"Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови та класного керівника на час карантину"

Про матеріал
План допоможе організувати роботу вчителя англійської мови та класного керівника на час карантину.
Перегляд файлу

                                                   

 

C:\Users\Admin\Desktop\schulsachen-clipart-3.jpg


                                                                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                 Директор Комиш-Зорянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          ____________Сердюк С.М.

                                                                                                    «___» березня 2020 року

 

Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови та класного керівника 5-го класу

Рибалко Тетяни Євгенівни

  під час призупинення освітнього процесу на період карантину

 (12.03.20 – 03.04.20)

для відпрацювання тижневого навантаження 

День

тижня, дата

 Час виконан-ня

 

Зміст виконаної роботи

Примітки

Четвер,

12.03.20

8.00 – 13.00

  • 1.Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» 
  • 2.Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
  • 3.Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження. 
  • 4.Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр
  • 5.Робота зі шкільною документацією (класним журналом).

Viber

Пятни-ця

13.03.

2020

 

1. Педагогічна нарада. Обговорення роботи під час призупинення освітнього процесу на період карантину.

2. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час канікул та карантину .

 

min.gov.ua

Понеді-лок

16.03.

2020

 

  1. Участь у роботі атестаційної комісії.
  2. Робота з календарно-тематичним плануванням (Теми

для  дистанційного навчання учнів).

3.Робота з організацією дистанційного навчання школярів (вивчення інструкції, перегляд інтернет-ресурсів).

4.Створення матеріалів для дистанційного навчання для учнів 2, 3 класів.

kzschool.at.

ua

Вівто-рок

17.03.

2020

 

 

1. Онлайн-рекомендації щодо запобігання корона вірусної інфекції для учнів та батьків.

2. Консультації  з учнями та батьками щодо організації проведення навчання через дистанційну форму.

3. Створення матеріалів для дистанційного навчання для учнів 5,7-а, 7-б, 9,10 та 11 класів.

4. Розсилка завдань для учнів через сайт школи.

5. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують   допомоги під час навчання в дистанційній формі та з тими учнями, у яких відсутній доступ до інтернету.

   

Viber, мобільний зв’язок

Середа

18.03.

2020

 

 

 

 

1. Онлайн консультації, телефонний зв'язок  з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

2. Робота з методичною літературою в інтернет-мережі.

3.Підбір відео-пояснень для учнів:

    -аудіододаток до підручника для 2 класу 

   -Past Simpe Tense (3клас);

   -There is/There are…(5 клас)

   - контрольна робота в режимі он-лайн (7-а клас)

4.Підбір тестів для проходження он-лайн (10,11класи).

(Аудіододаток до підручника для 2 кла-су  "English with Smiling Sam 2" ...

www.libra-terra.com.ua )

  1. https://grammarway.com/ua/there-is-there-are

Освітній проект «НА УРОК»,

   

 

 

Четвер

19.03.

2020

   

1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання.

2. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.

3. Пошук інтерактивних завдань для учнів у вивченні англійської мови.

4. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину.

 

Освітній проект «НА УРОК»,

www.kids-pages.com 

Пятни-ця

20.03.

2020

 

 

 

 

1. Отримання результатів роботи від учнів на veb-ресурсах .

2. Онлайн консультації з учнями з питань дистанційного навчання.

3. Самоосвіта:

- перегляд інформаційно-методичної літератури.

- реєстрація на вебінар «Використання сервісу ZOOM для

проведення дистанційних занять»

 

  Освітній     проект

   «НА УРОК»,

   Viber.

 

 

 

Понеді-лок

23.03.

  2020

 

1. Створення матеріалів для дистанційного навчання для учнів 2, 3,5,7-а, 7-бкласів.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі .

Viber,

мобільний зв’язок

Вівто-рок

24.03.

  2020

 

 

 

1. Створення матеріалів для дистанційного навчання для учнів 9, 10, 11 класів.

2. Розсилка матеріалів для учнів на veb-ресурсах.

3.Підбір відео-пояснень для учнів:

-відео –пояснення «Порядкові числівники в англійській мові»

-тест он-лайн (7-б)

-пісня Dont worry…”(11 клас).

 

 https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=2suj6PGOSwY 

join.naurok.

com

Середа

  25.04.

  2020

 

 

 

 

1.Участь у вебінарі «Використання сервісу ZOOM для

проведення дистанційних занять» (2 год.)

2. Індивідуальні консультації для учнів , які потребують  допомоги під час навчання.

3. Онлайн консультації з учнями з питань дистанційного навчання

Освітній проект «НА УРОК»,

Viber, мобільний зв’язок.

 

Четвер

26.04.

   2020

 

 

 

1. Самоосвіта:

- робота з он-лайн-ресурсами з англійської мови.

2 Підготовка матеріалів з англійської мови по класах.

3. Систематизація виконаних учнями завдань.

4. Реєстрація на вебінар ««Викладання іноземної мови в

умовах дистанційного та онлайн-навчання» (2 год.)

 

 «На урок»,

 

 

 

Всеосвіта

 

Пят-

ниця

   27.04.

   2020

 

 

 

1.Контроль за виконанням завдань учнями. 

2. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. 

3. Надання індивідуальних  консультацій учням та батькам.

4. Реєстрація на вебінар «Використання онлайн-тестів  для організації дистанційного навчання в умовах карантину»

5.Самоосвіта:

- робота із сайтом ВВС.

 

   

Viber,

naurok”,

 

www.kids-pages.com

Всеосвіта

Понеді-лок

30.03.

2020

 

1. Розробка матеріалів для учнів на veb-ресурсах:

- Граматичні вправи та нова лексика з тем.

- Опрацювання нового матеріалу у 2 класі на тему “Seasons and clothes”.

2. Опрацювання вправ, тестів.

3. Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів  для

організації дистанційного навчання в умовах карантину» (2 год.)

 

Всеосвіта

Вівто-рок

31.03.

   2020

 

1. Самоосвіта:

- робота із поповненням матеріалів з проблемного питання.

- ознайомлення із технологією перевернутого навчання. Створення папки з відповідними матеріалами.

2. Створення матеріалів для дистанційного навчання за розкладом для учнів 2, 3, 5та 7-А та 7-б класів.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

greencountry.com.ua

Середа

01.04.

   2020

 

1. Самоосвіта:

- перегляд інформаційно-методичної літератури.

-робота з учнми за технологією перевернутого навчання.

2. Розробка та виготовлення лексичних та фонетичних карток(2 клас). Упорядкування роздаткового матеріалу.

3. Індивідуальні консультації для учнів , які потребують допомоги під час навчання .

4. Участь у вебінарі «Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання» (2 год.)

 

YouTube

Viber,

мобільний зв’язок

 

 

 

“naurok”

 

Четвер

02.04.

   2020

 

1.Онлайн консультації з учнями з питань дистанційного навчання.

2. Опрацювання фахової літератури.

3.Розробка завдань учням  9, 10, 11 класів

“naurok”,

мобільний зв’язок

Пятни-ця

03.04.

   2020

 

1. Отримання результатів роботи від учнів на veb-ресурсах.

2. Систематизація виконаних учнями завдань.

3. Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання.

4. Наповнення папки з самоосвіти.

 

“naurok”

 

 

 

 

                                              Учитель англійської мови                        Т.Є. Рибалко

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горева Оксана Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 березня 2020
Переглядів
2242
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку