвытня школа І-ІІІ ступенів Нікольської районної ради Донецької області
(дистанційна робота, відеоуроки)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки/Завдання на дистанційній платформі. |
1 |
23.03.2020 |
1. Складання плану роботи на період весняних канікул. Підбір завдань та викладання їх на дистанційну платформу.
2. Онлайн-консультація для учнів 3 класу (Навчання в дистанційній формі).
3. Онлайн-консультація для батьків 3 класу (Навчання в дистанційній формі ). 4. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber завдань для учнів 3 класу на період карантину. 5. Упорядкування папки засідань МО. 6. Перегляд та участь в вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». Отримання сертифікату.
|
8:00 - 9:30
9:30 - 10:30
10:30 - 11:30
11:30 - 12:00
12:00 - 12:30
12:30 - 14:00 |
Літературне читання: Гра «Доповни прислів’я». Початок прислів’я подається.
Математика: Табличні випадки множення та ділення.
Українська мова: Допоможи фіксікам розподілити іменники за родами. Натискай на стрілочки.
|
2 |
24.03.2020 |
1. Підбір та розміщення цікавих завдань з предметів на дистанційній платформі.
2. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника.
3. Онлайн - консультація для учнів 3 класу. (Навчання в дистанційній формі).
4. Онлайн - консультація для батьків учнів 3 класу. (Навчання в дистанційній формі).
5. Перегляд та участь в вебінарі «Ефективне запам`ятовування: інструменти і можливості». Отримання сертифікату.
|
8:00 – 9:00
9:00 – 9:30
9:30 – 10:30
10:30 – 11:30
11:30 – 13:40
|
Математика: Виконати завдання. Міри часу. Перетворення. Тут є картки з однаковими проміжками часу, вираженими в різних мірах. Склади міри часу в пари.
Літературне читання:
Співанки Марійки Підгірянки. Уважно розглянь малюнки.
Українська мова: Прочитай прислів’я. Відшукай прикметники-антоніми. Кліпни по них мишкою.
|
3 |
25.03.2020 |
1.Добірка цікавої літератури для читання під час карантину.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу на дистанційній платформі.
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі.
4. Інформація для дітей та батьків «Як запобігти коронавірусу?» ( Розміщення в групі соціальної мережі Viber).
5. Індивідуальні консультації для учнів які потребують допомоги. (Соціальна мережа Viber). |
8:00 - 9:00
9:00 – 10:00
10:00 - 11:30
11.30 – 12:30
12:30 – 13:40 |
Основи здоров`я: Поради як зберегти здоров'я https://youtu.be/v94JGKKdvkY
Математика: Розв`яжи задачі 3 клас. Вибери потрібне розв"язання зі списку. Природознавство: 1.Свійські та дикі тварини. Завдання: Розподіли по групах: дикі і свійські. 2.Звірі за способом живлення. Завдання: розподіли звірів за способом живлення. Натискай на відповідну стрілочку.
|
4 |
26.03.2020 |
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів.
2. Корекція навчального плану на ІІ семестр.
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу на дистанційній платформі.
4. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі.
5. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ.
6. Опрацювання фахової літератури.
|
8:00 - 9:00
9:00 – 10:00
10:00 - 10:30
10.30 – 11:30
11:30 – 12:30
12:30 – 13:40 |
Природознавство: Перегляд відео»Тварини навесні» https://www.youtube.com/watch?v=hXJZxttHapc
Російська мова: Сочетания ЖИ,ШИ. 3 класс.Завдання: Подбери нужную букву к каждому слову, написав правильное слово ниже. Вспомни правило,выученное на уроке: ЖИ и ШИ, ЖИ и Ши, с буквой И всегда пиши! Наведи курсор мыши на кружок вверху справа возле слова- получишь подсказку о нужной букве.
Українська мова: Звязок прикметників з іменниками. Завдання: Об'єднай прикметники з відповідними іменниками. Гра«Веселі читайлики» https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g
|
5 |
27.03.2020 |
1. Корекція виховного плану на ІІ семестр.
2.Підбірка та розміщення завдань для учнів 3 класу на дистанційній платформі.
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі.
4. Упорядкування дидактичного матеріалу по темам.
5. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.
6. Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта». |
8:00 - 9:00
9:00 – 10:00
10:00 - 10:30
10.30 – 11:00
11:00 – 11:30
11:30 – 13:40
|
Опрацювати та переглянути віртуальну екскурсію https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4 Мистецтво. Перегляд презентації: https://osvita-omr.gov.ua/…/napria…/ikt/dystantsiina-osvita/
Літературне читання: Тарас Шевченко: читати вірші виразно.
Математика: Ділення двоцифрового числа на двоцифрове методом підбору. Завдання: Виконай ділення методом підбору і вибери правильну відповідь.
|
6 |
30.03.2020 |
1. Опрацювання фахової літератури
2. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу. (Розміщення в групі 3 клас соціальної мережі Viber).
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі.
4. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.
5. Добірка матеріалу до батьківських зборів
6. Перегляд вебінару «Створення освітнього середовища під час карантинних заходів».
|
8:00 - 8:30
8:30 – 9:30
9:30 - 10:30
10.30 – 11:00
11:00 – 11:30
11:30 – 13:40
|
Літературне читання: с.136 читати відповідати на питання.
Математика: с.138, № 921 розв`язати , № 922 обчислити. (Дист.платформа) Розв'язування рівнянь. Завдання: Знайди правильний корінь рівняння.
Українська мова: с.146, впр. № 355 Перегляд відеоурока https://www.youtube.com/watch?v=206UifT1Bxg
|
7 |
31.03.2020 |
1. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу та розміщення в групі 3 клас соціальної мережі Viber.
2. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі.
3. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.
4. Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».
5. Складання індивідуальних контрольних робіт для учнів 3 класу з математики.
|
8:00 - 8:30
8:30 – 9:30
9:30 - 10:30
10.30 – 13:00
13:00 – 13:40
|
Російська мова: стр.122, упр. № 237.
Математика: стор.139, № 931, 932. (Дист.платформа) Порядок дій в межах 1000.
Літературне читання: стор.137 читати виразно.
Українська мова: стор.148, впр. 359 (4).
Винаходи людства https://www.youtube.com/watch?v=vzXTfw4eRIw https://www.youtube.com/watch?v=cEymVHvAwbI
|
8 |
01.04.2020 |
1. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу та розміщення в групі 3 клас соціальної мережі Viber.
2. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі.
3. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.
4. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку здобувачів освіти НУШ»
5. Добірка матеріалів до батьківських зборів.
6. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій. |
8:00 - 8:30
8:30 – 9:30
9:30 - 10:30
10.30 – 11:30
11:30 – 13:00
13:00 – 13:40
|
Математика: стор.140, № 941 розв’язати, 942 обчислити. (Дист.платформа) Ділимо правильно. Завдання. Виконай ділення. Природознавство: стор.121-129 читати. Я у світі: стор. 101-103 читати. Образотворче мистецтво: стор.112-115. Прочитати: Українські народні казки про тварин. https://mamabook.com.ua/miltuk-pro-zazdrist/ Повчальний мультик для дітей: чому не варто заздрити чужим успіхам.
|
9 |
02.04.2020 |
1. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу та розміщення в групі 3 клас соціальної мережі Viber.
2. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі.
3. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.
4. Добірка презентацій до уроків у 3 класі.
5. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
6. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіцит уваги учнів» |
8:00 - 8:30
8:30 – 9:30
9:30 - 10:30
10.30 – 11:00
11:00 – 11:30
11:30 – 13:40
|
Літературне читання: читати твори Т.Г.Шевченко. Всеволод Нестайко «Олексій, Веселик і Жарт-Птиця». https://mamabook.com.ua/multuk-pro-zdorovya-dlya-ditey/ Повчальний мультик для дітей про цінність здоров’я. Українська мова: стор.149, впр.364. (Дист.платформа) Зв’язок іменників з прикметниками. Завдання. Об’єднай прикметники з відповідними іменниками. Основи здоров’я: стор.108-111, відповідати на питання. Російська мова: стор.126, впр.247. Трудове навчання: стор.96 читати.
|
10 |
03.04.2020 |
1. Підбірка та розміщення завдань на дистанційній платформі для учнів 3 класу та розміщення в групі 3 клас соціальної мережі Viber.
2. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в онлайн – режимі.
3. Консультації для батьків по телефону та в соціальній мережі Viber.
4. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»
5. Онлайн-бесіда з учнями 3 класу на тему: «Обережно короновірус!»
6.Підготовка письмового звіту про виконання індивідуального плану вчителя Котляр А.В. на період карантину з 23.03.2020 - 03.04.2020р. |
8:00 - 8:30
8:30 – 9:30
9:30 - 10:30
10.30 – 11:00
11:00 – 11:30
11:30 – 13:40
|
Природознавство: стор.130-134 читати. (Дист.платформа) Які бувають гриби? Завдання. Допоможи грибочкам потрапити у свою групу: їстівні чи отруйні.
Математика: стор.141, №950 обчислити, №951 розв`язати.
Українська мова: стор.151, впр.368. (Дист. платформа) Антоніми. Завдання. Вибери із списку антоніми до данного слова.
Василь Сухомлинський. Казки. https://mamabook.com.ua/multuk-vuplunuta-gumka/ Повчальний мультик: скільки лиха завдає природі виплюнута жувальна гумка. |