ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
вчителя-дефектолога Бугайової О.А.
з/п |
День тижня, дата |
Зміст організаційно-методичної роботи |
Час виконання |
|
Вівторок, 21.04.20 |
1. Опрацювання посібника МОН та ГО «Смарт освіта» «ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ» 2.Оповіщення у Viber інформації для батьків . |
8.00 – 12.00 |
2. |
Середа, 22.04.20 |
1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. 2. Опрацювання посібника МОН та ГО «Смарт освіта» «ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ» 3.Обробка і підготовка матеріалів для реалізації навчання за дистанційною формою. |
8.00 – 14.00 |
3. |
Четвер, 23.04.20 |
1.Індивідуальна робота з батьками в телефонному режимі щодо необхідності контролю за реальним станом здоров я дітей(дотримання правильного, вітамінізованого харчування;правильно складеного режиму дня). 2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину. 3. Опрацювання посібника МОН та ГО «Смарт освіта» «ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ» |
8.00 – 14.00 |
4. |
П’ятниця, 24.04.20 |
1.Контроль за дистанційним навчанням учнів. Формування знань у сфері особистої гігієни та здорового способу життя. 2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину. 3. Реєстрація та робота з платформою SMART KIDS, http://edugames.rozumniki.ua/?fbclid=IwAR1e8K0qjLIdA1DmWqB4QvwXS3iOAsg3hM1du0rVeNoMlDTvG4sZzuq6hI |
8.00 – 12.00 |
5. |
Понеділок, 27.04.20К. |
1 Перегляд вебінару « Друге дихання» у дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї.» https://naurok.com.ua/webinar/druge-dihannya-v-distanciynomu-navchanni-uzagalnennya-ta-novi-ide 2.Опрацювання нового Закону « Про повну загальну середню освіту» |
8.00 – 12.00 |
6. |
Вівторок, 28.04.20 |
1. Перегляд вебінару «Викладання трудового навчання в умовах карантину https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-trudovogo-navchannya-v-umovah-karantinu?reg=true 2. Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи |
8.00 – 12.00 |
7. |
Середа, 29.04.20 |
1.Перегляд вебінару "Викладання інформатики під час дистанційного навчання" https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-informatiki-pid-chas-distanciynogo-navchannya?reg=true 2. Розробка дидактичних матеріалів 3. Опрацювання фахової літератури. |
8.00 – 14.00 |
8. |
Четвер, 30.04.20 |
1.Опрацівання методичної літератури. 2. Самоосвітня робота в мережі інтернет. 3. Перегляд вебінару "Як організувати ефективну логопедичну роботу в умовах дистанційного навчання" https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-efektivnu-logopedichnu-robotu-v-umovah-distanciynogo-navchannya
|
8.00 – 14.00 |
9. |
Понеділок, 04.05.20 |
1. Перегляд вебінару «.Створення інклюзивного середовища в закладі освіти» https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-inklyuzivnogo-seredovischa-v-zakladi-osviti 2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину |
8.00 – 12.00 |
10. |
Вівторок, 05.05.20 |
1. Перегляд вебінару «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання»https://naurok.com.ua/webinar/skrinkasti-abo-formi-i-metodi-podachi-navchalnogo-materialu-pid-chas-distanciynogo-navchannya?reg=true2. Оповіщення у Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. |
8.00 – 12.00 |
11. |
Середа, 06.05.20 |
1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. 2.Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань) https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html |
8.00 – 14.00 |
12. |
Четвер, 07.05.20 |
1. Підготовка та запис відеоурока з предмету»Я досліджую Світ». https://www.youtube.com/watch?v=6dqVIslyGBI&feature=youtu.be 2.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. 3.Виготовлення дидактичних ігор. |
8.00 – 14.00 |
13. |
П’ятниця, 08.05.20 |
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину 2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання. |
8.00 – 12.00 |
14. |
Вівторок, 12.05.20 |
1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину 2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання. |
8.00 – 12.00 |
15. |
Середа, 13.05.20 |
1. Перегляд вебінару «Ігрові онлайн-ресурси в дистанційному навчанні: граючись навчаємо»2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання. |
8.00 – 14.00 |
16. |
Четвер, 14.05.20 |
1. Перегляд вебінару «Сучасний урок: у пошуках натхнення»https://naurok.com.ua/webinar/suchasniy-urok-u-poshukah-nathnennya?reg=true2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання. 3.Розробка педагогічних пам яток та порад батькам. |
8.00 – 14.00 |
17. |
П’ятниця, 15.05.20 |
1. Інформування про літературу та художні фільми( мультфільми) для спільного перегляду батьків і дітей. 2.Виготовлення дидактичних ігор. |
8.00 – 12.00 |
18. |
Понеділок, 18.05.20 |
1. Надання рекомендацій батькам щодо підвищення рівня їх педагогічної компетенції, які можна читати на інтернет. ресурсах безкоштовно. 2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання. |
8.00 – 12.00 |
19. |
Вівторок, 19.05.20 |
1 Перегляд вебінару «Формування комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами». 2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання. |
8.00– 12.00 |
20. |
Середа, 20.05.20 |
1. Перегляд вебінару «Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ»https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-riznih-vidiv-pamati-v-pocatkovih-klasah-nus-141.html 2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання. |
8.00 – 14.00 |
21. |
Четвер, 21.05.20 |
1.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року» 2.Підготовка та запис відеоуроку з предмету « Я у Свті» https://www.youtube.com/watch?v=27FsgKo0o3k&feature=youtu.be |
8.00 – 14.00 |
22. |
П’ятниця, 22.05.20 |
1. Перегляд вебінару «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями2. Опрацювання документів МОН про проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення навчального року
|
8.00 – 12.00 |