№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітка
|
1
|
12.03.
2020
Четвер
|
-
Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
-
Робота зі шкільною документацією:
-
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти;
-
накази згідно циклограми роботи заступника з НВР;
-
складання табеля та графіка робочого часу працівників.
-
Інформування вчителів про припинення навчального процесу та організацію дистанційного навчання, відповідно до наказу відділу освіти.
-
Оновлення інформації на сторінках сайту школи та групи школи у Facebook.
-
Складання індивідуального плану роботи під час карантину
-
Опрацювання фахової літератури.
|
8.30 – 10.30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00
14.00 – 16.00
|
|
2
|
13.03.
2020
П’ятниця
|
-
Робота з вчителями-предметниками:
-
Консультації з питання організації учбового процесу для учнів під час карантину в дистанційному форматі у Viber та Facebook.
-
Cамоосвіта:
-
Робота з класними керівниками:
-Консультації для класних керівників з питання організації виховної роботи для учнів під час карантину в дистанційному форматі у Viber та Facebook.
4. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
-
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8 та 9 класів згідно розкладу уроків за четвер у Viber.
-
Робота з бухгалтером
|
9.00 – 10.30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 - 16.00
16.00 – 17.00
|
|
3
|
16.03.
2020
Понеділок
|
1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Робота з педколективом:
-
Обговорення результатів впровадження дистанційного навчання в навчальний процес.
-
Обговорення зауважень та пропозицй.
3. Створеняя закритих груп у мережі Facebook для вивчення фізики для учнів 7,8 та 9 класів.
4. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
-
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8, 9 класів та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків у Viber та Facebook
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
|
https://www.facebook.com/groups/544329006189403/
https://www.facebook.com/groups/1730638330412190/
https://www.facebook.com/groups/839242939820506/
|
4
|
17.03.
2020
Вівторок
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-
Індивідуальні консультації для відділів
шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Viber та Facebook.
-
Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
-
Збір виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
-
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
-
Самоосвіта:
-
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян»
|
8.30 – 9.30
9.30 – 10.30
10.30 – 12.00
12.00 – 14.00
Протягом дня
14.00 – 16.00
|
|
5
|
18.03.
2020
Середа
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
-
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 9 класу та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків у Viber та Facebook.
-
Збір виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
-
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах
-
Самоосвіта:
-
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Наурок»
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 15.00
Протягом дня
15.00 – 16.00
|
|
6
|
19.03.
2020
Четвер
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-
Робота з педколективом:
- ознайомлення з можливістю переходу на дистанційну роботу;
- збір заяв про технічну можливість вести роботу вдома;
- ознайомлення з наказом про переведення на дистанційну форму роботи;
- надання рекомендацій про організацію дистанційної роботи.
-
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8 та 9 класів згідно розкладу уроків на Facebook.
-
Збір виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
-
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
-
Самоосвіта:
-
участь у вебінарі на Facebook-сторінці МОН, щодо організації дистанційного навчання.
-
обговорення вебінару з колегами.
-
|
8.30 – 9.30
9.30 -11.00
11.00-13.00
13.00 – 14.00
Протягом дня
14.00 – 16.00
|
|
7
|
20.03.
2020
П’ятниця
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
-
Внесення коректив до табеля та графіка робочого часу працівників.
-
Збір виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
-
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
-
Самоосвіта:
-
Підвищення професійної майстерності шляхом вивчення можливості організації дистанційного навчання на порталі «E-schools»
-
Опанування роботи на порталі «E-schools»
-
Робота з педколективом:
- ознайомлення вчителів з необхідністю переведення дистанційного навчання на освітню платформу на порталі «E-schools»;
- навчання вчителів роботі та організації
дистанційного навчання на освітній платформі на порталі «E-schools»;
-
Робота з бухгалтером
|
8.30 – 9.30
9.30 – 10.00
10.00 – 11.30
Протягом дня
11.30 – 12.30
12.30 – 14.30
14.30 – 15.30
15.30 – 16.00
|
https://cherkaska2.e-schools.info/
|
8
|
23.03.
2020
Понеділок
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
-
Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо організації дистанційного навчання на освітній платформі на порталі «E-schools».
-
Самоосвіта:
-
Участь у вебінарі на Facebook-сторінці НУШ, щодо організації дистанційного навчання.
-
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8, 9 класів та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
-
Збір виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
-
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
|
8.30 – 9.30
9.30 – 12.00
12.00-13.00
13.00 – 15.00
15.00 – 16.00
Протягом дня
|
|
9
|
24.03.
2020
Вівторок
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-
Інформування батьків та вчителів про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення» https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
-
Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)
https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html
-
Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо організації дистанційного навчання на освітній платформі на порталі «E-schools».
-
Збір виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
-
Самоосвіта:
- Участь у вебінарі на сайті «Наурок» (https://naurok.com.ua/webinar/tehnologi-distanciynogo-navchannya-v-pochatkoviy-shkoli-rekomendaci-dlya-profi-i-ne-tilki?reg=true)
|
8.30 – 9.30
9.30 – 10.30
10.30 – 11.30
12.30 – 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 16.00
18.00 – 19.00
|
|
10
|
25.03
2020
Середа
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 9 класу та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
-
Збір виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
-
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах
-
Самоосвіта:
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.30
11.30 – 13.30
Потягом дня
18.00 – 19.30
|
|
11
|
26.03.
2020
Четвер
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
-
Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо організації дистанційного навчання на освітній платформі на порталі «E-schools».
-
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8 та 9 класів згідно розкладу уроків на на освітній платформі на порталі «E-schools».
-
Збір виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
-
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
-
Самоосвіта:
-
Участь у Всеукраїнській віртуальній педраді
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 15.00
Протягом дня
14.00 – 19.00
|
|
12
|
27.03
2020
П’ятниця
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
-
Збір виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
-
Дистанційні індивідуальні онлайн-консутації з учнями та батьками в телефоному режимі та в соціальних мережах .
-
Самоосвіта:
- Участь у вебінарі на сайті «Наурок»
27.03. 18:00 Використання багатофункціональних практично-діяльнісних посібників на заняттях (автор - Котляр Ірина)
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.00
Протягом дня
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00
|
|
13
|
30.03 2020
Понеділок
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
-
Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
-
Оновлення інформації на сторінках сайту школи та групи школи у Facebook.
-
Самоосвіта:
|
8.30 – 15.00
|
|
14
|
31.03 2020
Вівторок
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
-
Індивідуальна робота з учнями
-
Підготовка до участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі МАН-Юніор Дослідник
-
Оновлення інформації на сторінках сайту школи та групи школи у Facebook.
-
Самоосвіта:
|
8.30 – 15.00
|
|
|
01.04 2020
Середа
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
-
Індивідуальна робота з учнями
-
Підготовка до участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі МАН-Юніор Дослідник
-
Самоосвіта:
|
8.30 – 15.00
|
|
|
02.04 2020
Четвер
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
-
Індивідуальна робота з учнями
-
Підготовка до участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі МАН-Юніор Дослідник
-
Самоосвіта:
|
8.30 – 15.00
|
|
|
03.04 2020
Пятница
|
-
Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
-
Оновлення інформації на сторінках сайту школи та групи школи у Facebook.
-
Індивідуальна робота з учнями
-
Підготовка до участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі МАН-Юніор Дослідник
-
Самоосвіта:
-
робота на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва», «Освіти.ua»
-
проходження завдань модуля курсу Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі edera та
-
проходження курсу «Крорнавірусна інферкція: факти проти паніки» на сайті https://prometheus.org.ua/
|
8.30 – 15.00
|
|