Індивідуальний план роботи вчителя інформатики на період карантину

Про матеріал

Індивідуальний план роботи вчителя інформатики та класного керівникана період призупинення освітнього процесу

Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директору школи

___________************

 

 

 

 

 

Індивідуальний план роботи

на період призупинення освітнього процесу

в Немовицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів

вчителя інформатики ,

класного керівника 6-Б класу

Карпець Ірини Володимирівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З 12.03.2020 р. по 03.04.2020 р.

з/п

День тижня, дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Відмітка про виконання, підпис

  1.  

Четвер,

12.03.20

  1. Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу , відповідно до наказу відділу освіти Немовицької ОТГ в телефонному та онлайн режимі.
  2. Онлайн консультація батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів , та методи його впровадження.
  3. Проходження завдань дистанційного  курсу для вчителів інформатики в РОІППО
  4. Реєстрація на курс Англійська для STEM (наука, техніка, інженерія та математика) на платформі prometheus.org.ua та проходження завдань першого тижня.

9.00-10.00

 

 

10.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-14.00

  1.  

П’ятниця,

13.03.20

  1. Проходження завдань дистанційного  курсу для вчителів інформатики в РОІППО та виконання завдання для отримання свідоцтва.
  2. Робота зі шкільною документацією(класним журналом)
  3. Робота з електронним журналом (виставлення оцінок учням з предмету інформатика та  предметів 6-Б класу)
  4. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 5, 6 та 11 класів на сайті.

9.00-10.00

 

 

10.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-14.00

  1.  

Понеділок,

16.03.20

  1. Створення сайту для організації дистанційного навчання всіх учнів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.
  2. Допомога в створенні електронних поштових скриньок колег та підключення  вчителів до спільної роботи над заповненням сайту.
  3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 7 та 9 класів на сайті.
  4. Реєстрація на курс Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua та проходження завдань першого тижня.

9.00-10.00

 

 

10.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-14.00

  1.  

Вівторок,

17.03.20

  1. Забезпечення технічної підтримки роботи шкільних сайтів дистанційного навчання.
  2. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
  3. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
  4. Консультації з батьками в телефонному режимі.
  5. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8 та 10  класів на сайті.
  6. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

 

 

 

11.00-12.00

 

 

12.00-13.00

13.00-14.00

 

14.00-15.00

  1.  

Середа,

18.03.20

  1. Ознайомлення з новими нормативними документами.
  2. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.
  3. Індивідуальна консультація з Пецьковою Д. , щодо виконання завдань дистанційно.
  4.  Проходження завдань другого тижня курсу Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua .

9.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

 

12.00-14.00

  1.  

Четвер,

19.03.20

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8, 9 та 10  класів на сайті.
  2. Перегляд вебінару Хаос в освіті: теорія та практика
  3. Реєстрація на курс Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі ed-era та проходження завдань першого модуля.
  4. На курсі Англійська для STEM (наука, техніка, інженерія та математика)  проходження завдань другого  тижня.
  5. Проходження завдань другого тижня курсу STEM-урок у школі Національного університету "Львівська політехніка"

9.00-10.00

 

10.00-11.00

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

13.00-14.00

  1.  

П’ятниця,

20.03.20

  1. Розробка компетентнісних завдань для подальшого використання.
  2. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
  3. Опрацювання методичної літератури (журнал «Інформатика у школі» та ін.)
  4. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  5. Розв’язування завдань Всеукраїнської олімпіади з iнформатики та інформаційних технологій ІІ і ІІІ етапів.
  6. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

13.00-14.00

 

14.00-15.00

  1.  

Понеділок,

23.03.20

  1. Розробка матеріалів  для інформаційних стендів кабінету
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 7 та 9 класів на сайті.
  3. Перегляд вебінару  Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі
  4. На курсі Англійська для STEM (наука, техніка, інженерія та математика)  проходження завдань третього  тижня.
  5. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

13.00-14.00

  1.  

Вівторок,

24.03.20

  1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8 та 10  класів на сайті.
  3. Перегляд матеріалів про організацію STEM уроків
  4. Консультації з батьками в телефонному режимі.
  5. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

9.00-10.00

 

10.00-11.00

11.00-12.00

12.00-13.00

13.00-14.00

  1.                     

Середа,

25.03.20

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8, 9 та 10  класів на сайті.
  2. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  3. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
  4. Проходження завдань третього тижня курсу Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua .

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

 

  1.                     

Четвер,

26.03.20

  1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  3. Проходження завдань  другого модуля на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) .
  4. Проходження завдань третього тижня курсу STEM-урок у школі Національного університету "Львівська політехніка"

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

  1.                     

П’ятниця,

27.03.20

  1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 5, 6 та 11 класів на сайті.
  3. Проходження завдань четвертого тижня курсу Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua .
  4. На курсі Англійська для STEM (наука, техніка, інженерія та математика)  проходження завдань третього  тижня.
  5. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

13.00-14.00

  1.                     

Понеділок,

30.03.20

  1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 7 та 9 класів на сайті.
  4. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

  1.                     

Вівторок,

31.03.20

  1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8 та 10  класів на сайті.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

9.00-10.00

 

10.00-12.00

 

12.00-14.00

 

  1.                     

Середа,

01.04.20

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8, 9 та 10  класів на сайті.
  2. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
  4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  5. Індивідуальна консультація з Пецьковою Д. , щодо виконання завдань дистанційно.

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

13.00-14.00

  1.                     

Четвер,

02.04.20

  1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  3. Проходження завдань  третього модуля на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) .
  4. Проходження завдань п’ятого  тижня курсу Основи програмування (проєкт «Ти можеш усе! Можливості безмежні!») на платформі prometheus.org.ua .

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

  1.                     

П’ятниця,

03.04.20

  1. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
  2. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  3. Корекція календарно-тематичного планування
  4. Проходження завдань  четвертого модуля та фінального тестування на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) .
  5. Проходження завдань четвертого тижня курсу STEM-урок у школі Національного університету "Львівська політехніка"
  6. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

 

13.00-14.00

14.00-15.00

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Трейтяк Олександр Віталійович
    Щиро дякую. за приклад інд. плану. Успіхів в роботі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дудар Олена Анатоліївна
    Хороша робота. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Білак Олексій
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
20 березня 2020
Переглядів
7701
Оцінка розробки
4.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку