ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ у режимі дистанційної роботи на час проведення карантинних заходів у період з 16.03.2020 по 17.04.2020

Про матеріал
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ у режимі дистанційної роботи на час проведення карантинних заходів у період з 16.03.2020 по 17.04.2020 вчителя-дефектолога Бугайової О.А.
Перегляд файлу

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

  • період з 16.03.2020 по 17.04.2020

вчителя-дефектолога Бугайової О.А.

 

з/п

День тижня, дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Час виконання

  1.               

Понеділок,

16.03.20

1.Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)

2.Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу в телефонному та онлайн режимі.

3.Консультація батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.

8.00 – 12.00

  1.               

Вівторок,

17.03.20

1.Участь у вебінарі на каналі YouTube  (https://www.youtube.com/watch?v=VGMUUonUTas) щодо організацій та проведення дистанційного навчання .

2.Розробка методичного матеріалу під час дистанційного навчання.

3.Оповіщення у Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

8.00 – 12.00

3.

Середа,

18.03.20

1.  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2.Опрацювання методичної, педагогічної та предме    тної літератури з метою підвищення  професійного рівня.

3.Обробка і підготовка матеріалів для реалізації навчання за дистанційною формою.

8.00 – 14.00

4.

Четвер,

19.03.20

1.Індивідуальна робота з батьками в телефонному та онлайн-режимі щодо необхідності контролю за реальним станом здоров я дітей(дотримання правильного, вітамінізованого харчування;правильно складеного режиму дня).

2.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків, контроль за виконанням завдань учнями.

3. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину.

4.Підготовка і розміщення матеріалів для учнів згідно розкладу уроків у Viber.

8.00 – 14.00

5.

П’ятниця,

20.03.20

1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2.Контроль за дистанційним навчанням учнів. Формування знань у сфері особистої гігієни  та здорового способу життя.

3. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину.

4.Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

8.00 – 12.00

6.

Понеділок,

23.03.20К.

1 Складання плану роботи на період весняних канікул.

2.Опрацювання нового Закону « Про повну загальну середню освіту»

8.00 – 12.00

7.

Вівторок,

24.03.20

1. Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» https://vseosvita.ua/news/pidtrymka-ditei-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy-praktychni-porady-8868.html

2. Розробка дидактичних матеріалів

8.00 – 12.00

8.

Середа,

25.03.20

                          

1.Перегляд вебінару "Хто вони діти з особливими освітніми потребами?" https://www.youtube.com/watch?v=3IO9ukj0FQA

2. Розробка дидактичних матеріалів

3. Опрацювання фахової літератури.

8.00 – 14.00

9.

Четвер,

26.03.20

1.Опрацівання методичної літератури.

2. Самоосвітня робота в мережі інтернет.

3. Перегляд вебінару "Аутизм. Простими словами про складне" https://www.youtube.com/watch?v=CQi2wow-3hw

8.00 – 14.00

10.

П’ятниця,

27.03.20

1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення фахового рівня.

8.00 – 12.00

11.

Понеділок,

30.03.20

1. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ

2. Опрацювання фахової літератури.

8.00 – 12.00

12.

Вівторок,

31.03.20

1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Оповіщення у Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

8.00 – 12.00

13.

Середа,

01.04.20

1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2.Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)

https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

8.00 – 14.00

14.

Четвер,

02.04.20

1. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ

2.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

3.Виготовлення дидактичних ігор.

8.00 – 14.00

15.

П’ятниця,

03.04.20

1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

8.00 – 12.00

16.

Понеділок,

06.04.20

1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

8.00 – 12.00

17.

Вівторок,

07.04.20

1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

8.00 – 12.00

18.

Середа,

08.04.20

1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

8.00 – 14.00

19.

Четвер,

09.04.20

1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

3.Розробка педагогічних пам яток та порад батькам.

8.00 – 14.00

20.

П’ятниця,

10.04.20

1. Інформування про  літературу та художні фільми( мультфільми) для спільного перегляду батьків і дітей.

2.Виготовлення дидактичних ігор.

8.00 – 12.00

21.

Понеділок,

13.04.20

1. Надання рекомендацій батькам щодо підвищення рівня їх педагогічної компетенції, які можна читати на інтернет. ресурсах безкоштовно.

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

8.00 – 12.00

22.

Вівторок,

14.04.20

1 Перегляд вебінару « Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлай-ресурсів».

https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostishih-onlayn-resursiv?reg=true

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

8.00– 12.00

23.

Середа,

15.04.20

1. Перегляд вебінару «Как развивать речь у ребенка с РАС дома» https://yandex.ua/video/preview/?filmId=8282000363130632701&text=ВЕБИНАР%20"Как%20развивать%20речь%20ребенка%20с%20РАС%20дома"%20Автор%20книг%20с%20пиктограммами%20и%20мама%20ребенка%20с%20РАС%20Valeria%20Kiselova%20Savrasova&path=wizard&parent-reqid=1587310742075114-804785695348838921115028-production-app-host-man-web-yp-218&redircnt=1587310750.2

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

8.00 – 14.00

24.

Четвер,

16.04.20

1.Перегляд вебінару«Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

8.00 – 14.00

25.

П’ятниця,

17.04.20

1. Перегляд вебінару «Мотивація до навчання під час карантину» https://naurok.com.ua/webinar/motivaciya-do-navchannya-pid-chas-karantinu?reg=true

2.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційного навчання.

8.00 – 12.00

 

docx
Додано
24 жовтня 2020
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку