2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

"Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови та класного керівника на час карантину"

Про матеріал
План допоможе організувати роботу вчителя англійської мови та класного керівника на час карантину.
Перегляд файлу

                                                   

 

C:\Users\Admin\Desktop\schulsachen-clipart-3.jpg


                                                                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                 Директор Комиш-Зорянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          ____________Сердюк С.М.

                                                                                                    «___» березня 2020 року

 

Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови та класного керівника 5-го класу

Рибалко Тетяни Євгенівни

  під час призупинення освітнього процесу на період карантину

 (12.03.20 – 03.04.20)

для відпрацювання тижневого навантаження 

День

тижня, дата

 Час виконан-ня

 

Зміст виконаної роботи

Примітки

Четвер,

12.03.20

8.00 – 13.00

  • 1.Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» 
  • 2.Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
  • 3.Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження. 
  • 4.Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр
  • 5.Робота зі шкільною документацією (класним журналом).

Viber

Пятни-ця

13.03.

2020

 

1. Педагогічна нарада. Обговорення роботи під час призупинення освітнього процесу на період карантину.

2. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час канікул та карантину .

 

min.gov.ua

Понеді-лок

16.03.

2020

 

  1. Участь у роботі атестаційної комісії.
  2. Робота з календарно-тематичним плануванням (Теми

для  дистанційного навчання учнів).

3.Робота з організацією дистанційного навчання школярів (вивчення інструкції, перегляд інтернет-ресурсів).

4.Створення матеріалів для дистанційного навчання для учнів 2, 3 класів.

kzschool.at.

ua

Вівто-рок

17.03.

2020

 

 

1. Онлайн-рекомендації щодо запобігання корона вірусної інфекції для учнів та батьків.

2. Консультації  з учнями та батьками щодо організації проведення навчання через дистанційну форму.

3. Створення матеріалів для дистанційного навчання для учнів 5,7-а, 7-б, 9,10 та 11 класів.

4. Розсилка завдань для учнів через сайт школи.

5. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують   допомоги під час навчання в дистанційній формі та з тими учнями, у яких відсутній доступ до інтернету.

   

Viber, мобільний зв’язок

Середа

18.03.

2020

 

 

 

 

1. Онлайн консультації, телефонний зв'язок  з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

2. Робота з методичною літературою в інтернет-мережі.

3.Підбір відео-пояснень для учнів:

    -аудіододаток до підручника для 2 класу 

   -Past Simpe Tense (3клас);

   -There is/There are…(5 клас)

   - контрольна робота в режимі он-лайн (7-а клас)

4.Підбір тестів для проходження он-лайн (10,11класи).

(Аудіододаток до підручника для 2 кла-су  "English with Smiling Sam 2" ...

www.libra-terra.com.ua )

  1. https://grammarway.com/ua/there-is-there-are

Освітній проект «НА УРОК»,

   

 

 

Четвер

19.03.

2020

   

1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання.

2. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.

3. Пошук інтерактивних завдань для учнів у вивченні англійської мови.

4. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину.

 

Освітній проект «НА УРОК»,

www.kids-pages.com 

Пятни-ця

20.03.

2020

 

 

 

 

1. Отримання результатів роботи від учнів на veb-ресурсах .

2. Онлайн консультації з учнями з питань дистанційного навчання.

3. Самоосвіта:

- перегляд інформаційно-методичної літератури.

- реєстрація на вебінар «Використання сервісу ZOOM для

проведення дистанційних занять»

 

  Освітній     проект

   «НА УРОК»,

   Viber.

 

 

 

Понеді-лок

23.03.

  2020

 

1. Створення матеріалів для дистанційного навчання для учнів 2, 3,5,7-а, 7-бкласів.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі .

Viber,

мобільний зв’язок

Вівто-рок

24.03.

  2020

 

 

 

1. Створення матеріалів для дистанційного навчання для учнів 9, 10, 11 класів.

2. Розсилка матеріалів для учнів на veb-ресурсах.

3.Підбір відео-пояснень для учнів:

-відео –пояснення «Порядкові числівники в англійській мові»

-тест он-лайн (7-б)

-пісня Dont worry…”(11 клас).

 

 https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=2suj6PGOSwY 

join.naurok.

com

Середа

  25.04.

  2020

 

 

 

 

1.Участь у вебінарі «Використання сервісу ZOOM для

проведення дистанційних занять» (2 год.)

2. Індивідуальні консультації для учнів , які потребують  допомоги під час навчання.

3. Онлайн консультації з учнями з питань дистанційного навчання

Освітній проект «НА УРОК»,

Viber, мобільний зв’язок.

 

Четвер

26.04.

   2020

 

 

 

1. Самоосвіта:

- робота з он-лайн-ресурсами з англійської мови.

2 Підготовка матеріалів з англійської мови по класах.

3. Систематизація виконаних учнями завдань.

4. Реєстрація на вебінар ««Викладання іноземної мови в

умовах дистанційного та онлайн-навчання» (2 год.)

 

 «На урок»,

 

 

 

Всеосвіта

 

Пят-

ниця

   27.04.

   2020

 

 

 

1.Контроль за виконанням завдань учнями. 

2. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. 

3. Надання індивідуальних  консультацій учням та батькам.

4. Реєстрація на вебінар «Використання онлайн-тестів  для організації дистанційного навчання в умовах карантину»

5.Самоосвіта:

- робота із сайтом ВВС.

 

   

Viber,

naurok”,

 

www.kids-pages.com

Всеосвіта

Понеді-лок

30.03.

2020

 

1. Розробка матеріалів для учнів на veb-ресурсах:

- Граматичні вправи та нова лексика з тем.

- Опрацювання нового матеріалу у 2 класі на тему “Seasons and clothes”.

2. Опрацювання вправ, тестів.

3. Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів  для

організації дистанційного навчання в умовах карантину» (2 год.)

 

Всеосвіта

Вівто-рок

31.03.

   2020

 

1. Самоосвіта:

- робота із поповненням матеріалів з проблемного питання.

- ознайомлення із технологією перевернутого навчання. Створення папки з відповідними матеріалами.

2. Створення матеріалів для дистанційного навчання за розкладом для учнів 2, 3, 5та 7-А та 7-б класів.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

greencountry.com.ua

Середа

01.04.

   2020

 

1. Самоосвіта:

- перегляд інформаційно-методичної літератури.

-робота з учнми за технологією перевернутого навчання.

2. Розробка та виготовлення лексичних та фонетичних карток(2 клас). Упорядкування роздаткового матеріалу.

3. Індивідуальні консультації для учнів , які потребують допомоги під час навчання .

4. Участь у вебінарі «Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання» (2 год.)

 

YouTube

Viber,

мобільний зв’язок

 

 

 

“naurok”

 

Четвер

02.04.

   2020

 

1.Онлайн консультації з учнями з питань дистанційного навчання.

2. Опрацювання фахової літератури.

3.Розробка завдань учням  9, 10, 11 класів

“naurok”,

мобільний зв’язок

Пятни-ця

03.04.

   2020

 

1. Отримання результатів роботи від учнів на veb-ресурсах.

2. Систематизація виконаних учнями завдань.

3. Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання.

4. Наповнення папки з самоосвіти.

 

“naurok”

 

 

 

 

                                              Учитель англійської мови                        Т.Є. Рибалко

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горева Оксана Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Рибалко Тетяна
Додано
28 березня
Переглядів
670
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку