Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови під час карантину з 12.03.2020 року по 03.04.2020 року
Перегляд файлу

 

 

                                                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                            Директор Дубов’язівського НВК                        «СШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»

                                                                                                    ___________________________

                                                                                                    «___» березня 2020 року

 

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 12. 03 – 03. 04. 2020

вчителя англійської мови Дубов’язівського НВК «СШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»

Кошевець Наталії Юріївни

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

12. 03

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6, 10, 11 класів

2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок  з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

3. Робота з методичною літературою

08.30 – 11.00

 

11. 00 – 13. 00

 

 

13.00. – 14.00

підручник Карпюк

 

 

 

2

13. 03

1. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх і старших  класів по темах

2. Створення групи 7 класу у соціальній мережі Фейсбук

3. Онлайн консультації з учнями

4. Розсилка завдань з англійської мови

8. 30 – 10. 00

 

 

10. 00 – 12. 00

 

12. 00 – 13. 00

13.00. – 14.00

Освітня платформа

«На урок»

 

 

 

 

Соціальна мережа Фейсбук

3

16. 03

1. Складання інтерактивних тестів для учнів старших класів по темах

2. Розробка та розсилка завдань учням 5, 7, 8, 11 класів

3. Опрацювання фахової літератури

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів

9. 00 – 10. 00

 

10. 00 – 11. 00

 

11.00 – 13.00

13.00. – 14.00

Освітня платформа

«На урок»

 

 

Групи у соціальній мережі Фейсбук

 

 

 

 

4

17. 03

1. Розробка та розсилка завдань учням 6, 8, 9, 10, 11 класів

2. Онлайн консультації з учнями 10 - 11 класу підготовка до ЗНО

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

 4. Робота з документацією

9. 00 – 10. 00

 

10. 00 – 11. 00

 

11.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук

 

5

18. 03

1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи.

2. Розміщення завдань для учнів 5, 6, 7,10 класів. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.

8. 30- 10. 00

 

 

10. 00 – 12. 00

 

 

12. 00 – 14. 00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)

6

19.03

1. Розміщення завдань для учнів 8, 10, 11 класів.

 

2. Робота з теми самоосвіти

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

 

10.00 – 12.00

12.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)

7

20.03

1. Розміщення завдань для учнів 5, 6, 7, 9 класів.

2. Пошук інтерактивних завдань для учнів

3. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)

 

Мобільний зв`язок, вайбер

8

23.03

1.Наповнення папки самоосвіта.

2.Впорядкування папки класного керівника.

3.Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

 

 

9

24.03

1. Робота над власним блогом

2.Опрацювання фахової літератури

3.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів.

 

 

 

10

25.03

1.Створення таблиць на тему «Граматичні часи дієслів»

2.Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів»

3.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину»

 

 

11

26.03

1. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів.

2.Розробка граматичних таблиць та схем.

3. Опрацювання фахової літератури. Проходження курсів на освітній платформі EdEra

 

 

12

27.03

1.Підбір завдань для учнів 11-х класів для розвитку письма.

2.Навчальні завдання для    учнів 10 класу.

3. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів.

 

 

13

30.03

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5,7,8, 11 класів

2.Розробка тестових завдань на тему «Present Simple and Present Continuous»

3.Опрацювання фахової літератури

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)

 

14

31.03

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6,8, 9, 10, 11 класів

2.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання  для учнів 11 класу

3.Створення опорних таблиць з граматики для учнів 8 класу

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)

 

15

01.04

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5,6,7, 10 класів

2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)

 

16

02.04

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 8, 10, 11 класів

2.  Складання інтерактивних тестів для учнів середніх класів по темах

3. Редагування календарного планування

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)

 

17

03.04

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 5,6,7, 9 класів

2. Створення інтерактивних тестів для учнів старших класів

3. Індивідуальна робота з учнями та батьками. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.

 

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм)

 

 

 

                                              Учитель англійської мови                        Н. Ю. Кошевець

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Pryt Maks
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бушина Наталія Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
23 березня 2020
Переглядів
17825
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку