Індивідуальний план роботи та самоосвіти заступника директора з НВР та вчителя підчас карантину

Про матеріал
Робота представляє собою план індивідуальної роботи та самоосвіти заступника директора з НВР та вчителя під час карантину з 12.03.2020 по 03.04.2020
Перегляд файлу

                                                                                      Затверджую

                                                                                                 ________________

                                                                                          Директор школи

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ТА САМООСВІТИ

заступника директора з НВР та вчителя

у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

у період з 12.03.2020 по 03.04.2020

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітка

 

1

 

 

 

12.03.

2020

Четвер

  1.  Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
  2. Робота зі шкільною  документацією:
  • накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти;
  • накази згідно циклограми роботи заступника з НВР;
  • складання табеля та графіка робочого часу працівників.
  1. Інформування вчителів  про припинення навчального процесу та організацію дистанційного навчання, відповідно до наказу відділу освіти.
  2. Оновлення інформації на сторінках сайту школи та групи школи у Facebook.
  3. Складання індивідуального плану роботи під час карантину
  4. Опрацювання фахової літератури.

 

 

 

8.30 – 10.30

 

 

 

 

 

10.30 – 11.30

 

 

 

 

 

11.30 – 12.00

 

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

14.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

13.03.

2020

П’ятниця

 

  1. Робота з вчителями-предметниками:
  • Консультації з питання організації учбового процесу для учнів під час карантину в дистанційному форматі у Viber та Facebook.
  1. Cамоосвіта:
  • Участь у вебінарі на каналі YouTube  (https://www.youtube.com/watch?v=VGMUUonUTas) щодо організацій та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google ClassRoom.

 

  1. Робота з   класними керівниками:

-Консультації для класних керівників з питання організації виховної роботи для учнів під час карантину в дистанційному форматі у Viber та Facebook.

4.  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8 та 9 класів згідно розкладу уроків за четвер у  Viber.
  2. Робота з бухгалтером

 

 

9.00 – 10.30

 

 

 

 

10.30 – 11.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.30 – 12.00

 

 

 

12.00 – 14.00

 

14.00 - 16.00

 

16.00 – 17.00

 

 

 

 

 

3

 

  16.03.

2020

Понеділок

 

1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

2. Робота з педколективом:

  • Обговорення результатів впровадження дистанційного навчання в навчальний процес.
  • Обговорення зауважень та пропозицй.

3. Створеняя закритих груп у мережі Facebook для вивчення фізики для учнів 7,8 та 9 класів.

4.  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8, 9 класів та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків у  Viber  та Facebook

 

8.30 – 9.30

 

 

 

9.30 – 11.00

 

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00 – 14.00

 

14.00 – 16.00

 

 

https://www.facebook.com/groups/544329006189403/

https://www.facebook.com/groups/1730638330412190/

https://www.facebook.com/groups/839242939820506/

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

17.03.

2020

Вівторок

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Індивідуальні консультації для відділів

шкільного самоврядування  в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі  Viber та Facebook.

  1. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
  2. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  4. Самоосвіта:
  • Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян»

 

8.30 – 9.30

 

9.30 – 10.30

 

 

 

 

10.30 – 12.00

 

 

 

 

 

12.00 – 14.00

 

Протягом дня

 

 

 

14.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

18.03.

2020

Середа

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів  9 класу та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків у  Viber  та Facebook.
  3. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах
  5. Самоосвіта:
  • Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Наурок»

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 11.00

 

11.00 – 13.00

 

 

 

 

13.00 – 15.00

 

Протягом дня

 

 

 

15.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

19.03.

2020

Четвер

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Робота з педколективом:

- ознайомлення з можливістю переходу на дистанційну роботу;

- збір заяв про технічну можливість вести роботу вдома;

- ознайомлення з наказом про переведення на дистанційну форму роботи;

- надання рекомендацій про організацію дистанційної роботи.

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8 та 9 класів згідно розкладу уроків на Facebook.
  2. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  4. Самоосвіта:
  • участь у вебінарі на Facebook-сторінці МОН, щодо організації дистанційного навчання.
  • обговорення вебінару з колегами.
  • https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/5e7/269/ff8/5e7269ff861b7443404473.jpg

8.30 – 9.30

 

 

9.30 -11.00

 

 

 

 

 

 

11.00-13.00

 

 

13.00 – 14.00

 

Протягом дня

 

 

 

14.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

20.03.

2020

П’ятниця

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Внесення коректив до  табеля та графіка робочого часу працівників.
  2. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  4. Самоосвіта:
  • Підвищення професійної майстерності шляхом вивчення можливості організації дистанційного навчання на порталі «E-schools»
  • Опанування роботи на порталі «E-schools»
  1.  Робота з педколективом:

-  ознайомлення вчителів з необхідністю переведення дистанційного навчання на освітню платформу на порталі «E-schools»;

- навчання вчителів роботі та організації

дистанційного навчання на освітній платформі на порталі «E-schools»;

  1. Робота з бухгалтером

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.00

 

10.00 – 11.30

 

Протягом дня

 

 

 

 

11.30 – 12.30

 

 

12.30 – 14.30

 

14.30 – 15.30

 

 

 

 

 

15.30 – 16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://cherkaska2.e-schools.info/

8

23.03.

2020

Понеділок 

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо організації дистанційного навчання на освітній платформі на порталі «E-schools».
  2. Самоосвіта:
  • Участь у вебінарі на Facebook-сторінці НУШ, щодо організації дистанційного навчання.

C:\Users\владелец\Desktop\90696930_142846947127239_3229220115534839808_n.jpg

 

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8, 9 класів та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
  2. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 12.00

 

 

 

12.00-13.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.00 – 15.00

 

 

 

 

15.00 – 16.00

Протягом дня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

24.03.

2020

Вівторок

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Інформування батьків та вчителів про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
  2. Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)

https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

  1. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо організації дистанційного навчання на освітній платформі на порталі «E-schools».
  2. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  3. Самоосвіта:

C:\Users\владелец\Desktop\90727598_1897824787018206_4443272791608786944_n.jpg

- Участь у вебінарі на сайті «Наурок» (https://naurok.com.ua/webinar/tehnologi-distanciynogo-navchannya-v-pochatkoviy-shkoli-rekomendaci-dlya-profi-i-ne-tilki?reg=true)

C:\Users\владелец\Desktop\90527512_641191623336961_3329399025123196928_n.jpg

8.30 – 9.30

 

 

 

9.30 – 10.30

 

 

 

 

 

10.30 – 11.30

 

 

 

12.30 – 14.00

 

 

14.00 – 15.00

 

15.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.00 – 19.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

25.03

2020

Середа

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів  9 класу та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
  2. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах
  4. Самоосвіта:
  • реєстрація на сайті https://prometheus.org.ua/,  ознайолення з можливостями сервера.

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 11.30

 

 

 

11.30 – 13.30

Потягом дня

 

 

 

18.00 – 19.30

 

 

 

11

26.03.

2020

Четвер

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо організації дистанційного навчання на освітній платформі на порталі «E-schools».
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8 та 9 класів згідно розкладу уроків на на освітній платформі на порталі «E-schools».
  3. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  5. Самоосвіта:
  • Участь у Всеукраїнській віртуальній педраді

C:\Users\владелец\Desktop\90609572_1577355425773317_8985803608867995648_n.jpg

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 11.00

 

 

 

11.00 – 13.00

 

 

 

13.00 – 15.00

 

Протягом дня

 

 

 

 

14.00 – 19.00

 

 

 

 

 

 

 

12

27.03

2020

П’ятниця

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консутації з учнями та батьками в телефоному режимі та в соціальних мережах .
  3. Самоосвіта:

- Участь у вебінарі на сайті «Наурок»

27.03. 18:00 Використання багатофункціональних практично-діяльнісних посібників на заняттях
(автор - Котляр Ірина)

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 11.00

 

Протягом дня

 

 

 

 

11.00 – 12.00

 

 

 

12.00 – 14.00

 

 

13

30.03 2020

Понеділок 

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

  1. Оновлення інформації на сторінках сайту школи та групи школи у Facebook.
  2. Самоосвіта:
  • робота на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва», «Освіти.ua»
  • реєстрація на курс Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі edera та проходження завдань модуля.

8.30 – 15.00

 

14

31.03 2020

Вівторок

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Індивідуальна робота з учнями
  • Підготовка до участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі МАН-Юніор Дослідник
  1. Оновлення інформації на сторінках сайту школи та групи школи у Facebook.
  2. Самоосвіта:

8.30 – 15.00

 

 

01.04 2020

Середа

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Індивідуальна робота з учнями
  • Підготовка до участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі МАН-Юніор Дослідник
  1. Самоосвіта:
  • робота на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва», «Освіти.ua»
  • проходження завдань модуля курсу Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі edera та
  • проходження курсу «Крорнавірусна інферкція: факти проти паніки» на сайті https://prometheus.org.ua/

-      перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн сервіси для вчителів» на платформі https://osvita.diia.gov.ua/,

8.30 – 15.00

 

 

02.04 2020

Четвер

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Індивідуальна робота з учнями
  • Підготовка до участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі МАН-Юніор Дослідник
  1. Самоосвіта:
  • робота на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва», «Освіти.ua»
  • проходження завдань модуля курсу Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі edera та
  • проходження курсу «Крорнавірусна інферкція: факти проти паніки» на сайті https://prometheus.org.ua/
  • перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн сервіси для вчителів» на платформі https://osvita.diia.gov.ua/,

8.30 – 15.00

 

 

03.04 2020

Пятница

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Оновлення інформації на сторінках сайту школи та групи школи у Facebook.
  2. Індивідуальна робота з учнями
  3. Підготовка до участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі МАН-Юніор Дослідник
  4. Самоосвіта:
  • робота на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва», «Освіти.ua»
  1. проходження завдань модуля курсу Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі edera та
  2. проходження курсу «Крорнавірусна інферкція: факти проти паніки» на сайті https://prometheus.org.ua/
  • перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн сервіси для вчителів» на платформі https://osvita.diia.gov.ua/

8.30 – 15.00

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Долга Руслана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тищенко Аліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Білориха Ольга
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
30 березня 2020
Переглядів
8633
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку