ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Дубов’язівського НВК «СШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
___________________________
«___» березня 2020 року
Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 12. 03 – 03. 04. 2020
вчителя англійської мови Дубов’язівського НВК «СШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
Кошевець Наталії Юріївни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
12. 03 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6, 10, 11 класів 2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Робота з методичною літературою |
08.30 – 11.00
11. 00 – 13. 00
13.00. – 14.00 |
підручник Карп’юк
|
2 |
13. 03 |
1. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх і старших класів по темах 2. Створення групи 7 класу у соціальній мережі Фейсбук 3. Онлайн консультації з учнями 4. Розсилка завдань з англійської мови |
8. 30 – 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00 13.00. – 14.00 |
Освітня платформа «На урок»
Соціальна мережа Фейсбук |
3 |
16. 03 |
1. Складання інтерактивних тестів для учнів старших класів по темах 2. Розробка та розсилка завдань учням 5, 7, 8, 11 класів 3. Опрацювання фахової літератури 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
9. 00 – 10. 00
10. 00 – 11. 00
11.00 – 13.00 13.00. – 14.00 |
Освітня платформа «На урок»
Групи у соціальній мережі Фейсбук
|
4 |
17. 03 |
1. Розробка та розсилка завдань учням 6, 8, 9, 10, 11 класів 2. Онлайн консультації з учнями 10 - 11 класу підготовка до ЗНО 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Робота з документацією |
9. 00 – 10. 00
10. 00 – 11. 00
11.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук
|
5 |
18. 03 |
1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи. 2. Розміщення завдань для учнів 5, 6, 7,10 класів. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. |
8. 30- 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 14. 00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм) |
6 |
19.03 |
1. Розміщення завдань для учнів 8, 10, 11 класів.
2. Робота з теми самоосвіти 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм) |
7 |
20.03 |
1. Розміщення завдань для учнів 5, 6, 7, 9 класів. 2. Пошук інтерактивних завдань для учнів 3. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)
Мобільний зв`язок, вайбер |
8 |
23.03 |
1.Наповнення папки самоосвіта. 2.Впорядкування папки класного керівника. 3.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
|
|
9 |
24.03 |
1. Робота над власним блогом 2.Опрацювання фахової літератури 3.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів.
|
|
|
10 |
25.03 |
1.Створення таблиць на тему «Граматичні часи дієслів» 2.Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів» 3.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину» |
|
|
11 |
26.03 |
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. 2.Розробка граматичних таблиць та схем. 3. Опрацювання фахової літератури. Проходження курсів на освітній платформі EdEra |
|
|
12 |
27.03 |
1.Підбір завдань для учнів 11-х класів для розвитку письма. 2.Навчальні завдання для учнів 10 класу. 3. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. |
|
|
13 |
30.03 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5,7,8, 11 класів 2.Розробка тестових завдань на тему «Present Simple and Present Continuous» 3.Опрацювання фахової літератури |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)
|
14 |
31.03 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6,8, 9, 10, 11 класів 2.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання для учнів 11 класу 3.Створення опорних таблиць з граматики для учнів 8 класу 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)
|
15 |
01.04 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5,6,7, 10 класів 2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)
|
16 |
02.04 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 8, 10, 11 класів 2. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх класів по темах 3. Редагування календарного планування 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)
|
17 |
03.04 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5,6,7, 9 класів 2. Створення інтерактивних тестів для учнів старших класів 3. Індивідуальна робота з учнями та батьками. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
|
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)
|
Учитель англійської мови Н. Ю. Кошевець